Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2010, 12:17 uur
Wat Paap zegt. Ik denk dat Twente gewoon kampioen wordt, maar ik hoop natuurlijk op Ajax. Mijn voorspelling:
NAC - FC Twente 1-3
NEC - Ajax 0-2
NAC - FC Twente 1-3
NEC - Ajax 0-2
0
Zorin
geplaatst: 2 mei 2010, 12:27 uur
Wat Paap niet zegt....
. Ik denk dat Ajax kampioen wordt, maar ik hoop natuurlijk FC Twente. Voor de rest; als Ajax het wordt zijn ze over 34 wedstrijden het beste en slaap ik daar niet minder om. Geef mij maar Snoeker......(dat heeft meer ballen
)
. Ik denk dat Ajax kampioen wordt, maar ik hoop natuurlijk FC Twente. Voor de rest; als Ajax het wordt zijn ze over 34 wedstrijden het beste en slaap ik daar niet minder om. Geef mij maar Snoeker......(dat heeft meer ballen
)
0
geplaatst: 2 mei 2010, 12:29 uur
Pas maar op, dadelijk zit de snooker-maffia nog achter je aan. En die gaan ver hoor, helemaal tot aan Kiev!
0
Zorin
geplaatst: 2 mei 2010, 12:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Pas maar op, dadelijk zit de snooker-maffia nog achter je aan. En die gaan ver hoor, helemaal tot aan Kiev!
Ha....
...(ik zal me verschansen).
0
speranza
geplaatst: 2 mei 2010, 12:58 uur
De ontknoping aan kop van de eredivisie interesseert mij nauwelijks. Al heb ik aanzienlijk meer sympathie voor FC Twente dan Ajax.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 13:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Twente kampioen olé olé. Ruiz in de 88e minuut.
Ja, ik heb al nachtmerries gehad over Ruiz die met een recordhattrick in blessuretijd van 2-0 2-3 maakt Twente kampioen olé olé. Ruiz in de 88e minuut.

0
geplaatst: 2 mei 2010, 13:23 uur
Ik droomde dat Twente gelijk speelde en dat Stekelenburg bij een 1-0 voorsprong vijf onmogelijke reddingen maakte in de slotfase.
0
Social_Mask
geplaatst: 2 mei 2010, 13:26 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ja, ik heb al nachtmerries gehad over Ruiz die met een recordhattrick in blessuretijd van 2-0 2-3 maakt
Haha, ik ook! Maar dat zou ik eerder een (natte?) droom willen noemen.

0
Marko
geplaatst: 2 mei 2010, 13:47 uur
Even een snuggere vraag: De finale wordt niet uitgezonden op de basiszenders, of wel?
0
Marko
geplaatst: 2 mei 2010, 13:55 uur
Nee, met finale bedoelde ik de laatste competitieronde. Beetje onhandige woordkeuze misschien, maar ik bedoel de ontknoping.
0
Marko
geplaatst: 2 mei 2010, 14:53 uur
1-0 voor FC Twente door Ruiz, meteen na een wel heel opmerkelijke rode kaart voor NAC Breda.
0
speranza
geplaatst: 2 mei 2010, 15:00 uur
Ik feliciteer FC Twente alvast met het verdiende kampioenschap. Dit mogen ze niet meer uit handen geven.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:22 uur
Marko schreef:
1-0 voor FC Twente door Ruiz, meteen na een wel heel opmerkelijke rode kaart voor NAC Breda.
Ik heb geen beelden gezien: terechte rode kaart of niet?
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:27 uur
Nee, Janssen en Feher hadden beide geel moeten krijgen. Dat was de beste beslissing geweest. Ze maakte op hetzelfde moment een sliding naar elkaar, een veel te fel duel.
Neemt niet weg dat Twente gewoon veel, véél sterker is en meer dan terecht voorstaat.
Neemt niet weg dat Twente gewoon veel, véél sterker is en meer dan terecht voorstaat.
0
LocoHermano
geplaatst: 2 mei 2010, 15:27 uur
Twente had al met 0-3/0-4 voor moeten staan, dat kampioenschap is een zekerheidje.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:29 uur
Ik heb geen beelden gezien: terechte rode kaart of niet?
Als een dolle stier op een rode lap een vliegende tackle inzetten met twee benen. Volkomen terecht rood.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nee, Janssen en Feher hadden beide geel moeten krijgen. Dat was de beste beslissing geweest. Ze maakte op hetzelfde moment een sliding naar elkaar, een veel te fel duel.
Jaja, het was inderdaad een fel duel, enkel het verschil was dat Feher met 2 benen naar voren in kwam vliegen... Meer dan terecht die rode kaart.
Dat het veel en veel sterker is en al 3 of 4 tegen 0 voor had moeten staan dat ben ik wel met je eens.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:33 uur
Het meest opvallende moment uit de 1ste helft van alle wedstrijden was toch wel de gele kaart van Pothuizen waardoor hij nu de meeste gele kaarten ooit heeft. Daarna deed hij z'n shirt omhoog en zag je een mega gele kaart met 84 er op.
Ook leuk is dat Makaay in zijn afscheidswedstrijd al in ieder geval 1 doelpunt heeft gemaakt.
Ook leuk is dat Makaay in zijn afscheidswedstrijd al in ieder geval 1 doelpunt heeft gemaakt.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:34 uur
Mooie goal inderdaad, erg beheerst maar de verdediging van NEC zag er niet bepaald goed uit. Maar het blijft een knappe actie.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:49 uur
vigil schreef:
edit: 2 doelpunten
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:53 uur
Suarez moet er nog ééntje maken om het record van Kezman te evenaren.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:58 uur
Aantal doelpunten in de Eredivisie in één seizoen.
Correctie: hij heeft het al evenaard, met nog één goal erbij wordt hij de recordhouder.
Correctie: hij heeft het al evenaard, met nog één goal erbij wordt hij de recordhouder.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 15:59 uur
FlyLo schreef:
Door een buitenlander bedoel je denk ik, want die Dillen had er toch al 43?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.