MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik denk al, dat record stond toch echt op naam van een andere PSVer .

Hoe zou het zijn met... de hartslag van de Twente-supporters?

goed denk ik!

De beslissing is daar. Twente wordt kampioen, terecht.

Marko
Een magisch doelpunt van Stoch. Gefeliciteerd, FC Twente.

vigil schreef:
(quote)

edit: 2 doelpunten

Edit: 3 doelpunten voor Makaay, toch jammer dat deze doelpuntenmachine gaat stoppen...

Misschien kunnen ze feyenoord opdoeken? Ze zijn toch allemaal meer voor Twente dan voor de eigen club. Ach ja, dit is ook gewoon teleurstelling van mij.

Twente, van harte!

Marko schreef:
Een magisch doelpunt van Stoch. Gefeliciteerd, FC Twente.

Een waardeloze voorzet bedoel je .

Twente

speranza
Gefeliciteerd FC Twente!

Jammer. Felicitaties aan Enschede

dix
op 26 juli 2009 is dit wat dix schreef:
Niemand die denkt dat Twente kan doorgroeien ?

Marko
BoordAppel schreef:
(quote)

Een waardeloze voorzet bedoel je .

Dat zijn vaak de leukste.

Wat moet dit geweldig zijn voor mannen als Nkufo, Janssen en Boschker. Jaren van trouwe dienst en samen met het team en de coach McClaren kunnen bewijzen wat je waard bent. Kampioen van Nederland word je niet zomaar.

Twente gefeliciteerd!

Zorin
Mooi voor Twente; top !

De felicitaties gaan natuurlijk naar Twente. Kampioen met een ongelooflijk punten aantal. Ajax heeft veruit het beste doelsaldo, maar daar koop je dus niks voor.

Moet je nagaan dat de kampioen van vorige jaar, AZ, nu niet eens derde was geworden qua aantal punten!

Ik baal natuurlijk als een stekker.

Ajax gaat dit seizoen de boeken in als beste runner-up allertijden geloof ik

Ace schreef:
Het gaat op de laatste dag beslist worden. Twente wint natuurlijk van fnoord, maar de laatste dag spelen ze gelijk tegen Nac. Ajax wint nog drie keer en de titel is een feit.

Ik stuur de zakdoeken vandaag je kant op Ace

Zorin
Over dat doelsaldo: dat is wel knap van Ajax, nml. gem. 3 per wedstrijd ongeveer en FC Twente 2...opvallend.

Zorin
Paap_Floyd schreef:
Ajax gaat dit seizoen de boeken in als beste runner-up allertijden geloof ik

Als dat zo is, dan geeft het de prestatie van FC Twente nog meer glans...

Wel met nadruk op kampioen van de middelmaat, dat FC Twente. Alles met 1 - 0 of 0 - 1 winnen is ook een kunst op zich en bovendien: ik heb soms wel eens een spannende wedstrijd gezien maar een geweldige, grandioze wedstrijd van FC Twente, nee geen een keer dit jaar, dat niet. Vandaag incluis.

Alles beter dan 020 wellicht want dat hadden we weer jáááááren moeten horen. Maar ik ben toch bang dat onze nationale resultaten in de Champions league steeds dramatischer zullen worden. Nederland zal er niet meer in slagen met de Europeesche top mee te kunnen en FC Twente zal er ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk uit liggen.

De Klever
020, 020... Zeg dan gewoon Ajax, of doet het zelfs al pijn die naam uit te spreken?

Ik begin een beetje moe te worden van die anti ajax houding in Nederland. Kom op zeg, hou een keer op met dat calimero gedrag.

Al met al een prima tweede seizoenshelft van Ajax, waarmee je normaal gesproken een titel mee verdient.. Helaas, helaas.... Moet zeggen dat de teleurstelling toch behoorlijk groot is...

De Klever schreef:
020, 020... Zeg dan gewoon Ajax,
Inderdaad zeg.
musician schreef:
FC Twente zal er ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk uit liggen.
Ja net als Ajax Feyenoord Az en wie er allemaal ook mee doen. Maakt geen fluit uit. Ajax verliest ook weer, zoals altijd, de voorronde...ik denk dit keer van Brann Bergen ofzo

Zorin
Ik vond Ajax de laatste maanden de beste ploeg, maar het gaat over een heel seizoen....

De Klever
En zonder Pantelic, toch erg belangrijk en misschien ook Suarez. moeten we volgend seizoen maar weer afwachten...

Triest, dat je dan 1 punt tekort komt op het einde. Sinds jaren kunnen we in ieder geval weer trots zijn op Ajax, hoop alleen dat het niet van korte duur zal zijn.

Het geduld van de Ajax supporter wordt in ieder geval wederom op de proef gesteld.. Om gek van te worden soms.

Stijn_Slayer
Wel treurig dat Ajax niet eens meer boven een provincieclubje als Twente kunnen uitstijgen....

Ja ach, dat kunnen ze in Rotterdam ook al jaren niet meer. Ik denk niet dat je daar steeds naar moet kijken. Twente heeft een fantastisch seizoen achter de rug en Ajax ook gewoon. Sowieso sinds lange tijden dat ik zo trots ben op Ajax. Hopelijk winnen ze die troostprijs nog, hebben ze in ieder geval ook iets tastbaars overgehouden aan dit seizoen.

De Klever
Stijn_Slayer schreef:
Wel treurig dat Ajax niet eens meer boven een provincieclubje als Twente kunnen uitstijgen....

Een opmerking die niet van veel voetbalkennis getuigt..

Twente is al jaren booming, met een organisatie waar veel clubs jaloers op kunnen zijn. Succes moet gesmeed worden en kan niet worden gekocht, hopelijk is Ajax daar nu ook een start mee aan het maken.

Stijn_Slayer
Ik riep vorig jaar hetzelfde over AZ, en kijk eens wat een flutseizoen die nu gehad hebben. Twente houdt dit ook niet vol.

De Klever
Stijn_Slayer schreef:
Ik riep vorig jaar hetzelfde over AZ, en kijk eens wat een flutseizoen die nu gehad hebben. Twente houdt dit ook niet vol.

Bij Twente is er meer sprake van een langzaam groeiende organisatie, waar gesmeed werd aan een team. Ze zijn niet van één man afhankelijk.

AZ daarentegen had suikeroom Dirk, en de DSB die nu dus weggevallen is als sponsor.

Ik denk dat Twente een vastere basis heeft om op terug te vallen. Daarnaast had AZ ook nooit Ronald Koeman aan moeten trekken natuurlijk, sinds hij weg is gaat het al een stuk beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.