Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2013, 23:34 uur
In Muziek > Algemeen > Enquête:
Hallo allemaal, wij zijn studenten van de Hogeschool Utrecht en wij zijn bezig met een onderzoek naar het hypen van een artiest in het buitenland. Wij willen gaan proberen Mr. Probz te hypen in Israel. Hierbij hebben jouw hulp nodig! Je kunt ons helpen door deze enquête in te vullen. Dit kost niet meer dan 5 minuten.
De link van de enquête
Enquête Mr. Probz | Gratis online enquêtes | Survio.com
Alvast bedankt!
Hallo allemaal, wij zijn studenten van de Hogeschool Utrecht en wij zijn bezig met een onderzoek naar het hypen van een artiest in het buitenland. Wij willen gaan proberen Mr. Probz te hypen in Israel. Hierbij hebben jouw hulp nodig! Je kunt ons helpen door deze enquête in te vullen. Dit kost niet meer dan 5 minuten.
De link van de enquête
Enquête Mr. Probz | Gratis online enquêtes | Survio.com
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 13:59 uur
Hier nog iemand van de Hogeschool Utrecht. Het heeft weinig met muziek te maken, maar het zou top zijn als men zou willen helpen! 
Het betreft hier een kort onderzoek, 20 vragen waarvan het grootste gedeelte multiple choice, naar de beleving van HR(M) bij de medewerker.
De afgelopen jaar is belangrijkheid van de HR(M)-afdeling gegroeid en de positie van de afdeling in de organisatiestructuur is gewijzigd. Wij doen onderzoek naar de mate waarin de medewerker hiervan op de hoogte is.
Bij voorbaat dank.
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Het betreft hier een kort onderzoek, 20 vragen waarvan het grootste gedeelte multiple choice, naar de beleving van HR(M) bij de medewerker.
De afgelopen jaar is belangrijkheid van de HR(M)-afdeling gegroeid en de positie van de afdeling in de organisatiestructuur is gewijzigd. Wij doen onderzoek naar de mate waarin de medewerker hiervan op de hoogte is.
Bij voorbaat dank.

Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
0
geplaatst: 3 november 2013, 20:54 uur
In De Site > Algemeen > profielwerkstuk:
hallo allemaal,
wij zijn dringend opzoek naar mensen die onze enquête zouden willen invullen. Voor ons onderzoek zijn wij opzoek naar het verschil in lelijke en mooie muziek. Om vast te stellen wat mooie en wat lelijke muziek is hebben we een enquête. Hopelijk wil iedereen deze invullen en wellicht doorsturen, want het is erg lastig mensen te vinden! Iedereen mag hem invullen (mensen die veel met muziek hebben maar ook 'gewone' mensen! De link naar de enquête is: Profielwerkstuk Muziek - Home - pwsmuziek.weebly.com .
Allemaal heel erg bedankt! En hopelijk kunt u helpen zoveel mogelijk reacties te ontvangen!
Groetjes Noortje
hallo allemaal,
wij zijn dringend opzoek naar mensen die onze enquête zouden willen invullen. Voor ons onderzoek zijn wij opzoek naar het verschil in lelijke en mooie muziek. Om vast te stellen wat mooie en wat lelijke muziek is hebben we een enquête. Hopelijk wil iedereen deze invullen en wellicht doorsturen, want het is erg lastig mensen te vinden! Iedereen mag hem invullen (mensen die veel met muziek hebben maar ook 'gewone' mensen! De link naar de enquête is: Profielwerkstuk Muziek - Home - pwsmuziek.weebly.com .
Allemaal heel erg bedankt! En hopelijk kunt u helpen zoveel mogelijk reacties te ontvangen!
Groetjes Noortje
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 november 2013, 12:28 uur
Ingevuld. Overigens is dit geen wetenschappelijk onderzoek.
0
geplaatst: 5 april 2014, 14:17 uur
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen bij het zoeken van medemuzikanten, zouden jullie deze enquete willen invullen?
Zoekgedrag Band/Muzikanten Survey - surveymonkey.com
Zoekgedrag Band/Muzikanten Survey - surveymonkey.com
0
geplaatst: 24 april 2014, 10:51 uur
In Overigen > Algemeen > Onderzoek: You Stream, I Buy?:
Hoi allemaal,
Om in juni te kunnen afstuderen moet ik nog een laatste opdracht vervullen: mijn masterproef.
Voor mijn masterproef wil ik nagaan wat mensen motiveert om muziek te streamen en/of te kopen. Aan de hand van een onderzoek wil ik een profiel schetsen van zij die streamen/kopen en wil ik nagaan waarom jullie streamen/kopen en hoeveel mensen er eigenlijk nog geld willen geven aan muziek.
Willen jullie me helpen om dit onderzoek goed en betrouwbaar uit te voeren? De enige vereiste is dat je woont in België en muziek streamt en/of koopt.
De enquête duurt ongeveer 8 à 10 minuutjes en je krijgt eeuwige dankbaarheid in return. Ik verloot ook 2 cadeaucheques van de Vooruit dus wie weet pik jij binnenkort wel een tof concertje mee
Hartelijk bedankt!
Klik op onderstaande link om de enquête te starten:
You Stream, I Buy? - ghentunipss.qualtrics.com
Groetjes,
Steffi
PS: de enquête wordt niet goed weergegeven op mobiel dus het is aangeraden om deze op computer/laptop in te vullen!
Hoi allemaal,
Om in juni te kunnen afstuderen moet ik nog een laatste opdracht vervullen: mijn masterproef.
Voor mijn masterproef wil ik nagaan wat mensen motiveert om muziek te streamen en/of te kopen. Aan de hand van een onderzoek wil ik een profiel schetsen van zij die streamen/kopen en wil ik nagaan waarom jullie streamen/kopen en hoeveel mensen er eigenlijk nog geld willen geven aan muziek.
Willen jullie me helpen om dit onderzoek goed en betrouwbaar uit te voeren? De enige vereiste is dat je woont in België en muziek streamt en/of koopt.
De enquête duurt ongeveer 8 à 10 minuutjes en je krijgt eeuwige dankbaarheid in return. Ik verloot ook 2 cadeaucheques van de Vooruit dus wie weet pik jij binnenkort wel een tof concertje mee

