Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2013, 22:43 uur
Jep, wacht met smart op het laatste beetje Breaking Bad dat ons nog te wachten staat.
The Americans is overigens ook een aanrader mensen. Vandaag was de derde aflevering en die was wederom sterk. Het gaat over twee KGB agenten die als sleepers in Amerika zijn gestationeerd.
The Americans is overigens ook een aanrader mensen. Vandaag was de derde aflevering en die was wederom sterk. Het gaat over twee KGB agenten die als sleepers in Amerika zijn gestationeerd.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 22:16 uur
Vandaag op Canvas de eerste aflevering gezien van 'Lillyhammer', met Steve Van Zandt in de hoofdrol. En ik vond het meteen een geweldig personage, de insteek is ook erg interessant..
Verder ook S02 van 'Forbrydelsen' gezien, vond ik iets minder dan S01, maar nog altijd erg goed.
Verder ook S02 van 'Forbrydelsen' gezien, vond ik iets minder dan S01, maar nog altijd erg goed.
0
geplaatst: 26 februari 2013, 19:35 uur
Achter Gesloten Deuren is nu op tv...
Wat een ongelofelijk achterlijk nep-programma is me dit, zeg!
Zogenaamde portretten van mensen die nóg dommer overkomen dan het achtereind van een koe, dit allemaal duidelijk geregisseerd voor pure volksverlakkerij.
Het klinkt natuurlijk te hautain voor woorden, maar bij dit soort programma's vraag je jezelf echt af waarom het dierenrijk überhaupt nog met mensen opgescheept wilt zitten...
Aan de andere kant zijn er series als The Following en Person Of Interest.
De talloze garagebox/pandjes-shows van Amerikaanse makelij gaan er hier ook in als Wieger!

Wat een ongelofelijk achterlijk nep-programma is me dit, zeg!

Zogenaamde portretten van mensen die nóg dommer overkomen dan het achtereind van een koe, dit allemaal duidelijk geregisseerd voor pure volksverlakkerij.
Het klinkt natuurlijk te hautain voor woorden, maar bij dit soort programma's vraag je jezelf echt af waarom het dierenrijk überhaupt nog met mensen opgescheept wilt zitten...
Aan de andere kant zijn er series als The Following en Person Of Interest.

De talloze garagebox/pandjes-shows van Amerikaanse makelij gaan er hier ook in als Wieger!

0
geplaatst: 26 februari 2013, 20:42 uur
kaztor schreef:

En dan vooral Pawn Stars en Chumlee!

0
geplaatst: 27 februari 2013, 15:05 uur
'I've lived a few decades, I've lived through five wars, but drinking this wine just might kill me...'

0
geplaatst: 27 februari 2013, 15:08 uur
Net in enkele dagen tijd naar de 2 seizoenen van Game of Thrones gekeken. Wat een geniale serie is dat, zeg!
Nog een maandje ongeduldig wachten tot seizoen 3..
Nog een maandje ongeduldig wachten tot seizoen 3..
0
geplaatst: 12 maart 2013, 10:33 uur
Het meest belachelijke tv-nieuws in jaren is zojuist bekend gemaakt:
Nederland 1 wordt NPO 1 | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik hoop heel erg dat het een vroege 1 april-grap is.
Nederland 1 wordt NPO 1 | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik hoop heel erg dat het een vroege 1 april-grap is.
0
geplaatst: 12 maart 2013, 12:58 uur

93000 euro voor een nieuw logo en tegenwicht bieden aan internationale sites als Google.
Dit moet wel een grap zijn.
0
geplaatst: 16 maart 2013, 11:15 uur
Vanavond komt de documentaire Marley op Nederland 3 om 20:50.
Ik ga hem zeker kijken.
Ik ga hem zeker kijken.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 00:13 uur
Morgen (overmorgen in deze tijd) begint Bates Motel. De serie gaat over de tienerjaren van Norman Bates, een (hoofd)personage uit Hitchcock's Psycho. En van wat ik al gezien en gelezen heb, heeft dit potentie om uit te groeien tot een topserie. Al is het maar door de Freudistische inkijk op de mentale toestand van Norman.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 14:47 uur
Gewaagd idee om een serie te creëren die leunt op een film klassieker. Ik zal het in de gaten houden. Bedankt voor de tip.
0
geplaatst: 28 maart 2013, 03:17 uur
Iemand die de nieuwe serie Vikings volgt?
Vikings (TV Series 2013? ) - IMDb
Seizoen 1 bestaat uit 9 afleveringen van 45 minuten en is nu 4 afleveringen ver. Voorlopig vind ik het zéér onderhoudend!
De slagzin in hun eerste trailer was wel niet zo'n slimme keuze: A Storm is Coming.
Het is natuurlijk niet zo omvangrijk en uitdagend als Game of Thrones, maar voorlopig is het zeker en vast leuk om volgen!
Preview: Vikings | Brainfreeze
Vikings (TV Series 2013? ) - IMDb
Seizoen 1 bestaat uit 9 afleveringen van 45 minuten en is nu 4 afleveringen ver. Voorlopig vind ik het zéér onderhoudend!
De slagzin in hun eerste trailer was wel niet zo'n slimme keuze: A Storm is Coming.

