Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Zorin
geplaatst: 30 april 2010, 08:38 uur
Ace schreef:
Dat is een Australische topsporter die de zeer mondiale sport snooker beoefent. Ken je klassiekers!
(quote)
Dat is een Australische topsporter die de zeer mondiale sport snooker beoefent. Ken je klassiekers!
Oh......
.....naast Darts die andere kroegsport dus; een soortemet van biljarten met veel meer ballen (dát maakt het wel ingewikkelder
)
0
Ace
geplaatst: 30 april 2010, 09:48 uur
Zorin schreef:
Oh......
.....naast Darts die andere kroegsport dus; een soortemet van biljarten met veel meer ballen (dát maakt het wel ingewikkelder
)
(quote)
Oh......
) Dat ja

0
Johnny O'Zero
geplaatst: 30 april 2010, 10:58 uur
BlueVelvet schreef:
(quote)
Niemand is meer te vertrouwen: betaal je grof geld voor het omkopen van een scheidsrechter, fluit hij doodleuk je goal een paar minuten voor tijd af. Hij floot de goal niet af. Hij floot luid en duidelijk af voor hands, waarna Barca nog even doorspeelde en de bal in het net schoot. Bovendien was het in blessuretijd.
0
speranza
geplaatst: 30 april 2010, 11:23 uur
Het heeft mij desondanks voor drie seconden in een diepe depressie doen belanden. De opluchting was zeer groot. Inter moet de cup met de grote oren gaan pakken. José Mourinho verdient een standbeeld. 

0
geplaatst: 30 april 2010, 12:27 uur
speranza schreef:
De manier waarop Inter gisteren standhield is ware kunst.
Absoluut.De manier waarop Inter gisteren standhield is ware kunst.
speranza schreef:
Niet zo maar een Italiaanse club. We hebben het over Inter. Dat is heerlijk.
Voor mij is er maar één Italiaanse club: Juventus Niet zo maar een Italiaanse club. We hebben het over Inter. Dat is heerlijk.

0
geplaatst: 30 april 2010, 12:36 uur
Mooi dat Atletico Madrid naar de finale gaat! Liverpool had aangegeven dat ze Madrid wel even zouden wegblazen
. Wel balen van HSV..
. Wel balen van HSV..
0
geplaatst: 30 april 2010, 12:46 uur
Joy4ever schreef:
Wel balen van HSV..
Alleen omdat Ruud er speelt? Nee, verschrikkelijk elftal waarvan ik er nog steeds ziek van ben dat PSV ze niet heeft uitgeschakeld. Fulham zeer verdiend door.Wel balen van HSV..
0
geplaatst: 30 april 2010, 12:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
HSV heeft absoluut een dramatisch elftal. Alleen Petric is van grote klasse. Omdat Ruud er speelt heb ik wel iets meer sympathie voor HSV. Fulham verdiend naar de finale.(quote)
Alleen omdat Ruud er speelt? Nee, verschrikkelijk elftal waarvan ik er nog steeds ziek van ben dat PSV ze niet heeft uitgeschakeld. Fulham zeer verdiend door.
0
Johnny O'Zero
geplaatst: 30 april 2010, 13:17 uur
Hamburger SV - Liverpool FC was een droomfinale geweest: twee heilige steden voor Beatlefans die de heilige graal mogen betwisten!
0
geplaatst: 30 april 2010, 13:26 uur
Johnny O'Zero schreef:
Hamburger SV - Liverpool FC was een droomfinale geweest: twee heilige steden voor Beatlefans die de heilige graal mogen betwisten!
Die spelen nu voor de derde plaats Hamburger SV - Liverpool FC was een droomfinale geweest: twee heilige steden voor Beatlefans die de heilige graal mogen betwisten!

0
geplaatst: 30 april 2010, 17:25 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 1 mei 2010, 19:17 uur
Paap_Floyd schreef:
Fiorentina
(quote)
Fiorentina

