Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 10 april 2010, 12:36 uur
Ook 24+ ingevuld
maar wel afgezien van de MP3 speler.
maar wel afgezien van de MP3 speler.
0
geplaatst: 10 april 2010, 19:38 uur
Same here... stom eigenlijk, als je hem wint kun je hem altijd weer weggeven en er iemand anders blij mee maken.
0
geplaatst: 10 april 2010, 22:40 uur
Ik zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten. Er zijn gewoon teveel mogelijkheden om "muziek te nuttigen".
0
geplaatst: 22 april 2010, 10:37 uur
Hoi allemaal,
Ik ben momenteel aan het afstuderen voor de opleiding Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam. Een onderdeel van mijn afstudeeropdracht is het doen van een klein onderzoek.
Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar muziekliefhebbers (die zitten hier véél op MuicMeter) en/of muzikanten die gebruik maken van social media.
Dus maak jij veel gebruik van het internet om muziek te beluisteren en nieuwe muziek te ontdekken of ben jij een muzikant en probeer jij je zo goed mogelijk te profileren op het internet?
Help mij dan door een kleine en simpele enquête in te vullen!
Klik http://www.fransruiter.nl/e... voor de enquête.
Alvast bedankt!
Frans
Ik ben momenteel aan het afstuderen voor de opleiding Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam. Een onderdeel van mijn afstudeeropdracht is het doen van een klein onderzoek.
Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar muziekliefhebbers (die zitten hier véél op MuicMeter) en/of muzikanten die gebruik maken van social media.
Dus maak jij veel gebruik van het internet om muziek te beluisteren en nieuwe muziek te ontdekken of ben jij een muzikant en probeer jij je zo goed mogelijk te profileren op het internet?
Help mij dan door een kleine en simpele enquête in te vullen!
Klik http://www.fransruiter.nl/e... voor de enquête.
Alvast bedankt!
Frans
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 22 april 2010, 12:07 uur
Ingevuld 
Btw. Post je de uitslag van je onderzoek ook?

Btw. Post je de uitslag van je onderzoek ook?
0
geplaatst: 23 april 2010, 08:15 uur
Dat onderzoek van M van Garen is niet in te vullen voor iemand zonder mobieltje of mp3 speler 

0
geplaatst: 23 april 2010, 17:08 uur
FR ook ingevuld. Voor zover te beoordelen aan de vragenlijst: zinvol onderzoek.
0
geplaatst: 23 april 2010, 21:17 uur
Gedaan, maar diskwalificeer mezelf door te erkennen nauwelijks nog te zoeken naar nieuwe muziek en artiesten. Soms waait er iets aan of hoor ik iets van mijn kinderen.
Voorlopig heb ik nog genoeg liggen dat al jáááááren niet meer (of te weinig) uit de hoes is gekomen.
Voorlopig heb ik nog genoeg liggen dat al jáááááren niet meer (of te weinig) uit de hoes is gekomen.

0
geplaatst: 27 april 2010, 11:50 uur
In Muziek > Algemeen > Help - Geef me je mening!:
Hai iedereen!
Ik zou jullie graag willen vragen of je een vragenlijst in zou willen vullen van de Universiteit van Amsterdam. Met deze vragenlijst willen we televisiekijkers van drie verschillende landen met elkaar vergelijken. Je zou me enorm helpen door de vragen te beantwoorden, het duurt ongeveer vijf minuten. Klik op de volgende link om met de vragenlijst te beginnen. http://www.thesistools.com/?id=130490
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Lisette van Reijsen (Universiteit van Amsterdam).
Hai iedereen!
Ik zou jullie graag willen vragen of je een vragenlijst in zou willen vullen van de Universiteit van Amsterdam. Met deze vragenlijst willen we televisiekijkers van drie verschillende landen met elkaar vergelijken. Je zou me enorm helpen door de vragen te beantwoorden, het duurt ongeveer vijf minuten. Klik op de volgende link om met de vragenlijst te beginnen. http://www.thesistools.com/?id=130490
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Lisette van Reijsen (Universiteit van Amsterdam).
0
geplaatst: 27 april 2010, 12:02 uur
Het gaat over Benelux Next Top Model. Daar kijk ik dan weer niet naar.
0
geplaatst: 27 april 2010, 12:15 uur
Als leerlingen aan de universiteit zich ook al gaan verlagen tot het stellen van dit soort vragen, waar gaat het dan heen met ons land? 

