Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2010, 00:30 uur
Heb het niet gezien, maar wel een stukje Leo Driessen eerder deze week. Ik moet zeggen dat ik me niet zo snel stoor aan voetbalcommentatoren, maar deze kerel maakt het wel heel erg bont. Wat een vreselijk vent.
Heb HSV gegen Fulham ook maar snel afgezet donderdag...
Heb HSV gegen Fulham ook maar snel afgezet donderdag...
0
geplaatst: 26 april 2010, 12:11 uur
Jeroen Grueter van de Nos vind ik ook verschrikkelijk, met zijjjjn langerekte woooorden, en ehhhh heel veel ehhss.
0
geplaatst: 26 april 2010, 12:11 uur
Maar hij doet bijvoorbeeld het zwemmen wel leuk. Lekker enthousiast
0
geplaatst: 26 april 2010, 12:14 uur
Ik vind Evert te Napel (schrijf ik dit goed?) nog erger. Die kan bij mij altijd het bloed onder de nagels vandaan halen door bepaalde spelers de hele wedstrijd lang tot in den treure op te hemelen. Deed hij eerder vooral bij Zidane weet ik nog. Zelfs als Zidane een scheet liet vond Evert het een geniale aktie. Overigens had Nico Dijkshoorn laatst nog een sterke column over Evert te Napel.
Hier te lezen http://www.vi.nl/Achtergron...
Hier te lezen http://www.vi.nl/Achtergron...
0
geplaatst: 26 april 2010, 12:19 uur
Evert ten Napel mag ik altijd graag horen. Net zoals oud gediende Theo Reitsma. Mannen met kennis van zaken.
0
geplaatst: 26 april 2010, 12:28 uur
Thomzic schreef:
Evert ten Napel mag ik altijd graag horen.
kennis van zaken.
*grootste Evert ten Napel mag ik altijd graag horen.
kennis van zaken.
ooit*
0
geplaatst: 26 april 2010, 12:41 uur
Evert ten Napel is vooral goed in overdrijven en dierlijke bijnamen verzinnen voor voetballers (zoals Bryan "De Wezel" Ruiz).
0
geplaatst: 26 april 2010, 12:54 uur
Die bijnaam van Ruiz stamt al uit zijn tijd bij Costa Rica. Dus Evert zal die niet zelf verzonnen hebben 

0
geplaatst: 26 april 2010, 12:59 uur
herman schreef:
Evert ten Napel is vooral goed in overdrijven en dierlijke bijnamen verzinnen voor voetballers (zoals Bryan "De Wezel" Ruiz).
Evert heeft zijn certificaat voor creativiteit (in humor) te danken aan de afronding van de cursus Creatief met kurk van Theo en Thea; zijn humor is wereldberucht.
0
geplaatst: 26 april 2010, 13:07 uur
Goede commentators zijn ingetogen en verslaan de wedstrijd zoals ie is. Jan Roelfs vind ik zelf erg goed.
Snoeks, Ten Napel en vooral Grueter zijn verschrikkelijk overdreven.
Snoeks, Ten Napel en vooral Grueter zijn verschrikkelijk overdreven.
0
geplaatst: 26 april 2010, 13:13 uur
Commentators moeten vooral niet de aandacht teveel naar zich toe trekken vind ik. Het gaat om de wedstrijd zelf. Die grappige of spitsvondig bedoelde uitspraken irriteren me vaak mateloos als ik een wedstrijd zit te kijken. Hoe meer je er ook niet op probeert te letten, hoe meer het juist opvalt.
Zie je Messi een bal leuk aannemen. Dan hoor je weer zo'n verhaal van: ja dat kan die jongen wel want vroeger toen hij klein was op de pleintjes bladibla...
(bij wijze van)
Zie je Messi een bal leuk aannemen. Dan hoor je weer zo'n verhaal van: ja dat kan die jongen wel want vroeger toen hij klein was op de pleintjes bladibla...
(bij wijze van)
0
geplaatst: 26 april 2010, 13:29 uur
Theo Reitsma is uitstekend. Is ook niet voor niets dat hij altijd die belangrijke wedstrijden van het Nederlands elftal krijgt. Het laatste waar je op spannende momenten in bijv. de halve finale zit te wachten zijn onzinnige anekdotes, overdrijvingen of ongepaste pogingen tot humor.
0
geplaatst: 26 april 2010, 13:58 uur
Een TV commentator moet niet beschrijvend bezig zijn, maar moet juist toegevoegde informatie hebben voor de kijker. Wat er op het veld gebeurd ziet de kijker zelf ook.
Een radiocommentator is juist het tegenovergestelde. Daarom is Jack van Gelder ook zo ongeschikt voor de TV, maar geweldig voor op de radio.
Een radiocommentator is juist het tegenovergestelde. Daarom is Jack van Gelder ook zo ongeschikt voor de TV, maar geweldig voor op de radio.
0
geplaatst: 26 april 2010, 13:59 uur
Soms is het wel leuk: Herinner me van Franks Snoeks dat ie tijdens een wedstrijd van Man U ooit een link legde met de muziekscene in Manchester (Factory en zo) en dat kon ik toen wel waarderen.
Dick van Rijn kon zich bij Langs de Lijn soms zo verslikken in zijn geneuzel dat een doelpunt soms compleet uit de lucht viel - en bovendien haalde hij nog wel eens spelers door elkaar.
Bij Ten Napel heb ik heel vaak het idee dat ie vlak voor de wedstrijd nog even heeft zitten snuffelen in het grote anecdotenboek van Vrouwtje Vertelmaar.
Herinner me nog een foto van een open koffer van Klaas Vaak (wie was dat ook wel weer?) waarin een Engels boek lag met de titel "500 Practical Jokes for DJ's" oid - vond ik toen redelijk onthullend.
Dick van Rijn kon zich bij Langs de Lijn soms zo verslikken in zijn geneuzel dat een doelpunt soms compleet uit de lucht viel - en bovendien haalde hij nog wel eens spelers door elkaar.
Bij Ten Napel heb ik heel vaak het idee dat ie vlak voor de wedstrijd nog even heeft zitten snuffelen in het grote anecdotenboek van Vrouwtje Vertelmaar.
Herinner me nog een foto van een open koffer van Klaas Vaak (wie was dat ook wel weer?) waarin een Engels boek lag met de titel "500 Practical Jokes for DJ's" oid - vond ik toen redelijk onthullend.
0
geplaatst: 26 april 2010, 13:59 uur
Ik vind het alleen maar leuk als commentatoren tijdens de wedstrijd onzinnige en totaal niets toevoegende dingen roepen. Lachen toch? De Belgen zijn daar ook meester in.
0
geplaatst: 26 april 2010, 14:07 uur
Philip Kooke vind ik ook verschrikkelijk. Komt vooral door de stem 

