MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers

zoeken in:
Guido is iig stukken leuker dan die kwal van een Teeuwen. Wat mensen daar zo leuk aan vinden......

HiLL schreef:
Guido is iig stukken leuker dan die kwal van een Teeuwen. Wat mensen daar zo leuk aan vinden......

Teeuwen is de koning van de lach.

Ik vind Teeuwen ronduit geniaal. Wil het je best een keer uit leggen, maar het is nu bijna bedtijd.

herman schreef:
Ik vind Teeuwen ronduit geniaal. Wil het je best een keer uit leggen, maar het is nu bijna bedtijd.

Die genialiteit laat zich ook blijken dat iedereen hem nadoet, zelfs caberatiers.

herman schreef:

Doe dat eens......

Nicolage Rico schreef:
.... en mag ik hem niet zo op de 1 of andere manier...

Nicolage Rico schreef:

Je hoort mij ook niet over respect praten....

.... Als hij alles zelf heeft bedacht, heb ik wel respect voor hem.

Als je iemand respecteert, dan betekent het dat je iemand in zijn waarde laat...! Je ziet iemand aan voor vol...

UmmaGumma 44 schreef:
(quote)

(quote)

Als je iemand respecteert, dan betekent het dat je iemand in zijn waarde laat...! Je ziet iemand aan voor vol...

Dat wil niet zeggen dat ik hem niet respecteer in wat hij doet. Ik laat hem ook in zijn waarde, maar het is niet mijn cabaretier. Dat kan toch? Je kunt niet iedereen grappig vinden...

Mojo Pin
Ik vind Hans Teeuwen echt verschrikkelijk.

Guido Wijers.... die is... scheel!!! Whahahaha!! Wat grappig!!!!

orbit schreef:
Guido Wijers.... die is... scheel!!! Whahahaha!! Wat grappig!!!!

Hij loenst! En dan is ie zonder iets te zeggen al grappig!

Mojo Pin schreef:
Ik vind Hans Teeuwen echt verschrikkelijk.

Ik vind hem echt verschrikkelijk goed!

Veel namen die al genoemd zijn doen me hoegenaamd niets: Lebbis & Jansen, Najib Amhali, Jochem Meyer, Freek & Youp kunnen me niet bekoren; een gemiddelde Friends-aflevering vind ik vele malen leuker . Finkers en Guzman vind ik dan nog wel aardig. Maar goed, ik ben niet echt 'cabaret-minded', ik hou meer van een goede, vaak ietwat bizarre, grap.

Het heeft niets met cabaret te maken, maar een serie als 'Little Britain' vind ik geniaal. Hoge grap-dichtheid, ligt helemaal in mijn humor-straatje.

Mojo Pin
Little Britain heb ik wel eens een stukje van gezien en daar kon ik ook zeker om lachen.

Hans Teeuwen (laatste shows zeker minder, dat dan weer wel )
Theo Maassen (wordt alleen maar beter, laatste show was briljant!)
Jochem Meyer (ken alleen adhd, maar erg gelachen)
Van Muiswinkel en Van Vleuten (heerlijk droog en toch kritisch als de nete)
Eric Van Sauers (wat ik ervan heb gezien, erg leuk!)
Wim Helsen (kompleet van de pot gerukt, vlaams absurdisme)

De rest is al een heel stuk minder of over zijn/haar hoogtepunt heen.

Mijn favoriete cabaretiers zijn zonder meer Arie en Sylvester, geweldig hoe ze elkaar zowel visueel als verbaal aanvullen, geen van twee is echt de aangever, of grappenmaker ze zijn beide geniaal.

Op de voet gevolgd door Najib Amhali, erg strek en drijft heerlijk de spot met alles

Eddie schreef:
Mijn favoriete cabaretiers zijn zonder meer Arie en Sylvester, geweldig hoe ze elkaar zowel visueel als verbaal aanvullen, geen van twee is echt de aangever, of grappenmaker ze zijn beide geniaal.

Op de voet gevolgd door Najib Amhali, erg strek en drijft heerlijk de spot met alles

De laatste show van Arie en Sylvester schijnt dramatisch te zijn..... De show die ik gezien heb, was inderdaad lachen!

