MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ik heb het een tijdje gespeeld en een vriend van me nog veel langer en fanatieker. Die is, ik denk zo ongeveer, een jaar geleden ermee gestopt, maar hij heeft het heel erg lang gedaan, en stond naar eigen zeggen in de top 3.
Maar Soldier of Fortune is inderdaad een erg leuk spelletje.

Xbox 360 (Gamertag: T Black panther) hierzo, GoW speel ik bijna dagelijks, al vind ik die update behoorlijk kut.
Ik zoek nog iemand voor Firefight voor ODST; Iemand? add me!
Als iemand nog een extra iemand nodig heeft voor één van mn spellen, hoef je maar je te roepen

Ik speel nu voornamelijk veel Call of Duty: Modern Warfare 2 op de ps3. Als mensen mij willen toevoegen op de ps3: jelle_comic_72

Sas Antigoon
Ik blijf een ouderwetse adventure liefhebber (lekker traag) en door gebrek aan nieuwe spellen ben ik maar weer eens begonnen aan Gabriel Knight (beste adventures ooit gemaakt wat mij betreft) 2: The Beast Within. Ik hoop zo dat er nog een 4e deel gaat komen ooit, maar lees nu net wel het goede nieuws dat er dit jaar een ander nieuw Jane Jensen (Gabriel Knight bedenkster) spel gepland staat!

Een van de laatste nieuwere adventures die ik gespeeld heb en behoorlijk indruk gemaakt heeft (de spooky sfeer m.n.) is The Lost Crown....

Ik speel veel Guitar Hero. Ik kan niet online, want ik heb een PS2. Ik speel alles op Expert (behalve Jordan en Through the Fire and The Flames, die zijn moordend)

De laatste tijd raak ik mijn ps3 nog amper aan, maar ik was altijd een fanatieke gamer. Nu had ik een tijdje geleden Bioshock 2 gekocht en dat vind ik een pracht spel, maar ik heb nog maar weinig zin om de ps3 op te pakken. Wel jammer, ik denk dat ik hem nog wel eens verder ga spelen.
Ik heb vorige week wel Battlefield Bad Company 2e hands gekocht. Dat spel had ik al eens uitgespeeld, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem weer eens wilde spelen.

Bij de Pokémon Red en Blue spellen, hoe vang je nou precies een Mew via die vrachtwagen enzo?

Dat kan niet. Het moet via een glitch.

Stijn_Slayer
Die filmpjes op Youtube met dat wegvliegen voor de trainers je zien, en die Abra en Wigglytuff schijnen te kloppen. Staat ook op Wikipedia dat het werkt.

Pokemon Blue Guide Cheats GBC - cheatmasters.com

Uhu, je kunt of fly doen, of teleport. Maar je moet wel heel snel drukken.

Dat met die vrachtwagen kan niet met ieder spel ofzo?

Stijn_Slayer
Waar staat die vrachtwagen dan?

Stijn_Slayer schreef:
Waar staat die vrachtwagen dan?

In vermilion City bij de boot

Stijn_Slayer
Oh, daar zit geen Mew hoor. Daar kun je cruisen en tegen trainers vechten.

Hoe die aan de kant gaat weet ik niet meer, even googlen dus.

Stijn_Slayer schreef:
Oh, daar zit geen Mew hoor. Daar kun je cruisen en tegen trainers vechten.

Hoe die aan de kant gaat weet ik niet meer, even googlen dus.

Bij de vrachtwagen wel

Stijn_Slayer
Misschien dit even lezen: Psypoke - View topic - Truck in Vermillion City - psypokes.com

Volgens mij zit er geen Mew.

Ulfat-e-Zulmat
Nee, je moet gewoon die shit met Jiggly en Abra fiksen. Werkt sowieso.

Stijn_Slayer
Er is ook een tweede manier, en een variant op de Jiggly + Abra. Mew glitch - Bulbapedia, the community-driven Pokémon encyclopedia - bulbapedia.bulbagarden.net

De Ditto-glitch of die met fly en de gambler?

Stijn_Slayer
Moeten allemaal werken. Ditto lijkt me het makkelijkste.

Ik heb ze zelf nooit geprobeerd. Geen zin om opnieuw te beginnen nu ik alle 251 pokémons al heb.

Ik verkoop trouwens ook Mews....

Ulfat-e-Zulmat
Trouwens, wie pokemon wil spelen, maar geen gameboy meer heeft of het spel toch te traagndt vi, neem hier dan een kijkje:

VBA

Wie niet weet wat een emulator is:

Wiki

Je kunt pokemon spellen op je computer spelen. Enorm leuk en veel sneller dan een gameboy. Met VBA Link kun je ook ruilen!

Stijn_Slayer
Ja, dan kun je de snelheid veel hoger zetten. Dan hoef je niet zo lang op die fiets te wachten. Plus je hebt een gameshark.

Ulfat-e-Zulmat
Vooral met Emerald heb ik enorm veel plezier beleefd aan gameshark. Op Battle Frontier heb je Battle Factory waar je ziek getrainde pokemon kreeg, alle EV points hadden ze. Die kon je dan stelen!

Daar vond ik nou niets aan. Dan hoefde je geen moeite te doen.

Stijn_Slayer
Ik wilde de gameshark alleen voor Mew, Bulbasaur, Charmander en Totodile. Alles cheaten is niet leuk inderdaad.

Wat is jullie favoriete Pokemon-cry?

Ik speelde altijd met het geluid uit. Ik ken amper cries

Ik heb ook nooit gecheat. Ik had geen computer en wist simpelweg niet dat het kon. En van een gameshark had ik nog nooit gehoord

Ulfat-e-Zulmat
Stijn_Slayer schreef:
Ik wilde de gameshark alleen voor Mew, Bulbasaur, Charmander en Totodile. Alles cheaten is niet leuk inderdaad.

Ja, cheaten deed ik alleen voor de fun. Daar had ik een aparte game voor aangemaakt. Als ik het serieus ging spelen dat was het ook gewoon echt serieus. Maar cheaten is wel erg leuk.

Heb nog lang die multiply-cheat gebruikt (daar bij Cinnabar Island). Maar serieus spelen is leuker. En je verneukt je Hall of Fame-list, daar kan mijn autisme niet tegen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.