Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2012, 16:38 uur
Is een dromerige toestand niet eerder een pre bij een examen filosofie? 

0
geplaatst: 29 mei 2012, 16:48 uur
Filosofie ging wel goed, de vragen over Hume waren wat stommig, maar alles valt mee en zo.
Morgen economie en muziek. Muziek klinkt leuk, maar valt tegen, theorie en muziekgeschiedenis maar dan niet over muziekstukken, maar begrippen en kenmerken en zo. En solfege. Niet zo moeilijk, maar ik spring geen gaten in luchten van plezier en zo. En ecomonie is een laten-val-vak, dus die mag ik verpesten en dat is mooi.
Mijn rekenmasjien staat vol
AOVV schreef:
Filosofie, gaat wel lukken Masimo, je bent een denker.
Eveningguard, de laatste loodjes wegen het zwaarst, al vond ik Engels en Aardrijkskunde zeker niet de moeilijkste vakken, moet dus lukken!
Niels, scheikunde is belangrijk. Vraag het maar aan John Cleese.
Namens Niels, Bram en Tomas benoem ik je tot categorie 'aardige knul'.Filosofie, gaat wel lukken Masimo, je bent een denker.
Eveningguard, de laatste loodjes wegen het zwaarst, al vond ik Engels en Aardrijkskunde zeker niet de moeilijkste vakken, moet dus lukken!
Niels, scheikunde is belangrijk. Vraag het maar aan John Cleese.
Is een dromerige toestand niet eerder een pre bij een examen filosofie?
Om Phineas and Ferb te quoten: ja, ja, dat klopt.
Morgen economie en muziek. Muziek klinkt leuk, maar valt tegen, theorie en muziekgeschiedenis maar dan niet over muziekstukken, maar begrippen en kenmerken en zo. En solfege. Niet zo moeilijk, maar ik spring geen gaten in luchten van plezier en zo. En ecomonie is een laten-val-vak, dus die mag ik verpesten en dat is mooi.
Mijn rekenmasjien staat vol

0
geplaatst: 29 mei 2012, 16:53 uur
Bedanky voor het medeleven, AOVV. Gelukkig viel het allemaal mee. Ik was even bang dat ik te weinig tijd had voor engels maar dat was niet zo. Aardrijkskunde was vrij recht voor z'n raap. Morgen lekker alles even vergeten en mijn zakken legen bij Velvet Music Leiden. 

0
geplaatst: 30 mei 2012, 10:49 uur
Klaar
Scheikunde viel erg mee. Heb misschien zelfs de 6,6 die ik nodig heb voor een 7
Dit hele examengedoe is me bijzonder meegevallen. Maar als ik eerlijk ben ik heb heel deze 6 jaar niet bijster veel hoeven doen. Dan nu: vakantie
En vrijdag gala.
Dit hele examengedoe is me bijzonder meegevallen. Maar als ik eerlijk ben ik heb heel deze 6 jaar niet bijster veel hoeven doen. Dan nu: vakantie
En vrijdag gala.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 11:50 uur
Ik heb er al één. Appeltjesgroen met blauwe strikjes. Een cocktailjurkje. Strapless.
0
geplaatst: 30 mei 2012, 12:09 uur
Zolang je maar niet gaat tongzoenen, Niels. We hebben een afspraak. 

0
geplaatst: 30 mei 2012, 22:48 uur
Met z'n jurk?
. Maar uh.. veel plezier met je vakantie. Waar gaat de examenreis naar toe? 
niels94 schreef:
Klaar
Dit hele examengedoe is me bijzonder meegevallen.
Klaar
Dit hele examengedoe is me bijzonder meegevallen.
. Maar uh.. veel plezier met je vakantie. Waar gaat de examenreis naar toe? 
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 juni 2012, 21:21 uur
Vanaf dit jaar zijn ze dus toch scherper op hoe de schriftelijke examens zijn gemaakt: Duizenden scholieren vrezen gevolgen examennorm | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Goede zaak.
Goede zaak.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 13:33 uur
Gezel 
Bij mij rond drie uur pas. De thee staat klaar. Earl Grey.

