Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Zorin
geplaatst: 26 april 2010, 17:34 uur
Weg met dat voetbal....(komt die WK ook nog
). Ik ben klaar voor....Tennis (Roland Garros).
). Ik ben klaar voor....Tennis (Roland Garros).
0
geplaatst: 26 april 2010, 17:37 uur
Ja, dat wordt ook leuk. Wil er eigenlijk wel een keer naar toe. 
Ben erg benieuwd wie er gaat winnen, vind het lastig te voorspellen met Nadal en Federer die allebei hun beste tijd gehad hebben.

Ben erg benieuwd wie er gaat winnen, vind het lastig te voorspellen met Nadal en Federer die allebei hun beste tijd gehad hebben.
0
geplaatst: 26 april 2010, 17:55 uur
Nicolage Rico schreef:
O nee, je hebt ook Manchester United nog.
(quote)
O nee, je hebt ook Manchester United nog.
Madrid kan ik ook aardig om lachen tegenwoordig

0
geplaatst: 26 april 2010, 17:56 uur
herman schreef:

Federer zijn beste tijd gehad? Beetje overdreven stelling.. die wint nog wel een paar Granslams

0
geplaatst: 26 april 2010, 18:37 uur
En Nadal is net vrij succesvol teruggekeerd. Wordt een leuke Roland Garros dit jaar.
0
Ace
geplaatst: 26 april 2010, 19:20 uur
Als we toch over spannende sporten gaan hebben, kunnen we snooker ook wel weer van stal halen! Ik zit dagelijks te genieten hoor, van topsporter Rocket Ronnie die onmogelijke dingen met een keu en een bal doet!
0
geplaatst: 26 april 2010, 19:45 uur
orbit schreef:
Federer zijn beste tijd gehad? Beetje overdreven stelling.. die wint nog wel een paar Granslams
Ja, dat laatste denk en hoop ik ook wel.
0
geplaatst: 26 april 2010, 19:51 uur
herman schreef:
Evert ten Napel is vooral goed in overdrijven en dierlijke bijnamen verzinnen voor voetballers (zoals Bryan "De Wezel" Ruiz).
Evert ten Napel is vooral goed in overdrijven en dierlijke bijnamen verzinnen voor voetballers (zoals Bryan "De Wezel" Ruiz).
Jij heb vast ook deze column gelezen. Mooie observatie van Dijkshoorn

http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Nico-Dijkshoorn/178543/Ik-denk-dat-het-te-laat-is-voor-Evert-ten-Napel.htm
0
geplaatst: 26 april 2010, 19:59 uur
Dijkshoorn wist niet dat Ruiz van kinds af aan in Costa Rica 'de Wezel' (La Comadreja) werd genoemd en gaat met die column dan ook gruwelijk de mist in...
De nieuwste column van Dijkshoorn is daarentegen briljant: (ook al ben ik zelf voor FC Twente)
http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Nico-Dijkshoorn/179510/Die-oliedomme-clubliefde-maakt-het-voetbal-kapot-1.htm
De nieuwste column van Dijkshoorn is daarentegen briljant: (ook al ben ik zelf voor FC Twente)
http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Nico-Dijkshoorn/179510/Die-oliedomme-clubliefde-maakt-het-voetbal-kapot-1.htm
0
geplaatst: 26 april 2010, 20:03 uur
Ik had inderdaad die column gelezen. Verder niet zo'n sterk verhaal inderdaad, die nieuwe is een stuk beter. 

