MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Nou ik vind het oliedom! Maar ik moest er ook wel om lachen ja.

Beetje lame trouwens om weer zo'n lulverhaaltje op te hangen over Ajacieden, maar dat kunnen mensen blijkbaar niet laten.

Tom Egbers maakte wat dat betreft een hele scherpe opmerking vanvond bij Studio Sport. De commentator bij de wedstrijd van FC Utrecht zei dat voor Utrecht supporters het belangrijkste was die middag dat Ajax geen kampioen zou worden (terwijl hun club net 1-1 speelt tegen Vitesse in een verder belabberde wedstrijd).

Maar goed de reactie van Tom Egbers:

Ja...je kunt natuurlijk ook VOOR een club zijn!

Precies mijn gedachtegang.

dix
Weirdo Wizzy schreef:

Maar goed de reactie van Tom Egbers: Ja...je kunt natuurlijk ook VOOR een club zijn!

Tom komt dan ook uit Almelo. Dat maakt het makkelijker.

Ik had niet echt het idee dat er iets mee te maken had

Ik ook niet, het was gewoon de spijker op de kop! Maarja, aanhangers van bepaalde clubs leven nu eenmaal bij het slechte nieuws voor een andere.. we zullen het gewoon moeten accepteren als feit ben ik bang.

speranza
Valt reuze mee als je het vergelijkt met Italië waar de aanhang van Lazio de eigen spelers in de met 0-2 verloren wedstrijd tegen Inter uitfluit, omdat ze er alles voor over hebben dat aartsrivaal Roma geen kampioen wordt. Zelfs het risico van degradatie naar de serie B.

Ik zeg dan ook dat het gewoon een feit is dat je moet accepteren, ondanks dat het behoorlijk triest is. Meeste Ajacieden halen er overigens hun schouders over op. Jol gaf zelfs aan dat hij het wel leuk vindt, dan heeft dat soort gedrag dus eigenlijk een onbedoeld averechts effect

haveman
Allereerst wil ik alle Twente supporters feliciteren met het behalen van deze prachtige en uiteraard terechte titel. Een echte teamprestatie met de helft van het budget van PSV en Ajax.

Daarnaast wil ik natuurlijk ook alle Ajax supporters feliciteren met een mijlpaal:

Zes jaar geen kampioen, ga zo door!

Zo, wat een feest was dat gisteren. Ik ben helemaal schrot en ben mijn stem kwijt, maar dat is het waard. Als Tukker die naar Limburg verhuisd is die 8 jaar een seizoenskaart voor Twente heeft gehad, wilde ik dit natuurlijk in het epicentrum zelf meemaken; de Oude Markt in Enschede. Hoewel Twente het eigenlijk geen moment moeilijk heeft gehad, was ik toch behoorlijk gespannen, pas na de 0-2 drong ook bij mij het besef door dat Twente het ging redden.

FC Twente speelde als een waardig kampioen. Als je in zo'n belangrijke wedstrijd een tegenstander zo je wil kunt opleggen, dan verdien je het gewoon. Nu hopen dat ze dit kunnen consolideren, maar het zal weer een huzarenstukje worden. Er duiken nu al berichten op dat McClaren naar Duitsland gaat en een Ruiz zullen ze ook niet kunnen houden. Maar so what? Dit pakken ze je nooit meer af.

En Ace,

Ace schreef:
Arke.nl, dacht het niet

Dacht het wel!

Wat een gigantische ontlading in deze regio. Alle spanning van de afgelopen twee weken kwam eruit. Één groot voetbalfeest. Ook ik heb nog even op de A1 gestaan om de 'helden' binnen te halen. Fantastisch! En dat allemaal zonder ongeregeldheden, zo kan het dus ook! Wellicht vanmiddag wederom naar de huldiging.

Wat betreft Theo, so what? Ik heb nog werkelijk niemand gehoord die dit niet vond kunnen.

Stijn_Slayer
Hoe dom ben je als je uit een rijdende bus stapt.

haha iets té enthousiast op zoek naar een welverdiend biertje

dix schreef:
Ja dat hadden we wel begrepen. Maar goed, hij maakte een flinke smak waar ie nog wel even last van heeft.

Ik heb wel eens hetzelfde gedaan (als tiener) en heb daar nog een klein trauma van.

herman schreef:
(quote)

Ik heb wel eens hetzelfde gedaan (als tiener) en heb daar nog een klein trauma van.
Je hebt ook een keer een rotsmak gemaakt toen je landskampioen werd Herman?

Geen landskampioen, verder wel dezelfde actie en iets harder gevallen dan Theo.

orbit schreef:
Ik ook niet, het was gewoon de spijker op de kop! Maarja, aanhangers van bepaalde clubs leven nu eenmaal bij het slechte nieuws voor een andere.. we zullen het gewoon moeten accepteren als feit ben ik bang.

Heb je het over jezelf? Echt om te gieren.

Gefeliciteerd nog Cygnus, en de overige Twente-supporters, natuurlijk!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Heb je het over jezelf? Echt om te gieren.

