MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Was ik even hard aan het juichen bij die 2-0. Wordt hij afgekeurd

Pasta (in welke form dan ook), pizza, scaloppine, Verdicchio, Salentino, prosecco, calamari, grappa (ouch that hurts) allemaal no go zones momenteel; 'k wil er niet aan denken

Cava, tapas, Rioja, Tempranillo, serrano, Albarino, Palomino, Don Carlos zijn momenteel een beetje muf.

Ist tijd voor Eisbein, Sauerbraten, Lebkuchen, Riesling, Grauburgunder, Spätburgunder, Weinbrand?

Mourinho vs Van Gaal - may the best (not the best dressed) man win!

Hm, ik heb vandaag nog twee flessen Verdicchio gekocht. Blijkbaar heeft m'n wijnconsumptie niet te leiden onder allerhande voetbalperikelen...

GrafGantz schreef:
Hm, ik heb vandaag nog twee flessen Verdicchio gekocht. Blijkbaar heeft m'n wijnconsumptie niet te leiden onder allerhande voetbalperikelen...

Safety first, je weet nooit met bijgeloof - wegpleuren voor de finale of consumeren voordien, to be sure they can't do any harm elsewhere. Zit te overwegen om de finale in Lederhosen te aanschouwen en uitsluitend Paulaner of ander weizen te drinken - mocht 't helpen.

Wel grappig was dat Barcelona de spoeiers aanzette toen Milan aan het feesten was.

dix
Afbraakvoetbal ? ik vond die 3-1 van verleden week overtuigend genoeg. Hopelijk speelt het Nederlands elftal in ZA ook af en toe afbraakvoetbal in het laatste kwartier.

dix schreef:
Afbraakvoetbal ? ik vond die 3-1 van verleden week overtuigend genoeg. Hopelijk speelt het Nederlands elftal in ZA ook af en toe afbraakvoetbal in het laatste kwartier.

Jij hebt zeker pasta gegeten? Vond die 3-1 wel terecht gezien de leptosome, Catalaanse instelling, maar had gehoopt op een herpakking. Afijn shit happens; nog een keer naar die arrokop van Mourinho gluren!

Ik vond eigenlijk vorige week de 3-1 wel overdreven. Motta had toen al 2 keer rood mogen krijgen voor mij, de goal van Milito hing een buitenspelgeur aan, en Barcelona had zeker het recht om een strafschop te claimen.
Tel daarbij dan nog eens de belachelijke uitsluiting van Puyol bij...

Ik vind het vooral spijtig dat afbraakvoetbal weer triomfeert. En ook zeer spijtig dat Mourinho triomfeert, zo'n arrogante mens!!

corn1holio1 schreef:
Ik vind het vooral spijtig dat afbraakvoetbal weer triomfeert. En ook zeer spijtig dat Mourinho triomfeert, zo'n arrogante mens!!
Maar wel een briljant tacticus!

Wat moet je ook dan doen in Camp Nou. Vrolijk gaan aanvallen terwijl je thuis (terecht!) met 3-1 hebt gewonnen? Hoewel Inter gister wel extreem verdedigde natuurlijk maar je kunt er wel allemaal commentaar op hebben. Als dit de manier is om Barcelona uit te schakelen kun je ze geen ongelijk geven.

Maar goed ik hoop wel dat Bayern die finale wint natuurlijk!

Ik hoopte dat Barca zou doorgaan, maar als je met 10 man het best voetballende team ter wereld vrij makkelijk van het scoren weet te houden (alhoewel Barca in feite door had moeten gaan m.b.t. de niet-handsbal) verdient dat respect. Mensen die klagen over antivoetbal (die term bestaat namelijk niet) hebben de sport zelf denk ik nooit beoefend en hebben geen idee waar het allemaal om draait. Als je aanvallend voetbal wil zien, ook als je met 10/9 man staat, moet je maar lekker naar amateur-zomeravondwedstrijden gaan kijken in de provincie.

Zorin
Inter...geen ruk aan; vrolijk gaan aanvallen moet je nooit doen (het zijn geen F- pupillen ), maar dat tijdrekken en extreem verdedigen vind ik geen hol aan. Het is misschien wel een goeie wijze, maar mooi om naar te kijken vind ik het niet...(ik heb een hekel aan cattinachio.... of zoiets ; vink een drama.

Normaal ben ik niet snel voorstander van een Duitse winnaar, maar nu wel.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik hoopte dat Barca zou doorgaan, maar als je met 10 man het best voetballende team ter wereld vrij makkelijk van het scoren weet te houden (alhoewel Barca in feite door had moeten gaan m.b.t. de niet-handsbal) verdient dat respect. Mensen die klagen over antivoetbal (die term bestaat namelijk niet) hebben de sport zelf denk ik nooit beoefend en hebben geen idee waar het allemaal om draait. Als je aanvallend voetbal wil zien, ook als je met 10/9 man staat, moet je maar lekker naar amateur-zomeravondwedstrijden gaan kijken in de provincie.

Het doelpunt werd terecht afgekeurd, staat gewoon in de regels hoor. Omdat het niet opzettelijk was hoef je er geen kaart voor te geven, maar je moet het wel affluiten.

Inter had de pech dat die Bulgaarse aanvaller toch niet kon spelen, anders hadden ze iets aanvallender kunnen spelen. Nu hadden ze weinig keus, zeker toen ook Motta nog rood kreeg.

Ben benieuwd wie nu de finale gaat winnen... Ik gok op Bayern.

Hmm, Jaap Uilenberg is het niet met me eens.

