MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
De huldiging van FC Twente Kippenvel.

speranza schreef:
De vedediging van Oranje is ook nu de achilleshiel van het elftal.

Ik heb het eens nagezocht; tot in 2000 zaten bijv. Michael Reiziger, Jaap Stam en Arthur Numan nog bij de selectie - van betrouwbaar tot rots in de branding (Jaap Stam); daarna is dat niveau qua verdedigers niet meer gehaald - Bouhlarouz een stevige verdediger, (beetje onbehouwen) zat er niet altijd bij. In die zin is de verdediging het zorgenkind; maar qua middenveld en aanval kan er aardig gevoetbald worden.

Het zou een optie kunnen zijn om Van Bommel naar achteren te halen.

Ik vind het jammer dat Wisgerhof geen stage mag lopen, ik vind hem beter dan pakweg Vlaar en Ooier.

Koeman kan trouwens weer op een trein stappen want Celtic heeft interesse in hem.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind het jammer dat Wisgerhof geen stage mag lopen, ik vind hem beter dan pakweg Vlaar en Ooier.

Beter dan Ooier sowieso Wist dat Bert niet zo'n avontuurlijke trainer was, maar waarom die ouwe draver nog mee? Al jaren overthehill.

orbit schreef:
Beter dan Ooier sowieso Wist dat Bert niet zo'n avontuurlijke trainer was, maar waarom die ouwe draver nog mee? Al jaren overthehill.

modknip

Van Ooijer is het beste eraf, zo lijkt het - maar goed who knows; Bert kan altijd nog bellen met Rob Wielaert, wel godenzoon, maar verbannen naar wolk 23.

En maar afgeven op andere teams en hun spelers, kijk eens op de wiki over de eredivisie, dan kan je zien dat die godenzonen van je de laatste 11 jaar slechts tweemaal kampioen zijn geworden (voor het laatst in 2004), PSV zeven maal; AZ en Twente beide eenmaal. Iets bescheidener snavel- en postgedrag zou normaal zijn.

Oow wacht eens even, je mag inderdaad pas een mening over een voetballer hebben als de club waar je fan van bent met regelmaat kampioen wordt. Je doet net of je iets nieuws hoort, maar is het zo gek dat iemand zegt dat Ooier al jaren over the hill is? Want het is gewoon de realiteit, André bakt er al jaren niks van. Dan zie ik liever iemand als Wisgerhof in de achterhoede van Nederland verschijnen, die maakt een toch net wat zekere indruk.

dix
wie is toch die ooier ?

Dennis en Gerard toch?

Edit: het is hier altijd zo gezellig!

Vergeten jullie je tussendoor niet in te schrijven:

WK Voetbal 2010 Zuid-Afrika | Overzicht pool MuMe
Wachtwoord: WK2010

Rhythm & Poetry schreef:
Oow wacht eens even, je mag inderdaad pas een mening over een voetballer hebben als de club waar je fan van bent met regelmaat kampioen wordt. Je doet net of je iets nieuws hoort, maar is het zo gek dat iemand zegt dat Ooier al jaren over the hill is? Want het is gewoon de realiteit, André bakt er al jaren niks van. Dan zie ik liever iemand als Wisgerhof in de achterhoede van Nederland verschijnen, die maakt een toch net wat zekere indruk.

Dat lijkt me niet mijn punt. Ik zei nl al dat Ooijer op zijn retour is. Wisgerhof heeft internationaal nauwelijks enige ervaring en tegen kopsterke spitsen (die als pinch-hitter worden ingezet) kan je Ooijer wel goed gebruiken, niet als basisspeler.

Paap_Floyd schreef:

I'm in
Is er trouwens ook geen Giroprono ergens ?
Ik tip op Nibali of Menchov.

Ik zit voor de Giro bij http://www.sportpools.net .

Persoonlijk gedoe verwijderd. Is het nou zo moeilijk om op een normale manier standpunten uit te wisselen?

De Klever
Ik helemaal naar Amsterdam vanuit Eindhoven om Ajax dan toch nog kampioen zien te worden vandaag... maar nee hoor. 2 ballen op de lat in de 85ste minuut en PSV kampioen...

Donderdag dan maar 3 maal is scheepsrecht?

LocoHermano
Mjuman schreef:
Het zou een optie kunnen zijn om Van Bommel naar achteren te halen.

In ieder geval niet centraal achterin, dat hebben ze bij PSV al eens geprobeerd. En volgens Waterreus was dat geen succes.

Hoewel....

Als je iemand niet serieus moet nemen, dan is het wel die onverstaanbare deurmat.

Die optie met Bommeltje is dus misschien zo gek nog niet.

Paap_Floyd schreef:
Dennis en Gerard toch?

Edit: het is hier altijd zo gezellig!

Ik heb me ook ingeschreven.. Rhythm & Poetry zijn verloop lijkt een beetje op dat van mij, maar met andere uitkomst, hoppa heeft Nieuw Zeeland als wereldkampioen

Ik heb net ook mijn voorspelling gedaan op wk.nl en volgens word de finale Duitsland - Brazilie en wint Brazilie het WK met geluk en niet het mooiste spel. Nederland gaat ten onder in de kwartfinale tegen Brazilie.

