Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2011, 00:09 uur
Jep, The Wire. Geweldige serie, nietsontziend, hakt er lekker op in. Rauw, en niet te vergeten, onze goeie ouwe Tom Waits levert met 'Down In The Hole' de titeltrack. 
Al wordt die elk seizoen door een andere artiest/band uitgevoerd, erg apart, en ook meteen een mooi bewijs van de veelzijdigheid van 's mans nummers..
Maar goed, The Wire dus. Top!

Al wordt die elk seizoen door een andere artiest/band uitgevoerd, erg apart, en ook meteen een mooi bewijs van de veelzijdigheid van 's mans nummers..
Maar goed, The Wire dus. Top!

0
Knetterwaus
geplaatst: 12 juni 2011, 23:01 uur
Wanneer krijgt Barbie van oh oh cherso en tirol een eigen programma ofzo? Ipv al die saaie politieseries die al lang achterhaald zijn.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 00:34 uur
Mijn favoriete aflevering is toch wel dat Ash, Brock verslaat maar Brock toch wel mee wil reizen met Ash. Zo ontroerend!
Los van dat het altijd uniek is, zo'n eerste badge winnen!
Los van dat het altijd uniek is, zo'n eerste badge winnen!
0
geplaatst: 23 juni 2011, 00:36 uur
Mijn favoriete afleveringen zijn de afleveringen waarin de Pokémon worden ondertiteld, dan zijn de Pokémon van Ash Ash kwijt en ergens verdwaald, en de aflevering bij die psychic gym, met dat meisje.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 09:07 uur
Ik vind de aflevering met de vuurtoren denk het mooist. Komt er opeens zo'n gigantische Dragonite om de hoek kijken. Heel indrukwekkend! 

0
Misterfool
geplaatst: 23 juni 2011, 12:25 uur
Volgens Jordy maakt dat niks uit. Als de mods je vervelend vinden, mag je een ban krijgen
0
geplaatst: 23 juni 2011, 12:29 uur
Mochten wij nog trouwens ooit mod/crew-aspiraties gaan krijgen vrees ik dat dat lastig zal gaan worden. 

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 15:12 uur
Eveningguard schreef:
Ik vind de aflevering met de vuurtoren denk het mooist. Komt er opeens zo'n gigantische Dragonite om de hoek kijken. Heel indrukwekkend!
Ja, die is mij ook bijgebleven.
Dat was wel een legendarische aflevering. Jammer alleen dat Dragonite er uitziet als een draak met het Syndroom van Down, want hij is belachelijk sterk. De enige pokemon die nog iets kan beginnen tegen Mewtwo en Mew. 
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:13 uur
Eveningguard schreef:
Inderdaad, die bedacht ik me later nog.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 15:22 uur
Ja, en toen kwam Jigglypuff er ook nog bij.
Met een big ass microfoon.
Met een big ass microfoon.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:41 uur
Dat is denk ik samen met de ondertitelde pokemons mijn favoriete aflevering

Ik zag iets van een jaar geleden een van de zovele pokemonfilms en ik moet zeggen het was nog niet eens heel erg vervelend om te kijken.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:48 uur
De ondertitelde Pokémons, de gigantische Alakazam vs. Gengar (twee van de coolste Pokémon), de Dragonite bij de vuurtoren en dat Pikachu zijn soortgenoten tegenkomt hebben op mij toen het meeste indruk gemaakt
.
.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:48 uur
De afleveringen dat hij Charmander, Squirtle en Bulbasaur vangt vind ik de leukste. 

0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:01 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Dat was wel een legendarische aflevering. Jammer alleen dat Dragonite er uitziet als een draak met het Syndroom van Down, want hij is belachelijk sterk. De enige pokemon die nog iets kan beginnen tegen Mewtwo en Mew.
(quote)
Vind je? Die schattigheid maakt 'm juist zo stoer.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 17:39 uur
Nee, jongen, met zulke brute krachten hoor je een kop te hebben zoals Charizard, Aerodactyl of Gyarados. 
Dat was ook een geweldige aflevering, wanneer de Charmeleon van Ash evolueert omdat ie Aerodactyl wil aanpakken. Toen maakte ik kennis met de baasheid van Charizard.

Dat was ook een geweldige aflevering, wanneer de Charmeleon van Ash evolueert omdat ie Aerodactyl wil aanpakken. Toen maakte ik kennis met de baasheid van Charizard.

0
geplaatst: 23 juni 2011, 22:42 uur
De zomer is nog maar 2 dagen bezig en ik heb alweer 32 kanalen met sneeuw 

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 22:45 uur
Heeft iemand hier al DWHN op RTL gezien? Ik vond het al leuk bij de Tros en vind nou niet echt dat ze achteruit zijn gegaan. De engelse versie is natuurlijk wel een stuk beter. 

0
geplaatst: 23 juni 2011, 22:47 uur
DWHN is inderdaad erg leuk, voor Raoul en Harm, Thomas Acda vind ik dan weer wat minder. Met de Engelse versie ben ik dan weer wat minder bekend, maar ik heb gehoord dat die heel anders is dan de Nederlandse.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 09:47 uur
Als de Engelse versie van DWHN bevalt, is het ook leuk om Never Mind the Buzzcocks op te zoeken. Geweldige Engelse humor en het gaat nog over muziek ook
. Ik ben er de laatste tijd een beetje verslaafd aan geraakt.
. Ik ben er de laatste tijd een beetje verslaafd aan geraakt.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 23:51 uur
Van wat ik me er nog van herinner vond ik de serie van Pokemon leuk tot aan de "Johto" serie. Vanaf dat moment werd het puur recycling. De eerste serie tot aan de Pkmn league blijft het leukst. Toen zaten er tenminste originele plots tussen. Zoals de Jigglypuff met plankenkoorts die, die hele chagrijnige arbeidersstad (zal wel voor Osaka gestaan hebben) eindelijk eens ging slapen.
Daarna kwam die serie waarin ze op die eilanden laten, en dat Ash die Lapras kreeg. Die was ook fijn. De series daarna keek ik nog wel omdat ik helemaal voor de hype was gevallen, maar als ik er nu aan terugdenk was er geen zak meer aan. Of misschien werd ik gewoon 12.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 23:53 uur
Dn!S schreef:
Daarna kwam die serie waarin ze op die eilanden laten, en dat Ash die Lapras kreeg. Die was ook fijn.
(quote)
Daarna kwam die serie waarin ze op die eilanden laten, en dat Ash die Lapras kreeg. Die was ook fijn.
Was daar ook niet een aflevering bij met een zwemmende Snorlax?
Staat me iets van bij.* denotes required fields.