Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2012, 11:40 uur
Zeker hetzelfde project als dit.
Gaat nu elk werkgroepje zijn eigen enquete plaatsen?
Gaat nu elk werkgroepje zijn eigen enquete plaatsen?
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 22:20 uur
grasshopper schreef:
In Genres > Overigen > Hulp nodig!!:
Hallo, iedereen.
Voor een school project, moeten wij een Nederlandse artiest hype. Ik had ene kleine vraag, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze enquête te willen invullen?
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Jullie zouden onze groep er heel erg mee helpen! Het gaat over house muziek.
Heel erg bedankt!!
In Genres > Overigen > Hulp nodig!!:
Hallo, iedereen.
Voor een school project, moeten wij een Nederlandse artiest hype. Ik had ene kleine vraag, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze enquête te willen invullen?
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Jullie zouden onze groep er heel erg mee helpen! Het gaat over house muziek.
Heel erg bedankt!!
Gedaan, succes !!
0
geplaatst: 3 oktober 2012, 15:04 uur
Metal bestaat niet in de enquête van grasshopper bij vraag 6. 

0
geplaatst: 21 november 2012, 23:06 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Wat is jouw favoriete muziek genre?:
Dag allen,
Voor mijn scriptie heb ik nog een kort onderzoek nodig ter aanvulling.
Deze enquete duurt maar 2 minuten!
Help mij alsjeblieft door deze in te vullen.
thesistools/muziekgenre
Echt hartstikke bedankt voor jullie tijd!!
Groet,
Dag allen,
Voor mijn scriptie heb ik nog een kort onderzoek nodig ter aanvulling.
Deze enquete duurt maar 2 minuten!
Help mij alsjeblieft door deze in te vullen.
thesistools/muziekgenre
Echt hartstikke bedankt voor jullie tijd!!
Groet,
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:24 uur
Even een algemene oproep die nog het beste in dit topic past. Is er hier iemand met heel veel verstand van zoeken op internet?
Ik wil bepaalde vrije keuzes in de Top 2000 nog wel eens doorlichten. Ik vroeg me af of het mogelijk is om binnen een bepaalde domeinnaam te zoeken op een specifieke tekst, waarbij je waterdicht alle resultaten kan oproepen. Dus niet via het commando 'site:' in Google, want dan krijg je maar een klein gedeelte.
Alle stemlijstjes verschijnen immers op internet en hebben gemeen dat ze beginnen met http://stemmen.top2000.nl/stemmen/de-lijst-van/. Daarachter volgt een lange en ondoorgrondelijke code.
Ofwel, meer specifiek: is er een tool te vinden waarbij ik zeg: zoek binnen het domein http://stemmen.top2000.nl/stemmen/de-lijst-van/ naar de term 'Angel of Death' en geef dan het exacte aantal resultaten?
Mijn dank is bij voorbaat groot.
Ik wil bepaalde vrije keuzes in de Top 2000 nog wel eens doorlichten. Ik vroeg me af of het mogelijk is om binnen een bepaalde domeinnaam te zoeken op een specifieke tekst, waarbij je waterdicht alle resultaten kan oproepen. Dus niet via het commando 'site:' in Google, want dan krijg je maar een klein gedeelte.
Alle stemlijstjes verschijnen immers op internet en hebben gemeen dat ze beginnen met http://stemmen.top2000.nl/stemmen/de-lijst-van/. Daarachter volgt een lange en ondoorgrondelijke code.
Ofwel, meer specifiek: is er een tool te vinden waarbij ik zeg: zoek binnen het domein http://stemmen.top2000.nl/stemmen/de-lijst-van/ naar de term 'Angel of Death' en geef dan het exacte aantal resultaten?
Mijn dank is bij voorbaat groot.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:56 uur
@JBreurer: ingevuld. 
Alleen bij waar ik woon stond er 'en als je niet in Nederland woont, klik dan waar je als laatst woonde.' Maar ik heb nog nooit daar gewoon dus heb ik zo maar ééntje eruit gepikt.

