Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2012, 10:58 uur
Ik heb alle episodes gedownload op de ps3. Wat een geweldig leuk spel is dat zeg
. Echt mijn humor. Ik wil ook ooit nog eens de oude spellen uit de reeks downloaden, lijkt me geweldig.
. Echt mijn humor. Ik wil ook ooit nog eens de oude spellen uit de reeks downloaden, lijkt me geweldig.
0
geplaatst: 8 september 2012, 12:58 uur
De eerste 2 delen kun je ook in de psn store halen. Is echt heel tof....verbeterde graphics zijn super en wat helemaal leuk is is dat je met 1 druk op de knop kan overschakelen op de originele graphics, wat toch echt een leuke feature is......elke cent waard die games. Zijn ook in retail versie te krijgen. 

0
geplaatst: 15 september 2012, 18:45 uur
Hahaha, hopelijk nooit wat betreft dit soort dingen. Dat ik nog maar lang mag genieten van zogenaamd kinderachtige games en stripboeken......heerlijk !

0
Misterfool
geplaatst: 17 september 2012, 21:35 uur
Ik ben de laatste tijd weer erg verknocht aan the good old RPG. oblivion, guild wars, deus ex, final fantasy. Ben ook van plan earthbound nou eindelijk eens uit te spelen.
0
geplaatst: 17 september 2012, 21:47 uur
Wordt deze al gespeeld? Half-Life 1 in de Half-Life 2 engine! Gratis download, let's go!

0
geplaatst: 17 september 2012, 21:52 uur
Is het wat? Heb HL1 nooit helemaal uitgespeeld, HL2 is echter m'n favoriete game ooit.
0
geplaatst: 17 september 2012, 21:52 uur
Wauw, jammer dat mijn pc dat niet goed aankan. Ziet er wel geweldig uit. 

0
geplaatst: 17 september 2012, 22:00 uur
Ik ben helaas donderdag pas in de gelegenheid om hem te spelen, maar ik hoor er goede verhalen over! Half-Life is sowieso één van de tofste games die ik ken, en dit is dus gewoon Half-Life + Half-Life, dus kan bijna niet anders dan dat het heel vet gaat worden!
0
geplaatst: 17 september 2012, 22:53 uur
Ik speel op het moment Broken sword 2.5...onofficieel vervolg op deel 1 en 2, gemaakt door fans. Met bestaande beelden en nieuwe. Echt helemaal het sfeertje van de handgetekende eerste delen. In het Duits, maar een Engelse patch heb je zo gevonden....alles gratis en voor niets.

0
geplaatst: 21 september 2012, 23:15 uur
jellecomicgek72 schreef:
Is het wat? Heb HL1 nooit helemaal uitgespeeld, HL2 is echter m'n favoriete game ooit.
Ben 'm sinds gister aan het spelen! Het is echt een heel toffe game geworden!
0
geplaatst: 3 november 2012, 00:53 uur
Net op psn...
Datura™ (Volledig spel)
inFAMOUS™: Festival of Blood – Volledige game (Volledig spel)
Linger in Shadows™ (Volledig spel)
AMY™ (Volledig spel)
House of the Dead 4 (Volledig spel)
Hysteria Project (Volledig spel)
Hysteria Project 2 (Volledig spel)
Twin Blades (Volledig spel)
Datura™ (Volledig spel)
inFAMOUS™: Festival of Blood – Volledige game (Volledig spel)
Linger in Shadows™ (Volledig spel)
AMY™ (Volledig spel)
House of the Dead 4 (Volledig spel)
Hysteria Project (Volledig spel)
Hysteria Project 2 (Volledig spel)
Twin Blades (Volledig spel)
0
geplaatst: 8 november 2012, 19:49 uur
Ik speel nu:
Assasins Creed 3
God of War 3
Madden 2012
en de beste online shooter ooit:
Battlefield Bad Company uit 2008
Assasins Creed 3
God of War 3
Madden 2012
en de beste online shooter ooit:
Battlefield Bad Company uit 2008
0
geplaatst: 24 november 2012, 14:03 uur
Gisteren een pre-order geplaatst voor Far Cry 3. Daar heb ik wel weer zin in 

