Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 juni 2009, 22:21 uur
Ik help graag een mens, maar ik ben Belg en ik download geen muziek
dus ik mag niet meedoen. 
dus ik mag niet meedoen. 
0
geplaatst: 12 juni 2009, 22:26 uur
Ik begrijp nooit goed wat mijn inkomen te maken heeft met dit soort enquettes, gelukkig heb ik weer eens kunnen kiezen voor een verbod op illegaal downloaden.
0
geplaatst: 12 juni 2009, 23:15 uur
Het is best interessant om te weten of downloaden inkomen gerelateerd is ja of nee. Dus je inkomen kan best een relevant gegeven zijn.
Ik heb de enquete ook maar even ingevuld.
Ik heb de enquete ook maar even ingevuld.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 12:34 uur
Ingevuld. De onderzoekers hebben wel een rare kijk op inkomensverdelingen. Bij een netto inkomen van 9000 euro per maand (ruim boven de Balkenende-norm, lijkt me ) zit je nog niet bovenin.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 16:27 uur
musician schreef:
Ik begrijp nooit goed wat mijn inkomen te maken heeft met dit soort enquettes, gelukkig heb ik weer eens kunnen kiezen voor een verbod op illegaal downloaden.
Gelukkig is downloaden vooralsnog gewoon legaal. Uploaden daarentegen...
0
geplaatst: 14 juni 2009, 17:00 uur
herman schreef:
(quote)
Had hier ook een commentaar geschreven, maar dat bij nader inzien weggehaald. Heb gewoon bedenkingen over opzet en inhoud van dat onderzoek. Veronderstel dat die vraag over inkomen voortvloeit uit de veronderstelde correlatie tussen inkomenshoogte en download-geneigdheid. En dat is mij een te simpele correlatie. Ik heb dan ook weinig vertrouwen a. in het substantieel onderbouwde karakter van dit onderzoek en b. de uitkomsten ervan.
Grip op deze materie krijgen vereist meer dan ijver en goedwillenheid; cijfers voor vlijt heb ik sinds de lagere school nooit meer gekregen.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 14:21 uur
In Muziek > Algemeen > Televisieprogramma NPS Podium:
Wat vindt u van NPS Podium? Vul de enquête in
Bent u kijker van NPS Podium op zondagmiddag of donderdagavond? Dan willen wij - de makers van NPS Podium - dolgraag uw mening over de programma's weten.
Per 1 maart 2009 zijn NPS Matinee en NPS Klassiek samengegaan onder de nieuwe naam NPS Podium. Tegelijkertijd is ook het zondagmiddag programma inhoudelijk veranderd. Wij zijn heel benieuwd wat u, als kijker, van deze verandering vindt.
Daarom zouden wij het zeer waarderen als u onze enquête over NPS Podium wilt invullen. Uw mening zal zeker bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onze programma’s. Het invullen duurt ongeveer 15 minuten. U kunt de enquête vinden door op onderstaande link te klikken. Wanneer u hierop klikt, wordt gevraagd uw e-mailadres of een unieke inlognaam in te voeren. Dit is echter niet per see nodig. Als u de enquête anoniem in wilt vullen, kunt u gewoon een streepje invoeren.
Enquete NPS Podium
Alvast bedankt!
Namens de redactie van NPS Podium
Sanne van Dalen
Kijk ook op: www.npspodium.nps.nl
Wat vindt u van NPS Podium? Vul de enquête in
Bent u kijker van NPS Podium op zondagmiddag of donderdagavond? Dan willen wij - de makers van NPS Podium - dolgraag uw mening over de programma's weten.
Per 1 maart 2009 zijn NPS Matinee en NPS Klassiek samengegaan onder de nieuwe naam NPS Podium. Tegelijkertijd is ook het zondagmiddag programma inhoudelijk veranderd. Wij zijn heel benieuwd wat u, als kijker, van deze verandering vindt.
Daarom zouden wij het zeer waarderen als u onze enquête over NPS Podium wilt invullen. Uw mening zal zeker bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onze programma’s. Het invullen duurt ongeveer 15 minuten. U kunt de enquête vinden door op onderstaande link te klikken. Wanneer u hierop klikt, wordt gevraagd uw e-mailadres of een unieke inlognaam in te voeren. Dit is echter niet per see nodig. Als u de enquête anoniem in wilt vullen, kunt u gewoon een streepje invoeren.
Enquete NPS Podium
Alvast bedankt!
Namens de redactie van NPS Podium
Sanne van Dalen
Kijk ook op: www.npspodium.nps.nl
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 21:31 uur
In Overigen > Algemeen > Hulp gezocht bij onderzoek:
Beste muziekvrienden en vriendinnen!
Voor mijn afstudeeronderzoek heb ik een enquete opgesteld. Jullie zouden mij fantastisch helpen als jullie deze willen invullen en als je hem invult maak je ook nog eens kans op 1 van de 100 cd's die worden verloot! Het kost je maar tien minuutjes!
de enquete staat op: www.muziekonderzoek.nl
Alvast heel erg bedankt!
Beste muziekvrienden en vriendinnen!
Voor mijn afstudeeronderzoek heb ik een enquete opgesteld. Jullie zouden mij fantastisch helpen als jullie deze willen invullen en als je hem invult maak je ook nog eens kans op 1 van de 100 cd's die worden verloot! Het kost je maar tien minuutjes!
de enquete staat op: www.muziekonderzoek.nl
Alvast heel erg bedankt!
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 00:43 uur
ingevuld.
een aanmerking, bij het kiezen uit tijdperiodes is er altijd keuze tussen óf eenmaal per maand of eenmaal per zes maanden. Dat is wel een groot verschil, en ik miste wel een antwoord dat daar ergens tussenin zat. Maar verder prima enquete
een aanmerking, bij het kiezen uit tijdperiodes is er altijd keuze tussen óf eenmaal per maand of eenmaal per zes maanden. Dat is wel een groot verschil, en ik miste wel een antwoord dat daar ergens tussenin zat. Maar verder prima enquete
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 01:33 uur
Vond ik ook.
Al lag mijn aanschaf van albums een stukje hoger (ongeveer 3 per week).
Al lag mijn aanschaf van albums een stukje hoger (ongeveer 3 per week).
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 07:55 uur
Ja, dat heb ik ook ingevuld.
Hoewel ik al jaren geen popbladen meer opensla.
Jarenlange frustraties gehad door de aanwezigheid van uitsluitend zogenaamd progressieve bladen die alleen oog hadden voor bepaalde ontwikkelingen en (marginale) stromingen en de rest (vooral de oude rock-garde) als oninteressant bij het huisvuil hadden gezet (en het ook zo behandelden).
Er inmiddels over heen maar een medium als musicmeter, waar je je zelfs alleen maar kunt of hoeft bezig te houden met alles wat je wél leuk vind, is veel beter. En de informatie van bepaalde bands of groepen komt ook hier toch wel automatisch naar je toe. Daar kan geen blad tegen op!