Alleen bij waar ik woon stond er 'en als je niet in Nederland woont, klik dan waar je als laatst woonde.' Maar ik heb nog nooit daar gewoon dus heb ik zo maar ééntje eruit gepikt.

0
geplaatst: 23 november 2012, 20:30 uur
Ik kan maar 1 genre muziek invullen die ik echt goed vind, ga daar verder niet om liegen dus om die reden heb ik mezelf gediskwalificeerd (er moesten 3 genres worden gekozen).
Wat wil je eigenlijk met ons emailadres ook al is het dan geen verplicht hokje om te vullen?
Wat wil je eigenlijk met ons emailadres ook al is het dan geen verplicht hokje om te vullen?
0
geplaatst: 6 december 2012, 15:48 uur
In Overigen > Algemeen > Enquête muziekbeleving:
Hallo!
Ook ik zoek mensen die mijn enquête willen invullen. Ik ben een masterstudent Grafisch Ontwerp aan de MAD-faculty. Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar muziekbeleving. Hier gaat de enquête ook over.
De enquête zal zo'n 3-tal minuten in beslag nemen en de resultaten worden anoniem verwerkt.
Alvast bedankt!
Enquête
Hallo!
Ook ik zoek mensen die mijn enquête willen invullen. Ik ben een masterstudent Grafisch Ontwerp aan de MAD-faculty. Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar muziekbeleving. Hier gaat de enquête ook over.
De enquête zal zo'n 3-tal minuten in beslag nemen en de resultaten worden anoniem verwerkt.
Alvast bedankt!
Enquête
0
geplaatst: 6 december 2012, 15:50 uur
Ik zal 'm invullen, maar één topic boven die van jou: Overigen >> Algemeen >> Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.. 

0
geplaatst: 6 december 2012, 16:03 uur
Topic verplaatst naar de goede plek (en enquete nu aan het invullen).
0
geplaatst: 6 december 2012, 16:11 uur
Een enquête waarvan beweerd wordt dat-ie drie minuten duurt, die ook daadwerkelijk een minuut of 3 duurt. Bijzonder 

0
geplaatst: 6 december 2012, 16:13 uur
Hmmm, voor mij klopt dat altijd wel eigenlijk. Deze duurde hooguit 2 minuten.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 december 2012, 19:52 uur
Die van de Syntus en de uni duren altijd veel langer dan aangegeven, maar dat zijn dan ook ratten. 
Ook ingevuld.

Ook ingevuld.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 11:23 uur
In Muziek > Algemeen > Enquête Marktonderzoek Videoproductie-bedrijf voor muziekbands:
Mijn naam is Maurice de Vries en ik ben bezig met het starten van een eigen videoproductie bedrijf gericht op (beginnende) muziekbands. Om een goed beeld te krijgen of er binnen Nederland genoeg belang is bij een videoproductie bedrijf, ben ik bezig met een marktonderzoek.
Graag zou ik jullie willen vragen om mij te helpen bij mijn onderzoek. Het onderzoek duurt enkele minuten en is volledig anoniem. Het onderzoek wil ik graag via een enquete bij jullie afnemen.
Door jullie hulp krijg ik een duidelijk beeld van wat jij als klant 'band' belangrijk vindt bij het produceren van videoproductie. Het delen en doorsturen van de onderstaande link is geheel toegestaan en zal zeer op prijs worden gesteld.
Hierdoor krijg ik een beter en duidelijk beeld van de markt.
Graag wil ik jullie alvast bedanken voor jullie aandacht en voor het invullen van de enquete.
De enquête kan je vinden via: Marktonderzoek Survey - surveymonkey.com
Mijn naam is Maurice de Vries en ik ben bezig met het starten van een eigen videoproductie bedrijf gericht op (beginnende) muziekbands. Om een goed beeld te krijgen of er binnen Nederland genoeg belang is bij een videoproductie bedrijf, ben ik bezig met een marktonderzoek.
Graag zou ik jullie willen vragen om mij te helpen bij mijn onderzoek. Het onderzoek duurt enkele minuten en is volledig anoniem. Het onderzoek wil ik graag via een enquete bij jullie afnemen.
Door jullie hulp krijg ik een duidelijk beeld van wat jij als klant 'band' belangrijk vindt bij het produceren van videoproductie. Het delen en doorsturen van de onderstaande link is geheel toegestaan en zal zeer op prijs worden gesteld.
Hierdoor krijg ik een beter en duidelijk beeld van de markt.
Graag wil ik jullie alvast bedanken voor jullie aandacht en voor het invullen van de enquete.
De enquête kan je vinden via: Marktonderzoek Survey - surveymonkey.com
0
geplaatst: 16 januari 2013, 18:53 uur
"De platenlabel" 
Ik heb de enquête voor je ingevuld, maar vraag de volgende keer iemand om je teksten even na te lezen...

