Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:30 uur
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:43 uur
Als Spanje de poule wint moet het wellicht tegen Portugal of Ghana. Kan nog lastig worden... Als Portugal stunt (zoals in mijn voorspelling) tegen Brazilie, dan krijgen we vast een achtste finale tegen Brazilie en Spanje.
0
wijsneus
geplaatst: 3 mei 2010, 16:52 uur
Wanneer begint dat ellendige voetbal ? 
Kan ik weer boodschappen doen als 1/2 Nederland voor de TV zit , lekker rustig
!

Kan ik weer boodschappen doen als 1/2 Nederland voor de TV zit , lekker rustig
!
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:55 uur
In 2000 voorspelde ik voor een andere poule dat Italië de finale zou halen. Ik heb maar besloten om deze voorspellende/sturende gaven nuttig aan te wenden.
0
wijsneus
geplaatst: 3 mei 2010, 16:55 uur
Nicolage Rico schreef:
wijsneus.
wijsneus.
Ja, voetbal =
voor mij, mag dat ?
0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:56 uur
Natuurlijk!
Wat wordt het dan? Giro D'Italia kijken in Nederland? Tennis?
0
Zorin
geplaatst: 3 mei 2010, 16:59 uur
WK voetbal....mmmm..... ik zal wel het één en ander volgen, maar ik laat het meeste waarschijlijk langs me heen gaan.
Ik hoop dat Nederland het goed doet, maar eerlijk gezegd weet ik niet eens wanneer nederland moet, laat staan welke landen allemaal in onze poule zitten, behalve Nederland, Kameroen, Denemarken en.......(Belgïe hoop ik
)
Ik hoop dat Nederland het goed doet, maar eerlijk gezegd weet ik niet eens wanneer nederland moet, laat staan welke landen allemaal in onze poule zitten, behalve Nederland, Kameroen, Denemarken en.......(Belgïe hoop ik
)
0
wijsneus
geplaatst: 3 mei 2010, 17:04 uur
Reijersen schreef:
Natuurlijk!
(quote)
Natuurlijk!
Tennis

Wielrennen

Snooker

0
geplaatst: 3 mei 2010, 17:06 uur
Was maar een geintje hoor.
Je kunt in juni en juli in ieder geval 7 x heerlijk boodschappen doen.
0
Zorin
geplaatst: 3 mei 2010, 17:07 uur
Dat snooker he, dat is wel populair hier; ik zie door de ballen de pockets niet meer, maar enfin......ik dart liever. 

0
geplaatst: 3 mei 2010, 17:09 uur
Running On Empty schreef:
Kom op joh ..het druipt er vooral bij Jack Van Gelder toch gewoon vanaf. Hij zal zelden iets negatiefs over Ajax zeggen omdat al zijn vriendjes in de Arena zitten.
(quote)
Kom op joh ..het druipt er vooral bij Jack Van Gelder toch gewoon vanaf. Hij zal zelden iets negatiefs over Ajax zeggen omdat al zijn vriendjes in de Arena zitten.
Hij zegt daarentegen ook zelden iets positiefs over ajax, want Waterkneus en Yuri Mulder of Borst zitten bij hem aan tafel
Van Gelder probeert zo geforceerd mogelijk neutraal te blijven, iets wat Waterkneusje in elk geval niet lukt 
0
wijsneus
geplaatst: 3 mei 2010, 17:17 uur
Nicolage Rico schreef:
Je kunt in juni en juli in ieder geval 7 x heerlijk boodschappen doen.
Je kunt in juni en juli in ieder geval 7 x heerlijk boodschappen doen. That know I well, don't worry

Ik vind het werkelijk fenomenaal hoeveel er over voetbal gel*ld wordt, ook op TV. Vooral al die voor- en nabeschouwingen, de een weet het nog beter dan de ander.
Als X van Y wint, maar Z verliest van Q, dan kunnen Z en Q tegen elkaar gelijk spelen, en heeft B het nakijken., wawawa, blablabla.
Zo, dat ben ik kwijt, lucht lekker op !
0
geplaatst: 3 mei 2010, 17:20 uur
Van sommige analisten is de houdbaarheid na één seizoen wel op. Waterreus is er daar wel eentje van... Hopelijk volgend jaar wat vers bloed in Studio Voetbal.
0
wijsneus
geplaatst: 3 mei 2010, 17:26 uur
Zorin schreef:
Dat snooker he, dat is wel populair hier; ik zie door de ballen de pockets niet meer, maar enfin......ik dart liever.
Ik eigenlijk ook wel, vooral op vakantie.
Dan neem ik mijn eigen opblaasbare dartbord mee.........