0
geplaatst: 19 augustus 2009, 10:48 uur
Ik doelde meer op de enorme spelfout. Maar ik ben het wel eens met je relaas. 

0
geplaatst: 19 augustus 2009, 11:28 uur
Vond het wel jammer dat 'house' als hoofdgenre stond aangegeven. Ik ben geen houseliefhebber, maar heb het toch maar aangevuld bij gebrek aan electronica/electro/techno. Dance en/of electronic had me beter geleken...
En ik koop nog wel allerlei bladen, maar die stonden er dan weer niet bij.

0
geplaatst: 19 augustus 2009, 13:57 uur
L_T_B schreef:
Ik doelde meer op de enorme spelfout.
Ik doelde meer op de enorme spelfout.
Ja, de "t" staat nu scheef. Vanmorgen wilde ik je er niet mee in verlegenheid brengen...... (het was me bij de enquete niet opgevallen)

0
geplaatst: 24 augustus 2009, 10:50 uur
herman schreef:
Vond het wel jammer dat 'house' als hoofdgenre stond aangegeven. Ik ben geen houseliefhebber, maar heb het toch maar aangevuld bij gebrek aan electronica/electro/techno. Dance en/of electronic had me beter geleken...
Ja snap ik, maar ik borduur verder op het onderzoek 395 minuten, daar zijn deze hoofdcategorien in gebruikt, vandaar. Ik ben zelf van de rock, maar dan ook maar bepaalde stromingen.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 11:20 uur
In Muziek > Algemeen > Wat vind jij van de prijs voor een festival-en/ of concertticket? Geef hier je mening!:
Hoi forum lezers,
Wat vind je van de prijs die je betaald voor je festival-en /of concertticket?
Heb je een mening over de servicekosten of wil je me graag helpen met het afronden van m'n onderzoek?
Doe dan nu mee, en vul deze enquête in en/of stuur hem door naar vrienden.
Klik deze link om te beginnen: http://www.thesistools.com/?qid=90185&ln=eng
Alvast heel erg bedankt!
Jolien Janse
Onderzoek naar de beleving van de consument met betrekking tot het huidige ticketbeleid bij muziekfestivals en popconcerten.
Hoi forum lezers,
Wat vind je van de prijs die je betaald voor je festival-en /of concertticket?
Heb je een mening over de servicekosten of wil je me graag helpen met het afronden van m'n onderzoek?
Doe dan nu mee, en vul deze enquête in en/of stuur hem door naar vrienden.
Klik deze link om te beginnen: http://www.thesistools.com/?qid=90185&ln=eng
Alvast heel erg bedankt!
Jolien Janse
Onderzoek naar de beleving van de consument met betrekking tot het huidige ticketbeleid bij muziekfestivals en popconcerten.
0
handsome_devil
geplaatst: 10 oktober 2009, 00:24 uur
ik heb de enquête ingevuld, maar van dit soort fouten:
Wat betaald u gemiddeld aan servicekosten
word ik toch altijd wel een beetje droevig.
Wat betaald u gemiddeld aan servicekosten
word ik toch altijd wel een beetje droevig.
0
geplaatst: 7 april 2010, 20:57 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Hulp bij muziek onderzoek!!!:
Hey music lovers,
Willen jullie helpen met een muziek onderzoek naar de Nederlandse muziekmarkt en het gedrag van de luisteraars.
De enquête neemt maximaal 5 minuten van je tijd in beslag en door deel te nemen maak je kans op 1 van de 5 mp3 spelers.
De winnaars worden bekend gemaakt op maandag 10 mei 2010.
Alvast bedankt!
Groetjes Michael
>> Link enquête Enquête muziek & entertainment - bit.ly
Hey music lovers,
Willen jullie helpen met een muziek onderzoek naar de Nederlandse muziekmarkt en het gedrag van de luisteraars.
De enquête neemt maximaal 5 minuten van je tijd in beslag en door deel te nemen maak je kans op 1 van de 5 mp3 spelers.
De winnaars worden bekend gemaakt op maandag 10 mei 2010.
Alvast bedankt!
Groetjes Michael
>> Link enquête Enquête muziek & entertainment - bit.ly
0
geplaatst: 9 april 2010, 18:42 uur
Ingevuld zonder email adres. 24+ als leeftijd. Kon niet het dubbele invullen ..
* denotes required fields.