MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Examens

zoeken in:
Ik snap hem niet?

niels94 schreef:
Beetje laat, maar heb IB examen (van tweetalig onderwijs) heb ik er sinds woensdag op zitten. Was verder niet moeilijk of spannend, maar toch

Op naar de 7 dan

Stijn_Slayer
Thomas91 schreef:
Volgens mij zou ik nu gigantisch falen op het wiskunde eindexamen, misschien ook wel voor havo.

Ik had wonder boven wonder nog een 6.3 ofzo voor wiskunde A1. Ik heb 't allemaal verdrongen, ik vind het echt vreselijk. Kreeg ik vorige week ineens de opdracht om een correlatie te berekenen en hier een grafiek bij te maken. Die grafiek is mislukt, als ik echt een slecht cijfer krijg, ga ik er nog eens met de docent over babbelen (ook al wordt er over zes opdrachten een gemiddelde genomen). Anders moet hij maar toelatingseisen opnemen in de minorgids.

Achteraf gezien was de middelbare school een eitje.

Economie en M&O vond ik lastig, maar verder wel. Het niveau mag best wat omhoog. Bij ons was er wel een ernstig gebrek aan goede leraren. Als je niet goed genoeg was en meer hulp nodig had, zou je 't niet gehaald hebben. Laatst heeft bijna elke afdeling van m'n oude school een onvoldoende gehaald (VWO 4,8 of 5.2, dacht ik). Ik had in één jaar drie pas afgestudeerden (die niet voor niets geen contractverlenging kregen) voor Nederlands, Engels en wiskunde en ik geloof zelfs 2,5 jaar op rij zulke docentes voor Nederlands. Dat hoort toch niet?

In De Site > Gebruikers > MusicMeter fotoboek:

Hier een foto van mijn Havo diploma:

Doe nou eens niet zo negatief

Havisten: Succes met het examen Biologie! Bram is niet normaal hoe zenuwachtig.

Iedereen heel veel plezier tijdens het maken van de examens. En als het mooi weer is de komende dagen: vooral veel naar buiten kijken en je examens afraffelen. Herkansingen zijn er om te nemen.

Dan heb ik het nog makkelijk: zometeen Nederlands. Dan een week(!) niks. En dan zes examens in vier dagen en een paar dagen later nog een keertje scheikunde erachteraan. Lang leve een goed rooster Maar ik zit er niet mee: ben helemaal niet zenuwachtig op het moment, laat staan gestresst...

Misterfool
Veel succes met de examens

Je moet maar zo denken, R&P heeft nooit zijn school afgemaakt en is vervolgens echt iemand van de straat geworden. Dat is ook iets...

Niels, halen of niet halen, ik ben blij als het achter de rug is.

Ik zie niet eens een normale foto, laat staan dat ik het negatief zie. Wat zie jij wat ik niet zie Niels?

De gezichten van de mensen die ik tot nu toe om het leven heb gebracht zie ik af en toe en andere mensen schijnen ze niet te zien.

Proef mijn zenuwen Graf. Proef het.

Succes mensen!

En uit het raam staren was er op mijn school niet bij, de examens werden gemaakt in de gym zalen

Eveningguard schreef:
Hier een foto van mijn Havo diploma:
Ahh..

Hier ook. Maar dat soort dingen weet Rob niet. Want hij heeft nooit naar school kunnen gaan maar moest vanaf zijn 4e hosselen om zijn gezin te onderhouden.

Stijn_Slayer
Lees in de Gelderlander dat iemand een hoofdstuk Britse popmuziek moet leren. Voor welk vak is dat dan? Kunst?

Examens zijn misschien ietsjes lastiger dan proefwerken, maar dat is vooral omdat je meer stof moet kennen. Als je er goed voor staat, geef je dat niet meer weg. Succes allemaal.

Volgens mij is Bram zo iemand die momenteel overal gemiddeld een 8,3 voor staat. En dan toch stressen voor de examens. Wat haatte ik die kinderen.

Maar nee, dat is niet zo.

Keihard roepen dat je niks geleerd hebt en dan een 9 halen

Haha nou dat is echt niet zo heren. Ik doe m'n best maar het is knap lastig.

Eveningguard schreef:
Ik doe me best

Alleen al om dit soort taalbarbarisme mag je van mij zakken...

Linius schreef:
Succes mensen!

En uit het raam staren was er op mijn school niet bij, de examens werden gemaakt in de gym zalen

Jou gymzaal heeft geen ramen?

Werd ons examenkandidaten vanochtend toch een hart onder de riem gestoken: 'Examen wordt slagveld', zo kopte de Telegraaf. Fair: wie heeft er dan ook de Telegraaf?

Nee, maar zenuwen heb ik ook niet zo. Samenvatten, tja..

Eveningguard schreef:
(quote)

Jou gymzaal heeft geen ramen?

Ik heb nog nooit gym gehad in een gymzaal die wel ramen had (of ze zaten zo hoog dat je er onmogelijk door heen kon kijken) dus ik ging er vanuit dat het vrij normaal is dat een gymzaal geen ramen heeft. Blijkbaar was dat bij jou anders...

Masimo schreef:
Werd ons examenkandidaten vanochtend toch een hart onder de riem gestoken: 'Examen wordt slagveld', zo kopte de Telegraaf. Fair: wie heeft er dan ook de Telegraaf?

Nee, maar zenuwen heb ik ook niet zo. Samenvatten, tja..

Weer natuurlijk die klote Telegraaf. Die houden zo veel van sensatie... Ze wouden toch ook dat ventje van die vliegramp interviewen? Walgelijk.

Eveningguard schreef:
(quote)

Weer natuurlijk die klote Telegraaf. Die houden zo veel van sensatie... Ze wouden toch ook dat ventje van die vliegramp interviewen? Walgelijk.

Vooral succes met het examen Nederlands.

Nou Rob, dat is juist m'n beste vak.

Fixed, daar gaat het examen Nederlands.

Ik begin te begrijpen waarom je zo zenuwachtig bent.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.