Hartelijk bedankt!
Klik op onderstaande link om de enquête te starten:
You Stream, I Buy? - ghentunipss.qualtrics.com
Groetjes,
Steffi
PS: de enquête wordt niet goed weergegeven op mobiel dus het is aangeraden om deze op computer/laptop in te vullen!
0
geplaatst: 24 april 2014, 20:39 uur
En mag ik eens vragen waarom je speciaal Belg moet zijn voor deze enquête? 

0
geplaatst: 25 april 2014, 10:50 uur
Gewoon omdat het een onderzoek is om uitspraken te doen over muziek in België.. 

0
geplaatst: 25 april 2014, 11:00 uur
Indachtig 21 juli ligt het ook voor de hand om je tot musicmeter.nl te wenden. 'k zou zeggen als je na je afstuderen - succes ermee - geen baan kunt vinden, ga dan musicmeter.be (als die url nog beschikbaar is) of vergelijkbaar opzetten, met een aantal Belgische muziekkornuiten van hier

0
geplaatst: 15 juni 2014, 17:46 uur
In Overigen > Algemeen > Afstudeer scriptie - festivalgangers - hulp nodig!:
Goeiendag allen!
Ik heb jullie hulp erg nodig bij het afronden van mijn studie.
Ik ben namelijk met een onderzoek bezig onder festivalgangers, namelijk hoe een mobiele applicatie kan helpen met het vinden van nieuwe festivals en artiesten op festivals.
Dus als jullie een 5 minuten tijd hebben om mijn enquete in te vullen dan maken jullie mij enorm blij!
Enquete link - festivals and mobile

Goeiendag allen!
Ik heb jullie hulp erg nodig bij het afronden van mijn studie.
Ik ben namelijk met een onderzoek bezig onder festivalgangers, namelijk hoe een mobiele applicatie kan helpen met het vinden van nieuwe festivals en artiesten op festivals.
Dus als jullie een 5 minuten tijd hebben om mijn enquete in te vullen dan maken jullie mij enorm blij!
Enquete link - festivals and mobile

0
geplaatst: 15 juni 2014, 19:16 uur
Super, bedankt!
En bedankt voor de mod die mijn bericht verplaatst heeft, was niet op de hoogte van dit topic
En bedankt voor de mod die mijn bericht verplaatst heeft, was niet op de hoogte van dit topic

