MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
speranza
De supporters van Feyenoord eisen dat hun club van FC Twente verliest om te voorkomen dat de aartsrivaal kampioen wordt. Dan kan het toch niet meer mis gaan?

Zorin
Vind ik een goeie eis.... .

Sympathiek dat ze meer bezig zijn met andere clubs, dan dat ze met de eigen club bezig zijn. Het zegt ook meteen genoeg over de sportieve prestaties van de vereniging.

Ja, want als het andersom geweest was had je in Amsterdam natuurlijk helemaal niet dezelfde geluiden gehoord

Ja precies. Zelfde verhaal geweest want ook Ajax heeft een forse groep randdebielen aan zich hangen. Overigens hoop ik, zoals altijd, van harte dat Feyenoord wint. Een mooiere kans om aan de eigen aanhang te laten zien dat de club echt tabak heeft van de eencelligen die van alles verzieken, is er volgens mij niet. Bovendien is het wel aardig om een jaar of 20 te kunnen roepen dat Ajax slechts dankzij Feyenoord kampioen is geworden.

GrafGantz schreef:
Ja, want als het andersom geweest was had je in Amsterdam natuurlijk helemaal niet dezelfde geluiden gehoord

De kans dat feyenoord in eenzelfde positie komt is wel erg klein. We zullen het nooit weten. Wat ik wel weet is dat ik, net als VDG, hoop dat mijn favoriete clup altijd wint.

Zorin
Hup Heracles vanmiddag......(ik heb een zwak voor Almelo; er is altijd wat te doen....)

speranza
Heracles is zeker niet kansloos in de Arena. Daar zullen de zenuwen ook door de benen van de Ajax spelers gieren.

Ik tip op Leukemans. Het wielrennen krijgt trouwens echt wel weinig aandacht de laatste tijd op MuMe, i.t.t. voetbal.

Maar goed Tottenham heeft, na woensdag Arsenal verslagen te hebben, nu ook (gisteren) Chelsea met 2-1 geklopt Wat een geweldige ploeg toch!

En ook nog een geweldig doelpunt (jammer genoeg tegen Juventus) van Douglas Maicon.

Zorin
speranza schreef:
Heracles is zeker niet kansloos in de Arena. Daar zullen de zenuwen ook door de benen van de Ajax spelers gieren.

Ja, Heracles kan met lef spelen en dan wordt Ajax misschien ook nerveus. Aan de ander kant: het zijn wel Tukkers en die zien mischien liever niet hun grote broer (Twente) kampioen worden, maar misschien is dat onzin/overdreven....

Ace
Natuurlijk maakt Heracles geen kans in de Arena...

Zo, en nu ga ik me vooral eens even druk maken om de AGR waar Gesink de zege gaat binnenhalen... Fuck voetbal, koersen gaan we!

Gisteren de AGR gefietst, onder geweldige omstandigheden! Wel een hoop prutsers op dat parcours. Ga ff trainen voordat je aan zoiets begint, dan hoef ik niet tussen al die wandelaars op bv de Eyserbosweg te slalommen. Maar goed, deze 250km was een goede en mooie training voor de rest van het seizoen... Laat nu de echte mannen maar laten zien hoe het echt moet

Zorin schreef:
(quote)

Ja, Heracles kan met lef spelen en dan wordt Ajax misschien ook nerveus. Aan de ander kant: het zijn wel Tukkers en die zien mischien liever niet hun grote broer (Twente) kampioen worden, maar misschien is dat onzin/overdreven....

Verbeek en Heracles hopen juist wel dat Twente kampioen wordt.

Ach, dan vernederen we de kakkies toch lekker wel volgende week zondag. Het is in ieder geval goed dat het tot de laatste dag nog ergens in de competitie spannend blijft, nu ook de nacompetitie kandidaten vast staan.

Father McKenzie
Gilbert gewonnen in Amstel Gold Race, yippie!

Father McKenzie schreef:
Gilbert gewonnen in Amstel Gold Race, yippie!

En hoe..

Zorin
Is dat een Belg....??(een Waalse weliswaar denk ik)....dan komt FM's wens van vanmorgen toch nog uit....

Ik ga geen lullige opmerking maken over het feit dat Gilbert geen Vlaming is....zo ben ik niet

Zorin
Ik ook niet; voor mij is een Belg gewoon...eh.....een Belg. Ik had op de radio de naam Gilbert gehoord, wat qua uitspraak voor mij net zo goed een Fransman had kunnen zijn, vandaar....

Ace
Gilbert, grote klasse

Gilbert wordt de Cancellara van de Waalse klassiekers!

Wat is het trouwens voor idioot gedrag dat er de laatste tijd steeds supporters een trainingsveld opkomen? Mooie rectie van Been trouwens: al die stagiairs heb ik afgewezen.
Ook een mooie reactie van Lensky van Utrecht. Als het bestuur niks doet lever ik mijn contract in.
Sommigen noemen het een flapdrol, ik vind het prachtig. Lensky is een aparte vogel.

Je bent zelf een aparte vogel

twiet

Een dappere dodo.

Lensky is een goeie gast, die heeft wel een goed stel hersens volgens mij. Ook gezien een interview met VI eerder dit seizoen.

Video beenbreuk Doelman Salzburg (Waarschuwing: de beelden zijn behoorlijk erg dus je moet er wel tegen kunnen). Ik denk zo aan een levenslange schorsing.

YouTube - FC Red Bull Salzburg goalie Eddie Gustafsson broke leg after brutal stamping

Te erg die hee. DAmn!

Ronnie O'Sullivan pot de ballen sneller dan de reffere ze kan respotten in Sheffield.......
Hij lijkt mij behoorlijk goed in vorm, goede kanshebber voor de Wereld Titel.

P-DawG
Ploppesteksel schreef:
Ik tip op Leukemans. Het wielrennen krijgt trouwens echt wel weinig aandacht de laatste tijd op MuMe, i.t.t. voetbal.

Maar goed Tottenham heeft, na woensdag Arsenal verslagen te hebben, nu ook (gisteren) Chelsea met 2-1 geklopt Wat een geweldige ploeg toch!

En ook nog een geweldig doelpunt (jammer genoeg tegen Juventus) van Douglas Maicon.
(embed)

Maicon verdiend inderdaad op z'n minst een diepe (nh)
Beste rechtsback ter wereld imo.

Dankzij de Spurs is Man United vanuit het niets weer in de titelrace!
Nu maar hopen dat ze niet in dezelfde vorm naar Old Trafford komen..

skyline
thelion schreef:
Ronnie O'Sullivan pot de ballen sneller dan de reffere ze kan respotten in Sheffield.......
Hij lijkt mij behoorlijk goed in vorm, goede kanshebber voor de Wereld Titel.

Ronnie = Demi-God

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:35 uur

geplaatst: vandaag om 17:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.