Het is natuurlijk niet zo omvangrijk en uitdagend als Game of Thrones, maar voorlopig is het zeker en vast leuk om volgen!
Preview: Vikings | Brainfreeze
0
geplaatst: 6 april 2013, 12:18 uur
Bates Motel nu drie afleveringen gevolgd en dat bevalt prima eigenlijk. Het lijkt er op dat ze een interessant universum hebben gecreëerd en het gelukkig niet alleen om Norman en z'n moeder draait.
0
geplaatst: 7 april 2013, 01:18 uur
Tip van IllumSphere; Begin nooit aan Arrow. Wat een hypocriete serie.
0
Cured
geplaatst: 7 april 2013, 07:27 uur
antwoord aan de Duitse soldaat (de verkeerde kant op wijzend) : Do ist der Bahnhof !

0
geplaatst: 7 april 2013, 14:06 uur
Vanavond begint seizoen zes van Mad Men in de VS met een dubbele aflevering. Dat wordt een fijn dagje morgen met twee keer Mad Men een nieuwe aflevering Game of Thrones.
0
geplaatst: 8 april 2013, 18:32 uur
Zijn er hier trouwens mensen die kijken naar Borgen en Forbrydelsen (The Killing)? Ik hoor hier verschillende positieve reacties over en ik ben van plan om het een poging te geven. Ik kan wel wat Scandinavische dingen appreciëren.
0
geplaatst: 8 april 2013, 19:41 uur
Forbrydelsen is geweldig, al is seizoen 1 duidelijk de beste en seizoen 3 duidelijk de minste. De allereerste aflevering lijkt qua verhaallijn heel erg op Twin Peaks. Daarna heeft het nog steeds veel overeenkomsten wat betreft het verhaal; een moeilijk op te lossen moord, een zeer gevaarlijke en nauwkeurig te werk gaande moordenaar en belangenverstrengelingen (in dit geval politieke belangen). Qua sfeer zijn die twee compleet verschillend - waarmee ze eigenlijk niet te vergelijken zijn aangezien Twin Peaks voor 98% sfeer is.
0
geplaatst: 8 april 2013, 20:02 uur
'Bron/Broen' (ik schrijft het nu maar effe zo, voor het gemak) is ook zeer de moeite. 

