MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Jep, The Wire. Geweldige serie, nietsontziend, hakt er lekker op in. Rauw, en niet te vergeten, onze goeie ouwe Tom Waits levert met 'Down In The Hole' de titeltrack.

Al wordt die elk seizoen door een andere artiest/band uitgevoerd, erg apart, en ook meteen een mooi bewijs van de veelzijdigheid van 's mans nummers..

Maar goed, The Wire dus. Top!

Knetterwaus
Wanneer krijgt Barbie van oh oh cherso en tirol een eigen programma ofzo? Ipv al die saaie politieseries die al lang achterhaald zijn.

Mijn favoriete aflevering is toch wel dat Ash, Brock verslaat maar Brock toch wel mee wil reizen met Ash. Zo ontroerend!

Los van dat het altijd uniek is, zo'n eerste badge winnen!

Dit begint sektarische vormen aan te nemen

Mijn favoriete afleveringen zijn de afleveringen waarin de Pokémon worden ondertiteld, dan zijn de Pokémon van Ash Ash kwijt en ergens verdwaald, en de aflevering bij die psychic gym, met dat meisje.

Ik vind de aflevering met de vuurtoren denk het mooist. Komt er opeens zo'n gigantische Dragonite om de hoek kijken. Heel indrukwekkend!

Ik vond de laatste aflevering het fijnst.

Het zit je dwars hè Graf, het Pokémon-gebeuren?

We doen hier niets tegen de regels volgens mij.

Misterfool
Volgens Jordy maakt dat niks uit. Als de mods je vervelend vinden, mag je een ban krijgen

Mochten wij nog trouwens ooit mod/crew-aspiraties gaan krijgen vrees ik dat dat lastig zal gaan worden.

Ulfat-e-Zulmat
Eveningguard schreef:
Ik vind de aflevering met de vuurtoren denk het mooist. Komt er opeens zo'n gigantische Dragonite om de hoek kijken. Heel indrukwekkend!

Ja, die is mij ook bijgebleven. Dat was wel een legendarische aflevering. Jammer alleen dat Dragonite er uitziet als een draak met het Syndroom van Down, want hij is belachelijk sterk. De enige pokemon die nog iets kan beginnen tegen Mewtwo en Mew.

Eveningguard schreef:

Inderdaad, die bedacht ik me later nog.

Alakazam vs Gengar, dat ze heel groot worden!

Ulfat-e-Zulmat
Ja, en toen kwam Jigglypuff er ook nog bij. Met een big ass microfoon.

Ulfat-e-Zulmat schreef:
Ja, en toen kwam Jigglypuff er ook nog bij. Met een big ass microfoon.

Dat is denk ik samen met de ondertitelde pokemons mijn favoriete aflevering

Ik zag iets van een jaar geleden een van de zovele pokemonfilms en ik moet zeggen het was nog niet eens heel erg vervelend om te kijken.

De ondertitelde Pokémons, de gigantische Alakazam vs. Gengar (twee van de coolste Pokémon), de Dragonite bij de vuurtoren en dat Pikachu zijn soortgenoten tegenkomt hebben op mij toen het meeste indruk gemaakt .

De afleveringen dat hij Charmander, Squirtle en Bulbasaur vangt vind ik de leukste.

Ulfat-e-Zulmat schreef:
(quote)

Ja, die is mij ook bijgebleven. Dat was wel een legendarische aflevering. Jammer alleen dat Dragonite er uitziet als een draak met het Syndroom van Down, want hij is belachelijk sterk. De enige pokemon die nog iets kan beginnen tegen Mewtwo en Mew.

Vind je? Die schattigheid maakt 'm juist zo stoer.

Ulfat-e-Zulmat
Nee, jongen, met zulke brute krachten hoor je een kop te hebben zoals Charizard, Aerodactyl of Gyarados.

Dat was ook een geweldige aflevering, wanneer de Charmeleon van Ash evolueert omdat ie Aerodactyl wil aanpakken. Toen maakte ik kennis met de baasheid van Charizard.

Wat een geniaal woord is 'baasheid'.

Ik heb die luie Charizard altijd cool gevonden

Voorkennis TV, Vastleg TV: Omroep Maxim

De zomer is nog maar 2 dagen bezig en ik heb alweer 32 kanalen met sneeuw

Ulfat-e-Zulmat
Heeft iemand hier al DWHN op RTL gezien? Ik vond het al leuk bij de Tros en vind nou niet echt dat ze achteruit zijn gegaan. De engelse versie is natuurlijk wel een stuk beter.

DWHN is inderdaad erg leuk, voor Raoul en Harm, Thomas Acda vind ik dan weer wat minder. Met de Engelse versie ben ik dan weer wat minder bekend, maar ik heb gehoord dat die heel anders is dan de Nederlandse.

Als de Engelse versie van DWHN bevalt, is het ook leuk om Never Mind the Buzzcocks op te zoeken. Geweldige Engelse humor en het gaat nog over muziek ook . Ik ben er de laatste tijd een beetje verslaafd aan geraakt.

rock-rick schreef:
Ik heb die luie Charizard altijd cool gevonden

Van wat ik me er nog van herinner vond ik de serie van Pokemon leuk tot aan de "Johto" serie. Vanaf dat moment werd het puur recycling. De eerste serie tot aan de Pkmn league blijft het leukst. Toen zaten er tenminste originele plots tussen. Zoals de Jigglypuff met plankenkoorts die, die hele chagrijnige arbeidersstad (zal wel voor Osaka gestaan hebben) eindelijk eens ging slapen.

Daarna kwam die serie waarin ze op die eilanden laten, en dat Ash die Lapras kreeg. Die was ook fijn. De series daarna keek ik nog wel omdat ik helemaal voor de hype was gevallen, maar als ik er nu aan terugdenk was er geen zak meer aan. Of misschien werd ik gewoon 12.

Dn!S schreef:
(quote)

Daarna kwam die serie waarin ze op die eilanden laten, en dat Ash die Lapras kreeg. Die was ook fijn.

Was daar ook niet een aflevering bij met een zwemmende Snorlax? Staat me iets van bij.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.