0
geplaatst: 1 maart 2015, 17:32 uur
In De Site > Algemeen > Researching the influence of music blogs on its users:
Dames en heren,
Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de gebruikers en hun motivaties van music blogs. Het zou super fijn zijn als jullie deze enquete voor me kunnen invullen. Het is echter wel in het engels.
Het onderzoek wordt geschreven voor een label in London dus vandaar dat het in het engels is.
Invullen kost maar 2 minuten en mijn dankbaarheid is eeuwig.
Music blogs - goo.gl
Dames en heren,
Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de gebruikers en hun motivaties van music blogs. Het zou super fijn zijn als jullie deze enquete voor me kunnen invullen. Het is echter wel in het engels.
Het onderzoek wordt geschreven voor een label in London dus vandaar dat het in het engels is.
Invullen kost maar 2 minuten en mijn dankbaarheid is eeuwig.
Music blogs - goo.gl
0
geplaatst: 1 maart 2015, 19:27 uur
Ingevuld. Sommige vragen wel lastig omdat ik weinig muziek via blogs besluister. Ik maak ook geen onderscheid tussen blogs en, bijvoorbeeld, sites van labels.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 12:33 uur
Hallo allemaal, wij zijn studenten van de Hogeschool Utrecht en wij zijn bezig met een onderzoek naar het mediagebruik bij festivalbezoekers. Graag zouden wij wat informatie willen inwinnen hierover. De enquête bestaat uit maximaal 20 vragen. Het invullen van de enquête duurt niet langer dan 5 minuten.
De enquête is te vinden op: http://goo.gl/forms/sjdLWWd81g[/url]
Bedankt alvast voor het invullen!
De enquête is te vinden op: http://goo.gl/forms/sjdLWWd81g[/url]
Bedankt alvast voor het invullen!
0
geplaatst: 19 maart 2015, 15:33 uur
Concertliefhebbers gezocht!
Poppodium Victorie in Alkmaar gaat verhuizen naar een nieuw en groter pand. Om een concertbezoek straks zo aantrekkelijk mogelijk te maken, hoort Victorie graag de mening van concertbezoekers. Je hoeft voor het invullen van de enquete niet bekend te zijn met Victorie. Een pre is wel dat je woonachtig bent in Noord-Holland.
Met het invullen van de enquete maak je kans op: een jaar lang gratis entree bij Victorie (1x verloot) of een concert 10-rittenkaart bij Victorie (5x verloot).
De enquete is in te vullen via: www.thesistools.com/concert...
Poppodium Victorie in Alkmaar gaat verhuizen naar een nieuw en groter pand. Om een concertbezoek straks zo aantrekkelijk mogelijk te maken, hoort Victorie graag de mening van concertbezoekers. Je hoeft voor het invullen van de enquete niet bekend te zijn met Victorie. Een pre is wel dat je woonachtig bent in Noord-Holland.
Met het invullen van de enquete maak je kans op: een jaar lang gratis entree bij Victorie (1x verloot) of een concert 10-rittenkaart bij Victorie (5x verloot).
De enquete is in te vullen via: www.thesistools.com/concert...
0
geplaatst: 21 mei 2015, 21:45 uur
In De Site > Algemeen > Enquête muziekblad OOR:
Beste muziekliefhebbers!
Ik doe voor mijn scriptie een onderzoek voor muziekblad OOR. Ik wil jullie vragen om deze enquête voor mij in te vullen! ik zou het jullie eeuwig dankbaar zijn. Dit link kunt u onderaan aanklikken.
Vriendelijke groet,
Folkert Bliek
Enquête muziekblad OOR
Beste muziekliefhebbers!
Ik doe voor mijn scriptie een onderzoek voor muziekblad OOR. Ik wil jullie vragen om deze enquête voor mij in te vullen! ik zou het jullie eeuwig dankbaar zijn. Dit link kunt u onderaan aanklikken.
Vriendelijke groet,
Folkert Bliek
Enquête muziekblad OOR
0
geplaatst: 26 mei 2015, 02:05 uur
In Muziek > Algemeen > Onderzoek naar videoclips:
Hallo allemaal,
Momenteel ben ik bezig voor mijn scriptie met een onderzoek naar videoclips, natuurlijk moet ik dan ook op dit forum mijn vraag stellen!
Zouden jullie deel willen nemen aan mijn onderzoek en de enquête invullen op What about music videos? (copy) - pbmv.typeform.com (Nederlands) of What about music videos? - pbmv.typeform.com (Engels).
Het duurt gemiddeld 3-4 minuten en jullie zouden me echt een grote dienst bewijzen.
Alvast bedankt!
Hallo allemaal,
Momenteel ben ik bezig voor mijn scriptie met een onderzoek naar videoclips, natuurlijk moet ik dan ook op dit forum mijn vraag stellen!
Zouden jullie deel willen nemen aan mijn onderzoek en de enquête invullen op What about music videos? (copy) - pbmv.typeform.com (Nederlands) of What about music videos? - pbmv.typeform.com (Engels).
Het duurt gemiddeld 3-4 minuten en jullie zouden me echt een grote dienst bewijzen.
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 26 mei 2015, 17:26 uur
'luisterd' - au! Moet je nog wel even nalopen voor je het inlevert.
Ingevuld!
Ingevuld!

