MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Wat Paap zegt.

speranza schreef:
Die negatieve spiraal is met het winnen van het EK echt doorbroken.
Dat was een EK. En Spanje vond ik nou ook niet heel erg overtuigend dat toernooi. Van Italië werd zeer moeizaam gewonnen, van Duitsland idem dito. Daarnaast bleek dat Barca (speelt een beetje hetzelfde spelletje) met een juiste tactiek goed te bestrijden is. Hoewel Spanje natuurlijk wel tot de favorieten behoort. Toch denk ik (en hoop ik) dat ze het niet gaan redden.

BoordAppel schreef:
Ik kom uit op Engeland als wereldkampioen. Waarschijnlijk pas ik alles nog aan, dus het kan zomaar dat ik ooit nog op een ander uitkom. Mag je eigenlijk alles nog aanpassen tot de wedstrijd zelf of gaat er op een gegeven moment een slotje op de voorspellingen?
Maar, je doet mee onder twee accounts? Das toch ook niet leuk?

rayman schreef:
Ik heb het effe voor je opgezocht, maar Brazilie en Ivoorkust gaan door.
En Noord-Korea dan Dat wordt nog dringen geblazen in Groep G.

Noord-Korea en Ivoorkust dan.

Welke landen volgen jullie met extra belangstelling op het WK?

Ik heb behoudens Nederland (duh) een zwak voor Italië en Engeland. Mocht Nederland het niet redden dan mogen één van die twee van mij wereldkampioen worden.

rayman schreef:
(quote)
Wat een belachelijk slechte finale zeg. Die stonden allebei stijf van de spanning volgens mij, want er geen geen bal goed.

Dit filmpje al gezien?

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Maar, je doet mee onder twee accounts? Das toch ook niet leuk?

Ik had me eerst aangemeld onder mijn nick zoals die ook hier is maar bij die aanmelding heb ik een tikfout gemaakt bij mijn e-mailadres. Volgens mij kan je dat op geen enkele mogelijkheid meer goed maken, dus heb ik me maar opnieuw aangemeld onder de naam BoordAppels.

BoordAppel moet er gewoon uitgegooid worden.

BoordAppel schreef:
BoordAppel moet er gewoon uitgegooid worden.
Consider it done

Joy4ever schreef:

Ik heb behoudens Nederland (duh) een zwak voor Italië en Engeland. Mocht Nederland het niet redden dan mogen één van die twee van mij wereldkampioen worden.
Geen enkel land. Gewoon alle wedstrijden kijken, kom je vast leuke potjes tegen. Ik kan wel met gespitste oren me op het puntje van mijn stoel gaan nestelen voor een op papier weergaloze pot tussen Brazilie en Portugal, maar misschien is Ghana-Honduras wel een knaller. Je weet ut niet he.

speranza schreef:
(quote)
Die negatieve spiraal is met het winnen van het EK echt doorbroken.

Dat hebben we gezien bij de Confederations Cup.

Daar hechten landen niet al te veel waarde aan volgens mij. Leuk voor Zuid-Afrika en Amerika, maar voor Spanje en Brazilië is dat meer een veredeld schoolreisje.

Joy4ever schreef:

Zelfde eigenlijk. Vooral Nederland en Italië en misschien Argentinië. En als een kleiner land het onverwacht goed gaat doen zal ik dat ook zeker toejuichen.

Ik ga de wedstrijden van Argentinië zeker kijken. Zien of Messi zijn bloedvorm ook kan tonen op het W.K. Maar de meeste wedstrijden zullen mijn ogen zien.

Joy4ever schreef:

Chili!
Mooie ploeg die het beter zal doen dan verwacht.
Verder ook Argentinië, Brazilië en Spanje. De toppers dus..

Ik kijk zoveel mogelijk. Wil in ieder geval alles zien van Spanje, Argentinie en Nederland. Brazilie trekt me wat minder, vervelende counterploeg.

Social_Mask
Schitterend juist! Als je Kaka' die lange passen ziet maken.. Alleen jammer van Robinho.

Ik denk dat Brazilië zich zelfs naar de beker zal counteren. Spanje zit toch in een dipje (en zal het misschien zonder Xavi moeten doen) en de andere ploegen hebben te weinig kwaliteit.

Ben overigens wel benieuwd naar Zwitserland.
Bij de jeugdtoernooien spelen die fantastisch voetbal, daar zit een hele goeie lichting aan te komen. Eens zien of er al wat jonge jongens mee gaan.

Social_Mask
Ik denk overigens dat Spanje het wel zal redden. Toch wel het beste elftal. Engeland zie ik ook erg ver komen. Ik hoop dat Italië en Frankrijk de poulefase niet eens halen.. Argentinië heeft ook een prachtig elftal (Agüero!), die zie ik ook wel ver komen.

Social_Mask schreef:
Ik hoop dat Italië en Frankrijk de poulefase niet eens halen..
Die hebben ze al gehaald

rayman schreef:
Bij de jeugdtoernooien spelen die fantastisch voetbal, daar zit een hele goeie lichting aan te komen. Eens zien of er al wat jonge jongens mee gaan.
Zelfde geldt voor Ghana

Joy4ever schreef:
(quote)
Zelfde geldt voor Ghana
En de Emiraten.
Maar die gaan we zeker niet zien deze keer, want die hebben de poulefase niet gehaald..

speranza
Joy4ever schreef:

Ik voor Italië en Argentinië.

rayman schreef:

Hoop dat Spanje gaat winnen, maar verwacht Brazilië weer.. mijn ervaring is dat er slechts tussen een aantal landen wordt gerouleerd op de WKs. Daarom zullen ook Duitsland, Frankrijk en Italië weer ver komen.

Interessanter is welk land dit keer dé verrassing gaat zijn..

orbit schreef:
Hoop dat Spanje gaat winnen.

Oké, AZ en Ajax doen niet mee, maar ik neem aan dat je Oranje wel supportert?

Daar reken ik al niet eens meer op..

That's the spirit!

Heeft iemand al eens geprobeerd geluid te krijgen uit zo een vuvuzela?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:00 uur

geplaatst: vandaag om 04:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.