Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 juni 2012, 15:43 uur
Masimo schreef:
Er was iemand in mijn klas die de 5,5-norm nét niet haalde: hij bleef steken op een gemiddelde van 5,48 en kwam dus 0,02 te kort. Da's echt bizar zuur - een extra vraag goed beantwoorden en er was 'n feestke..
Er was iemand in mijn klas die de 5,5-norm nét niet haalde: hij bleef steken op een gemiddelde van 5,48 en kwam dus 0,02 te kort. Da's echt bizar zuur - een extra vraag goed beantwoorden en er was 'n feestke..
Dat is inderdaad wel zuur, maar er moet een grens zijn. Niet denigrerend bedoeld, maar wie slaagt met een gemiddelde van 5,5 heeft waarschijnlijk ook wel wat mazzel gehad. Als iemand bijv. heel goed is in een paar vakken en matig in anderen valt het wel mee. Als iemand voor elk vak rond de 5,5 staat, tja.... da's toch niet echt goed. Dan ben je geslaagd, maar wat dan? Toch maar op een iets lager niveau gaan studeren?
0
geplaatst: 16 juni 2012, 17:33 uur
Laat ik maar even een boekje open doen dan. De afgelopen twee jaar heb ik in een behoorlijke depressie gezeten waarbij ik slaapmiddelen en psychische hulp kreeg. In de eerste klassen van de havo waren de resultaten geweldig, maar op dit moment staat m'n kop er gewoon niet naar en is concentreren lastig. Gelukkig heb ik wel m'n stinkende best gedaan en daarom is dit een mooi resultaat.
0
geplaatst: 16 juni 2012, 18:34 uur
Ik heb er net een week examens opzitten, nog eentje te gaan. De eerste week was wisselend, Fysica en wiskunde waren top, Duits en Godsdienst waren een catastrofe. Alles zou pakken beter gaan als ik me op de leerstof zou kunnen concentreren, maar als het me zoals in de twee voorgaande vakken geen bal kan schelen lukt het gewoon niet.
0
geplaatst: 16 juni 2012, 18:52 uur
arcade monkeys schreef:
Alles zou pakken beter gaan als ik me op de leerstof zou kunnen concentreren, maar als het zoals in de twee voorgaande vakken geen bal kan schelen lukt het gewoon niet.
Alles zou pakken beter gaan als ik me op de leerstof zou kunnen concentreren, maar als het zoals in de twee voorgaande vakken geen bal kan schelen lukt het gewoon niet.
Dat had ik ook altijd

En daar kwam nog bij dat ik de vakken die me wél interesseerden ook niet echt leerde omdat ik ervan uitging dat alles wel zou blijven hangen na een paar leesbeurten. En zo eindigde ik op het einde van het jaar steeds weer met een rapport vol vijven en zessen.
0
geplaatst: 19 juni 2012, 14:32 uur
Morgen is de herkansing. Ik heb nog een keer alle opdrachten van beide boeken gemaakt en drie examens gemaakt. Hopelijk komt het goed.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 juni 2012, 14:51 uur
Pokémon even opzij leggen en dan ga je het gewoon halen!
0
geplaatst: 19 juni 2012, 14:54 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat is net z'n probleem, vermoed ik..
0
geplaatst: 27 juni 2012, 11:18 uur
Ik wens je een net wel, in ieder geval.
Ik heb gisteren mijn eindwerkverdediging afgehandeld. Zou normaal gezien wel in orde moeten komen, de juryleden hadden weinig vragen, en ik kreeg zelfs een compliment voor mijn schrijfstijl.
Ik heb gisteren mijn eindwerkverdediging afgehandeld. Zou normaal gezien wel in orde moeten komen, de juryleden hadden weinig vragen, en ik kreeg zelfs een compliment voor mijn schrijfstijl.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:15 uur
Op 0.2 punten gezakt. Joy Division tijd!
Mother I tried please believe me,
I'm doing the best that I can.
I'm ashamed of the things I've been put through,
I'm ashamed of the person I am.

0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:16 uur

Ach ja, je moet maar zo denken dat je de echte leven nu nog wat langer kunt uitstellen.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 27 juni 2012, 14:52 uur
Eveningguard schreef:
I exist on the best terms I can.

Komt wel goed, jongen; dan ga je niet direct studeren, maakt het uit..? Één jaartje stelt toch niets voor - 100 in wezen ook niet, maar dat verzwijgen we liever.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 10:14 uur
Nog meer mensen die de komende drie weken moeten ploeteren voor de examens?
Ik trap vanmiddag in ieder geval af met Nederlands.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 11:46 uur
Morgen heb ik mijn eerste examen, namelijk Nederlands. Het oefenen ging goed dus ik heb er vertrouwen in.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 12:40 uur
Goed dan. Twee keer gezakt zoals jullie weten en ik moet deze weken dus mijn deelcertificaten halen. Vrijdag wiskunde en volgende week biologie en economie.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 20:48 uur
Snoeperd schreef:
Ik mag nog vier weken ploeteren met mijn thesis
(en daarna nog een paar nietszeggende examens)
0
geplaatst: 13 mei 2013, 21:20 uur
Ik heb vandaag Nederlands gehad. Het regent klachten bij Laks. 13000 al, veel meer als vorig jaar. De klachten vind ik wel terecht want het was een slechte toets, maar bij mij ging ie wel lekker gelukkig. 
En de anderen die examens of thesis maken, ook heel veel succes!

En de anderen die examens of thesis maken, ook heel veel succes!
0
geplaatst: 13 mei 2013, 21:44 uur
Snoeperd schreef:
Ik heb vandaag Nederlands gehad. Het regent klachten bij Laks. 13000 al, veel meer als vorig jaar.
Ik heb vandaag Nederlands gehad. Het regent klachten bij Laks. 13000 al, veel meer als vorig jaar.
Weet je dat zeker?

0
geplaatst: 13 mei 2013, 22:32 uur
Vandaag ook mijn eerste examen gehad, Nederlands. Volgens mij ging het wel alhoewel het wel een pittig examen was. Morgen verder met natuurkunde 

* denotes required fields.