MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Mensen vragen dat aan jou? Wat een sletten.

Ontvingen ze dat niet op jouw eiland?

Rhythm & Poetry schreef:
Mensen vragen dat aan jou? Wat een sletten.

Ik noem dat sletterig gedrag.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ontvingen ze dat niet op jouw eiland?

Haha, flauw hoor.

Maar ik zie het al, ik zie dat jullie allemaal zo'n beetje 10 jaar jonger zijn (niet raar bedoeld, eerder tegenover mezelf ) en volgens mij kwam Kindernet een beetje na mijn kindertijd.
Bij mij was het meer Telekids enzo.

Bij mij ook FoxKids!

Dat was ook geniaal ja. Pokemon, Shin Chan... Noem het maar op!

Disney XD

Maar Disney XD heeft Phineas & Ferb

En what's with andy!

Dat was ook al op foxkids (of t was Jetix)

panjoe (moderator)
What's With Andy was nog wel geinig van die "commerciële" kinderprogramma's inderdaad ik mis nog de Stinkie en Boudewijn Show met Jean Jacques Kakkerlak!

Tegenwoordig kijk ik alleen maar Animal Planet e.d. Verder zet ik de televisie bijna alleen aan om Comedy Central te kijken, en dan dient dat meestal nog als achtergrondvermaak .

Jean Jacques Kakkerlak! Wat heb ik daar om gelachen!

maxinator schreef:
En what's with andy!

De apendans aflevering!

Doe de apendans YEAH!!

Bobo, de apendansdansende aap

Die pizzakoerier bij 'What's with Andy' is een baas! Beste aflevering is dat ze dat optreden gaan doen ("Delivery, delivery, dat zijn jullie en wij drie!").

De pas, de pas, doe de pinguinpas!

maxinator schreef:
Doe de apendans YEAH!!

Bobo, de apendansdansende aap

Legendarisch geniaal! Dat waren de tekenfilms die niet geforceerd moesten doen om grappig te zijn.

Ik moet bekennen dat ik soms op youtube wel eens een aflevering bekijk

What's with andy vond ik ook altijd wel vet

Vooral de aflevering in die trein met die oma

Ik ben momenteel bezig met The Wire, ik zit bij episode 4 en ben er helemaal ingezogen, geniaal

Daarvoor seizoenen 3 t/m 7 gezien van Smallville, maar ik had even wat afwisseling nodig.

Voor die de aflevering gezien heeft: einde South Park?

Nog niet gezien. Loop nog een beetje achter dit seizoen. Heb als laatste TMI gezien die ik wel weer erg leuk vind in vergelijking met de drie afleveringen daarvoor.

MJ_DA_MAN schreef:
Voor die de aflevering gezien heeft: einde South Park?

Ik dacht hetzelfde na het eind van de aflevering, maar de makers zullen wel weer wat verzinnen.

Ik hoop iig niet dat de serie doorgaat zonder Randy, wel 1 van mijn favoriete personages.

Normaal gezien komen er nieuwe afleveringen, maar lassen Stone en Parker een korte pauze in (zoals dat wel meer gebeurt in TV-land, meestal is dat dan het gevolg van staking, maar in dit geval waarschijnlijk niet ).

Nou ja, in afwachting zendt VT4 (Belgische zender) 'Team America: World Police' uit. Om 3 uur deze nacht, welteverstaan. Ik neem het in ieder geval op!

Ze hebben nog wel een contract tot en met seizoen 17, maar we zullen volgende week wel zien.

Volgende week zou er sowieso geen zijn gezien dit de laatste aflevering was van het eerste deel van seizoen 15. South Park heeft verder geen contract t/m seizoen 17 maar t/m seizoen 15.

Team America is overigens de moeite niet waard.

Er was een interview waarin Stone en Parker vertelden dat ze hadden bijgetekend tot 2013 alleen ik kan hem niet zo snel vinden. Op de wiki staat wel dat ze (nog) een contract tot t/m 15 hadden.

Je hebt gelijk: klik.

Team America is hilarisch.
"MATT DAMON!"

Ataloona schreef:
Ik ben momenteel bezig met The Wire, ik zit bij episode 4 en ben er helemaal ingezogen, geniaal

Gisteren begonnen aan seizoen 3

Ik zit ondertussen bij aflevering 11 van seizoen 1, echt een ongelovelijk sterke serie

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.