MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
De serie viel altijd erg positief op bij de criticasters, maar de kijkers pakken het pas de jaren erna op. Je wilt niet weten hoe populair Arrested Development ineens is, toch wel een klein cultstatusje.

Als ik in mijn directe omgeving kijk lijkt het wel alsof mensen alleen maar Two and a Half Men en Big Bang Theory kennen. Modern Family dankzij RTL 5 ook wel wat. Maar veel prachtige comedy's bereiken onze zenders nooit. Zelfs nu Community hier is opgepakt door Comedy Central hoor ik er bijna niemand over. Comedy's zonder lach band scoren hier volgens mij sowieso niet erg goed op TV.

Voor wie het nog niet kent, Parks and Recreation is ook zo'n mooie comedy die je eigenlijk niet mag missen. En heel wat anders, The Walking Dead van AMC is ook erg goed.

Sjongejonge wat heb ik stuk gelegen om de aflevering van South Park met The Dog Whisperer. Cartman op z'n best!

Haha ik zag het ook Eveingguard, ik moet er voor in de stemming zijn, maar het was inderdaad erg goed

Idd, vooral het beginstukje met de andere 2 nanny's vond ik erg leuk

Dat blijft inderdaad een geweldige South Park aflevering

Rizz
niels94 schreef:
Eric Cartman is het meest geniale dat een menselijk brein ooit heeft voortgebracht

Zojuist toch erg geboeid door Oz, nadat ik de eerste aflevering niet veel aanvond, was de 2e aflevering erg goed. Ook de pilot van Arrested Development was geweldig en zometeen ga ik de eerste episode van Bored to Death kijken.

Gob van Arrested Development, mijn held

Vanaf nu mijn favoriete South Park-moment:

Ik vond de hele aflevering erg goed

Nieuwe aflevering The Walking Dead

Ik durf wel te zeggen dat South Park definitief terug is, drie op een rij nu

Linius schreef:
Ik durf wel te zeggen dat South Park definitief terug is, drie op een rij nu

Sterke aflevering, inderdaad.

Die opmerking van die opa aan het einde was echt goud

Momenteel zit ik echt volledig overgeleverd aan Oz aan de buis gekluisterd. Wat een geweldige serie is dat! Zeker het bewijs dat HBO een ongelovelijk aantal kwaliteitproducties heeft gemaakt. Fantastische serie met ongelovelijk charismatische karakters als Kareem Saïd, McManus, Beecher, Chris Keller, de O' Reilly broers en nog velen anderen. Fantastische serie. Zit momenteel op de helft van seizoen 4, met een geweldige climax in aflevering 8 na de climax van de veranderingen in Emerald City. Fantastisch plot!

Edit: Vergeet ik Jefferson Keane en Simon Adebisi, geweldige karakters.

zonde van de zendtijd verkocht aan Nederland 3

dan toch eens goeie TV bij jullie

Vandaag begonnen aan Breaking Bad.

Wat vind je er tot nu toe van? (Zit zelf halverwege seizoen 2)

Na 1 aflevering is dat lastig te zeggen maar ik denk dat ik het wel wat ga vinden.

Overigens zit ik ook helemaal opgezogen in Oz, maar ik wissel de series altijd af maar kijk nu al weer uit naar seizoen 4.

Ah pas 1 aflevering

Het is wel een serie die niet echt verslavend werkt moet ik zeggen, het is soms net wat te intens om meerdere afleveringen achter elkaar te kijken. Wel een fantastisch niveau, maar ik kom niet echt verder ermee.

Seizoen 4 begint moeizaam, maar uiteindelijk werkt het op tot vele climaxen, geweldig
Wel jammer dat Jefferson Keane er al in seizoen 1 uitging, was gelijk mijn favoriete personage.

Ik zie wel. The Wire deed er ook lang over om me echt te grijpen en The Sopranos ook. Geweldige series uiteindelijk maar ik zit daar weer heel anders in dan bij series als True Blood, Dexter, Six Feet Under of Oz.

Het is ook allemaal niet te vergelijken met elkaar.

Had ik met Oz en The Wire alleen met de eerste aflevering, daarna was ik meteen hooked.

Nu ga ik maar weer eens verder met Oz, daarna Bored to Death of Arrested Development voor de afwisseling ofzo.

Was zelf weer verder gegaan met Boardwalk Empire. Seizoen één afgekeken en nu op naar seizoen twee. Ook zo'n geweldige HBO serie

aERodynamIC schreef:
Na 1 aflevering is dat lastig te zeggen maar ik denk dat ik het wel wat ga vinden.

Het eerste seizoen van Breaking Bad is niet meteen het beste. Door de staking van de schrijvers enkele jaren geleden zijn er maar 7 afleverigen waardoor deze reeks nog niet volledig de kans krijgt zich te ontplooien. Dit gebeurt pas in seizoen 2 dat fenomenaal is.
Ik zit nu aan het begin van seizoen 3 en ook dat is veelbelovend

Hmm, vind seizoen 2 tot nu toe tot een stuk minder dan s1. Al is het nog steeds van zeer hoog niveau.

Stijn_Slayer
aERodynamIC schreef:
The Wire deed er ook lang over om me echt te grijpen

Zelf heb ik 't nooit gezien, maar dit is een argument dat wel vaker wordt aangedragen. Na het eerste seizoen wordt het spannender ofzo, dacht ik.

Neuh, tweede seizoen is juist een van de mindere en de eerste een van de betere.

Het eerste seizoen is inderdaad enorm sterk om dan een kleine daling te hebben in seizoen 2. Kan ook aan mij liggen, maar de haven van Baltimore vind ik gewoon niet spannend genoeg. Seizoen 3 en 4 zijn mijn favorieten en seizoen 5 is een geweldige afsluiter.

Stijn_Slayer
Oh, misschien dat het dan was dat het even lastig is om in de serie te komen. Anders zal ik 't wel een keer verkeerd hebben opgevangen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.