0
geplaatst: 26 april 2010, 20:07 uur
Cygnus schreef:
Dijkshoorn wist niet dat Ruiz van kinds af aan in Costa Rica 'de Wezel' (La Comadreja) werd genoemd en gaat met die column dan ook gruwelijk de mist in...
Wat een ontzettend achterlijke column. Alsof houden van één club automatisch veroordeelt toch het haten van andere clubs. Ik ben club- én voetballiefhebber en dat gaat prima, zonder haat of agressie.
0
geplaatst: 26 april 2010, 20:21 uur
FlyLo schreef:
Wat een ontzettend achterlijke column. Alsof houden van één club automatisch veroordeelt toch het haten van andere clubs. Ik ben club- én voetballiefhebber en dat gaat prima, zonder haat of agressie.
(quote)
Je moet het ook niet te serieus nemen, het blijft een column van Dijkshoorn.
Ik ben zelf ook beide en dat gaat prima samen zonder haat jegens andere clubs. Je moet niet alles kapotnuanceren... 
0
geplaatst: 26 april 2010, 20:28 uur
Je moet ook niet twee pagina's lang in extremen vallen. Zeker als veel mensen effectief die mening hebben over dat onderwerp.
0
geplaatst: 26 april 2010, 20:40 uur
Tsja, overdrijving is nu een eenmaal een stijlvorm die bij columns hoort. Ik weet ook wel dat niet elke clubsupporter daadwerkelijk zo erg is, maar ik kan me wel vinden in de strekking van zijn verhaal.
0
geplaatst: 26 april 2010, 20:46 uur
Zeker een goede column, en hij heeft het natuurlijk ook niet over iedere voetbalsupporter, ook al zegt hij dat wel. De supporters in de business seats zijn hier heus niet van toepassing. Het gaat hier om die zgn harde kern van idioten. Bij deze mensen heb je werkelijk het idee dat het voetbal an sich niet zo belangrijk is. Het station is meer een rendez vous punt voor gefrustreerde lieden van de arbeidersklasse die hun leven lang geleerd wordt dat neuzen en kakkerlakken, 010 en 020, nu eenmaal elkaar's duivel zijn.
Ik heb eens een verhaal gehoord van een kennis die een nieuwe baan had in rotterdam, en, zoals hij altijd deed, een telegraafje meebracht naar de zaak. Tijdens de lunch slaat hij zijn krant open en plots wordt de krant uit zijn handen gerukt, verfrommeld en weggemieterd. "Dit soort kranten lezen wij hier niet", vertelde zijn nieuwe collega hem. Hij was er snel weer vertrokken.
Ik heb eens een verhaal gehoord van een kennis die een nieuwe baan had in rotterdam, en, zoals hij altijd deed, een telegraafje meebracht naar de zaak. Tijdens de lunch slaat hij zijn krant open en plots wordt de krant uit zijn handen gerukt, verfrommeld en weggemieterd. "Dit soort kranten lezen wij hier niet", vertelde zijn nieuwe collega hem. Hij was er snel weer vertrokken.
0
geplaatst: 26 april 2010, 20:57 uur
Ace schreef:
Als we toch over spannende sporten gaan hebben, kunnen we snooker ook wel weer van stal halen! Ik zit dagelijks te genieten hoor, van topsporter Rocket Ronnie die onmogelijke dingen met een keu en een bal doet!
Het cynisme druipt er weer vanaf Eesje.Als we toch over spannende sporten gaan hebben, kunnen we snooker ook wel weer van stal halen! Ik zit dagelijks te genieten hoor, van topsporter Rocket Ronnie die onmogelijke dingen met een keu en een bal doet!
Maar ik vind het echt grandioos en geniaal wat die britpopper allemaal met een keu en die kleine kutballetjes allemaal voor elkaar krijgt.
0
geplaatst: 26 april 2010, 21:02 uur
Dat heeft volgens mij niets met voetbal of wat voor sport dan ook te maken. Dat hele spelletje boeit me maar matig maar iemand die uit vrije wil De Telegraaf leest zou ik ook niet mee samen willen werken 

0
geplaatst: 26 april 2010, 22:20 uur
Dn!S schreef:

