MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Wat Paap zegt. Ik denk dat Twente gewoon kampioen wordt, maar ik hoop natuurlijk op Ajax. Mijn voorspelling:

NAC - FC Twente 1-3

NEC - Ajax 0-2

Zorin
Wat Paap niet zegt.... . Ik denk dat Ajax kampioen wordt, maar ik hoop natuurlijk FC Twente. Voor de rest; als Ajax het wordt zijn ze over 34 wedstrijden het beste en slaap ik daar niet minder om. Geef mij maar Snoeker......(dat heeft meer ballen )

Pas maar op, dadelijk zit de snooker-maffia nog achter je aan. En die gaan ver hoor, helemaal tot aan Kiev!

Zorin
Rhythm & Poetry schreef:
Pas maar op, dadelijk zit de snooker-maffia nog achter je aan. En die gaan ver hoor, helemaal tot aan Kiev!

Ha.... ...(ik zal me verschansen).

Twente kampioen olé olé. Ruiz in de 88e minuut.

speranza
De ontknoping aan kop van de eredivisie interesseert mij nauwelijks. Al heb ik aanzienlijk meer sympathie voor FC Twente dan Ajax.

Nicolage Rico schreef:
Twente kampioen olé olé. Ruiz in de 88e minuut.
Ja, ik heb al nachtmerries gehad over Ruiz die met een recordhattrick in blessuretijd van 2-0 2-3 maakt

Ik droomde dat Twente gelijk speelde en dat Stekelenburg bij een 1-0 voorsprong vijf onmogelijke reddingen maakte in de slotfase.

Social_Mask
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ja, ik heb al nachtmerries gehad over Ruiz die met een recordhattrick in blessuretijd van 2-0 2-3 maakt

Haha, ik ook! Maar dat zou ik eerder een (natte?) droom willen noemen.

Marko
Even een snuggere vraag: De finale wordt niet uitgezonden op de basiszenders, of wel?

Zorin
Je bedoelt Ajax - Twente...

Marko
Nee, met finale bedoelde ik de laatste competitieronde. Beetje onhandige woordkeuze misschien, maar ik bedoel de ontknoping.

Zorin
Volgens mij niet, maar ik weet dat niet 100% zeker.

nee, alleen op betaalzenders geloof ik.

Marko
1-0 voor FC Twente door Ruiz, meteen na een wel heel opmerkelijke rode kaart voor NAC Breda.

speranza
Ik feliciteer FC Twente alvast met het verdiende kampioenschap. Dit mogen ze niet meer uit handen geven.

Marko schreef:
1-0 voor FC Twente door Ruiz, meteen na een wel heel opmerkelijke rode kaart voor NAC Breda.

Ik heb geen beelden gezien: terechte rode kaart of niet?

Nee, Janssen en Feher hadden beide geel moeten krijgen. Dat was de beste beslissing geweest. Ze maakte op hetzelfde moment een sliding naar elkaar, een veel te fel duel.

Neemt niet weg dat Twente gewoon veel, véél sterker is en meer dan terecht voorstaat.

LocoHermano
Twente had al met 0-3/0-4 voor moeten staan, dat kampioenschap is een zekerheidje.

Ik heb geen beelden gezien: terechte rode kaart of niet?

Als een dolle stier op een rode lap een vliegende tackle inzetten met twee benen. Volkomen terecht rood.

Rhythm & Poetry schreef:
Nee, Janssen en Feher hadden beide geel moeten krijgen. Dat was de beste beslissing geweest. Ze maakte op hetzelfde moment een sliding naar elkaar, een veel te fel duel.

Neemt niet weg dat Twente gewoon veel, véél sterker is en meer dan terecht voorstaat.

Jaja, het was inderdaad een fel duel, enkel het verschil was dat Feher met 2 benen naar voren in kwam vliegen... Meer dan terecht die rode kaart.

Dat het veel en veel sterker is en al 3 of 4 tegen 0 voor had moeten staan dat ben ik wel met je eens.

Even heel iets anders, wisten jullie dat Pantelic techniek had?

Het meest opvallende moment uit de 1ste helft van alle wedstrijden was toch wel de gele kaart van Pothuizen waardoor hij nu de meeste gele kaarten ooit heeft. Daarna deed hij z'n shirt omhoog en zag je een mega gele kaart met 84 er op.

Ook leuk is dat Makaay in zijn afscheidswedstrijd al in ieder geval 1 doelpunt heeft gemaakt.

Rhythm & Poetry schreef:
Even heel iets anders, wisten jullie dat Pantelic techniek had?

Mooie goal inderdaad, erg beheerst maar de verdediging van NEC zag er niet bepaald goed uit. Maar het blijft een knappe actie.

vigil schreef:

Ook leuk is dat Makaay in zijn afscheidswedstrijd al in ieder geval 1 doelpunt heeft gemaakt.

edit: 2 doelpunten

Suarez moet er nog ééntje maken om het record van Kezman te evenaren.

Welk record?

Aantal doelpunten in de Eredivisie in één seizoen.
Correctie: hij heeft het al evenaard, met nog één goal erbij wordt hij de recordhouder.

FlyLo schreef:
Aantal doelpunten in de Eredivisie in één seizoen.
Correctie: hij heeft het al evenaard, met nog één goal erbij wordt hij de recordhouder.

Door een buitenlander bedoel je denk ik, want die Dillen had er toch al 43?

Weer gecorrigeerd, klopt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:10 uur

geplaatst: vandaag om 10:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.