Er was geen opzet in het spel, dus hij had niet moeten affluiten.

Overig / Nieuws - De officiële KNVB website - webcache.googleusercontent.com

Zorin
Ik heb overigens de heenwedstrijd niet gezien (Inter -Barca) en of Inter daar overtuigend en attractief gespeeld heeft kan ik niet over oordelen; naar wat ik gelezen heb was het wel verdiend.

Ik snap wel dat Inter zo voetbalde (of eigenlijk... niet voetbalde ), vooral nadat er een man van hen was uitgestuurd. Daarvoor vond ik Barca eigelijk wat dreigender, zonder dat het nu tot echte kansen (Van Gaal ) leidde. Die ene poging van Messi was top, maar dat zat die keeper van Inter erg goed bij; klasse, maar jammer voor het verdere verloop van de wedstrijd (tenzij je Inter-fan bent).

Als laatste: ik vind het eigenlijk altijd jammer dat er een speler uit wordt gestuurd, want daar wordt de wedstrijd vaak niet beter van.

herman schreef:
Hmm, Jaap Uilenberg is het niet met me eens.

Er was geen opzet in het spel, dus hij had niet moeten affluiten.

Overig / Nieuws - De officiële KNVB website - webcache.googleusercontent.com

Staat zo ook in het reglement. Alles draait rond opzet en dat was het in dit geval absoluut niet. Hij haalde er ook geen voordeel uit, wat de beslissing nóg onbegrijpelijker maakt.

Dan is Barcelona wel behoorlijk genaaid, in de eerste wedstrijd kregen ze ook al een buitenspelgoal en een idiote rode kaart tegen.

Meer mensen de neiging om Mourinho een tik op de neus te geven gisteren?

Jazeker, aan de andere kant zou ik denk ik lekker hetzelfde doen

Ik vind Mourinho eigenlijk wel een geweldige kerel.

Overigens juichte hij na afloop naar het groepje Inter-fans, niet naar de Barcelona-fans, zoals Grueter (die sowieso totaal niet onpartijdig was ) vervelend insinueerde.

Ja, ongelovelijk dat ie dat niet zag. Maar ja, Grueter

herman schreef:
Ik vind Mourinho eigenlijk wel een geweldige kerel.

Overigens juichte hij na afloop naar het groepje Inter-fans, niet naar de Barcelona-fans, zoals Grueter (die sowieso totaal niet onpartijdig was ) vervelend insinueerde.

Tijdens de match liep Mourinho wel de hele tijd te kankeren op het publiek en de scheidsrechter. Vooral daarom was Valdes na de match nog zo kwaad op Mourinho (terwijl Valdes zelfs nog onder Mourinho heeft gespeeld)

Ja, Mourinho is aardig temperamentvol. Voor zijn reactie op de rode kaart had ie misschien zelfs wel weggestuurd kunnen worden. Maar dan nog, ik mag hem wel.

De Barcelona-fans waren verder ook niet al te sympathiek geweest met die vuurwerk-actie bij het hotel waar Inter zat.

In ieder geval wel een vent die kleur geeft aan het voetbal, of je hem nou mag of niet. Idem dito voor Van Gaal.

Maar nee, geef mij Guardiola maar. Altijd een gentleman.

Ik vind het ook wel leuk dat Mourinho een beetje temperament toont. Wat ik gister alleen niet vond kunnen was zijn actie bij Guardiola die Zlatan instrueerde.

Ace
Mjuman schreef:
Pasta (in welke form dan ook), pizza, scaloppine, Verdicchio, Salentino, prosecco, calamari, grappa (ouch that hurts) allemaal no go zones momenteel; 'k wil er niet aan denken

Cava, tapas, Rioja, Tempranillo, serrano, Albarino, Palomino, Don Carlos zijn momenteel een beetje muf.

Ist tijd voor Eisbein, Sauerbraten, Lebkuchen, Riesling, Grauburgunder, Spätburgunder, Weinbrand?

Mourinho vs Van Gaal - may the best (not the best dressed) man win!

Het alcoholische gedeelte van deze menukaart had je zo te zien al genuttigd alvorens je dit postte?

Joy4ever schreef:
(quote)
Maar wel een briljant tacticus!

Met 11 man voor het doel liggen, noem het maar briljant.

Ace schreef:
Ik wist gewoon dat je zou reageren

Als Barcelona echt zo een goed elftal had gehad dan hadden ze heus wel wat meer laten zien gisteren. Ze waren te traag, te voorspelbaar. Guardiola had geen goed antwoord op de perfecte veldbezetting van Inter. We zullen zien of ome Louis dat wel heeft in de finale.

Ace schreef:
Precies. Dat is het niet. Zelfs landen als Honduras, Cyprus en Macedonie halen wel eens een onverdiend puntje tegen grootmachten door deze voordehandliggende en makkelijk uit voeren variant op non-voetbal

Spaart me wel tijd deze uitslag want nu hoef ik de finale niet te kijken. Ik ga ook niet opeens voor Bayern zijn of zo. Tenzij iemand mij uitlegt dat dat geen Duitse club meer is.

VanDeGriend schreef:
makkelijk uit voeren variant op non-voetbal
Tuurlijk

VanDeGriend schreef:

Spaart me wel tijd deze uitslag want nu hoef ik de finale niet te kijken. Ik ga ook niet opeens voor Bayern zijn of zo. Tenzij iemand mij uitlegt dat dat geen Duitse club meer is.

We blijven een chauvinistisch volkje he

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.