MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:

Ik weet niet wat Bump betekent, maar het is vast een goede conclusie

ChrisHeijboer schreef:
In Muziek / Algemeen / Enquête muziekliefhebbers en festivalgangers:

Muziekliefhebbers en festivalgangers,

Zouden jullie mijn enquête voor mijn afstuderen willen invullen? Het onderwerp is (alternatieve) muziek. Onder de deelnemers verloot ik 5 bioscoopbonnen.

Link naar de enquête:
Enquête link

Alvast bedankt!

Ingevuld. Ik miste bij de manieren om muziek te luisteren de gouwe ouwe CD's en LP's! Nogal een rommelige enquête (veel vage vragen, herhaling etc.) Maar verder niet slecht hoor, met plezier ingevuld.

Kramer schreef:
(quote)

Ingevuld. Ik miste bij de manieren om muziek te luisteren de gouwe ouwe CD's en LP's! Nogal een rommelige enquête (veel vage vragen, herhaling etc.) Maar verder niet slecht hoor, met plezier ingevuld.

Dank je wel! Ik heb de feedback genoteerd (-: Dat komt omdat je met een pc cd's kunt afspelen (wat een keuze mogelijkheid is) en met de LP's vond ik de aanschaf vraag voldoende, vandaar?

Ingevuld

Dank je!

Lin
Ik ook hoor

Ook bedankt?

Hallo,
wij zijn CMD studenten bij de Hogeschool van Amsterdam. Voor een project hebben wij de opdracht gekregen om voor de platenwinkel Concerto een website/webshop te ontwerpen . Hiervoor willen wij een doelgroeponderzoek doen naar muziekliefhebbers.
Bent u een muziekliefhebber en bezoekt u wel eens een muziekwinkel, zou u dan deze vragenlijst willen invullen? Dit zou ons veel helpen bij ons onderzoek. Het duurt maar een paar minuten. De vragen helpen ons een beter beeld te krijgen van de doelgroep.

De enquête:
Online enquette voor Platenzaak bezoekers - docs.google.com

Alvast bedankt,

Team DoItOver

Een aardige enquete, ik hoop maar dat er nog iets uit gaat komen dat interessante informatie oplevert!

Hallo, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een enquete in te vullen, dit kost maar een minuutje van je tijd! Alvast bedankt!
Who is our DJ? - survio.com

Hallo!

Ben jij ook gek op concerten maar heb je een hele andere muzieksmaak dan je vrienden? Of haken opeens al je vrienden af waardoor je er alleen voor staat? Is het dan een optie om in je eentje te gaan of ga je dan gewoon niet? Is dit een herkenbaar probleem?

Hoe lossen jullie dit probleem op? Zijn hier al opties voor of wat zou je graag willen zien? Bijvoorbeeld een facebookgroep, website, applicatie, gewoon in je eentje gaan, etc.

Laat weten wat jullie tof zouden vinden en of je dit probleem herkent!

Hallo,

Ik zoek mensen die naar concerten / festivals / feesten gaan die even deze enquête in zouden willen vullen. Hij duurt maar een paar minuutjes en je zou me er erg bij helpen! Alvast bedankt.

Festivalganger - docs.google.com

Bij Muziek > Algemeen > Onderzoek Spotify vs radio: Doe jij mee?:

Beste muziekliefhebber,

We leven in een tijd waarin Spotify, met name onder jongeren, steeds groter wordt. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek om te kijken waar radio op scoort in tegenstelling tot Spotify, en andersom. Radio versus Spotify dus. Ik ben erg benieuwd welke motivaties jij hebt om radio en/of Spotify te luisteren en onder welke omstandigheden je dat doet.

Dus wanneer zet jij Spotify op en wanneer luister je naar de radio? En wat is je motivatie en onder welke omstandigheden kies je voor welk medium?

Ben je tussen de 16 en 34 jaar oud? Dan zou ik het ontzettend tof vinden als je onderstaande enquête even invuld. Kost slechts een paar minuutjes tijd.

Je helpt hiermee het beeld te verduidelijken hoe de radio eventueel op streamingdiensten in kan spelen. Super interessant!

Link: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Bij Overig > Algemeen > Hoe wil jij online muziekles krijgen of geven?:

Beste muziekliefhebber

Wij zijn een beginnend bedrijf dat online muziekles wil aanbieden zoals jij het wilt.

Daarom willen we weten wat de wensen en behoeftes van muziekleerlingen en muziekleraren zijn. Wat zijn voor jou de belangrijkste redenen om online muziekles te nemen of te geven? Welk instrument wil je graag leren of geef je les in? Wil je ook Engelse les volgen of geven?

Wil je ons helpen? Vul dan snel de vragen in. Het duurt slechts 5 minuten en is anoniem: goo.gl/uwiRxK

Bij Overig > Algemeen > Hulp gezocht bij enquete voor onderzoek:

Hallo muziekliefhebbers,

Ik ben een tweedejaars student en volg momenteel een minor ondernemen. Ik moet daarvoor een ondernemingsplan schrijven en het ondernemingsidee waar ik mee aan de slag ben gegaan is een webshop voor lp's. Ik wil mij vooral richten op lp's in speciale uitgaven (limited editions).

