Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 19 april 2010, 19:44 uur
Snooker
Leuk spelletje, maar om daar nou een paar uur naar te gaan zitten kijken...
Leuk spelletje, maar om daar nou een paar uur naar te gaan zitten kijken...
0
geplaatst: 19 april 2010, 19:46 uur
Geweldige kijksport, snooker.
Met Rocket Ronnie als absolute smaakmaker. Zou zo mee kunnen doen bij Oasis.
Vroeguh was ik groot Jimmy White-fan.
Brokje info mijnerzijds.
Met Rocket Ronnie als absolute smaakmaker. Zou zo mee kunnen doen bij Oasis.
Vroeguh was ik groot Jimmy White-fan.
Brokje info mijnerzijds.
0
skyline
geplaatst: 19 april 2010, 19:47 uur
Als je het zelf weleens geprobeerd hebt weet je dat wat iemand als O'Sullivan doet eigenlijk gewoon onmogelijk is.
Dat kun je bij die voetballers niet zeggen.
0
geplaatst: 19 april 2010, 19:47 uur
Running On Empty schreef:
Ik denk zo aan een levenslange schorsing.
YouTube - FC Red Bull Salzburg goalie Eddie Gustafsson broke leg after brutal stamping
Nou nou, dat is overdreven. Hij wil de bal blokken, maar gaat gewoon veel te hard door. Als de keeper niks had zou je dat nooit hebben geroepen. Maar natuurlijk vreselijke beelden.Ik denk zo aan een levenslange schorsing.
YouTube - FC Red Bull Salzburg goalie Eddie Gustafsson broke leg after brutal stamping
0
geplaatst: 20 april 2010, 14:13 uur
Je zou het eens op straat uit moeten proberen. Dan kom je er niet vanaf met een kaart en een paar wedstrijdjes op de tribune zitten.
0
geplaatst: 20 april 2010, 21:16 uur
Nu al 1-1 bij Inter-Barça. Dat kan nog wel eens een leuke wedstrijd worden 

0
geplaatst: 20 april 2010, 21:40 uur
Laat maar zo, want ik heb een 3'tje ingevuld op het totoformulier 

0
Marko
geplaatst: 20 april 2010, 22:41 uur
3-1 voor Inter
Ze hebben best wel geboft vandaag, maar toch een mooie teamprestatie van de Italianen. Ik hoop dat ze de finale halen, aangezien ik zelf meer met Inter heb dan met Barcelona. 't Belooft een spannende wedstrijd te worden volgende week.
Ze hebben best wel geboft vandaag, maar toch een mooie teamprestatie van de Italianen. Ik hoop dat ze de finale halen, aangezien ik zelf meer met Inter heb dan met Barcelona. 't Belooft een spannende wedstrijd te worden volgende week.
0
geplaatst: 20 april 2010, 22:49 uur
Goh, de scheids was Portugees, dat viel vandaag natuurlijk helemáál niet op.
Anderzijds was de nederlaag voor Barcelona wel verdiend, maar de score gevleid voor Inter (2-1 lijkt me een juistere weergave)
Anderzijds was de nederlaag voor Barcelona wel verdiend, maar de score gevleid voor Inter (2-1 lijkt me een juistere weergave)
0
geplaatst: 20 april 2010, 22:57 uur
Ik blijf het een onsympathieke ploeg vinden, dat Inter. Misselijkmakend hoe Puyol daar een gele kaart aangepraat krijgt zeg.
0
geplaatst: 20 april 2010, 23:01 uur
Ik hoop wel dat Barcelona doorgaat, ik vind dat Inter maar niks. Barcelona viel tegen, ook wel de verdienste van Inter natuurlijk.
0
geplaatst: 20 april 2010, 23:02 uur
De gene wie 3-1 had voorspel en op deze stand had gewed, loopt nu aardig binnen. Dit had ik in ieder geval nooit geschat
0
geplaatst: 20 april 2010, 23:47 uur
Ik heb genoten vanavond. Alleen de uitslag beviel me niet. Het had 2-0 of 4-1 moeten worden. Die 3-1 is erg riskant. Hoewel ze zwaar onder druk stonden op het eind werd er door Inter niet aan tijd rekken gedaan (altijd een leuk onderdeel van het edele voetbalspel). Volgens mij een veeg teken.
0
geplaatst: 21 april 2010, 00:14 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik blijf het een onsympathieke ploeg vinden, dat Inter. Misselijkmakend hoe Puyol daar een gele kaart aangepraat krijgt zeg.
Tja, ik vond het meer zwak van de scheids dat hij zo laat nog op zijn beslissing terugkwam, want in eerste instantie wuifde hij de verzoeken tot geel duidelijk weg.
Verder: niet gedacht dat ik dit nog ooit zou zeggen, maar ik kon wel genieten van het defensieve werk. Ze verdedigden echt met man en macht. Eto'o maakte op een gegeven moment een sprint vanuit de spits naar de rechtsback om mee te verdedigen, tekenend voor Inters inzet toch wel. Een verdiende zege en ik moet nog maar zien of Barca dit gaat wegpoetsen volgende week.
0
geplaatst: 21 april 2010, 01:31 uur
FlyLo schreef:
Want dan kiest hij de kant van Mourinho?
0
geplaatst: 21 april 2010, 02:06 uur
Niet per se daarom natuurlijk maar ik vond wel dat alleen Barcelona foute, nadelige beslissingen kreeg (buiten die net-niet-buitenspel fase van Milito ergens in het begin).
Bv. de fout op Messi bij de 2-1, buitenspel Milito bij de 3-1, niet gefloten penalty voor Alves na de fout van Sneijder (maar wel een gele kaart voor Alves).. En dan heb ik het nog niet over het feit dat bv. Motta op de één of andere manier zonder gele kaart is geëindigd of die belachelijke (!) gele kaart voor Puyol die er pas kwam na protest van de Inter-spelers (en het publiek).
Bv. de fout op Messi bij de 2-1, buitenspel Milito bij de 3-1, niet gefloten penalty voor Alves na de fout van Sneijder (maar wel een gele kaart voor Alves).. En dan heb ik het nog niet over het feit dat bv. Motta op de één of andere manier zonder gele kaart is geëindigd of die belachelijke (!) gele kaart voor Puyol die er pas kwam na protest van de Inter-spelers (en het publiek).
0
Ace
geplaatst: 21 april 2010, 09:39 uur
skyline schreef:
Als je het zelf weleens geprobeerd hebt weet je dat wat iemand als O'Sullivan doet eigenlijk gewoon onmogelijk is.
(quote)
Wat een ongelofelijke onzin. Ik ontken toch nergens dat het knap is? Het is alleen troosteloos saai en heeft niets met sport te maken. En zo onmogelijk is het niet, want blijkbaar presteert hij het als ik jou moet geloven.
0
geplaatst: 21 april 2010, 09:45 uur
Ik heb gisterenavond/vannacht anders op het puntje van mijn stoel zitten kijken naar een potje keuen/langeafstandsknikkeren tussen Steve Davis en Mark King.
Ik vond er niets troosteloos saais aan.
Ik vond er niets troosteloos saais aan.
0
geplaatst: 21 april 2010, 10:01 uur
Paap_Floyd schreef:
Die zeurpieten van Inter zouden op dat moment een gele kaart moeten krijgen. Je tegenstander er bij naaien, hoe laag.
Nederlaag wel terecht helaas.
0
geplaatst: 21 april 2010, 10:24 uur
Inter heeft gewoon een geweldige ploeg, met een zeer brede selectie. Ze voetballen ook goed blij vlagen. Ze geven geen shows weg a la Barcelona, maar Mourinho weet precies hoe hij zijn tegenstander moet bespelen. Ze zullen de CL winnen.
0
geplaatst: 21 april 2010, 10:27 uur
Zo inderdaad zo maar kunnen.
Al lijkt me een clash tussen Mourinho en Van Gaal ook erg interessant. Dat zijn twee coaches van de buitencategorie die vooral op tactisch gebied geweldig kunnen anticiperen.
Maar als Barcelona thuis met 5-0 wint vind ik dat ook niet erg.
Al lijkt me een clash tussen Mourinho en Van Gaal ook erg interessant. Dat zijn twee coaches van de buitencategorie die vooral op tactisch gebied geweldig kunnen anticiperen.
0
geplaatst: 21 april 2010, 10:29 uur
rayman schreef:
Met 5-3 vind ik ook niet erg Maar als Barcelona thuis met 5-0 wint vind ik dat ook niet erg.