Haal je wel even een schone broek?
Ik leef op bij een prachtig seizoen van mijn eigen club, wat dit was.. helaas zonder hoofdprijs, aangezien Twente een nog beter seizoen had.
Wat die kneuzen uit Rufterdam doen interesseerd me geen klap eerlijk gezegd. Weet niet eens of ze nu 4e of 5e zijn geworden uiteindelijk

Het interesseert je niet, maar je hebt het er wel de hele tijd over.

De hele tijd? de hele tijd? Kennelijk lees jij liever niks anders, maar ik heb het er zeer zelden over.. als ik er al iets over zeg is het een reactie op sneue anti-ajax berichten van collega-supporters van jou, het lijkt me redelijk dat je daar een verweer op mag posten. Of moeten we maar gewoon allemaal onze bek houden als ajax-supporter? Lijkt me een beetje censuur, zelfs jij als Feyenoorder zal dat moeten erkennen lijkt me.

Hou je denigrerende toontjes lekker voor je.

Bek dicht, bek dicht, woef woef

speranza
En nu is het klaar. Anders stuur ik enkele Lazio ultras op jullie af.

Johnny O'Zero
Kalm aan, heren, en gauw 'n beetje! Het is toch logisch dat het land massaal hoopte dat Twente het zou halen? Heeft de underdog ook eens wat. Ajax heeft al zo veel prijzen gepakt, dat het niet steekt op een landstitel meer of minder. Wie zou het die sympathieke Tukkers misgunnen? Groeten uit Amsterdam

orbit schreef:
Bek dicht, bek dicht, woef woef

Zit!

Weirdo Wizzy schreef:
Nou ik vind het oliedom! Maar ik moest er ook wel om lachen ja.Tom Egbers maakte wat dat betreft een hele scherpe opmerking vanvond bij Studio Sport. De commentator bij de wedstrijd van FC Utrecht zei dat voor Utrecht supporters het belangrijkste was die middag dat Ajax geen kampioen zou worden (terwijl hun club net 1-1 speelt tegen Vitesse in een verder belabberde wedstrijd).

Hugo Borst gaf het mooi weer. Het is gewoon gezonde rivaliteit en daar is niets mis mee. Als dat ellendige zwarte capuchon dragende werkschuwe tuig zich er maar buiten houdt. Tom Egbers is ten eerste Heracles fan en heeft niets met FC Utrecht. Verder is hij net als Jack Van Gelder ook een Ajax aanhanger en Johan Cruyff aanbidder.

Het valt niet mee als je vooral zelf vindt dat je de aller ...allerbeste bent maar je blijkt 6 jaar op rij toch gewoon niet goed genoeg te zijn. Reageren op gezonde rivaliteit zegt meer over de arrogantie van de reagerende supporters zelf. Het was beregezellig in de Galgenwaard in Utrecht, het was overigens 2-2, het was best aardig, zeer sportief maar het ging echt nergens meer over. En als FC Utrecht donderdag weer verliest van FC Groningen dan zijn andere rivaliserende supporters weer blij en van mij mogen ze.

Boven alles staat voor mij dat FC Twente dik en dik verdiend kampioen is geworden. Wellicht had Ajax dan gewoon op 6 December in de Galgenwaard niet met 2-0 van FC Utrecht moeten verliezen en de overigens knappe inhaalrace een paar weken eerder moeten beginnen.

Running On Empty schreef:
Wellicht had Ajax dan gewoon op 6 December in de Galgenwaard niet met 2-0 van FC Utrecht moeten verliezen
In die wedstrijd was ajax totaal kansloos.

@Running On Empty

Ach gezonde rivaliteit wordt dat genoemd. Ik vind het ietwat bekrompen en het leek afgelopen tijd ook wel erg op kuddegedrag vond ik. Je opmerking over Tom Egbers en Jack van Gelder is goedkoop en raakt eigenlijk kant noch wal.

Ajax straalt inderdaad uit de beste club van Nederland te willen zijn. Ajax moet kampioen worden en niemand anders. Een gezonde ambitie en uitstraling die bij een club als Ajax past volgens mij. Ik ben idd heel blij als FC Utrecht verliest van FC Groningen want ik woon daar dus daar ben ik ook voor

Tuurlijk is FC Twente verdiend kampioen. Ze hebben toch gewoon de meeste punten behaald?!

Even wat anders.
Het WK komt er natuurlijk weer aan, en betekent dat dat er weer een pooltje aankomt, El Ninjo?

Anders kunnen we natuurlijk op alle 1.246 wk-pooltjes een mume-subleague gaan aanmaken

Erminio is nog bezig met zijn wereldreis, bekostigd met de opbrengst van zijn winst in de vorige pool.

rayman schreef:
Erminio is nog bezig met zijn wereldreis, bekostigd met de opbrengst van zijn winst in de vorige pool.

2 poules geleden alweer (4 jaar dus). De tijd gaat snel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.