Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2010, 14:35 uur
We zijn tegenwoordig ouders dan de spelers zelf.
O, jij nog niet Paap. 
O, jij nog niet Paap. 
0
geplaatst: 3 mei 2010, 14:43 uur
Er komt natuurlijk weer een wk poule, opzet zal weer hetzelfde zijn evenals de dagelijkse updates etc. 

0
geplaatst: 3 mei 2010, 14:48 uur
Hey, daar is El Ninjo. Vanuit welk land stuur je een bericht? 
Schrijf mij maar vast in!

Schrijf mij maar vast in!
0
geplaatst: 3 mei 2010, 14:49 uur
Hoera. Ik heb alvast supportersgroepen van Spanje, Argentiniïe, Duitsland en Brazilië aangespoord de trainingen te verstoren, omdat ze vooral niet mogen winnen 

0
geplaatst: 3 mei 2010, 14:59 uur
Paap_Floyd schreef:
Hoera. Ik heb alvast supportersgroepen van Spanje, Argentiniïe, Duitsland en Brazilië aangespoord de trainingen te verstoren, omdat ze vooral niet mogen winnen
Dan is de weg weer vrij voor Italë Hoera. Ik heb alvast supportersgroepen van Spanje, Argentiniïe, Duitsland en Brazilië aangespoord de trainingen te verstoren, omdat ze vooral niet mogen winnen

0
geplaatst: 3 mei 2010, 14:59 uur
Paap_Floyd schreef:
Even wat anders.
Het WK komt er natuurlijk weer aan, en betekent dat dat er weer een pooltje aankomt, El Ninjo?
Anders kunnen we natuurlijk op alle 1.246 wk-pooltjes een mume-subleague gaan aanmaken
Even wat anders.
Het WK komt er natuurlijk weer aan, en betekent dat dat er weer een pooltje aankomt, El Ninjo?
Anders kunnen we natuurlijk op alle 1.246 wk-pooltjes een mume-subleague gaan aanmaken
Alhoewel ik ook wel weer mee doe aan de poule van El Ninjo, kunnen we ook best een gratis pouletje daarnaast doen toch?
0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:02 uur
Ja natuurlijk. Er zijn er alleen zo veel 

Joy4ever schreef:
Precies.(quote)
Dan is de weg weer vrij voor Italë
0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:05 uur
En Noord-Korea, niet te vergeten. Met die dekselse Ahn Young-Hak.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:13 uur
WK Voetbal 2010 Zuid-Afrika | Overzicht pool MuMe
Wachtwoord is WK2010
Je kunt je ook gelijk aanmelden voor de open pool "WK" waarbij je gratis meedoet om beschikbaar gestelde prijzen.
Wachtwoord is WK2010
Je kunt je ook gelijk aanmelden voor de open pool "WK" waarbij je gratis meedoet om beschikbaar gestelde prijzen.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:40 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Je opmerking over Tom Egbers en Jack van Gelder is goedkoop en raakt eigenlijk kant noch wal.
Je opmerking over Tom Egbers en Jack van Gelder is goedkoop en raakt eigenlijk kant noch wal.
Kom op joh ..het druipt er vooral bij Jack Van Gelder toch gewoon vanaf. Hij zal zelden iets negatiefs over Ajax zeggen omdat al zijn vriendjes in de Arena zitten.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:43 uur
Joy4ever schreef:
Nou, de vlag bij Engeland op die site is die van Groot-Brittannië ( (quote)
Wat bedoel je?
en niet van Engeland

0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:45 uur
Joy4ever schreef:
WK Voetbal 2010 Zuid-Afrika | Overzicht pool MuMe
Wachtwoord is WK2010
Graag bij je persoonlijke instellingen aangeven dat je voorspelling niet door iedereen te zien is WK Voetbal 2010 Zuid-Afrika | Overzicht pool MuMe
Wachtwoord is WK2010

0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:46 uur
Vind je dat leuker?
Ik heb nu die van Rico al gezien, en ik word geen laatste 
Ik heb nu die van Rico al gezien, en ik word geen laatste 
0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:59 uur
Stiekem veranderen heh
Ik kijk vooral uit naar Frankrijk - Zuid-Afrika
Ik kijk vooral uit naar Frankrijk - Zuid-Afrika

0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:21 uur
Kwartfinale Nederland - Portugal 
Verdere voorspellingen ingevuld.

Verdere voorspellingen ingevuld.

0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:22 uur
Zou een perfecte revanche zijn. Als je die wedstrijd wint, is het toernooi al haast geslaagd voor Oranje.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:22 uur
Paap_Floyd schreef:
Die Engelsen zullen wel blij zijn met die Groot-Britse vlag
Nou, de vlag bij Engeland op die site is die van Groot-Brittannië ( (afbeelding)
en niet van Engeland
Die Engelsen zullen wel blij zijn met die Groot-Britse vlag
Nou, de vlag bij Engeland op die site is die van Groot-Brittannië ( (afbeelding) en niet van Engeland
Nader gepreciseerd: het is de vlag van het United Kingdom (Verenigd Koninkrijk). Vraag naar het verschil tussen UK en GB - heel simpel: Ulster, i.e. Noord-Ierland, oftewel het Britse deel van Ierland.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:23 uur
Mjuman schreef:
Nader gepreciseerd: het is de vlag van het United Kingdom (Verenigd Koninkrijk). Vraag naar het verschil tussen UK en GB - heel simpel: Ulster, i.e. Noord-Ierland, oftewel het Britse deel van Ierland.
Oja, natuurlijk.(quote)
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:25 uur
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:25 uur
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:26 uur
herman schreef:
De revanche voor 1994.
En 1998 (quote)
De revanche voor 1994.
Ik heb overigens een overwinning voor Brazilië daar
Ik geloof er niet zo in..
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:27 uur
1998 was een halve finale, 1994 ook een kwartfinale. Een dubbele revanche dan. 
Maar goed, waar hebben we het over. Nederland komt Brazilië sowieso pas in de finale tegen.

Maar goed, waar hebben we het over. Nederland komt Brazilië sowieso pas in de finale tegen.

0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:30 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik ook.
Nog zo'n wedstrijd.
Jij hebt daar Nieuw-Zeeland - Zwitserland...(quote)
Ik ook.

Nog zo'n wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.