0
Zorin
geplaatst: 3 mei 2010, 17:30 uur
Lama....ik geloof da' k 'm snap; dat darten is dan van korte duur.... 

0
wijsneus
geplaatst: 3 mei 2010, 17:31 uur
Zorin schreef:
Verklaar je nader, of is het iets dubbelzinnigs...
.
(quote)
Verklaar je nader, of is het iets dubbelzinnigs...
. Lijkt me zo dat ik zo'n bord maar één keer gebruik

0
geplaatst: 3 mei 2010, 17:32 uur
herman schreef:
Van sommige analisten is de houdbaarheid na één seizoen wel op. Waterreus is er daar wel eentje van... Hopelijk volgend jaar wat vers bloed in Studio Voetbal.
Wou je een pleidooi houden voor Borst dan? Die heeft altijd wel een 'fijne scoop' - in de zin van "uit doorgaans betrouwbare bron kan ik melden dat bij Vitesse het wc-papier binnenkort geelzwart wordt en dat per speler 4 velletjes max. per keer mag worden gebruikt, bij meer velletjes moeten ze een donatie in de pot doen; en daaruit wordt dan een nieuwe speler betaald."
Dat programma kunnen ze onderhand herdopen in het Prettige Praethuysch - het lijkt wel de dixo uit mijn studententijd: steeds weer erheen omdat je bang was wat te missen en uiteindelijk na afloop het gevoel hebben dat je het net zo goed had kunnen laten. En die (kijk)tijd had je ook nutiig kunnen besteden aan een boek, of muziek of aan beide tegelijk. Jack's Babbelbox ware ook een aardige titel.
0
speranza
geplaatst: 3 mei 2010, 17:47 uur
Lees ik dit nou goed? Heeft niemand Argentinië als werledkampioen voorspeld? Dat kan toch niet waar zijn? Walter Samuel, Esteban Cambiasso en Diego Milito zijn giganten! Lionel Messi hoef ik uiteraard niet eens te noemen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 mei 2010, 17:49 uur
Joy4ever schreef:
WK Voetbal 2010 Zuid-Afrika | Overzicht pool MuMe
Wachtwoord is WK2010
Je kunt je ook gelijk aanmelden voor de open pool "WK" waarbij je gratis meedoet om beschikbaar gestelde prijzen.
WK Voetbal 2010 Zuid-Afrika | Overzicht pool MuMe
Wachtwoord is WK2010
Je kunt je ook gelijk aanmelden voor de open pool "WK" waarbij je gratis meedoet om beschikbaar gestelde prijzen.
Aangemeld

0
geplaatst: 3 mei 2010, 17:52 uur
speranza schreef:
Lees ik dit nou goed? Heeft niemand Argentinië als werledkampioen voorspeld? Dat kan toch niet waar zijn? Walter Samuel, Esteban Cambiasso en Diego Milito zijn giganten! Lionel Messi hoef ik uiteraard niet eens te noemen.

Er zijn nog maar 7 poules ingevuld, waarvan 2 niet serieus en er staat al 1 x Argentinië bij. Niet goed gelezen dus.

