MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace
Snooker Leuk spelletje, maar om daar nou een paar uur naar te gaan zitten kijken...

Geweldige kijksport, snooker.
Met Rocket Ronnie als absolute smaakmaker. Zou zo mee kunnen doen bij Oasis.
Vroeguh was ik groot Jimmy White-fan.

Brokje info mijnerzijds.

skyline
Ace schreef:
Snooker Leuk spelletje, maar om daar nou een paar uur naar te gaan zitten kijken...

Als je het zelf weleens geprobeerd hebt weet je dat wat iemand als O'Sullivan doet eigenlijk gewoon onmogelijk is.
Dat kun je bij die voetballers niet zeggen.

Nou nou, dat is overdreven. Hij wil de bal blokken, maar gaat gewoon veel te hard door. Als de keeper niks had zou je dat nooit hebben geroepen. Maar natuurlijk vreselijke beelden.

De bal is al een week weg zeg. Die dwaas moeten ze opsluiten.

Je zou het eens op straat uit moeten proberen. Dan kom je er niet vanaf met een kaart en een paar wedstrijdjes op de tribune zitten.

Nu al 1-1 bij Inter-Barça. Dat kan nog wel eens een leuke wedstrijd worden

Laat maar zo, want ik heb een 3'tje ingevuld op het totoformulier

Ik erger me aan het ge-zjulio-ceasar van de commentator.

"hersteld van een schedelbreukfractuur". Lol

Marko
3-1 voor Inter

Ze hebben best wel geboft vandaag, maar toch een mooie teamprestatie van de Italianen. Ik hoop dat ze de finale halen, aangezien ik zelf meer met Inter heb dan met Barcelona. 't Belooft een spannende wedstrijd te worden volgende week.

Goh, de scheids was Portugees, dat viel vandaag natuurlijk helemáál niet op.
Anderzijds was de nederlaag voor Barcelona wel verdiend, maar de score gevleid voor Inter (2-1 lijkt me een juistere weergave)

Ik blijf het een onsympathieke ploeg vinden, dat Inter. Misselijkmakend hoe Puyol daar een gele kaart aangepraat krijgt zeg.

Ik hoop wel dat Barcelona doorgaat, ik vind dat Inter maar niks. Barcelona viel tegen, ook wel de verdienste van Inter natuurlijk.

De gene wie 3-1 had voorspel en op deze stand had gewed, loopt nu aardig binnen. Dit had ik in ieder geval nooit geschat

Ik heb genoten vanavond. Alleen de uitslag beviel me niet. Het had 2-0 of 4-1 moeten worden. Die 3-1 is erg riskant. Hoewel ze zwaar onder druk stonden op het eind werd er door Inter niet aan tijd rekken gedaan (altijd een leuk onderdeel van het edele voetbalspel). Volgens mij een veeg teken.

Paap_Floyd schreef:
Ik blijf het een onsympathieke ploeg vinden, dat Inter. Misselijkmakend hoe Puyol daar een gele kaart aangepraat krijgt zeg.

Tja, ik vond het meer zwak van de scheids dat hij zo laat nog op zijn beslissing terugkwam, want in eerste instantie wuifde hij de verzoeken tot geel duidelijk weg.

Verder: niet gedacht dat ik dit nog ooit zou zeggen, maar ik kon wel genieten van het defensieve werk. Ze verdedigden echt met man en macht. Eto'o maakte op een gegeven moment een sprint vanuit de spits naar de rechtsback om mee te verdedigen, tekenend voor Inters inzet toch wel. Een verdiende zege en ik moet nog maar zien of Barca dit gaat wegpoetsen volgende week.

FlyLo schreef:
Goh, de scheids was Portugees, dat viel vandaag natuurlijk helemáál niet op.

Want dan kiest hij de kant van Mourinho?