0
geplaatst: 21 april 2010, 10:30 uur
Thuis gaat Barcelona er met 3-0 overheen denk ik. Vond het wel een mooie nederlaag, des te legendarischer is hun eindzege straks. 
Inter vind ik verder wel een hele mooie ploeg. Allemaal van die bomen van kerels en dan een paar klasbakken als Sneijder en Cambiasso ertussen.
En die scheidsrechter was wel een geval apart ja. Eerst Puyol een kaart aannaaien (op zich terecht vond ik, hij ontneemt Inter een doelkans, maar geef hem dan meteen), en als wat later Pedro op links doorbreekt en neergelegd wordt helemaal geen kaart geven?

Inter vind ik verder wel een hele mooie ploeg. Allemaal van die bomen van kerels en dan een paar klasbakken als Sneijder en Cambiasso ertussen.
En die scheidsrechter was wel een geval apart ja. Eerst Puyol een kaart aannaaien (op zich terecht vond ik, hij ontneemt Inter een doelkans, maar geef hem dan meteen), en als wat later Pedro op links doorbreekt en neergelegd wordt helemaal geen kaart geven?
0
geplaatst: 21 april 2010, 10:45 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Met 5-3 vind ik ook niet erg
Is Inter je nieuwe club uit Italië?

0
geplaatst: 21 april 2010, 11:18 uur
Haha!! Nee hoor. Maar ik heb wel meer met Italiaanse clubs dan met Spaanse clubs. That's all 

0
geplaatst: 21 april 2010, 11:24 uur
herman schreef:
l een geval apart ja. Eerst Puyol een kaart aannaaien (op zich terecht vond ik, hij ontneemt Inter een doelkans, maar geef hem dan meteen), en als wat later Pedro op links doorbreekt en neergelegd wordt helemaal geen kaart geven?
l een geval apart ja. Eerst Puyol een kaart aannaaien (op zich terecht vond ik, hij ontneemt Inter een doelkans, maar geef hem dan meteen), en als wat later Pedro op links doorbreekt en neergelegd wordt helemaal geen kaart geven?
Tja, gewoon niet zo'n hele beste scheidsrechter die dan ook nog teveel op de regeltjes let.
In het begin van de wedstrijd werd Inter ook wel genaaid met Milito die helemaal niet buitenspel stond als doorgebroken speler en Eto'o die meteen geel krijgt omdat hij de bal vervolgens over de lijn schiet.
0
geplaatst: 21 april 2010, 11:33 uur
Ja, die kaart voor Eto'o was ook een beetje pietluttig. Denk niet dat deze scheidsrechter de finale toebedeeld gaat krijgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.