0
geplaatst: 3 mei 2010, 17:58 uur
Argentinië gaat er bij mij in de halve finale uit.
Dat herken ik wel, zelf kijk ik ook al een paar weken niet meer. Precies om die reden. Je mist er eigenlijk niet veel aan. Borst is ook wat minder de laatste, maar ze kunnen moeilijk het complete programma verversen. Misschien dat ze voor volgend seizoen een ander format kunnen bedenken.
Kenneth Perez zou misschien een leuke aanvulling zijn.
Mjuman schreef:
Wou je een pleidooi houden voor Borst dan? Die heeft altijd wel een 'fijne scoop' - in de zin van "uit doorgaans betrouwbare bron kan ik melden dat bij Vitesse het wc-papier binnenkort geelzwart wordt en dat per speler 4 velletjes max. per keer mag worden gebruikt, bij meer velletjes moeten ze een donatie in de pot doen; en daaruit wordt dan een nieuwe speler betaald."
Dat programma kunnen ze onderhand herdopen in het Prettige Praethuysch - het lijkt wel de dixo uit mijn studententijd: steeds weer erheen omdat je bang was wat te missen en uiteindelijk na afloop het gevoel hebben dat je het net zo goed had kunnen laten. En die (kijk)tijd had je ook nutiig kunnen besteden aan een boek, of muziek of aan beide tegelijk. Jack's Babbelbox ware ook een aardige titel.
Dat herken ik wel, zelf kijk ik ook al een paar weken niet meer. Precies om die reden. Je mist er eigenlijk niet veel aan. Borst is ook wat minder de laatste, maar ze kunnen moeilijk het complete programma verversen. Misschien dat ze voor volgend seizoen een ander format kunnen bedenken.
Kenneth Perez zou misschien een leuke aanvulling zijn.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 18:41 uur
speranza schreef:
in de finale tegen Brazilië.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 18:49 uur
Argentinië - met die sneeuwsnuivende pluizebollen-coach die met de hakken over de kwalificatie klaarde? Het team zal vast wel groeien in het tournooi, maar ik zal me er eens in verdiepen.
Die keren dat ik gepould heb, kostte het veel tijd (research, afstemmen etc) en uiteindelijk werd het toch allemaal anders. Zowel met Portugal als met Brazilië heeft NL nog een appeltje te schillen.
Die keren dat ik gepould heb, kostte het veel tijd (research, afstemmen etc) en uiteindelijk werd het toch allemaal anders. Zowel met Portugal als met Brazilië heeft NL nog een appeltje te schillen.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 19:00 uur
Paap_Floyd schreef:
Tsja, zo'n kwalificatie zegt vrij weinig, vind ik maar.
Tsja, zo'n kwalificatie zegt vrij weinig, vind ik maar.
Die van NL zeker ook?
Het zegt wel wat over de coach, het aantal verbruikte spelers, zijn consequente dan wel opportunistsche koers etc. Je moet van Van Marwijk wel nageven dat ie heel consequent en consistent is geweest in zijn keuzes en dat zorgde samen met een vroege kwalificatie voor veel zekerheid in de tent. Bij NL was er vrijwel altijd gezeik vooraf en dat werkte lang door en acteerde soms als splijtzwam. Wat dat betreft zijn de voorwaarden om (redelijk) ver te komen gezet - nou nog het 'gewoon uitvoeren' op het veld. En hopen dat er een hechte verdediging komt te staan, want dat brak NL met name op tegen Portugal (afstoppen van Manniche).
0
geplaatst: 3 mei 2010, 19:01 uur
Ik vond mijn bericht ook nogal weinigzeggend, sorry 
Maargoed, ook Griekenland en Tsjechië hebben zich wel eens foutloos gekwalificeerd, meen ik, om daarna weinig tot niks waar te maken. Er zijn vast nog wel meer voorbeelden. Een WK staat nogal op zich.

Maargoed, ook Griekenland en Tsjechië hebben zich wel eens foutloos gekwalificeerd, meen ik, om daarna weinig tot niks waar te maken. Er zijn vast nog wel meer voorbeelden. Een WK staat nogal op zich.
0
speranza
geplaatst: 3 mei 2010, 19:06 uur
De vedediging van Oranje is ook nu de achilleshiel van het elftal. Met uitzondering van Giovanni van Bronckhorst scoren ze allemaal een voldoende. Het zijn echter geen wereldtoppers. Ons middenveld en onze aanval hoeft voor geen enkel land onder te doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.