Eric v. Sauers lijkt me echt niks aan, maar ik kan het mis hebben.

v. Muiswinkel en v. Vleuten heb ik ook live gezien en een prima avondje gehad, met als hoogtepunt een paar tranen van het lachen.

Over Hans Teeuwen: "Industry of Love" is inderdaad een stuk minder (al zitten er een paar geniale stukjes in), maar "Dat dan weer wel" vind ik echt super!!! Op "Hard en Zielig" na zijn beste show.

DutchViking
Mijn favoriet is onmiskenbaar Herman Finkers. Sommige van zijn stukjes zijn wel erg droog, maar daar hou ik dan wel weer van. Onlangs nog de 7 DVD-box van Finkers aangeschaft.

Verder ben ik een groot liefhebber van Britse humor zoals in Fawlty Towers en The Office, maar daar dit geen cabaret is, ga ik hier niet verder op in.

Mijn top-5 cabaretiers is:
1. Herman Finkers
2. Harrie Jekkers
3. Theo Maassen
4. Toon Hermans
5. Youp van 't Hek

Bert Visscher vind ik verschrikkelijk. Een druktemaker vind ik het, net zoals Freek de Jonge. Hans Teeuwen heeft me ook nooit echt aangesproken.

dollie
andré schreef:

Het heeft niets met cabaret te maken, maar een serie als 'Little Britain' vind ik geniaal. Hoge grap-dichtheid, ligt helemaal in mijn humor-straatje.

dan moet je zeker ook maar naar 'the fast show' kijken ook super!

Herman Finkers, Wim Helsen, Nigel Williams, Alex Agnew,
Gunther Lamoot, Najib Amhali, ...

Ruby1966

Zekers. Davd Brent rules!

dan moet je zeker ook maar naar 'the fast show' kijken ook super!

Is dat niet met die twee outdoorgasten, die telkens een heel verhaal afsteken, waarna hun jeep meteen vastloopt in de modder of iets dergelijks. Best hilarisch

Nicolage Rico schreef:
De laatste show van Arie en Sylvester schijnt dramatisch te zijn..... De show die ik gezien heb, was inderdaad lachen!

Nee joh die laatste show was ouderwets lachen man!

Eddie schreef:
(quote)

Nee joh die laatste show was ouderwets lachen man!

Ik hoorde het van een collega. De show duurde ook veel te lang, zei hij. Iets van 2 1/2 uur???

Dat inderdaad wel maar, maar dat mag ook wel, ik vind het een schande dat je 25.- betaald en dan maar een uurtje theater krijgt. Nee ik heb me 2 1/2 uur heerlijk vermaakt.

dollie
DaarGaJeFaber schreef:
(quote)

Is dat niet met die twee outdoorgasten, die telkens een heel verhaal afsteken, waarna hun jeep meteen vastloopt in de modder of iets dergelijks. Best hilarisch

nee, ik bedoel iets anders
fast show

hierop vind je enkele fragmentjes, als je ze de eerste keer ziet is het maar stom, maar als je dezelfde personages ziet terugkomen in de verschillende afleveringen wordt het pas echt grappig
humor is zowat 'little britain'-achtig

little britain

beide shows zijn al eens uitgeroepen tot grappigste show van groot britanië

dan heb je ook nog 'monty python'

monty python

in monty python speelt ook john cleese mee
echt hilarisch

Lin
alledrie briljant!!

dollie
Lin schreef:
alledrie briljant!!

Lin
dollie schreef:
(quote)

ik ga de rest van de middag maar you-tuben denk ik

"this week, i've been mostly eating... "

dollie
Lin schreef:
(quote)

ik ga de rest van de middag maar you-tuben denk ik

"this week, i've been mostly eating... "

en bij monty python:

" it's just a scratsh "
" a scratsh? "
" you're arm is of! "
" no it isn't "
" wel whats that then?"

en

" what you're gonna do?? Bleed on me? "

Buiten-categorie: Van Kooten & De Bie

Mijn top 5 cabaretiers:
1. Hans Teeuwen
2. Freek de Jonge
3. Erik van Muiswinkel & Diederik van Vleuten
4. Youp van 't Hek
5. Bert Visscher

Top 5 comedy:
1. Jiskefet
2. Seinfeld
3. The Office
4. Dad's Army
5. Fawlty Towers

Gast
geplaatst: vandaag om 17:49 uur

geplaatst: vandaag om 17:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.