Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2012, 12:34 uur
niels94 schreef:
Beetje laat, maar heb IB examen (van tweetalig onderwijs) heb ik er sinds woensdag op zitten. Was verder niet moeilijk of spannend, maar toch
Beetje laat, maar heb IB examen (van tweetalig onderwijs) heb ik er sinds woensdag op zitten. Was verder niet moeilijk of spannend, maar toch
Op naar de 7 dan

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 mei 2012, 13:21 uur
Thomas91 schreef:
Volgens mij zou ik nu gigantisch falen op het wiskunde eindexamen, misschien ook wel voor havo.
Volgens mij zou ik nu gigantisch falen op het wiskunde eindexamen, misschien ook wel voor havo.
Ik had wonder boven wonder nog een 6.3 ofzo voor wiskunde A1. Ik heb 't allemaal verdrongen, ik vind het echt vreselijk. Kreeg ik vorige week ineens de opdracht om een correlatie te berekenen en hier een grafiek bij te maken.
Die grafiek is mislukt, als ik echt een slecht cijfer krijg, ga ik er nog eens met de docent over babbelen (ook al wordt er over zes opdrachten een gemiddelde genomen). Anders moet hij maar toelatingseisen opnemen in de minorgids.Achteraf gezien was de middelbare school een eitje.
Economie en M&O vond ik lastig, maar verder wel. Het niveau mag best wat omhoog. Bij ons was er wel een ernstig gebrek aan goede leraren. Als je niet goed genoeg was en meer hulp nodig had, zou je 't niet gehaald hebben. Laatst heeft bijna elke afdeling van m'n oude school een onvoldoende gehaald (VWO 4,8 of 5.2, dacht ik). Ik had in één jaar drie pas afgestudeerden (die niet voor niets geen contractverlenging kregen) voor Nederlands, Engels en wiskunde en ik geloof zelfs 2,5 jaar op rij zulke docentes voor Nederlands. Dat hoort toch niet?
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:46 uur
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:47 uur
Havisten: Succes met het examen Biologie! Bram is niet normaal hoe zenuwachtig.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:48 uur
Iedereen heel veel plezier tijdens het maken van de examens. En als het mooi weer is de komende dagen: vooral veel naar buiten kijken en je examens afraffelen. Herkansingen zijn er om te nemen.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:48 uur
Dan heb ik het nog makkelijk: zometeen Nederlands. Dan een week(!) niks. En dan zes examens in vier dagen en een paar dagen later nog een keertje scheikunde erachteraan. Lang leve een goed rooster
Maar ik zit er niet mee: ben helemaal niet zenuwachtig op het moment, laat staan gestresst...
Maar ik zit er niet mee: ben helemaal niet zenuwachtig op het moment, laat staan gestresst...
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:50 uur
Je moet maar zo denken, R&P heeft nooit zijn school afgemaakt en is vervolgens echt iemand van de straat geworden. Dat is ook iets...
Niels, halen of niet halen, ik ben blij als het achter de rug is.
Niels, halen of niet halen, ik ben blij als het achter de rug is.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:51 uur
Ik zie niet eens een normale foto, laat staan dat ik het negatief zie. Wat zie jij wat ik niet zie Niels?
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:53 uur
De gezichten van de mensen die ik tot nu toe om het leven heb gebracht zie ik af en toe en andere mensen schijnen ze niet te zien.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:54 uur
Succes mensen!
En uit het raam staren was er op mijn school niet bij, de examens werden gemaakt in de gym zalen
En uit het raam staren was er op mijn school niet bij, de examens werden gemaakt in de gym zalen

0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:55 uur
Hier ook. Maar dat soort dingen weet Rob niet. Want hij heeft nooit naar school kunnen gaan maar moest vanaf zijn 4e hosselen om zijn gezin te onderhouden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 mei 2012, 11:55 uur
Lees in de Gelderlander dat iemand een hoofdstuk Britse popmuziek moet leren. Voor welk vak is dat dan? Kunst?
Examens zijn misschien ietsjes lastiger dan proefwerken, maar dat is vooral omdat je meer stof moet kennen. Als je er goed voor staat, geef je dat niet meer weg. Succes allemaal.
Examens zijn misschien ietsjes lastiger dan proefwerken, maar dat is vooral omdat je meer stof moet kennen. Als je er goed voor staat, geef je dat niet meer weg. Succes allemaal.

0
geplaatst: 14 mei 2012, 11:56 uur
Volgens mij is Bram zo iemand die momenteel overal gemiddeld een 8,3 voor staat. En dan toch stressen voor de examens. Wat haatte ik die kinderen. 

0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:00 uur
Haha nou dat is echt niet zo heren. Ik doe m'n best maar het is knap lastig. 

0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:02 uur
Eveningguard schreef:
Ik doe me best
Ik doe me best
Alleen al om dit soort taalbarbarisme mag je van mij zakken...

0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:02 uur
Linius schreef:
Succes mensen!
Succes mensen!
Jou gymzaal heeft geen ramen?

0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:03 uur
Werd ons examenkandidaten vanochtend toch een hart onder de riem gestoken: 'Examen wordt slagveld', zo kopte de Telegraaf. Fair: wie heeft er dan ook de Telegraaf?
Nee, maar zenuwen heb ik ook niet zo. Samenvatten, tja..
0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:07 uur
Eveningguard schreef:
(quote)
Ik heb nog nooit gym gehad in een gymzaal die wel ramen had (of ze zaten zo hoog dat je er onmogelijk door heen kon kijken) dus ik ging er vanuit dat het vrij normaal is dat een gymzaal geen ramen heeft. Blijkbaar was dat bij jou anders...
0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:11 uur
Masimo schreef:
Werd ons examenkandidaten vanochtend toch een hart onder de riem gestoken: 'Examen wordt slagveld', zo kopte de Telegraaf. Fair: wie heeft er dan ook de Telegraaf?
Weer natuurlijk die klote Telegraaf. Die houden zo veel van sensatie... Ze wouden toch ook dat ventje van die vliegramp interviewen? Walgelijk.

0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:12 uur
Eveningguard schreef:
Weer natuurlijk die klote Telegraaf. Die houden zo veel van sensatie... Ze wouden toch ook dat ventje van die vliegramp interviewen? Walgelijk.
(quote)
Vooral succes met het examen Nederlands.

0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:21 uur
* denotes required fields.