Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2010, 18:59 uur
herman schreef:
Bayern, Olic, Schweinsteiger
Olic schijnt gemiddeld zo'n 12 kilometer per wedstrijd te lopen... Echt bizar veel.
Olic schijnt gemiddeld zo'n 12 kilometer per wedstrijd te lopen... Echt bizar veel.
Je hebt duidelijk nog nooit gekelnerd op een groot terras.
0
geplaatst: 28 april 2010, 19:27 uur
herman schreef:
Da's 8 per uur, dat lukt jou ook wel herman
geinig...
0
geplaatst: 28 april 2010, 20:01 uur
herman schreef:
Zeker als je je bedenkt dat ie meestal hooguit een kwartier mag meedoen. Bayern, Olic, Schweinsteiger

0
geplaatst: 28 april 2010, 20:07 uur
lebowski schreef:
(embed)
geinig...
(quote)
(embed)
geinig...
Het verschil is dat die 12km voor een groot deel uit sprints bestaat
0
geplaatst: 28 april 2010, 20:08 uur
Paap_Floyd schreef:
Mijn gedachten gaan uit naar DonDijk.
R.I.P. BV Veendam
En weer feest in Oss
Sjonge wat een zooitje...
Mijn gedachten gaan uit naar DonDijk.
R.I.P. BV Veendam
En weer feest in Oss
Sjonge wat een zooitje... Inderdaad, wat een soap is het toch ook.

Maar door naar het voetbal, wie gaat er vanavond door naar de finale?
Ik denk toch Barcelona, maar misschien is dat meer omdat ik het ook hoop.
0
geplaatst: 28 april 2010, 20:14 uur
Barca natuurlijk, als Messi maar in vorm is anders zal het wel Inter worden
0
geplaatst: 28 april 2010, 20:35 uur
Ik ben een beetje bang dat de scheidsrechter een erg nadrukkelijke rol gaat spelen. De Bleekere vind ik nou niet de meest stressbestendige van het stel, en hij is nogal een kaartenzwaaiert.
0
geplaatst: 28 april 2010, 21:17 uur
lebowski schreef:
Dat lopen misschien wel, maar tegelijkertijd al die tackles ontwijken zie ik somber in.

Motta

De scheidsrechter van gisteren vond ik ook niet zo. Rosetti maakte vorige week wel weer erg sterk als scheidsrechter.
0
geplaatst: 28 april 2010, 21:37 uur
rayman schreef:
Ik ben een beetje bang dat de scheidsrechter een erg nadrukkelijke rol gaat spelen. De Bleekere vind ik nou niet de meest stressbestendige van het stel, en hij is nogal een kaartenzwaaiert.
Hij is inderdaad weer aardig wat kaarten aan het uitdelen.
0
Zorin
geplaatst: 28 april 2010, 21:38 uur
Nou, ik haak af bij Barc - Inter
; afbraakvoetbal van de Italianan (al voor dat ze met 10 man komen te staan) en Barcelona is onmachtig. Alleen een bevlieging van Messi en nog wat geluk kan ze redden, maar ik geef er geen cent meer voor eigenlijk.....
; afbraakvoetbal van de Italianan (al voor dat ze met 10 man komen te staan) en Barcelona is onmachtig. Alleen een bevlieging van Messi en nog wat geluk kan ze redden, maar ik geef er geen cent meer voor eigenlijk.....
0
geplaatst: 28 april 2010, 22:12 uur
Nicolage Rico schreef:
Barca redt het wel joh. Net als vorig jaar tegen Chelski.
Al spelen ze de hele nacht door dan nog prikt Barcelona er geen twee goals in.Barca redt het wel joh. Net als vorig jaar tegen Chelski.
Finale Bayern Munchen - Inter Milan.
0
geplaatst: 28 april 2010, 22:15 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Al spelen ze de hele nacht door dan nog prikt Barcelona er geen twee goals in. Er hoeft maar 1 goal te vallen, dan valt die 2e ook wel. Zal spannend worden. Barca lijkt onmachtig, maar is altijd in staat om te scoren. Uit het niets.
0
geplaatst: 28 april 2010, 22:24 uur
trebremmit schreef:
Vind jij het mooi zoals inter speelt, Joy4ever?
Ik kan er (wellicht gek genoeg) wel van genieten. Ik vind goed verdedigen ook mooi om naar te kijken. Goeie veldbezetting. Daarnaast is het natuurlijk erg karig wat Barcelona laat zien vanavond. Dat geweldige combinatievoetbal heb ik nog niet gezien. Erg knap dat Inter met 10 man redelijk makkelijk stand kan houden.Vind jij het mooi zoals inter speelt, Joy4ever?
0
Marko
geplaatst: 28 april 2010, 22:30 uur
Een prachtige 1-0 van Piqué in de 82'ste minuut. De wedstrijd begint.
0
geplaatst: 28 april 2010, 22:47 uur
Erg jammer. Knap van Inter. Jammer voor het voetbal. Hopen op een goede finale. Met Barcelona had je daar meer kans op gehad.
0
Marko
Jippie, Inter tegen Bayern.
Nu maakt het me weinig meer uit wie de finale wint, al gun ik het Van Gaal wel meer dan Mourinho.
De arrogantie spatte er ook vanaf, die Mourinho na het laatste fluitsignaal. Ik kan daar wel van genieten.
Nu maakt het me weinig meer uit wie de finale wint, al gun ik het Van Gaal wel meer dan Mourinho.
De arrogantie spatte er ook vanaf, die Mourinho na het laatste fluitsignaal. Ik kan daar wel van genieten.

0
Ja wat een aanfluiting die scheids, en hij maakt altijd grote fouten heb ik het idee. Wat een prachtige goal trouwens van Pique, verder vind ik het wel terecht dat Inter door naar de finale is. Want de dwergen van Barca waren gewoon een maat te klein.
0
geplaatst: 28 april 2010, 22:49 uur
Barcelona viel ook tegen, slechte voorzetten, langzaam tempo, weinig variatie.
0
geplaatst: 28 april 2010, 22:50 uur
Die aanloop soms bij een vrije trap trouwens
Doet me denken aan die Zuid-Koreaan (?) die een gele kaart kreeg omdat z'n aanloop voor een strafschop te lang was.
Barcelona viel ook tegen, natuurlijk. Maar het is ook wel ernstig moeilijk voetballen zo, en minder avontuurlijk dan dat afbraakvoetbal van inter is onmogelijk.
Doet me denken aan die Zuid-Koreaan (?) die een gele kaart kreeg omdat z'n aanloop voor een strafschop te lang was.Barcelona viel ook tegen, natuurlijk. Maar het is ook wel ernstig moeilijk voetballen zo, en minder avontuurlijk dan dat afbraakvoetbal van inter is onmogelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.