Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
wijsneus
geplaatst: 4 mei 2010, 08:44 uur
Zorin schreef:
Ik heb dat Snooken een tijdje gezien; het is wel behoorlijk gemakkelijk met die 6 gaten als scoringsmogelijkheid.....(je kunt maar uitzoeken, i.t.t. veel/alle andere balsporten waarbij maar één 'scoringsdoel' is
).
Ik heb dat Snooken een tijdje gezien; het is wel behoorlijk gemakkelijk met die 6 gaten als scoringsmogelijkheid.....(je kunt maar uitzoeken, i.t.t. veel/alle andere balsporten waarbij maar één 'scoringsdoel' is
).Ja, ze beginnen zo'n freem met 21 ballen en dan die 6 gaten, zo kan ik het ook
, dan kan je altijd wel een bal erin krijgen 
0
geplaatst: 4 mei 2010, 08:59 uur
Amauri heeft geen oproep ontvangen van Marcello Lippi. De Braziliaan naturaliseerde speciaal voor het WK tot Italiaan, maar Lippi deed hem nooit een toezegging. Nu is er geen plaats voor hem in de selectie.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 09:37 uur
Wat op zich niet zo heel vreemd is.
Amauri kan namelijk helemaal niet voetballen.
Amauri kan namelijk helemaal niet voetballen.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 09:54 uur
Maar wel een hard gelach voor hem. Sowieso ben ik geen voorstander van dat genaturaliseer. Hopelijk verlaat hij Juventus, ik vind hem niks. Hoewel hij tegen ajax zowaar twee keer succesvol was.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 10:28 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Wel wordt Olic topscorer van het toernooi met 6 goals.
Wel wordt Olic topscorer van het toernooi met 6 goals.
Je glazen bol is kapot vrees ik.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 10:32 uur
Ik denk dat hij bedoelt dat Olic het meeste zal rennen van heel het toernooi: 20 km per wedstrijd.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 10:35 uur
Ja Joy4, waar zijn de extra vragen? Of zijn die niet leuk genoeg.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 10:44 uur
Paap_Floyd schreef:
Ja Joy4, waar zijn de extra vragen? Of zijn die niet leuk genoeg.
Ik ga er wel even naar kijken Ja Joy4, waar zijn de extra vragen? Of zijn die niet leuk genoeg.

0
speranza
geplaatst: 4 mei 2010, 10:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat hij bedoelt dat Olic het meeste zal rennen van heel het toernooi: 20 km per wedstrijd.
Hij zal heel weinig rennen. Kroatië heeft zich namelijk niet weten te plaatsen voor het WK.Ik denk dat hij bedoelt dat Olic het meeste zal rennen van heel het toernooi: 20 km per wedstrijd.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 10:53 uur
speranza schreef:
(quote)
Hij zal heel weinig rennen. Kroatië heeft zich namelijk niet weten te plaatsen voor het WK. Mijn glazen bol is ook kapot, blijkbaar.
Maar Olic gaat wel rennen tijdens het toernooi.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 10:55 uur
Dat ben ik, Ik wist niet wat ze met Alias/Schuilnaam bedoelde. Anders had ik er wel Nanne-1995 neergezet.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:01 uur
In de MuMe WK Pool staan nicknames waarvan ik niet weet welke users het zijn. Het gaat om Elibol / Pietlut / Gé Bresalassie / Lukk048. Mijn verzoek is om je eigen MuMe nickname te gebruiken. Anders kan het zomaar zijn dat de beheerder van de pool een bezem pakt 

0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:04 uur
Ik denk dat Lukk048 een tweede account van Lukk0 is. Of een wannabe Lukk0... Gé Bresalassie is Herman?
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:06 uur
Welke onverlaat heeft Rayman als nickname???
Nu ben ik Rayman1.
Heel onnatuurlijk.
Nu ben ik Rayman1.
Heel onnatuurlijk.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:09 uur
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:09 uur
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:13 uur
Of Gé Reinders
Maar, nu we weten wie wie is hoeft men zich toch niet nogmaals aan te melden?
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:16 uur
Omdat Herman zich in zijn vrije tijd kleedt als Limburgse neger die hard kan lopen...
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:22 uur
Paap_Floyd schreef:
Of Gé Reinders
Nee hoor. Alleen nog uitvogelen wie Pietlut is. Wellicht kan Pietlut zich melden bij het Smølland? Alvast bedankt Of Gé Reinders

0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:25 uur
Joy4ever schreef:
Volgens mij is het Mjuman.(quote)
Nee hoor. Alleen nog uitvogelen wie Pietlut is. Wellicht kan Pietlut zich melden bij het Smølland? Alvast bedankt
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:26 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Zijn jullie er ook al achter wie RhythmAndPoetry is?
Zijn jullie er ook al achter wie RhythmAndPoetry is?
Jouw broertje zeker?
En wie is Fred Toilet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.