0
geplaatst: 27 april 2010, 00:55 uur
Ik vond die column van Dijkshoorn wel goed opzich (ben sowieso wel fan van zijn stijl) maar hij heeft wel betere gemaakt.
Dat die hooligans nog supporters worden genoemd vind ik ook jammer. Waarom trouwens niet eens een keer een officiele massale vechtpartij organiseren tussen groepen hooligans met tribunes erbij enzo. Ze mogen van alles meenemen.
De beesten die de beesten afmaken! Kan het mooier?
Dat die hooligans nog supporters worden genoemd vind ik ook jammer. Waarom trouwens niet eens een keer een officiele massale vechtpartij organiseren tussen groepen hooligans met tribunes erbij enzo. Ze mogen van alles meenemen.
De beesten die de beesten afmaken! Kan het mooier?
0
geplaatst: 27 april 2010, 22:56 uur
Dijkshoorn heeft inderdaad betere fases gehad wat betreft zijn voetbal columns. Ik vind vooral zijn stukjes met Louis van Gaal en/of Martin Jol er in geweldig. Ook een stukje dat me bij is gebleven is dat Ton Du Chatinier het profiel heeft van een Gamma bouwmarktmanager. Dat een van de werknemers hem met een stukje laminaat op zijn kop tikt en vraagt: "Lekker weekend gehad?"
Toch lees ik ze nog steeds iedere week. Ik hou ook wel van zijn stijl.
Toch lees ik ze nog steeds iedere week. Ik hou ook wel van zijn stijl.
0
geplaatst: 28 april 2010, 09:20 uur
Bayern speelde goed.
Lyon speelde wederom gruwelijk slecht trouwens.
Lyon speelde wederom gruwelijk slecht trouwens.
0
geplaatst: 28 april 2010, 09:33 uur
Zou Olic trouwens nog steeds over het veld rennen?
Mijn God wat heeft die gek een longen.
0
Zorin
geplaatst: 28 april 2010, 10:20 uur
Ben blij (ondankes dat het Duitsers zijn
) dat Bayern in de Finale zit; Lyon...
.
Vanavond moet ik Barcelona Inter maar even zien; ik heb de heenwedstrijd niet gezien, maar ik hoop op Barcelona enerzijds. Anderzijds: als Inter Milan de beste is, heb ik daar geen moeite mee.
) dat Bayern in de Finale zit; Lyon...
. Vanavond moet ik Barcelona Inter maar even zien; ik heb de heenwedstrijd niet gezien, maar ik hoop op Barcelona enerzijds. Anderzijds: als Inter Milan de beste is, heb ik daar geen moeite mee.
0
geplaatst: 28 april 2010, 10:26 uur
rayman schreef:
Zou Olic trouwens nog steeds over het veld rennen?
Haha, idd ja Zou Olic trouwens nog steeds over het veld rennen?

0
geplaatst: 28 april 2010, 10:59 uur
Bayern, Olic, Schweinsteiger
Olic schijnt gemiddeld zo'n 12 kilometer per wedstrijd te lopen... Echt bizar veel.
Olic schijnt gemiddeld zo'n 12 kilometer per wedstrijd te lopen... Echt bizar veel.
0
Zorin
geplaatst: 28 april 2010, 11:02 uur
N.a.v. een bericht op Nu.nl over de nieuwe Nederlands eltal tenue' s: zwart weer terug bij de oranje hoofkleur.
Ik houd niet zo van die lange korte broeken, maar dat het zwart weer terug is doet me denken aan de gool old '70's. Het Oranje moet ook fel zijn, zodat de tegenstander met zijn ogen knippert als ze het veld opkomen en direct geïntimideerd zijn .....(zoals het Orakel Cruiijff ooit eens heeft gezegd).
Ik vind trouwens die groene schoenen erbij die model Sneijder daar toont stukken minder....
(back in black !!)
Ik houd niet zo van die lange korte broeken, maar dat het zwart weer terug is doet me denken aan de gool old '70's. Het Oranje moet ook fel zijn, zodat de tegenstander met zijn ogen knippert als ze het veld opkomen en direct geïntimideerd zijn .....(zoals het Orakel Cruiijff ooit eens heeft gezegd).
Ik vind trouwens die groene schoenen erbij die model Sneijder daar toont stukken minder....
(back in black !!)
0
geplaatst: 28 april 2010, 17:18 uur
Mijn gedachten gaan uit naar DonDijk.
R.I.P. BV Veendam
En weer feest in Oss
Sjonge wat een zooitje...
R.I.P. BV Veendam
En weer feest in Oss
Sjonge wat een zooitje...Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.