Niet alleen door Gilardino, maar misschien nog wel meer door dat tenue. Schitterend dat paars.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 19:53 uur
Bayern heeft geen wereldelftal idd (keeper en verdediging zijn niet goed genoeg), maar dan nog heeft het de beste selectie van Duitsland. Ik noem daarbij spelers als Robben, Ribéry, Olić, Gomez, Schweinsteiger, Lahm, Muller en een onderschatte van Bommel. En dan zitten Altıntop, Tymoshchuk en Klose nog op de bank en is Toni uitgeleend; ook niet de minste spelers.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 20:05 uur
Van Bommel is toch niet onderschat? Het is niet de meest opvallende speler, maar iedereen weet nu wel wat zijn kwaliteiten zijn.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 20:09 uur
In Nederland wordt de man toch wel onderschat (vooral m.b.t. Oranje). Is nu dan wel steeds minder aan het worden.
0
Ace
geplaatst: 1 mei 2010, 21:22 uur
Van Bommel is van grote waarde voor Bayern en Oranje, maar niet omdat het een geweldige voetballer is. Hij kan uitdelen, heeft een winnaarsmentaliteit en er staat een vent, geen jochie. Uiteraard kan hij voetballen, maar als je 'm alleen daar op afrekent heeft Nederland veel betere spelers op die positie.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 21:29 uur
Ace schreef:
Van Bommel is van grote waarde voor Bayern en Oranje, maar niet omdat het een geweldige voetballer is. Hij kan uitdelen, heeft een winnaarsmentaliteit en er staat een vent, geen jochie. Uiteraard kan hij voetballen, maar als je 'm alleen daar op afrekent heeft Nederland veel betere spelers op die positie.
Voor de afwisseling ben ik het met Ace eens! Het heeft Nederland heeft helaas vaak genoeg ontbroken aan mentaal sterke stofzuigers ("do or die" of "just do it" - op het middenveld (Ik noem Johan Neeskens, W. v.d. Kerkhof, Jan Wouters) die van enorme waarde voor het team bleken door het hun ruim- en breekwerk.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 23:00 uur
Toch moet je de voetballende kwaliteiten van v. Bommel ook niet onderschatten. Hij kan een team leiden, kan het spel verdelen. Hij verdient wel een betere bijnaam dan een stofzuiger.
0
speranza
geplaatst: 1 mei 2010, 23:16 uur
Daar ben ik het helemaal mee eens. Hij heeft bovendien een over mijn lijk kwaliteit, zoals Stefan Effenberg die ook had. We gaan het zeker niet makkelijk met Bayern München krijgen. Het probleem is dat we ook zeker niet de underdog positie kunnen innemen. Dat heeft ons tegen Chelsea en Barcelona namelijk zeker geen windeieren gelegd.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 00:19 uur
Nicolage Rico schreef:
Toch moet je de voetballende kwaliteiten van v. Bommel ook niet onderschatten. Hij kan een team leiden, kan het spel verdelen. Hij verdient wel een betere bijnaam dan een stofzuiger.
Nee die onderschat ik hem niet, het gaat mij erom dat de meeste mensen kijken naar opbouwende voetballers, spelmakers, en die hebben nou eenmaal een andere rol en uitstraling.
Ik heb Jan Wouters vaak genoeg zien voetballen om het belang van zo'n rol te zien en als je dan op zo'n speler gaat letten valt op hoe belangrijk hij is voor een team. Zo'n drive als hij heeft hebben niet veel voetballers. In muzikale termen: een sologitarist of een saxofonist (jazz) kan zo goed zijn omdat zijn ritmesectie hem in staat stelt terug te keren naar de muziek. En mensen als Van Bommel, Jan Wouters e.a. zijn dan belangrijk in de ritmesectie van een elftal.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 11:36 uur
Kom maar met die voorspellingen:
NAC Breda - FC Twente: 3
FC Groningen - Sparta Rotterdam: 1
FC Utrecht - Vitesse: 3
Feyenoord - SC Heerenveen: 1
Roda JC - Willem II: 1
NEC - Ajax: 2
RKC Waalwijk - VVV-Venlo: 3
AZ - PSV: 1
Heracles Almelo - ADO Den Haag: 1
Stand:
1 Ajax 85
2 FC Twente 84
3 PSV 77
4 AZ 64
5 Feyenoord 63
6 Heracles Almelo 56
7 FC Utrecht 53
8 FC Groningen 49
9 Roda JC 47
10 NAC Breda 47
11 sc Heerenveen 37
12 VVV-Venlo 33
13 NEC 33
14 Vitesse 32
15 ADO Den Haag 30
16 Sparta Rotterdam 26
17 Willem II 23
18 RKC Waalwijk 16
NAC Breda - FC Twente: 3
FC Groningen - Sparta Rotterdam: 1
FC Utrecht - Vitesse: 3
Feyenoord - SC Heerenveen: 1
Roda JC - Willem II: 1
NEC - Ajax: 2
RKC Waalwijk - VVV-Venlo: 3
AZ - PSV: 1
Heracles Almelo - ADO Den Haag: 1
Stand:
1 Ajax 85
2 FC Twente 84
3 PSV 77
4 AZ 64
5 Feyenoord 63
6 Heracles Almelo 56
7 FC Utrecht 53
8 FC Groningen 49
9 Roda JC 47
10 NAC Breda 47
11 sc Heerenveen 37
12 VVV-Venlo 33
13 NEC 33
14 Vitesse 32
15 ADO Den Haag 30
16 Sparta Rotterdam 26
17 Willem II 23
18 RKC Waalwijk 16
0
Zorin
geplaatst: 2 mei 2010, 11:42 uur
Ik heb een slecht gevoel over een positieve afloop voor FC Twente; ik denk dat ze het toch laten liggen (helaas)... 

0
geplaatst: 2 mei 2010, 12:03 uur
We weten nu inmiddels toch wel wat iedereen hoopt
Op het handjevol Ajax-liefhebbers (waaronder ikzelf) na hoopt iedereen dat Twente binnen 10 minuten met 3-0 voor staat (okee, en op die ene Breda'er na.) we gaan het zien. Veel plezier en hou het gezellig 
Op het handjevol Ajax-liefhebbers (waaronder ikzelf) na hoopt iedereen dat Twente binnen 10 minuten met 3-0 voor staat (okee, en op die ene Breda'er na.) we gaan het zien. Veel plezier en hou het gezellig 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.