Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2010, 14:07 uur
Ik vind het erg overdreven van de KNVB om Vink niet meer te laten fluiten dit seizoen en ook nog eens de wedstrijd van Fulham - HSV te ontzeggen. Is het uberhaupt wel aan Henk Kessler om ook nog eens een sneer uit te delen? Ga dan gewoon lekker zelf fluiten.
0
geplaatst: 24 april 2010, 19:13 uur
Kessler is een Twente fan he
Nee gekkigheid. Prima juist dat scheidsrechters ook eens gestraft worden wanneer ze het laten afweten. Als Vink die pingel had gegeven was Twente waarschijnlijk nu al zeker van het kampioenschap geweest.
Nee gekkigheid. Prima juist dat scheidsrechters ook eens gestraft worden wanneer ze het laten afweten. Als Vink die pingel had gegeven was Twente waarschijnlijk nu al zeker van het kampioenschap geweest.
0
Zorin
geplaatst: 24 april 2010, 20:54 uur
Vink maakt Ajax mede kampioen.....(alleen kunnen ze het niet
)
)
0
geplaatst: 24 april 2010, 21:54 uur
Die zagen we - na de as-ophef - aan komen vliegen Zorro; bedenk: één zwaluw brengt nog geen lente, één vink nog geen kampioenschap!
0
geplaatst: 24 april 2010, 21:57 uur
Helaas niet dus... Maar goed niets meer dan lof voor deze klasbak. Komt volgende week met stip binnen in de top 50!
0
geplaatst: 25 april 2010, 14:41 uur
Geweldig inderdaad

Mooi hoe hij in de laatste spannende frame Higgins versloeg!
0
geplaatst: 25 april 2010, 16:39 uur
De-noir schreef:
Nee gekkigheid. Prima juist dat scheidsrechters ook eens gestraft worden wanneer ze het laten afweten. Als Vink die pingel had gegeven was Twente waarschijnlijk nu al zeker van het kampioenschap geweest. Dan hadden ze een gelijkspel tegen AZ gepakt .... en stond Ajax nu twee punten achter.
Had op 2 mei exact dezelfde uitgangspositie gegeven : verplicht winnen.
0
geplaatst: 25 april 2010, 17:57 uur
dix schreef:
Dan hadden ze een gelijkspel tegen AZ gepakt .... en stond Ajax nu twee punten achter.
(quote)
Dan hadden ze een gelijkspel tegen AZ gepakt .... en stond Ajax nu twee punten achter.
Ik heb de wedstrijd gezien. Het penalty incident was vrij vroeg in de tweede helft meen ik, en Twente was in die helft veel beter dan AZ. Pure speculatie natuurlijk, maar ik denk dat Twente die wedstrijd had gewonnen als ze de gelijkmaker hadden gemaakt.
0
geplaatst: 25 april 2010, 20:58 uur
Ja was een matige wedstrijd maar ik ben wel blij dat Ajax gewonnen heeft. Lijkt me niet dat Feyenoord dit verschil gaat goedmaken. Ajax scoort in vrijwel elke wedstrijd. Als ze er ook maar één maken dan moet Feyenoord er 4 inschieten en dat zie ik niet zo snel gebeuren 
Commentaar was inderdaad ook weer tenenkrommend, maar goed dat is niets nieuws onder de zon.

Commentaar was inderdaad ook weer tenenkrommend, maar goed dat is niets nieuws onder de zon.
0
geplaatst: 25 april 2010, 21:02 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Buiten - op de fiets - was het beter, maar ook daar was de zon regelmatig weg en de regen was niet fijn. Maar je zult dit maar als Nederlander in het buitenland uit moeten leggen als 'top of the bill' in Dutch (premier league) football - daar krijg je echt hoofdpijn van, kan je beter nat worden door de natuur, of naar fietsen kijken, ook zonder dope is er hope!
0
geplaatst: 25 april 2010, 21:09 uur
Ik vraag me af, Mjuman, kijkend naar je berichten, of jij ook niet - zo nu en dan - aan de dope zit.
0
geplaatst: 25 april 2010, 21:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik vraag me af, Mjuman, kijkend naar je berichten, of jij ook niet - zo nu en dan - aan de dope zit.
Nee, de laatste keer dat ik scoorde bij de lokale wijnboer (Grape Disctrict) zat dat er nog niet door - en die rosé schijnt ook nog biologisch te zijn.
Misschien een kwestie van inspiratie - toen ik nat thuis kwam, stond het al 2-0 en er was echt geen ruk aan; die beelden van LBL gaven me een warmer gevoel.
Cleanokourov: the true winner!
0
geplaatst: 25 april 2010, 21:19 uur
Wat een waardeloze eerste deel van de finale. Ben overigens wel blij met de 2-0 overwinning, want dat zie ik Feyenoord simpelweg niet goed maken. Of het moet zijn dat Ajax alsnog kampioen wordt en ze zo wasted zijn dat zelfs Feyenoord van ze kan winnen.
0
geplaatst: 25 april 2010, 21:23 uur
Feyenoord kan altijd winnen van Ajax in de Kuip. Alleen is 2-0 een zeer beroerde uitslag voor Feyenoord. Als Ajax 1 x scoort, dan moet Feyenoord er 4 scoren. Onmogelijk. De grootste overwinining van Feyenoord dit seizoen is de 3-0 tegen Sparta.
0
geplaatst: 25 april 2010, 22:40 uur
Nicolage Rico schreef:
De grootste overwinining van Feyenoord dit seizoen is de 3-0 tegen Sparta.
Hoho, we hebben het over het bekertoernooi en daar staat toch echt een keurige 0-5 tegen de altijd lastige Harkemase Boys. Dus...De grootste overwinining van Feyenoord dit seizoen is de 3-0 tegen Sparta.
0
geplaatst: 25 april 2010, 22:50 uur
Mjuman schreef:
Nee, de laatste keer dat ik scoorde bij de lokale wijnboer (Grape Disctrict) zat dat er nog niet door - en die rosé schijnt ook nog biologisch te zijn.
Misschien een kwestie van inspiratie - toen ik nat thuis kwam, stond het al 2-0 en er was echt geen ruk aan; die beelden van LBL gaven me een warmer gevoel.
(quote)
Nou ja, clean, dat moeten we maar aannemen. In ieder geval wel een mooie koers gezien. Ik gunde het die arme Kolobnev toch wel meer dan Vino. Begrijp me niet verkeerd, vroeger was ik een enorme Vino fan. Maar als die gasten eenmaal betrapt zijn op doping heb ik er gewoon niets meer mee. Zo ook Ivan Basso. Maar terug naar die arme Kolobnev. Die gast heeft de hele week als een held gereden. Heerlijk om iemand na 250 kilometer zulke sprintjes te zien trekken. Vandaag was hij dan eindelijk echt weg, jammer dat hij het niet af kon maken.
0
geplaatst: 26 april 2010, 00:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord kan altijd winnen van Ajax in de Kuip. Alleen is 2-0 een zeer beroerde uitslag voor Feyenoord. Als Ajax 1 x scoort, dan moet Feyenoord er 4 scoren. Onmogelijk. De grootste overwinining van Feyenoord dit seizoen is de 3-0 tegen Sparta.
Leo Driessen gelooft er in elk geval nog in. Feyenoord kan altijd winnen van Ajax in de Kuip. Alleen is 2-0 een zeer beroerde uitslag voor Feyenoord. Als Ajax 1 x scoort, dan moet Feyenoord er 4 scoren. Onmogelijk. De grootste overwinining van Feyenoord dit seizoen is de 3-0 tegen Sparta.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.