Ik heb de enquête voor je ingevuld, maar vraag de volgende keer iemand om je teksten even na te lezen...
0
geplaatst: 24 januari 2013, 16:49 uur
In Muziek > Algemeen > [Onderzoek] Vinyl consumptie in een digitaal tijdperk:
Belangstellende, ik ben bezig met een afstudeeronderzoek over muziekconsumptie. Ik richt me in dit onderzoek met name op de relatie tussen de ouderwetse langspeelplaat en digitale muziek.
Dus, ben jij tussen de 15 en 30 en luister je wel eens een liedje/album op Lp en/of digitaal, vul dan alsjeblieft mijn enquête in. Je zou me een enorme dienst bewijzen. Ik verloot ook nog een Lp naar keuzen of een iTunes kaart onder de respondenten, dus mocht je daar kans op willen maken vergeet dan niet je e-mail adres in te vullen.
De enquête bestaat uit 26 vragen (= nog geen 5 minuten werk) en is hier in te vullen: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Mochten er opmerkingen zijn over m'n enquête, dan kan je die hieronder kwijt.
Nogmaals, mijn dank is groot!
Belangstellende, ik ben bezig met een afstudeeronderzoek over muziekconsumptie. Ik richt me in dit onderzoek met name op de relatie tussen de ouderwetse langspeelplaat en digitale muziek.
Dus, ben jij tussen de 15 en 30 en luister je wel eens een liedje/album op Lp en/of digitaal, vul dan alsjeblieft mijn enquête in. Je zou me een enorme dienst bewijzen. Ik verloot ook nog een Lp naar keuzen of een iTunes kaart onder de respondenten, dus mocht je daar kans op willen maken vergeet dan niet je e-mail adres in te vullen.
De enquête bestaat uit 26 vragen (= nog geen 5 minuten werk) en is hier in te vullen: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Mochten er opmerkingen zijn over m'n enquête, dan kan je die hieronder kwijt.
Nogmaals, mijn dank is groot!
0
geplaatst: 31 maart 2013, 20:10 uur
In Muziek > Algemeen > Imago-onderzoek Moke:
Voor mijn studie ben ik bezig met een imago-onderzoek naar de band Moke. Daarvoor ben ik erg benieuwd naar jullie mening.
Zouden jullie mij kunnen helpen met dit onderzoek door een van de volgende enquêtes in te vullen?
Ben je geen groot liefhebber van Moke dan deze graag> Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com - bit.ly
Ben je wel een groot liefhebber van Moke dan graag deze> Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com - bit.ly
Alvast bedankt!
Voor mijn studie ben ik bezig met een imago-onderzoek naar de band Moke. Daarvoor ben ik erg benieuwd naar jullie mening.
Zouden jullie mij kunnen helpen met dit onderzoek door een van de volgende enquêtes in te vullen?
Ben je geen groot liefhebber van Moke dan deze graag> Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com - bit.ly
Ben je wel een groot liefhebber van Moke dan graag deze> Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com - bit.ly
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 8 april 2013, 12:36 uur
In De Site > Algemeen > Bent u een singer-songwriter?:
Bent u een singer-songwriter? Houdt u van zingen en/of het schrijven van teksten? Vul dan de onderstaande enquête in en maak kans op één van de acht vouchers die inwisselbaar zijn voor een cursus, workshop of masterclass bij de Singer Songwriters Academy.
Vul hier de enquête in!
Bent u een singer-songwriter? Houdt u van zingen en/of het schrijven van teksten? Vul dan de onderstaande enquête in en maak kans op één van de acht vouchers die inwisselbaar zijn voor een cursus, workshop of masterclass bij de Singer Songwriters Academy.
Vul hier de enquête in!
0
geplaatst: 8 april 2013, 15:28 uur
Vrijwilligers om mijn enquête in te vullen zijn van harte welkom. Het heeft helaas niks met muziek te maken, maar het is wel een heel korte enquête. Ga hier heen om in te vullen. Alvast bedankt!
0
geplaatst: 8 april 2013, 19:05 uur
Femke91 schreef:
Vrijwilligers om mijn enquête in te vullen zijn van harte welkom. Het heeft helaas niks met muziek te maken, maar het is wel een heel korte enquête. Ga hier heen om in te vullen. Alvast bedankt!
Naamsbekendheid voor afslankproducten? Waar gaat het heen met onze site?

