MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:

Positieve instelling, volgens mij hebben hooguit 4 mensen in de wereld dat. Nu geen kapsones gaan krijgen als meest wereldberoemde Mume-er.

Wie het gemist heeft/geen tv heeft

Toffe aflevering Rob

Mooi Rob!

Knap! Mooie reportage, Rob!

Helemaal top, Rop

2MY
Leve dingen als 'uitzending gemist'!

Rob!

Alles is hier eigenlijk al gezegd, maar ik vond het ook een erg bijzondere reportage.

Ik ben het met iedereen eens. Het was echt mooi om Yvette's verhaal eens te horen.

Top Rob!

Was mooi om te zien! Rob

Maar was dat nou die jongen die het bloed onder menig user/mod z'n nagels vandaan haalt?

Wow, wat een hoop lieve reacties hier! Waarvoor dank.

En een eigen gifje, mijn leven is compleet nu.

Zo, ik kom net terug van Uitzendinggemist.nl. Dapper dat je op tv je hele verhaal durft te doen en knap dat je zo positief in het leven staat, Rob!

Je hebt hier al regelmatig foto's van jezelf geplaatst, maar het was mij nog nooit opgevallen dat je zo'n gele huid hebt. Ik ging ervan uit dat je Moluks bloed had ofzo

panjoe (moderator)
"Ik denk dat menig hart hier sneller van gaat kloppen hoor."
Poe hee, ja . Het is dat ik al een vriendin heb, anders had ik je nu een stortlading aan PM's gestuurd.

Leuk om te zien verder, die uitzending. Ik heb je overigens wel eens in het echt gezien bij het concert van Ólafur Arnalds en Nils Frahm, en ik had toen niet eens door dat er iets 'onnatuurlijks' aan je huid was. Ik dacht dat je gewoon niet helemaal blank was, als in half-Italiaans of half-Kaapverdisch of half-Cambodjaans of whatever.

Onweerwolf
Wat ben jij een ontzettend leuke gozer zeg, Rob.

Leuk om te zien, inderdaad, al leek het dankzij de korte duur soms alsof Valerio grappiger is dan jou, Rob. Ook jammer dat er niet over je ban op Last.fm is gepraat. Wel lief dat je die Vlaamsche rappers met handgebaren support gaf.

Heel leuk om te zien dat je er zo positief bij blijft,Rob. Je hebt een heel eigen kijk op de leven, ik hoop dat je nog veel pret mag hebben!

Rob is een baas.

Inderdaad. Geef die jongen z'n eigen MusicMeterWikipagina.

Erg moedig van je om op tv te komen. Mooie uitzending. Erg knap die positieve instelling.

Masimo schreef:

Coole reportage inderdaad, heb je mooi aangepakt.

Masimo schreef:

Of anders bij 'Musicmeter in het nieuws'

Al had Rob natuurlijk wel een Musicmeter-shirt aan moeten doen in plaats van een Hiphop Leeft-shirt.

Ik vond het ook erg mooi om te zien, ondanks tegenslagen toch genieten van het leven.

Ook jammer dat er niks over zijn beef met Kno werd gezegd.

Spongerob

Respect. Top om te horen dat je (ondanks alles) zo geniet van het leven.

Leuk dat je zo geïnteresseerd in jezelf bent.

Jammer ook dat je geen MuMe-shirt aan had, ja, hiphopleeft is toch allang gestopt.

Mijn mama zei: 'Hé, die jongen heeft hetzelfde t-shirt als jij.' Krijg jij wel geld van Thomas, Rop, als je dat shirt aan hebt? Hij wil mij nog steeds niet betalen.

Mooie uitzending, heb veel respect voor hoe jij in het leven staat ondanks alle tegenslagen

Ik heb het nu pas gezien. Mooi programma en een prachtig verhaal, Rob.

DjFrankie (moderator)
Hee Rob,

gisteren de hand met jouw geschud, en geen idee van die uittzending, op aanraden van Lukas toch maar eens bekeken, en respect.
Goeie aflevering, mijn vriendin zei nog ik heb dit wel gezien, normaliter kijk ik dit niet, maar ze is toch blijven hangen bij die aflevering, zegt mij genoeg.

Gr

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.