0
geplaatst: 24 november 2012, 19:25 uur
Regelmatig, maar ik heb niet meer zo veel tijd om te spelen.
0
geplaatst: 29 november 2012, 11:19 uur
Gisteren een beginnetje kunnen maken aan Far Cry 3. Zag er geweldig uit allemaal 

0
geplaatst: 5 december 2012, 20:49 uur
De goede Sint is weer langs geweest...
Voor mezelf :

En natuurlijk de gebruikelijke letters en een onderbroek van Animal (van de muppets) ::tollen::
Voor de oudste :

En verder nog Southpark seizoen 5 en 7, letters, dekbedovertrek Angry birds (ja, vind hij ook nog leuk
.
Voor de jongste :

Kuifje Hollandse versie natuurlijk (kon ff geen cover vinden van normaal formaat)

En nog een Dolfje Weerwolfje dvd, Dolfje Weerwolfje boeken, coole onderbroeken, Spongebob air hockey, letters en meer...
Mijn vriendin had een luchtje, vaas, wat kettingen, maskertjes, letters, etc.
Mijn moeder een luchtje, een bon om samen met iemand lekker te eten, letters, etc.
Dank u Sinterklaasje.
Voor mezelf :

En natuurlijk de gebruikelijke letters en een onderbroek van Animal (van de muppets) ::tollen::
Voor de oudste :

En verder nog Southpark seizoen 5 en 7, letters, dekbedovertrek Angry birds (ja, vind hij ook nog leuk
.Voor de jongste :

Kuifje Hollandse versie natuurlijk (kon ff geen cover vinden van normaal formaat)

En nog een Dolfje Weerwolfje dvd, Dolfje Weerwolfje boeken, coole onderbroeken, Spongebob air hockey, letters en meer...
Mijn vriendin had een luchtje, vaas, wat kettingen, maskertjes, letters, etc.
Mijn moeder een luchtje, een bon om samen met iemand lekker te eten, letters, etc.
Dank u Sinterklaasje.

0
geplaatst: 5 december 2012, 20:58 uur
Ha ha Bakema is de beste.Krijgt van Sint top kado's en kan ook nog lekker spelen met de kado's van zijn kids. Slim bekeken en tevreden kids. 

0
geplaatst: 5 december 2012, 22:39 uur
Dungeon schreef:
Ha ha Bakema is de beste.Krijgt van Sint top kado's en kan ook nog lekker spelen met de kado's van zijn kids. Slim bekeken en tevreden kids.
Hahaha, het is meestal andersom....ik koop de games en zij kunnen er ook mee spelen. Ach, goed beschouwd gaan ze toch op de grote hoop.

0
geplaatst: 7 december 2012, 14:32 uur
Dishonored!
Zou hem zelf ook gaan spelen als ik jou was
Vette game!
Zou hem zelf ook gaan spelen als ik jou was
Vette game!
0
geplaatst: 7 december 2012, 15:10 uur
Die wil ik ook nog eens gaan spelen inderdaad. Al staat nu Mass Effect Trilogy op m'n kerst lijstje. Nog steeds geen Mass Effect game gespeeld dus die trilogy verpakking is een goed excuus.
Far Cry 3 is behoorlijk awesome overigens.
Far Cry 3 is behoorlijk awesome overigens.
0
geplaatst: 7 december 2012, 15:18 uur
Beter dan 2? Ik had bij twee na een tijdje het gevoel dat ik alleen maar van missie naar missie aan het rijden was. Die missies begonnen steeds meer op elkaar te lijken en onderweg van de ene naar de andere missie werd je om de 50 meter aangevallen. Werd op een gegeven moment redelijk vervelend. 

0
geplaatst: 7 december 2012, 16:17 uur
Ik heb twee nooit gespeeld. Maar van mensen die beide spellen hebben gespeeld begrijp ik dat alle irritaties uit twee zijn verdwenen in drie. Dingen zoals vreemde checkpoints waarbij vijanden weer respawnen. En dat gedoe met malaria. En qua missies zijn de zij missies wel repetitief (ga naar punt A en doe dit en dat). Maar de verhaal missies zijn wel afwisselend. En het overnemen van outposts verveelt nooit. Vooral erg leuk om het stealth aan te pakken met een pijl en boog en je sniper.
* denotes required fields.