Niet per se daarom natuurlijk maar ik vond wel dat alleen Barcelona foute, nadelige beslissingen kreeg (buiten die net-niet-buitenspel fase van Milito ergens in het begin).
Bv. de fout op Messi bij de 2-1, buitenspel Milito bij de 3-1, niet gefloten penalty voor Alves na de fout van Sneijder (maar wel een gele kaart voor Alves).. En dan heb ik het nog niet over het feit dat bv. Motta op de één of andere manier zonder gele kaart is geëindigd of die belachelijke (!) gele kaart voor Puyol die er pas kwam na protest van de Inter-spelers (en het publiek).

Ace
skyline schreef:
(quote)

Als je het zelf weleens geprobeerd hebt weet je dat wat iemand als O'Sullivan doet eigenlijk gewoon onmogelijk is.
Dat kun je bij die voetballers niet zeggen.

Wat een ongelofelijke onzin. Ik ontken toch nergens dat het knap is? Het is alleen troosteloos saai en heeft niets met sport te maken. En zo onmogelijk is het niet, want blijkbaar presteert hij het als ik jou moet geloven.

Ik heb gisterenavond/vannacht anders op het puntje van mijn stoel zitten kijken naar een potje keuen/langeafstandsknikkeren tussen Steve Davis en Mark King.
Ik vond er niets troosteloos saais aan.

Paap_Floyd schreef:

Die zeurpieten van Inter zouden op dat moment een gele kaart moeten krijgen. Je tegenstander er bij naaien, hoe laag.

Nederlaag wel terecht helaas.

Inter heeft gewoon een geweldige ploeg, met een zeer brede selectie. Ze voetballen ook goed blij vlagen. Ze geven geen shows weg a la Barcelona, maar Mourinho weet precies hoe hij zijn tegenstander moet bespelen. Ze zullen de CL winnen.

Zo inderdaad zo maar kunnen.
Al lijkt me een clash tussen Mourinho en Van Gaal ook erg interessant. Dat zijn twee coaches van de buitencategorie die vooral op tactisch gebied geweldig kunnen anticiperen.
Maar als Barcelona thuis met 5-0 wint vind ik dat ook niet erg.

rayman schreef:
Maar als Barcelona thuis met 5-0 wint vind ik dat ook niet erg.
Met 5-3 vind ik ook niet erg

Thuis gaat Barcelona er met 3-0 overheen denk ik. Vond het wel een mooie nederlaag, des te legendarischer is hun eindzege straks.

Inter vind ik verder wel een hele mooie ploeg. Allemaal van die bomen van kerels en dan een paar klasbakken als Sneijder en Cambiasso ertussen.

En die scheidsrechter was wel een geval apart ja. Eerst Puyol een kaart aannaaien (op zich terecht vond ik, hij ontneemt Inter een doelkans, maar geef hem dan meteen), en als wat later Pedro op links doorbreekt en neergelegd wordt helemaal geen kaart geven?

Joy4ever schreef:
(quote)
Met 5-3 vind ik ook niet erg

Is Inter je nieuwe club uit Italië?

Nicolage Rico schreef:
Is Inter je nieuwe club uit Italië?
Haha!! Nee hoor. Maar ik heb wel meer met Italiaanse clubs dan met Spaanse clubs. That's all

herman schreef:
l een geval apart ja. Eerst Puyol een kaart aannaaien (op zich terecht vond ik, hij ontneemt Inter een doelkans, maar geef hem dan meteen), en als wat later Pedro op links doorbreekt en neergelegd wordt helemaal geen kaart geven?

Tja, gewoon niet zo'n hele beste scheidsrechter die dan ook nog teveel op de regeltjes let.

In het begin van de wedstrijd werd Inter ook wel genaaid met Milito die helemaal niet buitenspel stond als doorgebroken speler en Eto'o die meteen geel krijgt omdat hij de bal vervolgens over de lijn schiet.

Ja, die kaart voor Eto'o was ook een beetje pietluttig. Denk niet dat deze scheidsrechter de finale toebedeeld gaat krijgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.