Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2010, 11:49 uur
rayman schreef:
Ik heb er nu alweer zin an.
Het straalt ook echt van je af Ray Ik heb er nu alweer zin an.

0
geplaatst: 4 mei 2010, 12:37 uur
0
De Klever
geplaatst: 4 mei 2010, 13:07 uur
Ik heb me ook aangemeld. En heb mn naam maar hetzelfde gehouden.
0
speranza
geplaatst: 4 mei 2010, 13:44 uur
Inderdaad. Je moet veel langer aan een club verbonden zijn om zo'n uitspraak te doen.
0
speranza
geplaatst: 4 mei 2010, 13:49 uur
Niemand moet iets uiteraard. Ik zou zo'n uitspraak van bijvoorbeeld Paolo Maldini bij aartsrivaal Milan aanzienlijk geloofwaardiger vinden.
0
speranza
geplaatst: 4 mei 2010, 13:53 uur
Het gebruik van het woord moeten ligt hier wel heel gevoelig. 

0
geplaatst: 4 mei 2010, 13:53 uur
speranza schreef:
Niemand moet iets uiteraard. Ik zou zo'n uitspraak van bijvoorbeeld Paolo Maldini bij aartsrivaal Milan aanzienlijk geloofwaardiger vinden.
Ja hoor. Ik zie het al voor me: Maldini na 25 seizoenen AC Milan: "I'm a Tukker"Niemand moet iets uiteraard. Ik zou zo'n uitspraak van bijvoorbeeld Paolo Maldini bij aartsrivaal Milan aanzienlijk geloofwaardiger vinden.

0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:01 uur
Precies!
Zou heel vreemd zijn.
De Gazetta zou met extra edities komen, e.d.
Zou heel vreemd zijn.
De Gazetta zou met extra edities komen, e.d.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:08 uur
Ik heb die klotelijst nou drie keer opnieuw ingevuld en steeds wordt Spanje kampioen.
Ik geloof er niks van.
Ik geloof er niks van.
0
speranza
geplaatst: 4 mei 2010, 14:16 uur
rayman schreef:
Ik heb die klotelijst nou drie keer opnieuw ingevuld en steeds wordt Spanje kampioen.
Ik geloof er niks van.
Die maken een hele grote kans, omdat veel spelers zich op het aller hoogste podium willen revancheren voor een bijzonder teleurstellend (Liverpool en Real Madrid) en teleurstellend (Barcelona) verloop van de Champions League.Ik heb die klotelijst nou drie keer opnieuw ingevuld en steeds wordt Spanje kampioen.
Ik geloof er niks van.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:24 uur
Spanje speelt als vanouds een prachtige poulefase en vliegt er daarna in de tweede ronde uit.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:28 uur
Sinds het EK is het beeld wat Herman heeft van Spanje bij mij wel enigszins veranderd. Hoewel, achtste finale tegen Portugal.. Pfff.. Liever zij dan wij 

rayman schreef:
Joh.... echt waar.
Laat dan maar zo.
Joh.... echt waar.
Laat dan maar zo.

0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:30 uur
Paap_Floyd schreef:
Sinds het EK is het beeld wat Herman heeft van Spanje bij mij wel enigszins veranderd. Hoewel, achtste finale tegen Portugal.. Pfff.. Liever zij dan wij
Neenee, Portugal overleeft de poule-fase niet.Sinds het EK is het beeld wat Herman heeft van Spanje bij mij wel enigszins veranderd. Hoewel, achtste finale tegen Portugal.. Pfff.. Liever zij dan wij

(quote)
0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:33 uur
Ik heb het effe voor je opgezocht, maar Brazilie en Ivoorkust gaan door.
0
speranza
geplaatst: 4 mei 2010, 14:37 uur
herman schreef:
Spanje speelt als vanouds een prachtige poulefase en vliegt er daarna in de tweede ronde uit.
Die negatieve spiraal is met het winnen van het EK echt doorbroken.Spanje speelt als vanouds een prachtige poulefase en vliegt er daarna in de tweede ronde uit.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:45 uur
Ik kom uit op Engeland als wereldkampioen. Waarschijnlijk pas ik alles nog aan, dus het kan zomaar dat ik ooit nog op een ander uitkom. Mag je eigenlijk alles nog aanpassen tot de wedstrijd zelf of gaat er op een gegeven moment een slotje op de voorspellingen?
0
geplaatst: 4 mei 2010, 14:47 uur
Volgens mij gaat het slot erop een half uur voor de eerste wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.