MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Prachtig dat Mourinho Real Madrid nog even bedankt voor Sneijder, hopelijk doet Louis dat ook voor Robben als ze van Lyon winnen

Prachtig ook dat Materazzi op het punt stond Balotelli wat aan te doen.
Het verwende kind liep zich weer eens te misdragen.
Strik erom, weg ermee.

orbit schreef:
Prachtig dat Mourinho Real Madrid nog even bedankt voor Sneijder, hopelijk doet Louis dat ook voor Robben als ze van Lyon winnen

Ja, dat zou wel mooi zijn.

Juan Antonio Samaranch heeft ook zijn laatste adem uitgeblazen, 89 jaar oud.

Benno
Waarschijnlijk geschrokken van die wedstrijd tegen Inter...

rayman schreef:
Prachtig ook dat Materazzi op het punt stond Balotelli wat aan te doen.
Het verwende kind liep zich weer eens te misdragen.
Strik erom, weg ermee.

Vraag alleen af wie hem wil hebben, want Mourinho staat bekend als een topcoach die goed met ze spelers overweg kan, en zelfs hij lag in de clinch met Balotelli. Vraag me dus af waar hij zich wel zou kunnen gaan gedragen.

Wenger misschien? Hij kon ook overweg me enfant terrible Van Persie.

Hiddink is wel een goeie. Moet Balo alleen even een ander paspoort regelen.

J.M. schreef:
(quote)

Vraag alleen af wie hem wil hebben, want Mourinho staat bekend als een topcoach die goed met ze spelers overweg kan, en zelfs hij lag in de clinch met Balotelli. Vraag me dus af waar hij zich wel zou kunnen gaan gedragen.
Gewoon afschrijven. Hier is geen eer aan te halen aan die man.

Speranza is kennelijk met vakantie. Vandaar dit maar even:

Evans

Sir Spamalot (crew)
Mooi van Cadell Evans want de Muur van Hoei is een kuitenbijter, meer nog een kuitenvernietiger. Iemand een kandidaat-winnaar voor L-B-L zondag: het wordt twintig graden!

Ondanks alles toch wel Contador.

Domme overtreding van Ribery, toch mooi dat Bayern heeft gewonnen want dat voetbal van Lyon is niet om aan te zien.

Ace
Sir Spamalot schreef:
Mooi van Cadell Evans want de Muur van Hoei is een kuitenbijter, meer nog een kuitenvernietiger. Iemand een kandidaat-winnaar voor L-B-L zondag: het wordt twintig graden!

Alejandro natuurlijk...

haveman
Door acties van de Maoisten zit ik vast en log maar weer eens in na 2,5 maand. Vanuit een zonnig Nepal breng ik nog een laatste toast uit op het kampioenschap van afgelopen jaar.

Na 20 jaar supporter door dik en dun (vooral dun) zal voetbal voor mij nooit meer hetzelfde zijn. Ook niet als ze over 20 jaar weer kampioen worden.

Dat de beste dit jaar moge winnen. Dat is altijd degene die aan het eind bovenaan staat, maar mijn voorkeur (geen verrassing voor velen) gaat zeker uit naar Twente. Met veel minder middelen en veel meer een teamprestatie vind ik dat zij het meer verdienen. Maar nogmaals, degene die aan het eind bovenaan staat is altijd de terechte winnaar.

Proost!

Iedereen bier en chips ingeslagen voor de qlimax in de hoogstaande Jupiler Leauge? Wie moet het onderspit delven? Top Oss? Of toch onze vrienden van Fortuna of Telstar? Roept u maar.

Laat Fortuna er maar uit rotten.

Oss: Last In First Out

Ajax.

Joy4ever schreef:
Oss: Last In First Out

Dat. Of Fortuna. In Noord-Holland hebben ze met het heengaan van Haarlem al genoeg te verduren gehad. Daarbij heeft Telstar zijn zaakjes redelijk op orde en dat kun je van Fortuna niet echt zeggen. Verder hebben Brabant en Limburg toch profclubs zat.

Met een hoofdletter? Weet je dat zeker?

FC Oss - FC Den Bosch is altijd een vermakelijke derby, Oss vind ik nog wel een ploeg voor de eerste divisie. Dat ze 'iets' kunnen (al is het niet veel) lieten ze vorig jaar nog zien. Nee Telstar weg is voor mij de beste optie.

Van mij mag Fortuna wel weg, maar dat is niet een beargumenteerde mening.
Overigens las ik zonet dat er dit jaar misschien toch wel niet een club degradeert, omdat er nog geen duidelijkheid is of Veendam volgend seizoen nog bestaat. Tenminste, dat is het plan van de clubs uit de eerste divisie of zo.

Van mij mag FC Oss eruit. Fortuna heb ik altijd wel een fijne club gevonden. En de zwager van mijn broer is een echte Telstar supporter. Ik gun hem standhouding in de 1e divisie (wat al vrij kansloos is qua niveau).

@ Wizard: is het niet zo dat er ongeacht een aantal clubs failliet gaan, minimaal één club degradeert? Dat heb ik begrepen tijdens de soap rond Haarlem.

Ik ga ook voor Oss, vraag me niet waarom.

speranza
Cadel Evans

speranza
Inter

Top Oss dus.

flop oss is niet meer.

sorry voor deze slechte 'naamgrap' die bovendien een baard heeft.

Thomzic schreef:
@ Wizard: is het niet zo dat er ongeacht een aantal clubs failliet gaan, minimaal één club degradeert? Dat heb ik begrepen tijdens de soap rond Haarlem.

Ja, dat meende ik ook. Maar las vandaag dit. Het is nog maar een proefballonnetje, als ik het zo lees.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:15 uur

geplaatst: vandaag om 21:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.