MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Zorin
Ace schreef:
(quote)

Dat is een Australische topsporter die de zeer mondiale sport snooker beoefent. Ken je klassiekers!

Oh...... .....naast Darts die andere kroegsport dus; een soortemet van biljarten met veel meer ballen (dát maakt het wel ingewikkelder )

Ace
Zorin schreef:
(quote)

Oh...... .....naast Darts die andere kroegsport dus; een soortemet van biljarten met veel meer ballen (dát maakt het wel ingewikkelder )

Dat ja

Johnny O'Zero
BlueVelvet schreef:
(quote)
Niemand is meer te vertrouwen: betaal je grof geld voor het omkopen van een scheidsrechter, fluit hij doodleuk je goal een paar minuten voor tijd af.

Hij floot de goal niet af. Hij floot luid en duidelijk af voor hands, waarna Barca nog even doorspeelde en de bal in het net schoot. Bovendien was het in blessuretijd.

speranza
Het heeft mij desondanks voor drie seconden in een diepe depressie doen belanden. De opluchting was zeer groot. Inter moet de cup met de grote oren gaan pakken. José Mourinho verdient een standbeeld.

speranza schreef:
De manier waarop Inter gisteren standhield is ware kunst.
Absoluut.

speranza schreef:
Niet zo maar een Italiaanse club. We hebben het over Inter. Dat is heerlijk.
Voor mij is er maar één Italiaanse club: Juventus

Mooi dat Atletico Madrid naar de finale gaat! Liverpool had aangegeven dat ze Madrid wel even zouden wegblazen . Wel balen van HSV..

Joy4ever schreef:
Wel balen van HSV..
Alleen omdat Ruud er speelt? Nee, verschrikkelijk elftal waarvan ik er nog steeds ziek van ben dat PSV ze niet heeft uitgeschakeld. Fulham zeer verdiend door.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Alleen omdat Ruud er speelt? Nee, verschrikkelijk elftal waarvan ik er nog steeds ziek van ben dat PSV ze niet heeft uitgeschakeld. Fulham zeer verdiend door.
HSV heeft absoluut een dramatisch elftal. Alleen Petric is van grote klasse. Omdat Ruud er speelt heb ik wel iets meer sympathie voor HSV. Fulham verdiend naar de finale.

Johnny O'Zero
Hamburger SV - Liverpool FC was een droomfinale geweest: twee heilige steden voor Beatlefans die de heilige graal mogen betwisten!

Johnny O'Zero schreef:
Hamburger SV - Liverpool FC was een droomfinale geweest: twee heilige steden voor Beatlefans die de heilige graal mogen betwisten!
Die spelen nu voor de derde plaats

speranza

Joy4ever schreef:

(quote)
Voor mij is er maar één Italiaanse club: Juventus

Fiorentina

Berichten verwijderd.

Bayern Munchen

Hulde aan Van Gaal, toch knap met zo'n team.

Social_Mask
Paap_Floyd schreef:
(quote)

Fiorentina

Niet alleen door Gilardino, maar misschien nog wel meer door dat tenue. Schitterend dat paars.

trebremmit schreef:
toch knap met zo'n team.

Bayern heeft geen wereldelftal idd (keeper en verdediging zijn niet goed genoeg), maar dan nog heeft het de beste selectie van Duitsland. Ik noem daarbij spelers als Robben, Ribéry, Olić, Gomez, Schweinsteiger, Lahm, Muller en een onderschatte van Bommel. En dan zitten Altıntop, Tymoshchuk en Klose nog op de bank en is Toni uitgeleend; ook niet de minste spelers.

Van Bommel is toch niet onderschat? Het is niet de meest opvallende speler, maar iedereen weet nu wel wat zijn kwaliteiten zijn.

In Nederland wordt de man toch wel onderschat (vooral m.b.t. Oranje). Is nu dan wel steeds minder aan het worden.

Ace
Van Bommel is van grote waarde voor Bayern en Oranje, maar niet omdat het een geweldige voetballer is. Hij kan uitdelen, heeft een winnaarsmentaliteit en er staat een vent, geen jochie. Uiteraard kan hij voetballen, maar als je 'm alleen daar op afrekent heeft Nederland veel betere spelers op die positie.

