MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Examens

zoeken in:
Dat komt waarschijnlijk door de zenuwen.

Succes vandaag!

En een tip voor de gestressten: Gestresst? Overweeg eens een blowjob | Flabber

Eveningguard schreef:
Jou gymzaal heeft geen ramen?
Bij ons werden alle ramen afgeplakt. En er zijn genoeg gymzalen waarbij de ramen dusdanig hoog zitten dat je alleen naar de lucht (of toevallig wat bomen) kan kijken.

Edit: Dat zei hij dus al. Zoiets dus:

(afbeelding)

Dat heb ik ook eens geprobeerd maar het leverde eigenlijk alleen maar een vieze smaak op in m'n mond.

Nederlands was alvast goed te doen. Hopen op 7,7 of hoger, dan heb ik afgerond een 8: zit er op zich best in.

@chevy93: ik weet niet of jij ook nog examen moet doen, maar het is natuurlijk 'gestresten' en 'gestrest'

Overigens, iedereen succes!

Woensdag Nederlands, en volgende week een toetsweek waar ook het Engelse examen bij zit. We hebben er zin an

Gloeilamp, Niels, Eveningguard en anderen: veel succes!!

Biologie ging heel redelijk! Ben blij dat de echt moeilijke onderdelen niet voorkwamen. Zeker een 6.

Top De rest gaat ook gewoon goed komen

Eveningguard

kanjedateten
Nederlands was wel echt te doen, gelukkig maar, daar zat ik een beetje over in. Nu nog woensdag stress met wiskunde en voor de rest is alles wel steady. Gelukkig.

Dikkop
Jullie hebben wel vroeg examens daar in Nederland.
Wij moeten er nog een maandje op wachten.

Die ornamententekst vond ik stug, die andere 'n eitje. Hoopte op 'n 7,5 voor 'n 8 gemiddeld, als compensatie voor vakken met cijfers, maar denk dat 'ie zo rond de 7,0 gaat bungelen.. Ach, huilen doe ik er niet om..

Nu een week niets..

Hier hetzelfde. En dan 6 examens in vier dagen...

LAKS is overigens gecrasht door het aantal klachten.

Op dit moment is er bij Nederlands volgens examenklacht ruim 7000 keer geklaagd, van de 41000 deelnemers..

De jeugd van tegenwoordig ook...

Slowgaze schreef:
De jeugd van tegenwoordig ook...

Jij hebt dit vroeger ook gedaan.

Vandaag examen Nederlands. Ondanks het hier duidelijk is dat mijn taalgebruik slecht is, is Nederlands toch echt m'n beste vak. Komt waarschijnlijk doordat ik veel heb gelezen.

Go Brammie! That's my Brammie!

Eveningguard schreef:
(quote)

Jij hebt dit vroeger ook gedaan.

Ik heb nooit naar LAKS gebeld omdat ik een klacht had.

Nu ga ik me toch wel druk maken. Drie keer 'is' in een zin.

Zodra je die signaalwoorden en zinnen er uit pakt is het easy as pie.

Ik vond dat hele klachtencircus destijds al ridicuul en ben die mening nog altijd toegedaan. Het lijkt trouwens wel of het elk jaar erger wordt, en het lijkt me stug dat dat is omdat er elk jaar meer is dat niet deugt.

Zodra de normering omhoog gaat krijgen we allemaal hogere cijfers. Een beetje slap lullen en het kan zo maar eens gebeuren. Natuurlijk is het een achterlijk iets maar we kunnen het wel in ons voordeel gebruiken. Waarom ook niet?

Eveningguard schreef:
Zodra de nomering omlaag gaat krijgen we allemaal higere cijfers.

We zullen het maar weer op de zenuwen gooien, niet waar?

Ik heb nooit geklaagd om higere cijfers te krijgen. Ik vond die Fokke & Sukke trouwens ook heel leuk.

GrafGantz schreef:
(quote)

We zullen het maar weer op de zenuwen gooien, niet waar?

Nah, ligt meer aan het toetsenbord van m'n iPhone.

GrafGantz schreef:
Ik vond dat hele klachtencircus destijds al ridicuul en ben die mening nog altijd toegedaan. Het lijkt trouwens wel of het elk jaar erger wordt, en het lijkt me stug dat dat is omdat er elk jaar meer is dat niet deugt.

Inderdaad...

Die klachten gaan ook nergens over. Ik weet nog wel dat we vorig jaar in het begin tegen iedereen zeiden dat ze gewoon moesten gaan klagen zodat de normering dan beter zou worden. Ik heb echter alleen bij Nederlands geklaagd (terwijl ik hem eigenlijk totaal niet moeilijk vond). Ik was er daarna al snel achter dat ze die klachten bij LAKS toch niet echt serieus konden nemen en dat ze de normering daar echt niet voor gaan aanpassen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.