Ik ken twee opties voor afslanken: een goede voetbalwedstrijd op zaterdagmiddag en concertbezoek, met enige regelmaat.
Aan ander onderzoek niet gerelateerd aan muziek doe ik op deze site niet mee, tenzij er sprake is van een behoorlijke donatie aan de penningmeester van musicmeter, zodat we met z'n allen daar wat aan kunnen hebben.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 15:24 uur
In Muziek > Algemeen > ENQUÊTE ONLINE MUZIEKBELEVING: NEEM DEEL EN WIN EEN CD-PAKKET t.w.v. €75!:
Beste Forumleden
In het kader van mijn opleiding Marketing & Event-manager werd gevraagd om marktonderzoek te voeren over online muziekbeleving in België en Nederland.
NEEM DEEL AAN DEZE ENQUÊTE EN WIN EEN CD-PAKKET TER WAARDE VAN €75!
Het duurt niet lang!
Klik hier: Enquête online muziekbeleving
Dankuwel!
Beste Forumleden
In het kader van mijn opleiding Marketing & Event-manager werd gevraagd om marktonderzoek te voeren over online muziekbeleving in België en Nederland.
NEEM DEEL AAN DEZE ENQUÊTE EN WIN EEN CD-PAKKET TER WAARDE VAN €75!
Het duurt niet lang!
Klik hier: Enquête online muziekbeleving
Dankuwel!
0
geplaatst: 3 september 2013, 13:08 uur
In Genres > Electronic > Dancemuziek fans!:
Lieve mensen!
Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek naar de wijze waarop de Nederlandse dancemuziek fans geactiveerd, beïnvloed en loyaal gemaakt kunnen worden. Vind jij het leuk om naar dancemuziek te luisteren? En beschouw jij jezelf wel als een liefhebber of een fan? Vul dan alsjeblieft de enquête in! Het duurt ongeveer 5 minuten, en door het in te vullen maak je kans op een VVV bon ter waarde van € 25,-!
Onderzoek dancemuziek fans - edu.surveygizmo.com
Je zou mij er in ieder geval ENORM mee helpen!!
Lieve mensen!
Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek naar de wijze waarop de Nederlandse dancemuziek fans geactiveerd, beïnvloed en loyaal gemaakt kunnen worden. Vind jij het leuk om naar dancemuziek te luisteren? En beschouw jij jezelf wel als een liefhebber of een fan? Vul dan alsjeblieft de enquête in! Het duurt ongeveer 5 minuten, en door het in te vullen maak je kans op een VVV bon ter waarde van € 25,-!
Onderzoek dancemuziek fans - edu.surveygizmo.com
Je zou mij er in ieder geval ENORM mee helpen!!
* denotes required fields.