0
geplaatst: 8 april 2013, 20:47 uur
Gisteren is de beste serie van het moment weer van start gegaan overigens. Een dubbele portie Mad Men, was weer genieten geblazen.
Oh en The Bridge krijg een Amerikaanse remake. En voor u het allemaal afschiet, de remake wordt gemaakt door een creatief team van TV zender FX. Een zender die tot dusver kan buigen op een vlekkeloze reputatie als het gaat om drama series (Justified, Sons of Anarchy, The Shield en The Americans o.a.). De teasers zijn er ook weer interessant uit, de serie zal z'n première beleven in juli.
Oh en The Bridge krijg een Amerikaanse remake. En voor u het allemaal afschiet, de remake wordt gemaakt door een creatief team van TV zender FX. Een zender die tot dusver kan buigen op een vlekkeloze reputatie als het gaat om drama series (Justified, Sons of Anarchy, The Shield en The Americans o.a.). De teasers zijn er ook weer interessant uit, de serie zal z'n première beleven in juli.
0
geplaatst: 9 april 2013, 12:58 uur
Oh en The Bridge krijg een Amerikaanse remake
...overbodig en stom want er is toch geen actrice die Sofia Helin in de rol van Saga kan evenaren.
0
geplaatst: 28 april 2013, 17:02 uur
Gisteren de laatste 2 afleveringen van Game of Thrones S02 gekeken, en dat viel me zo goed mee, dat ik maar meteen aansluit met S03, dat nu bezig is, als ik me niet vergis. Seizoen 2 vond ik nog wat beter dan seizoen 1, met Peter Dinklage in een (nog) belangrijkere rol, en de vele intriges en verrassende plot zijn echt om duimen en vingers af te likken. Conclusie: ik moet toch ook 'ns aansluiten met de boekenreeks van Martin. Volgens de makers zullen er trouwens 7 à 8 seizoenen nodig zijn om het hele verhaal te vertellen.
0
geplaatst: 28 april 2013, 17:15 uur
AOVV schreef:
Gisteren de laatste 2 afleveringen van Game of Thrones S02 gekeken, en dat viel me zo goed mee, dat ik maar meteen aansluit met S03, dat nu bezig is, als ik me niet vergis. Seizoen 2 vond ik nog wat beter dan seizoen 1, met Peter Dinklage in een (nog) belangrijkere rol, en de vele intriges en verrassende plot zijn echt om duimen en vingers af te likken. Conclusie: ik moet toch ook 'ns aansluiten met de boekenreeks van Martin. Volgens de makers zullen er trouwens 7 à 8 seizoenen nodig zijn om het hele verhaal te vertellen.
Inderdaad. Ze zullen wel wat tijd tussen de seizoenen moeten steken, vrees ik, want er moeten nog 2 (?) boeken geschreven worden.
Ik volg S03 mee met Amerika, aflevering 4 was een pareltje! Ik ben ook begonnen met de boekenreeks en zit nu halverwege het eerste boek. Vooral leuk om wat meer achtergrond te krijgen. De serie is echt een ongelofelijk goeie verfilming van de boekenreeks!
Linius schreef:
Bates Motel nu drie afleveringen gevolgd en dat bevalt prima eigenlijk. Het lijkt er op dat ze een interessant universum hebben gecreëerd en het gelukkig niet alleen om Norman en z'n moeder draait.
Leuke serie, inderdaad. Niet zo heel bijzonder, maar een leuke sfeer en erg leuk om te volgen. Goeie casting ook!
Da Vinci's Demons vind ik eigenlijk ook best een leuke serie. Er is veel kritiek op omdat ze erg afwijken van de realiteit, maar dat stoort me eigenlijk totaal niet. De eerste aflevering was wat ingewikkeld, maar nu ben ik toch wel 'hooked'.
Hannibal vind ik voorlopig dan weer redelijk saai. Ook wat belachelijk dat ze aflevering 4 niet uitgezonden hebben omdat het wat aan het voorval in Boston doet denken. Nee, deze serie kan me niet echt boeien.
0
geplaatst: 28 april 2013, 17:52 uur
Het probleem van GoT is wel de kind acteurs, je ziet nu al dat Bran veel ouders is geworden in vergelijking met seizoen twee. Die jongen zit midden in de puberteit en krijgt ineens de baard in de keel. Door filmen dus 
Wat betreft nieuwe series van dit jaar zijn m'n favorieten toch wel House of Cards, The Americans en Bates Motel. Heb verder nog wel enige verwachtingen van Ray Donovan, een nieuwe serie van Showtime die op de zelfde avond als Dexter zal worden uitgezonden.

Wat betreft nieuwe series van dit jaar zijn m'n favorieten toch wel House of Cards, The Americans en Bates Motel. Heb verder nog wel enige verwachtingen van Ray Donovan, een nieuwe serie van Showtime die op de zelfde avond als Dexter zal worden uitgezonden.
0
geplaatst: 7 mei 2013, 16:09 uur
Vanavond start een nieuw seizoen van Je Zal Het Maar Hebben om 21.10u op Nederland 3. Er doet iemand mee in de eerste aflevering die we allemaal heel goed kennen hier. 
En het is niet Frans Duijts.

En het is niet Frans Duijts.
0
geplaatst: 7 mei 2013, 17:31 uur
aERodynamIC schreef:
Wie dan wel? Laat ons niet zo lang in spanning! Bob Cremers?
Valerio natuurlijk... Wie anders.

0
geplaatst: 7 mei 2013, 17:34 uur
aERodynamIC schreef:
Je zal het maar hebben: "Een mooie film vooral hoe de vissen bewegen en het water is ook mooi."
* denotes required fields.