0
geplaatst: 26 april 2010, 14:10 uur
Roy Makaay heeft besloten te stoppen met profvoetbal. De 35-jarige aanvaller wordt jeugdtrainer bij Feyenoord.
0
geplaatst: 26 april 2010, 15:09 uur
Bekerfinale was idd een sof. In principe zie ik Ajax dit niet meer uit handen geven, maar wie weet, de wonderen zijn de wereld niet uit...
Verstandig. Mss kan ie als afscheidscadeautje er nog een paar inprikken tegen Ajax...
vigil schreef:
Roy Makaay heeft besloten te stoppen met profvoetbal. De 35-jarige aanvaller wordt jeugdtrainer bij Feyenoord.
Verstandig. Mss kan ie als afscheidscadeautje er nog een paar inprikken tegen Ajax...
0
geplaatst: 26 april 2010, 15:29 uur
Titmeister schreef:
Precies. Dan is het wederom helemaal niets in Amsterdam. Behoudens dan de vele overwinningen en het doelsaldo Verstandig. Mss kan ie als afscheidscadeautje er nog een paar inprikken tegen Ajax...

0
geplaatst: 26 april 2010, 16:06 uur
Joy4ever schreef:
Ik vind het alleen maar leuk als commentatoren tijdens de wedstrijd onzinnige en totaal niets toevoegende dingen roepen. Lachen toch? De Belgen zijn daar ook meester in.
Net daarom kijk ik naar CL-voetbal op de NOS en niet op 2BE.
0
geplaatst: 26 april 2010, 16:12 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Hoor wie het zegt
Ik loop niet steeds zielig op één club te kankeren.. jij doet niet anders.
0
geplaatst: 26 april 2010, 16:45 uur
Het wordt wat vermoeiend, al die treurige "niets in Amsterdam" opmerkingen van mensen die met dichtgeknepen billen zitten te hopen dat dat kansloze Feunoord nog een goaltje inprikt of NEC nog gaat winnen volgend weekend 

0
geplaatst: 26 april 2010, 16:53 uur
Gelukkig ben jij er altijd als de kippen bij om te compenseren met hoogwaardige posts over 'Feunoord', 'Feyenooit' en 'Pisvee'...
0
geplaatst: 26 april 2010, 16:56 uur
Ik ben wel de enige hier ja.. jij als "neutrale voetbalsupporter" geeft in elk geval nooit enig tegenwicht aan die vreugdeloze anti-ajax posts. Wielrennen en anti-ajax posts, een topic om trots op te zijn 

0
geplaatst: 26 april 2010, 17:04 uur
Ik vind het meestal niet zo boeiend om op te reageren inderdaad. Bovendien zijn het meestal maar flauwe geintjes en vaak ook nog tussen Ajax- en Feyenoord-fans die elkaar in real life kennen en goed goed met elkaar overweg kunnen...
Verder ben ik ook best positief over Ajax, zeker de laatste tijd. Maar die posts lees je blijkbaar overheen.
Verder ben ik ook best positief over Ajax, zeker de laatste tijd. Maar die posts lees je blijkbaar overheen.
0
geplaatst: 26 april 2010, 17:29 uur
Ik zie ze zelden nee, kan ook liggen aan het feit dat ze er niet veel staan. Buiten Ace komen hier verder volgens mij nauwelijks ajax-fans meer. Maargoed, we zullen het allemaal wel weer lezen als de ontknoping daar is volgende week. Naar de wedstrijd van gisteren te oordelen zal het allemaal weinig verheffend worden, zeker aangezien Twente dit soort voetbal al sinds de winterstop laat zien 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.