0
geplaatst: 27 april 2010, 12:42 uur
Het gaat denk ik meer over de invloed van het programma op het zelfbeeld van de kijkers. Zo raar is dat nou ook weer niet.
0
geplaatst: 27 april 2010, 12:56 uur
T gaat helemaal niet over TV. T gaat over dik zijn, lijnen en zo. Ik zit daar wel zo ver vandaan dat ik eerst de link met Top Models (ja daar heb ik wat mee
) niet eens doorhad.
Wel alles eerlijk beantwoord met uitzondering van het emailadres ([email protected])
) niet eens doorhad.Wel alles eerlijk beantwoord met uitzondering van het emailadres ([email protected])
0
Sheplays
geplaatst: 27 april 2010, 13:05 uur
lisettevr schreef:
Ik zou jullie graag willen vragen of je een vragenlijst in zou willen vullen van de Universiteit van Amsterdam. Met deze vragenlijst willen we televisiekijkers van drie verschillende landen met elkaar vergelijken.
Ik zou jullie graag willen vragen of je een vragenlijst in zou willen vullen van de Universiteit van Amsterdam. Met deze vragenlijst willen we televisiekijkers van drie verschillende landen met elkaar vergelijken.
Foute stelling. Dat wil je niet, je wil mensen (vrouwen) die naar een bepaald programma kijken met elkaar vergelijken.
Waarom eigenlijk? Wat is het doel?
Volgens mij gaat het ook helemaal niet over dat programma maar, gezien de vragen, over de obsessie van mensen (vrouwen) met hun uiterlijk.
In ieder geval heeft het geen donder met muziek te maken dus van mij mag het worden weggebezemd.
@sq
Kijk je dan wel naar het programma?
0
geplaatst: 27 april 2010, 13:13 uur
Nee natuurlijk niet (en ook dat heb ik netjes aangegeven). Maar ik weet wel wat t is.
0
Sheplays
geplaatst: 27 april 2010, 13:39 uur
Je valt dus niet in de doelgroep, sq
Dat verderop gevraagd wordt of je wel eens kijkt, is al een teken dat je dit eigenlijk niet serieus moet nemen.
Daarnaast heeft men aan de UVA eigen @uva e-mail adressen van de universiteit.
enquete schreef:
Met dit onderzoek willen we kijkers van Next Top Model uit drie verschillende landen met elkaar vergelijken.
Met dit onderzoek willen we kijkers van Next Top Model uit drie verschillende landen met elkaar vergelijken.
Dat verderop gevraagd wordt of je wel eens kijkt, is al een teken dat je dit eigenlijk niet serieus moet nemen.
Daarnaast heeft men aan de UVA eigen @uva e-mail adressen van de universiteit.
0
geplaatst: 27 april 2010, 18:54 uur
Ach, je moest eens weten hoeveel studenten, aan welke universiteit ook, dat adres niet eens gebruiken. (of in elk geval zo min mogelijk.) Maargoed, netjes staat het niet nee.
0
geplaatst: 28 april 2010, 14:07 uur
Je kan je universiteitsmail ook laten forwarden naar je reguliere inbox. Dat deed ik altijd in ieder geval.
0
geplaatst: 28 april 2010, 16:21 uur
In Muziek > Algemeen > Enquête NPS Podium - Voor klassieke muziek liefhebbers!:
Beste forumleden,
Het medialandschap is de afgelopen tijd sterk aan het veranderen. We communiceren onder andere via Hyves en Facebook en delen onze ervaringen op Twitter. Deze websites worden ook wel social online communities genoemd. Een omgeving waarbij mensen met elkaar kunnen communiceren over een bepaald onderwerp. Door middel van online communities wordt de kijker betrokken bij het programma. De kijker kan mee discussiëren over het programma, in contact komen met andere geïnteresseerden, op de hoogte worden gehouden van de uitzendingen, web-only materiaal bekijken en nog veel meer.
Het invullen van de enquête zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen.
Uw mening zal van groot belang zijn voor onze digitale toekomst!
Hieronder de link:
Enquête NPS Podium
Hartelijk dank,
Redactie NPS Podium
Voor vragen kunt u mailen naar: [email protected]
Beste forumleden,
Het medialandschap is de afgelopen tijd sterk aan het veranderen. We communiceren onder andere via Hyves en Facebook en delen onze ervaringen op Twitter. Deze websites worden ook wel social online communities genoemd. Een omgeving waarbij mensen met elkaar kunnen communiceren over een bepaald onderwerp. Door middel van online communities wordt de kijker betrokken bij het programma. De kijker kan mee discussiëren over het programma, in contact komen met andere geïnteresseerden, op de hoogte worden gehouden van de uitzendingen, web-only materiaal bekijken en nog veel meer.
Het invullen van de enquête zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen.
Uw mening zal van groot belang zijn voor onze digitale toekomst!
Hieronder de link:
Enquête NPS Podium
