MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Examens

zoeken in:
Masimo schreef:
Straks filosofie.

Nu wakker worden.
Is een dromerige toestand niet eerder een pre bij een examen filosofie?

Filosofie ging wel goed, de vragen over Hume waren wat stommig, maar alles valt mee en zo.
AOVV schreef:
Filosofie, gaat wel lukken Masimo, je bent een denker.

Eveningguard, de laatste loodjes wegen het zwaarst, al vond ik Engels en Aardrijkskunde zeker niet de moeilijkste vakken, moet dus lukken!

Niels, scheikunde is belangrijk. Vraag het maar aan John Cleese.
Namens Niels, Bram en Tomas benoem ik je tot categorie 'aardige knul'.
Is een dromerige toestand niet eerder een pre bij een examen filosofie?
Om Phineas and Ferb te quoten: ja, ja, dat klopt.

Morgen economie en muziek. Muziek klinkt leuk, maar valt tegen, theorie en muziekgeschiedenis maar dan niet over muziekstukken, maar begrippen en kenmerken en zo. En solfege. Niet zo moeilijk, maar ik spring geen gaten in luchten van plezier en zo. En ecomonie is een laten-val-vak, dus die mag ik verpesten en dat is mooi.

Mijn rekenmasjien staat vol

Bedanky voor het medeleven, AOVV. Gelukkig viel het allemaal mee. Ik was even bang dat ik te weinig tijd had voor engels maar dat was niet zo. Aardrijkskunde was vrij recht voor z'n raap. Morgen lekker alles even vergeten en mijn zakken legen bij Velvet Music Leiden.

Klaar Scheikunde viel erg mee. Heb misschien zelfs de 6,6 die ik nodig heb voor een 7 Dit hele examengedoe is me bijzonder meegevallen. Maar als ik eerlijk ben ik heb heel deze 6 jaar niet bijster veel hoeven doen. Dan nu: vakantie En vrijdag gala.

Mag ik mee helpen met het uitzoeken van je jurk?

Ik heb er al één. Appeltjesgroen met blauwe strikjes. Een cocktailjurkje. Strapless.

Zolang je maar niet gaat tongzoenen, Niels. We hebben een afspraak.

Met z'n jurk?

niels94 schreef:
Klaar Scheikunde viel erg mee. Heb misschien zelfs de 6,6 die ik nodig heb voor een 7 Dit hele examengedoe is me bijzonder meegevallen.
. Maar uh.. veel plezier met je vakantie. Waar gaat de examenreis naar toe?

Morgen nog Frans

En thee en speculaasje. Laatste keer.

Stijn_Slayer
Vanaf dit jaar zijn ze dus toch scherper op hoe de schriftelijke examens zijn gemaakt: Duizenden scholieren vrezen gevolgen examennorm | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Goede zaak.

Ze kunnen ieder moment bellen nu.

Gezel

Bij mij rond drie uur pas. De thee staat klaar. Earl Grey.

Bij mij tussen 2 en kwart voor 3. En dan naar school voor de cijfers

Ik ben net m'n eindwerk gaan afhalen op school. Het enige wat ik nu nog moet doen, is het verdedigen voor een jury. Lekker belangrijk. 26 juni. Dat is nog even. Hout vasthouden. Veel lezen. Actualiteit volgen. Presentatie maken. Portfolio vervolledigen. Muziek luisteren. Langere zinnen leren schrijven.

Dan ligt zijn eindwerk op tafel en wil de jury het pakken. AOVV gaat dan met alle middelen proberen dat te voorkomen.

Thee is koud. Nieuwe thee zetten. Potje scrabble. Op een bord, zoals 't hoort.

Jocharo-T
Je wordt toch gebeld? Wat moet je dan met Thee?

Men zegt dat ik geslaagd ben. Dus ja. Geslaagd

Oké, even iets uitbundiger: Geslaagd

Nog uitbundiger: GESLAAAAAAGD

Gefeliciteerd Niels!

Bram heeft een herkansing.

Nou, proficiat Niels! Kom op met die herkansing, Bram!

Drink je thee, Tomas, dan wordt ie niet koud. Thee laat je toch niet koud worden..

niels94 schreef:
Men zegt dat ik geslaagd ben. Dus ja. Geslaagd

Oké, even iets uitbundiger: Geslaagd

Nog uitbundiger: GESLAAAAAAGD
Je hebt er al op gedronken zo te zien? Nou vooruit, gefeliciteerd!

Bram feliciteer ik over een maandje?

Geslaagden gefeliciteerd!

En succes Eveningguard, balen

Alle geslaagden gefeliciteerd, iedereen die een herkansing heeft succes!

Bedankt Nu nog mijn zwartebandexamen (judo), volgende week zaterdag...

Biologie moet een 5,9 of hoger zijn. Dan is mijn diploma ook binnen. De 5,5 norm heb ik maar net binnen.

5,9 moet te doen zijn, lijkt me. Wat had je voor je CE?

Oh, da's goed haalbaar! Komt goed, Brammeke!

Er was iemand in mijn klas die de 5,5-norm nét niet haalde: hij bleef steken op een gemiddelde van 5,48 en kwam dus 0,02 te kort. Da's echt bizar zuur - een extra vraag goed beantwoorden en er was 'n feestke..

Ik had Economie & Maatschappij op het VWO en heb op mijn eindlijst een vijf voor economie en verder alles zes/zeven/acht. Zou ik dan wel geslaagd zijn met de huidige normen?

Ik las in de krant in ieder geval dat de percentages gezakten wel wat hoger lagen dan in voorgaande jaren dankzij de strengere eisen.

Het gaat niet om je eindcijfer, maar om je CE-cijfers.

@Masimo: Je hebt het er wel eens over en je maakt er wel eens grappen, maar dan gebeurt het (jezelf) opeens!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:58 uur

geplaatst: vandaag om 11:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.