Frits Barend zegt net op TV dat hij de Arena een mooi stadion vindt .....

De Klever
Running On Empty schreef:

Wat is daar mis mee?

LocoHermano

Schandalig. Ze zijn ook zo pro-Ajax, die mediafiguren. Het is 1 groot complot!

Frits weet heel goed dat er maar 1 echt voetbalstadion is in Nederland en dat is de Vijverberg.

De Klever
LocoHermano schreef:
(quote)

Schandalig. Ze zijn ook zo pro-Ajax, die mediafiguren. Het is 1 groot complot!

Frits weet heel goed dat er maar 1 echt voetbalstadion is in Nederland en dat is de Vijverberg.

Mag ik even lachen?

Wie is Elibol? en waarom staat Lukk0 er twee keer

Heb me zonet ingeschreven voor de poule.

Dien een klacht in!

Ik heb ook even in mijn glazen bol gekeken en wat zag ik daar:

Nederland overleeft redelijk makkelijk de poulefase. Ook in de achtste finale wordt Paraguay met niet al teveel moeite uitgeschakeld. Maar ai ai ai, in de kwartfinale kan Stekelenburg 3 keer de bal uit het net vissen. De Brazilianen gooien weer eens roet in het eten.

Kan Zuid-Afrika stunten in eigen land? Ja...maar met mate. Ze overleven de poulefase en dat was al een hele kunst maar in de achtste finale delven ze het onderspit tegen Nigeria in een overigens razend spannende wedstrijd. In de kwartfinale wordt Nigeria vervolgens uitgeschakeld en Nigeria was het laatste Afrikaanse land dat nog in de race was. Het continent zal dus weer minimaal 4 jaar moeten wachten op hun moment van glorie.

Nigeria werd overigens uitgeschakeld door de verassing van het toernooi: Servië. De ploeg speelt het gehele toernooi vanuit een strakke organisatie en allemaal zeer gedisciplineerd. Het weet zelfs Duitsland te verslaan in de poulefase. Ironisch genoeg verslaat Duitsland Servië in de troostfinale. Wel wordt Olic topscorer van het toernooi met 6 goals.

Hoe gaat het met de Zuid-Amerikaanse landen? Chili en Paraguay doen het best aardig in de poulefase maar dan ineens Brazilië en Nederland in de achtste finale. Die konden toen hun koffers pakken.
Voor Argentinië kon het toernooi niet slechter beginnen, want ze werden verslagen door de Nigerianen. Ze worden nog wel 2e in de poule maar in de achtste finale door Frankrijk uitgeschakeld (in een flink tegenvallende wedstrijd overigens). Maradonna werd ontslagen.

De Goddelijke Kanaries presteerden wel goed. Mooi avontuurlijk voetbal zoals we dat van Brazilianen kennen. Je zou bijna gelijkenissen gaan maken met die goede oude tijd van Garrincha en Pele. Ware het niet dat er ook nog Italianen aan het toernooi meedoen. Met slechts 1 tegengoal en minimale overwinningen komen ze in de finale. Di Natale maakt zich onsterfelijk door als invaller vlak voor eind van de verlenging de 2-1 te maken! En zo wordt Italië wereld kampioen. Tsja, één ding moet je ze nageven...het zijn wel winnaars, die Italianen!

Neil Robertson

wijsneus
Justus18 schreef:
Neil Robertson

Yes,

Zorin
Ik heb dat Snooken een tijdje gezien; het is wel behoorlijk gemakkelijk met die 6 gaten als scoringsmogelijkheid.....(je kunt maar uitzoeken, i.t.t. veel/alle andere balsporten waarbij maar één 'scoringsdoel' is ).

Serieus; ik kan het niet.

Justus18 schreef:
Neil Robertson
Wat een belachelijk slechte finale zeg. Die stonden allebei stijf van de spanning volgens mij, want er geen geen bal goed.

Weirdo Wizzy schreef:

De Goddelijke Kanaries presteerden wel goed. Mooi avontuurlijk voetbal zoals we dat van Brazilianen kennen. Je zou bijna gelijkenissen gaan maken met die goede oude tijd van Garrincha en Pele. Ware het niet dat er ook nog Italianen aan het toernooi meedoen. Met slechts 1 tegengoal en minimale overwinningen komen ze in de finale. Di Natale maakt zich onsterfelijk door als invaller vlak voor eind van de verlenging de 2-1 te maken! En zo wordt Italië wereld kampioen. Tsja, één ding moet je ze nageven...het zijn wel winnaars, die Italianen!
Je hebt wel een verkeerd beeld van die Italianen. Tegenwoordig is het niet meer met minieme verschillen, maar wordt er zowaar aangevallen. En een poule met Nieuw-Zeeland en Slowakije leent zich wel voor wat doelpunten, denk ik. Maargoed, van mij mogen ze ook het toernooi winnen, ware het niet dat ik vrees dat ze in de halve finale ten onder gaan tegen Argentinië, mijn uiteindelijke kampioen. Italie wordt derde door een overwinning op Engeland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.