Hartelijk dank,
Redactie NPS Podium
Voor vragen kunt u mailen naar: [email protected]
0
geplaatst: 28 april 2010, 21:56 uur
Ja klassiek - daar doen we hier niet heel veel aan. Ik ken wel enig klassiek, maar de bronnen die in de enquete worden gegeven ken ik geen van allen en aan Hyves e.d. doe ik ook al niet. @ Sheplays: Ik zal ook hier niet in de doelgroep vallen denk ik
.
Voor NPS: mocht dit een poging zijn om ´klassiek´ onder de jongeren/popliefhebbers te brengen: doe dan iets met de latente kennis van klassiek die iedereen heeft: via popnummers die op klassieke muziek zijn gebaseerd, van reclamefilmpjes, soundtracks van films en games, TV tunes e.d. Ik spreek vast voor veel anderen dat daar wel belangstelling voor is. Zie ook de verzoeken in ons topic ´help ik zoek een nummer´ waar ook af en toe mensen op zoek zijn naar klassieke stukken.
Wie start www.kenjeklassieken.nl (is nog vrij)?
. Voor NPS: mocht dit een poging zijn om ´klassiek´ onder de jongeren/popliefhebbers te brengen: doe dan iets met de latente kennis van klassiek die iedereen heeft: via popnummers die op klassieke muziek zijn gebaseerd, van reclamefilmpjes, soundtracks van films en games, TV tunes e.d. Ik spreek vast voor veel anderen dat daar wel belangstelling voor is. Zie ook de verzoeken in ons topic ´help ik zoek een nummer´ waar ook af en toe mensen op zoek zijn naar klassieke stukken.
Wie start www.kenjeklassieken.nl (is nog vrij)?
0
geplaatst: 29 april 2010, 00:47 uur
Wat een belabberde enquête zeg. Vraag twee:
Ik haal mijn informatie over klassieke muziek, opera en dans van:
(meerdere antwoorden mogelijk)
*Cultura24
*NPS Podium (npspodium.nl)
*Radio 4 (radio4.nl)
*Concertgebouw (concertgebouw.nl)
*De Nederlandse Opera (dno.nl)
*Het Nederlandse Dans Theater (ndt.nl)
*Maandelijkse nieuwsbrief NPS Podium
*Anders, namelijk
De zeven genoemde opties gebruik ik niet of nauwelijks, terwijl ik toch redelijk fanatiek naar klassieke muziek luister. En het is echt niet zo dat ik onder 'anders' nu zulk obscure zaken opgenoemd heb: ook ouderwetse media als de krant en tijdschriften informeren nog regelmatig over klassieke muziek...
Ik haal mijn informatie over klassieke muziek, opera en dans van:
(meerdere antwoorden mogelijk)
*Cultura24
*NPS Podium (npspodium.nl)
*Radio 4 (radio4.nl)
*Concertgebouw (concertgebouw.nl)
*De Nederlandse Opera (dno.nl)
*Het Nederlandse Dans Theater (ndt.nl)
*Maandelijkse nieuwsbrief NPS Podium
*Anders, namelijk
De zeven genoemde opties gebruik ik niet of nauwelijks, terwijl ik toch redelijk fanatiek naar klassieke muziek luister. En het is echt niet zo dat ik onder 'anders' nu zulk obscure zaken opgenoemd heb: ook ouderwetse media als de krant en tijdschriften informeren nog regelmatig over klassieke muziek...
0
geplaatst: 11 mei 2010, 19:17 uur
Hallo allemaal!
Ik ben een afstudeerder van Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn afstudeerproject ben ik aan het onderzoeken of er mogelijkheden en diensten zijn waardoor jongeren (weer) voor muziek willen betalen. Deze enquête is daarbij van groot belang.
De doelgroep voor het onderzoek bestaat uit 15 – 24 jarigen die muziek downloaden. Als jij tot deze doelgroep behoort of mensen kent die tot de doelgroep behoren, vul dan a.u.b. de enquête in of vraag ze deze in te vullen. De enquête duurt ongeveer 5 minuten en ik zou het heel erg op prijs stellen als je mij hiermee zou kunnen helpen.
De enquêtes zijn anoniem en worden alleen gebruikt voor de doeleinden van de studie. Vul a.u.b. de enquête volledig in. Deze is het beste in te vullen met Firefox.
Heel erg bedankt!

De link:
enquete link
Ik ben een afstudeerder van Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn afstudeerproject ben ik aan het onderzoeken of er mogelijkheden en diensten zijn waardoor jongeren (weer) voor muziek willen betalen. Deze enquête is daarbij van groot belang.
De doelgroep voor het onderzoek bestaat uit 15 – 24 jarigen die muziek downloaden. Als jij tot deze doelgroep behoort of mensen kent die tot de doelgroep behoren, vul dan a.u.b. de enquête in of vraag ze deze in te vullen. De enquête duurt ongeveer 5 minuten en ik zou het heel erg op prijs stellen als je mij hiermee zou kunnen helpen.
De enquêtes zijn anoniem en worden alleen gebruikt voor de doeleinden van de studie. Vul a.u.b. de enquête volledig in. Deze is het beste in te vullen met Firefox.
Heel erg bedankt!

De link:
enquete link
* denotes required fields.