Voor dit ondernemingsplan moet ik natuurlijk ook onderzoek doen en daarom de vraag: Zouden jullie mij willen helpen door mijn enquete in te vullen? Het zijn in totaal 10 vragen bestemd voor platenliefhebbers. Dus als je graag lp's koopt zou je mij erg helpen door de enquete in te vullen.

Hierbij de link: Lp webshop Survey - nl.surveymonkey.com

Alvast bedankt!

Sam Kremers

Hoi allemaal,

Voor mijn thesis ben ik op zoek naar mensen die Spotify gebruiken (maakt niet uit hoe vaak) en 10 à 15 minuutjes tijd hebben om een enquête in te vullen rond Spotifyplaylists, sharing en muziek ontdekken. Sommige vragen verschillen maar miniem van elkaar, maar toch wil ik graag dat als je de enquête wil invullen, dat je alle vragen invult en 'm volledig afrondt (onvolledige antwoorden kan ik immers niet opnemen in m'n onderzoek, daarmee).

Je zou er mij een enorm plezier mee doen én je kan er ook zelf een AB Concertcheque (van 30 euro) mee winnen ?

link: Het effect van Spotify's affordances op muzikale ontdekkingen bij hun gebruikers - ghentunipss.eu.qualtrics.com

Dank bij voorbaat!

(PS: Ik snap dat 10 min. bolletjes aanklikken best enerverend kan zijn op de duur, maar partiële antwoorden zijn opgeslagen voor een week, dus als je het even beu bent ofzo kan je als je binnen de week de link weer aanklikt gewoon de draad terug oppikken )

Ingevuld! Complimenten voor de survey, een van de beteren die ik hier heb langs zien komen. Ik heb me maar niet aangemeld voor de concertcheque, denk niet dat die in Nederland te gebruiken is.

Dank u! Ja, de concertcheque zal aantrekkelijker zijn voor Belgen / NL'ers die wat dichter bij de grens wonen denk ik, maar ik wilde het hier toch vermelden.

Ook ingevuld,

Zeer uitgebreide onderzoek... sommige vragen had ik het gevoel dubbel te beantwoorden..

muziek kan je trouwens ook ontdekken via TV (niet alleen radio) in series of achtergrond muziek en dat je dat dan op Spotify probeert te vinden.

Bedankt om het in te vullen! En inderdaad, sommige vragen lijken sterk op elkaar, maar zijn op een wat andere manier gesteld (ter controle) en met (idd soms minieme) verschillen.

E-Clect-Eddy schreef:
Ook ingevuld,

Zeer uitgebreide onderzoek... sommige vragen had ik het gevoel dubbel te beantwoorden..
.

Dat had ik dus ook, bijna geestdodend

Rudi S schreef:
Dat had ik dus ook, bijna geestdodend

Ja, ben daarom maar naar het optreden van Emeli Sandé gegaan om weer tot leven te komen

theblacklights schreef:
Hoi allemaal,

Ingevuld, leuke enquête! Succes nog.

Dank je Gretz!

Done. En ik heb mijn mumevriendjes meegeteld voor mijn sociaal netwerk voor playlists.

Voor mijn afstuderen ben ik op zoek naar mensen die muziekevenementen bezoeken. Ben jij tussen de 18 en de 35 jaar dan heb ik veel aan jouw mening! Tevens wordt er een Ticketmaster giftcard twv 20 euro verloot on der de deelnemers!

Alvast bedankt!!

Onderzoek naar de beleving op muziekevenementen - goo.gl

Bij Muziek > Algemeen > Muziek en wat jij kiest:

Beste leden!

Wat speelt voor jullie een rol als je iets kiest in de supermarkt?

Op dit moment zijn wij opzoek naar een onderzoek naar de rol van muziek en andere prikkels in supermarkt en winkelomgevingen. U kunt bijdragen aan dit onderzoek door de volgende enquete in te vullen. Het duurt maar 10 minuutjes: Survey Piet Degen - vuamsterdam.qualtrics.com

Uw input is erg waardevol voor de huidige kennis met betrekking tot klanten keuzes en muziek.

Hey allemaal!

Momenteel ben ik ook druk bezig met afstuderen. Zouden jullie mij kunnen assisteren in het invullen van een enquete? Een vrij simpele enquete van 5 minuten over muziek streaming! Bij deze alvast dank!

Ik tag hier even het vaste K.O. ploegje maar iedereen is vrij om mij te helpen! Graag zelfs!

Arrie LucM Edgar18 thelion Teunnis johan de witt Titmeister ranboy tbouwh laxus11 GrafGantz jeroentjuhh sheep67 NewYorkCityLight JoaMuse Johnny Marr musicfriek Ceasar luigifort Fathead Gretz 50tracks ArthurDZ Emile93 remcodulac

Hier volgt de link van de enquete:
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Thanks alvast!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.