Bij mij rond drie uur pas. De thee staat klaar. Earl Grey.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 13:37 uur
Bij mij tussen 2 en kwart voor 3. En dan naar school voor de cijfers 

0
geplaatst: 14 juni 2012, 14:06 uur
Ik ben net m'n eindwerk gaan afhalen op school. Het enige wat ik nu nog moet doen, is het verdedigen voor een jury. Lekker belangrijk. 26 juni. Dat is nog even. Hout vasthouden. Veel lezen. Actualiteit volgen. Presentatie maken. Portfolio vervolledigen. Muziek luisteren. Langere zinnen leren schrijven.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 14:13 uur
Dan ligt zijn eindwerk op tafel en wil de jury het pakken. AOVV gaat dan met alle middelen proberen dat te voorkomen.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 14:44 uur
Thee is koud. Nieuwe thee zetten. Potje scrabble. Op een bord, zoals 't hoort.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 14:47 uur
Men zegt dat ik geslaagd ben. Dus ja. Geslaagd 
Oké, even iets uitbundiger: Geslaagd
Nog uitbundiger: GESLAAAAAAGD

0
geplaatst: 14 juni 2012, 15:55 uur
Nou, proficiat Niels! Kom op met die herkansing, Bram!
Drink je thee, Tomas, dan wordt ie niet koud. Thee laat je toch niet koud worden..
Drink je thee, Tomas, dan wordt ie niet koud. Thee laat je toch niet koud worden..

0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:25 uur
niels94 schreef:
Men zegt dat ik geslaagd ben. Dus ja. Geslaagd
Je hebt er al op gedronken zo te zien? Nou vooruit, gefeliciteerd! Men zegt dat ik geslaagd ben. Dus ja. Geslaagd

Bram feliciteer ik over een maandje?
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:44 uur
Alle geslaagden gefeliciteerd, iedereen die een herkansing heeft succes!
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:49 uur
Bedankt
Nu nog mijn zwartebandexamen (judo), volgende week zaterdag...
Nu nog mijn zwartebandexamen (judo), volgende week zaterdag...
0
geplaatst: 15 juni 2012, 12:45 uur
Biologie moet een 5,9 of hoger zijn. Dan is mijn diploma ook binnen. De 5,5 norm heb ik maar net binnen.
0
geplaatst: 16 juni 2012, 11:13 uur
Oh, da's goed haalbaar! Komt goed, Brammeke!
Er was iemand in mijn klas die de 5,5-norm nét niet haalde: hij bleef steken op een gemiddelde van 5,48 en kwam dus 0,02 te kort. Da's echt bizar zuur - een extra vraag goed beantwoorden en er was 'n feestke..
Er was iemand in mijn klas die de 5,5-norm nét niet haalde: hij bleef steken op een gemiddelde van 5,48 en kwam dus 0,02 te kort. Da's echt bizar zuur - een extra vraag goed beantwoorden en er was 'n feestke..
0
geplaatst: 16 juni 2012, 14:04 uur
Ik had Economie & Maatschappij op het VWO en heb op mijn eindlijst een vijf voor economie en verder alles zes/zeven/acht. Zou ik dan wel geslaagd zijn met de huidige normen? 
Ik las in de krant in ieder geval dat de percentages gezakten wel wat hoger lagen dan in voorgaande jaren dankzij de strengere eisen.

Ik las in de krant in ieder geval dat de percentages gezakten wel wat hoger lagen dan in voorgaande jaren dankzij de strengere eisen.
0
geplaatst: 16 juni 2012, 15:02 uur
Het gaat niet om je eindcijfer, maar om je CE-cijfers.
@Masimo: Je hebt het er wel eens over en je maakt er wel eens grappen, maar dan gebeurt het (jezelf) opeens!
@Masimo: Je hebt het er wel eens over en je maakt er wel eens grappen, maar dan gebeurt het (jezelf) opeens!

* denotes required fields.