MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Dr.Greenthump
Heb je het puur over de console of over de line up? Anyway, hier de 10 tien coolste wapens allertijde:

Top Ten Video Game Weapons

paulisdik schreef:
de ps3 is gewoon een perfecte console ik heb 2 spellen motorstorm en ridge racer 7 maar ik vind tig keer beter dande 360 maar dat is mijn mening

Ach, het is een feit

Paap_Floyd schreef:
Ik ben meer fan van Pro Evolution Soccer. Ik speel weinig anders op mijn Ps2.
Met Vince Vega van hier speel ik regelmatig online spelletjes. Zijn er nog meer online PES6'ers? Meld je aan

Ik ook op de Ps2. Alleen speel ik de laatste tijd niet meer zoveel online. Meer Master League nu.
Heb je een groep aangemaakt voor online?

Zit er zelf over te denken nog een Xbox 360 aan te schaffen ivm de release van Halo 3 later dit jaar.

Denk dat je dit soort dingen beter op Gamesmeter kunt vragen.

kArIzMa_TuRk
In Muziek > Algemeen > PSP (playstation portable):

Ik heb er één. Je kan er alles mee doen. Wat ik er dagelijks mee doe is een film kijken (ken mensen die de films kan regelen voor mij), gamen en natuurlijk muziek luisteren. Ik zet er muziek op via m'n pc en als ik ga reizen zet ik het aan en luister ik
onderweg.

Wie heeft dit handheld ook? en doet (bijna) hetzelfde?

Ik hou het voorlopig lekker nog even bij mijn Sega Game Gear.

bubbachups schreef:
Ik hou het voorlopig lekker nog even bij mijn Sega Game Gear.

Welkom in het nieuwe millenium!

Aangeziek er nu ook een GamesMeter is, zat er al een beetje op te wachten, kunnen we even inschrijven.

Ook op gamesmeter gepost maargoed:

DIT is een online flash-based tower defense spel. Wanneer je het spel (TD 1.5) gaat spelen kies dan voor 'Medium' en probeer zoveel mogelijk 'creeps' tegen te houden. Wanneer je score hoger is dan 500 kun je deze opsturen naar de groep 'musicmeter'

Momenteel sta ik bovenaan met iets van 6000 punten. Dus, wie gaat mij verslaan?

ps. dus opsturen naar de group 'musicmeter'

Ik snap er helemaal niks van.

Verslavend! Hier ben ik wel weer even zoet mee... Alleen kom ik tot nu toe niet verder dan 600 punten, maar ik moet gewoon die duurdere zooi gaan gebruiken.

Inmiddels 2000 nogwat punten. Ga een andere keer wel Kampf van de troon stoten.

1 KampF 18 6024
2 Tommeh 13 5358
3 Tommeh 13 5149
4 kim 0 2743
5 Tommeh 0 2528
6 herman 0 2095
7 Tommeh 0 1886
8 Diego 0 1864
9 Diego 0 1838
10 herman 0 1300
11 musicmeter 0 916
12 herman 0 742

Scores tot nu toe. Ik ga maar weer een paar keer spelen, want mijn huidige score is best slecht ;p

Is al net zo verslavend spelletje als die TD's van Warcraft III, daar was ik ook zo verslaafd aan

Oef! je bent niet de enige

1334 pt.

Edit/: Inmiddels alweer stuk meer... begin het door te krijgen

Ik vind de Travelpod-challenge van Facebook wel leuk.

http://apps.facebook.com/travelpod-challenge/

Mijn traveler-IQ is nu 134, heb level 12 net niet uitgespeeld.

Harco
Laten we dit topic maar eens omhoog trappen. Iemand hier met een Xbox 360? Ik speel er de laatste tijd weer veel op.

Ik speel games nog steeds op mijn pc, inmiddels nog steeds oude namen zoals Castle Wolvenstein, SoF 1 + II, Hitman, Swat, Medal of Honour. Alles compleet, maar komt er nooit meer één.