Ace schreef:
Van Bommel is van grote waarde voor Bayern en Oranje, maar niet omdat het een geweldige voetballer is. Hij kan uitdelen, heeft een winnaarsmentaliteit en er staat een vent, geen jochie. Uiteraard kan hij voetballen, maar als je 'm alleen daar op afrekent heeft Nederland veel betere spelers op die positie.

Voor de afwisseling ben ik het met Ace eens! Het heeft Nederland heeft helaas vaak genoeg ontbroken aan mentaal sterke stofzuigers ("do or die" of "just do it" - op het middenveld (Ik noem Johan Neeskens, W. v.d. Kerkhof, Jan Wouters) die van enorme waarde voor het team bleken door het hun ruim- en breekwerk.

Toch moet je de voetballende kwaliteiten van v. Bommel ook niet onderschatten. Hij kan een team leiden, kan het spel verdelen. Hij verdient wel een betere bijnaam dan een stofzuiger.

speranza
Daar ben ik het helemaal mee eens. Hij heeft bovendien een over mijn lijk kwaliteit, zoals Stefan Effenberg die ook had. We gaan het zeker niet makkelijk met Bayern München krijgen. Het probleem is dat we ook zeker niet de underdog positie kunnen innemen. Dat heeft ons tegen Chelsea en Barcelona namelijk zeker geen windeieren gelegd.

Nicolage Rico schreef:
Toch moet je de voetballende kwaliteiten van v. Bommel ook niet onderschatten. Hij kan een team leiden, kan het spel verdelen. Hij verdient wel een betere bijnaam dan een stofzuiger.

Nee die onderschat ik hem niet, het gaat mij erom dat de meeste mensen kijken naar opbouwende voetballers, spelmakers, en die hebben nou eenmaal een andere rol en uitstraling.

Ik heb Jan Wouters vaak genoeg zien voetballen om het belang van zo'n rol te zien en als je dan op zo'n speler gaat letten valt op hoe belangrijk hij is voor een team. Zo'n drive als hij heeft hebben niet veel voetballers. In muzikale termen: een sologitarist of een saxofonist (jazz) kan zo goed zijn omdat zijn ritmesectie hem in staat stelt terug te keren naar de muziek. En mensen als Van Bommel, Jan Wouters e.a. zijn dan belangrijk in de ritmesectie van een elftal.

Kom maar met die voorspellingen:

NAC Breda - FC Twente: 3
FC Groningen - Sparta Rotterdam: 1
FC Utrecht - Vitesse: 3
Feyenoord - SC Heerenveen: 1
Roda JC - Willem II: 1
NEC - Ajax: 2
RKC Waalwijk - VVV-Venlo: 3
AZ - PSV: 1
Heracles Almelo - ADO Den Haag: 1

Stand:

1  Ajax 85
2  FC Twente 84
3  PSV 77
4  AZ 64
5  Feyenoord 63
6  Heracles Almelo 56
7  FC Utrecht 53
8  FC Groningen 49
9  Roda JC 47
10  NAC Breda 47
11  sc Heerenveen 37
12  VVV-Venlo 33
13  NEC 33
14  Vitesse 32
15  ADO Den Haag 30
16  Sparta Rotterdam 26
17  Willem II 23
18  RKC Waalwijk 16

Zorin
Ik heb een slecht gevoel over een positieve afloop voor FC Twente; ik denk dat ze het toch laten liggen (helaas)...

Dat zou ik schitterend vinden Zorin!

Ik hoop dat Twente binnen 10 minuten met 3-0 voor staat.

We weten nu inmiddels toch wel wat iedereen hoopt Op het handjevol Ajax-liefhebbers (waaronder ikzelf) na hoopt iedereen dat Twente binnen 10 minuten met 3-0 voor staat (okee, en op die ene Breda'er na.) we gaan het zien. Veel plezier en hou het gezellig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:33 uur

geplaatst: vandaag om 08:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.