Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2006, 19:07 uur
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?
Hij had maar "ein stein"...
Hij had maar "ein stein"...
0
geplaatst: 19 juli 2006, 19:17 uur
Klimt een poes via een regenpijp naar het balkon op de eerste etage, want ze ziet een vogelnestje. Lekker!
Op de 2e etage ziet ze een iets groter vogelnestje. Dus klimt ze via de regenpijp omhoog. De regenpijp is echter niet zo heel stevig en begint te kraken.
Vervolgens ziet de poes op de derde etage een nog groter vogelnestje. Dus klimt ze weer in de regenpijp om omhoog te klimmen. De regenpijp begint nu vervaarlijk te kraken maar ze haalt het. Jummie!
Op de vierde etage wordt een nog groter vogelnest bespeurd, dus de poes klimt weer in de pijp. Deze kan ondertussen het gewicht niet meer aan en onder een luid krakend geluid laat de regenpijp los en met een grote zwaai plonst de poes in het water van de sloot.
Moraal van dit verhaal: hoe groter de begeerte, hoe natter de poes.
Op de 2e etage ziet ze een iets groter vogelnestje. Dus klimt ze via de regenpijp omhoog. De regenpijp is echter niet zo heel stevig en begint te kraken.
Vervolgens ziet de poes op de derde etage een nog groter vogelnestje. Dus klimt ze weer in de regenpijp om omhoog te klimmen. De regenpijp begint nu vervaarlijk te kraken maar ze haalt het. Jummie!
Op de vierde etage wordt een nog groter vogelnest bespeurd, dus de poes klimt weer in de pijp. Deze kan ondertussen het gewicht niet meer aan en onder een luid krakend geluid laat de regenpijp los en met een grote zwaai plonst de poes in het water van de sloot.
0
geplaatst: 19 juli 2006, 19:22 uur
rayman schreef:
Klimt een poes via een regenpijp naar het balkon op de eerste etage, want ze ziet een vogelnestje. Lekker!

0
DutchViking
geplaatst: 19 juli 2006, 20:31 uur
Wat is het verschil tussen Balkenende en Willem-Alexander?
Balkenende naait de minima, Willem-Alexander naait de Maxima
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Lijken op elkaar
Hoeveel blondjes zijn er nodig om een chocoladetaart te maken?
25; 1 om het beslag te maken en 24 om de M&M’s te pellen.
Balkenende naait de minima, Willem-Alexander naait de Maxima
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Lijken op elkaar
Hoeveel blondjes zijn er nodig om een chocoladetaart te maken?
25; 1 om het beslag te maken en 24 om de M&M’s te pellen.
0
DutchViking
geplaatst: 19 juli 2006, 20:33 uur
Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeëren."
Man: "Dan kunt u toch beter een mooie rode ferrari op uw lul tatoeëren?"
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"
Man: "Dan kunt u toch beter een mooie rode ferrari op uw lul tatoeëren?"
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"
0
geplaatst: 20 juli 2006, 01:44 uur
Overeenkomst tussen een papegaai en een homo.
Allebei poep aan 't stokkie.
Allebei poep aan 't stokkie.
0
geplaatst: 20 juli 2006, 11:28 uur
Er zijn drie soorten mensen op de wereld:
Mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
0
hpvmars
geplaatst: 20 juli 2006, 14:45 uur
Louis2703 schreef:
Er zijn 10 soorten mensen op de wereld.
0
aslan (crew)
geplaatst: 20 juli 2006, 17:22 uur
en wat is erger dan sneeuwballen?
een tupperware-doos
0
geplaatst: 20 juli 2006, 17:59 uur
aslan schreef:
een tupperware-doos
(quote)
een tupperware-doos
Dat weet niemand, want dat kan nooit tegelijk...
0
geplaatst: 20 juli 2006, 18:32 uur
0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:14 uur
Persoonlijk vind ik Gummbah een stuk leuker dan Kama, hoewel Kama eens heeft beweerd dat Gummbah hem kopiëerde...
(maar Cowboy Henk blijft top natuurlijk
)
(maar Cowboy Henk blijft top natuurlijk
)
0
Mojo Pin
geplaatst: 20 juli 2006, 21:27 uur
Ik zal nog een paar persoonlijke favorieten plaatsen voor de mensen die het wél weten te waarderen.

Ik durf mezelf wel een fan te noemen.

Ik durf mezelf wel een fan te noemen.
0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:32 uur
Mojo Pin schreef:
voor de mensen die het wél weten te waarderen
voor de mensen die het wél weten te waarderen
O, ik kan hem best waarderen hoor. Ik heb diverse albums van hem in bezit. Maar sinds 'de opkomst' van Gummbah ben ik veel meer fan van zijn werk geworden, hij is de enige die strips/cartoons maakt die mij laat bulderen van het lachen (Hein de Kort vroeger trouwens ook).
0
Mojo Pin
geplaatst: 20 juli 2006, 21:35 uur
andré schreef:
O, ik kan hem best waarderen hoor. Ik heb diverse albums van hem in bezit.
(quote)
O, ik kan hem best waarderen hoor. Ik heb diverse albums van hem in bezit.

0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:36 uur
Als het niet lukt om die eerste cartoons op normale grootte te bekijken, open je de URL best in een nieuw venster (je zal er geen spijt van krijgen
)
0
geplaatst: 20 juli 2006, 22:33 uur
Heeft Iemand nog iets te melden over muziek of gewone zooi die je ff kwijt moet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.