Ik speel niet zo vaak dus over 1 spel doe ik 2 á 3 maanden.

KampF schreef:
Ook op gamesmeter gepost maargoed:

DIT is een online flash-based tower defense spel. Wanneer je het spel (TD 1.5) gaat spelen kies dan voor 'Medium' en probeer zoveel mogelijk 'creeps' tegen te houden. Wanneer je score hoger is dan 500 kun je deze opsturen naar de groep 'musicmeter'

Momenteel sta ik bovenaan met iets van 6000 punten. Dus, wie gaat mij verslaan?

ps. dus opsturen naar de group 'musicmeter'

Tof spel!

Vroeger speelde ik behoorlijk wat games, maar dat is nu zo goed als weg. Ben wel net even terug begonnen aan Football Manager 2005.

Mijn favoriete spellen:
Soldier of Fortune II (online weliswaar)
Pokémon op de gameboy vroeger. Geweldig spel
Championship Manager 01/02
Age of Empires II - Age of Kings / Conquerors Expansion

Hoe stuur je dat tower defense spel op naar Musicmeter ?

Mag ik vragen hoe je die zwarte dingen uit level 20 aanpakt bij Desktop Tower Defense ?
Dankzij hen ben ik er steeds weer aan

Ploppesteksel schreef:
Mag ik vragen hoe je die zwarte dingen uit level 20 aanpakt bij Desktop Tower Defense ?
Dankzij hen ben ik er steeds weer aan

Je bedoelt die langzame gevallen? In het begin veel mijnen plaatsen en ervoor zorgen dat er daarvoor een flink geüpdate 'bevriezer' zit.
Ik erger mezelf aan die twee grote zaadcellen die ik pakweg bij 2000 punten krijg. Volgens mij zijn die het best te verslaan door een omleiding te veroorzaken waardoor ze meerdere malen het veld door moeten (wat me nog niet echt is gelukt).

Mijnen ?

Gewoon een enorm lang gangenstelsel maken. Op het moment dat ze bijna op de helft zijn even een 'gaatje' maken aan het begin van de route, zodat ze weer teruggaan. Als ze bij het 'gat' zijn snel weer dichtmaken en ze zo inderdaad een paar keer laten heen en weren.

Het enige wat ik altijd laat lopen zijn die 2 vliegende krengen bijna op het eind.

Ben hardcore gamer in fps games (first person shooters) Zoals call of duty, counterstrike, killzone 2 en unreal tournament 3. Dat is dus mijn lievelingsgenre.

Heb Killzone 2 online weer eens opgepakt. Het is behoorlijk verslavend zeg.

Verder speel ik de beta van uncharted 2, maar matchmaking kent nog veel problemen. Zo ben ik soms dik 5 min. aan het wachten alvorens ik spelers heb gevonden en een spel kan beginnen. Waardeloos dus. Hopelijk pakken ze dit aan en is het verholpen in het hele spel.

Als laatste doe ik af en toe nog eens een potje BF 1943 en Cod World at War. Ik moet zeggen dat ik tevreden ben met de PS3 en zijn line-up.

Kent men nog die Nintendo Table Top spellen uit de jaren '80 die je onder helder licht moest spelen om het schermpje te kunnen zien? (Donkey Kong Jr., Popeye, Mario en Snoopy)

NINTENDO GAME & WATCH TABLETOP POPEYE TABLE TOP GAME - eBay, Systems, Video Games. (Eindtijd 04-nov-09 16:44:06 CET) - cgi.ebay.nl

Speelt er hier iemand soldier of fortune 1? Het is mijn favoriete game aller tijden en de enige waar ik de moeite heb genomen om goed te worden Ik hou wel van simpele retro shooters. Zo heb ik ook een tijdje quake 3 gespeeld vorig jaar. Verder game ik zelden nog. Ik ben er een beetje uitgegroeid.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.