Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 juli 2012, 22:17 uur
vigil schreef:
Oef, het ligt toch niet helemaal aan mij
Ik vind het ook verkeerd, wellicht een VARA verbod in huize Onweerwolf?
Oef, het ligt toch niet helemaal aan mij

Ik vind het ook verkeerd, wellicht een VARA verbod in huize Onweerwolf?
Nee, niet bepaald. En wij keken ook nog eens veel cabaret. Maar de grote namen waren voor mij toch Youp, Herman, Freek, Tineke & Brigitte.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 22:18 uur
Terwijl Jekkers toch leuker is dan de meeste uit jouw lijstje 
Er wil nog wel eens wat herhaald worden dus grijp die kans de volgende keer zou ik zeggen

Er wil nog wel eens wat herhaald worden dus grijp die kans de volgende keer zou ik zeggen

0
Onweerwolf
geplaatst: 26 juli 2012, 22:45 uur
Pfft, laat ik het zo vriendelijk mogelijk uitdrukken: niet mijn soort humor. 
Wellicht dat ik hem daarom niet ken, want dit zouden mijn ouders ongetwijfeld na enkele minuten afgezet hebben.

Wellicht dat ik hem daarom niet ken, want dit zouden mijn ouders ongetwijfeld na enkele minuten afgezet hebben.
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 juli 2012, 22:50 uur
Tineke Schouten vond ik erg leuk. Maar Youp staat natuurlijk op eenzame hoogte en maakt eigenlijk elke andere Nederlandse cabaretier overbodig.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 22:56 uur
Grappig, ik vind Harrie Jekkers leuker dan dat hele lijstje van Onweerwolf samen. (nouja, de naam Herman weet ik even niet te plaatsen)
0
geplaatst: 26 juli 2012, 22:57 uur
Ach tuurlijk.
Finkers vind ik geweldig! (zal het trouwens even naar het goede topic verplaatsen
)
Finkers vind ik geweldig! (zal het trouwens even naar het goede topic verplaatsen
)
0
geplaatst: 26 juli 2012, 23:32 uur
Jekkers is best leuk, maar verslaat toch niet alles uit het lijstje hoor.
Overigens, dit is niet mijn favoriete cabaretier, maar een geweldig stuk cabaret is dit wel:
Overigens, dit is niet mijn favoriete cabaretier, maar een geweldig stuk cabaret is dit wel:
0
geplaatst: 29 juli 2012, 19:40 uur
Ik heb het niet zo met Finkers... meer een sympathieke Achterhoeker met gemoedelijke grappen en woordspelingen dan een briljante komiek met baanbrekende humor. Mike & Thomas vind ik het summum van het Nederlandse cabaret.
0
geplaatst: 29 juli 2012, 20:14 uur
Onweerwolf schreef:
Finkers uiteraard.
(quote)
Finkers uiteraard.
Hoezo uiteraard? Van Veen is weergaloos en enorm ondergewaardeerd in Nederland. Al is het bij hem meer een mix van een concert en cabaret.
Heb veel shows gezien en van Veen was misschien wel de allerbeste.

Edit: lees nu dat het over de grote namen in de '90s ging.
0
geplaatst: 29 juli 2012, 22:22 uur
jasper1991 schreef:
Mike & Thomas vind ik het summum van het Nederlandse cabaret.
Mike & Thomas vind ik het summum van het Nederlandse cabaret.
Ik mag hopen dat dit een mislukte poging tot het maken van een grappige opmerking is...

0
geplaatst: 29 juli 2012, 23:57 uur
Jekkers vond ik als kleine jongen leuk om naar te luisteren (man met de hazenlip en Het Geheim van de Gigolo in zijn geheel), maar is toch wel heel erg braaf. Zou er niet snel meer naar luisteren.
Door hem wel fan van cabaret geworden, al deed Teeuwen daar later nog een flinke schep bovenop.

0
geplaatst: 30 juli 2012, 00:40 uur
Stalin schreef:
Ik mag hopen dat dit een mislukte poging tot het maken van een grappige opmerking is...
Tja, smaak enzo. Ze hebben trouwens wel meer gedaan dan de (Mega)Mike en (Mega)Thomas-show he?(quote)
0
geplaatst: 30 juli 2012, 08:35 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Tja, smaak enzo. Ze hebben trouwens wel meer gedaan dan de (Mega)Mike en (Mega)Thomas-show he? Daarmee min of meer toegegeven dat dat een ontzettend Kwalitatief Uitermate Teleurstellend-programma is

Inderdaad een kwestie van smaak en in mijn optiek zijn de typetjes en grappen die ze neerzetten van een beschamend en droevig niveau.
Desalniettemin is Mike Boddé wel behoorlijk muzikaal, dat dan weer wel...
0
geplaatst: 30 juli 2012, 10:24 uur
Mike en Thomas zijn geweldig! Zoals die met taal kunnen goochelen is echt briljant. En muzikaal zijn ze ook (allebei!). Hun liedjes behoren vaak tot de hoogtepunten van hun shows.
0
geplaatst: 30 juli 2012, 13:14 uur
jasper1991 schreef:
Finkers... een Achterhoeker
Finkers... een Achterhoeker
Blijft moeilijk voor mensen die niet uit het oosten van het land komen.
In Almelo is altijd wat te doen: HumorTV - humortv.vara.nl
0
geplaatst: 31 juli 2012, 00:35 uur
Het is nog zo ook, ik kom uit het westen... pardon trouwens.
Veel mensen kennen echter hun avondvullende shows niet.
Stalin schreef:
Daarmee min of meer toegegeven dat dat een ontzettend Kwalitatief Uitermate Teleurstellend-programma is
Nee nee nee, dat zei ik niet! (quote)
Daarmee min of meer toegegeven dat dat een ontzettend Kwalitatief Uitermate Teleurstellend-programma is

Veel mensen kennen echter hun avondvullende shows niet.
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 16:56 uur
rock-rick schreef:
(embed)
(embed)

De Michael McIntyre show is wel meer hilarisch, McIntyre zelf is ook geweldig.
0
geplaatst: 25 september 2012, 03:41 uur
arcade monkeys schreef:
(quote)
McIntyre is leuk ja, maar Groot-Brittannië kent nog beter komieken. Moet je nagaan.
0
geplaatst: 25 september 2012, 08:03 uur
arcade monkeys schreef:

(quote)

Hij vindt zichzelf vooral erg geweldig. Geen idee waarom overigens, een van de matigste Britse komieken van de laatste 10 jaar.
0
geplaatst: 2 december 2012, 05:19 uur
Jocharo-T schreef:
@ Rock-Rick
Welke vrouwelijke Engelse cabaretières raad je mij aan?
@ Rock-Rick
Welke vrouwelijke Engelse cabaretières raad je mij aan?
Ik weet dat deze gebruiker niet meer bestaat, maar voor de andere gebruikers: Deze dame wil nog wel eens irritant zijn in shows, maar haar stand-up is verrassend goed als je het mij vraagt.
* denotes required fields.