0
geplaatst: 26 mei 2015, 17:48 uur
Gedaan.
Vaak wordt op forums naar een bijdrage gevraagd maar zelden wordt er een uitkomst of conclusieof leuke bevinding gedeeld. Dus, dat zou fijn zijn!
Vaak wordt op forums naar een bijdrage gevraagd maar zelden wordt er een uitkomst of conclusieof leuke bevinding gedeeld. Dus, dat zou fijn zijn!
0
geplaatst: 3 juni 2015, 16:10 uur
Hoi!
Voor mijn stage bedrijf Rockstone Sessions, een bedrijf wat akoestische muzieksessies filmt en online content creëert, doe ik een behoefteonderzoek onder muziekartiesten met betrekking tot de diensten die Rockstone levert.
Dus als je een muziekartiest bent en even 2-3 minuten de tijd hebt om deze enquête in te vullen, dan zou je me heel erg helpen met m’n onderzoek. Bedankt!
Rockstone heeft internationale klanten dus vandaar dat de enquête in het Engels is.
Survey + Questionnaire + Research + Panel = thesistools.com
Voor mijn stage bedrijf Rockstone Sessions, een bedrijf wat akoestische muzieksessies filmt en online content creëert, doe ik een behoefteonderzoek onder muziekartiesten met betrekking tot de diensten die Rockstone levert.
Dus als je een muziekartiest bent en even 2-3 minuten de tijd hebt om deze enquête in te vullen, dan zou je me heel erg helpen met m’n onderzoek. Bedankt!
Rockstone heeft internationale klanten dus vandaar dat de enquête in het Engels is.
Survey + Questionnaire + Research + Panel = thesistools.com
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 13:36 uur
Hallo allemaal! Eline Bootsma en ik (Tanja Steenbeek) zijn voor onze opleiding Bedrijfscommunicatie bezig met een onderzoek over straatmuzikanten.
Ben jij een straatmuzikant? Dan zou je ons heel erg helpen door deze enquête in te vullen: Geld verdienen als straatmuzikant! - survio.com
Ben je geen straatmuzikant? Dan kun je ons ook helpen door deze enquête in te vullen: Geld geven aan straatmuziek - survio.com
De enquêtes duren maar 5-10 minuten. Alvast heel erg bedankt!

Ben jij een straatmuzikant? Dan zou je ons heel erg helpen door deze enquête in te vullen: Geld verdienen als straatmuzikant! - survio.com
Ben je geen straatmuzikant? Dan kun je ons ook helpen door deze enquête in te vullen: Geld geven aan straatmuziek - survio.com

0
geplaatst: 21 oktober 2015, 13:39 uur
In Overigen > Algemeen > Straatmuziek:
Hallo allemaal! Eline Bootsma en ik (Tanja Steenbeek) zijn voor onze opleiding Bedrijfscommunicatie bezig met een onderzoek over straatmuzikanten.
0
buizen
geplaatst: 21 oktober 2015, 18:01 uur
Nou, om jullie te plezieren heb ik de enquete ingevuld. Want ik heb ook wel wat met straatmuzikanten. Scores zowel als toelichtingen gegeven.
Maar die 10 minuten is aan de optimistische kant hoor.

0
FRIPI
geplaatst: 22 oktober 2015, 23:38 uur
Wilde aanvankelijk meewerken maar de vraagstelling vind ik niet zo best.
Succes gewenst.
Succes gewenst.
* denotes required fields.