MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Dan was Dennis the Pennis toch leuker.

Strutter is echt té erg.

Akonner
Dit kijk ik:

-Jensen
-alles van Voetbal
-The Box Comedy (vooral Fresh Prince, Dave Chapelle en Southpark)

Raekwon the chef
Dave Chappelle, South Park en Fresh Prince

Social_Mask

Zo grappig.

Ik zelf kijk naar The Box komedie, komedie uur bij RTL 5 met Dharma & Greg enz. Ook kijk ik best veel naar National Geographic. Veel Dr.Phil en zo nu en dan ook... Oprah

Akonner
Vanavond bij Jensen: Catman, een amerikaan die zich heeft laten ombouwen tot kat ben benieuwd...

Akonner schreef:
Vanavond bij Jensen: Catman, een amerikaan die zich heeft laten ombouwen tot kat ben benieuwd...

Haha, sensatie?

Akonner
Hij schijnt in de top tien te staan van meest opvallende personen ofzo. Hij heeft snorharen, apparte ogen en een getatoeerde huid.

Wat vonden we van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van 'Geer & Goor'?

Ik vond vooral de opmerking over de bevrijding van Arnhem erg leuk. En natuurlijk HONDuras! Woehoeeeeeeeeeeeee.

tomthumb schreef:
Voor wie van vloeken en schelden houdt: Strutter! Vanavond na elven op MTV

Hij zegt zo vaak vaak fuck, shit en zo dat het op een bepaald moment niet meer leuk is en saai begint te worden.

Stankervision: Yucko the Clown
Geweldig! Lach ik me scheef bij. :

Whadda think smells worse, the dead Ronald Reagan or Nancy Reagon's vagina?

Mojo Pin
MADE

Gisteren ook weer hilarisch.

Akonner schreef:

Jensen kijk ik dus echt niet meer.

Waarom? Hij denk dat hij grappig is, maar zijn grappen zijn, of te flauw, of te kinderachtig of te dom, te simpel, heel vaak voorspelbaar of gewoon te duidelijk.
Ook is hij vaak de enige die lacht als hij een grap maakt.
Ook moet hij nota bene heel vaak het publiek AANZETTEN tot een applaus!
Ook als hij er een extra gast bijhaalt, die aansluit op de huidige gast, kan ik meestal wel raden wie dat is, en 98 van de 100 keer raad ik het correct.

Daarbij vind ik hem het gedrag vertonen van een kinderachtige puber.

De meeste fragmenten die hij in zijn 'Breaking news' laat zien zijn uren eerder geweest in, een van mijn andere favo programma's, 'De wereld draait door' en daar wordt het gewoon beter gebracht.

Ik kijk alleen er echt grote artiesten komen. Bv: Snoop Dogg, Gordon Ramsey, enzovoort, enzovoort

Jensen:

De enige Jensen die de moeite waard te bekijken is de Jensen Interceptor

(afbeelding)

En hoe kon ik deze vergeten: Prison Break!
19 april weer!
Alexander Mahone

Wat volgens mij een nieuwe trend is in the states, is om indie-bandjes te gebruiken voor de muziek in de series.

Dankzij The OC werden vele Amerikaanse jongeren beïnvloed op hun muzieksmaak, Death Cab/Bloc Party/Interpol/en etc. werden ineens zeer populaire onder de gewone jongeren.

Nu merk ik dat de immens populaire ziekenshuisserie Grey's Anatomy precies hetzelfde doet. Naast het feit dat elke aflevering een songtitel als naam heeft, gebruikt het niet de meest gangbare muziek. Binnenkort kunnen we van dit laatste een nieuw hoogtepunt zien, de Nederlandse band Alamo Race Track zal te horen zijn in een van de afleveringen.

Best interessant om te zien hoe populaire tv-programma's regelmatig indie-muziek gebruiken.

fastpulseboy
ja dat valt me ook wel eens op. Bij gilmore girls wordt vaak sonic youth gebruikt. (dochter is ook fan ofzo) en ook worden er vaak goeie bands genoemd als het over muziek gaat. Heel vroeger bij Roseanne hing er bij de jongste dochter ook een poster van Daisy chainsaw, in een aflevering ging ze ook naar een concert daarvan.

Jensen is echt een puber in een te groot lichaam. Doet me echt denken aan de jongetjes op de middelbare school die populair probeerde te doen door alleen maar grappen te maken ten koste van anderen. Dat stadium is ie dus nooit meer te boven gekomen.

Mojo Pin
http://www.kingjaap.nl

De Godfather van De Gouden Kooi is los!

Mojo Pin
In Overigen > Algemeen > De Gouden Kooi/King Jaap topic:

(afbeelding)

Praat mee over De Gouden Kooi (en King Jaap). Ik weet zeker dat ik niet de enige ben op MuMe die hier naar kijkt

Handige links:

- De Gouden Kooi.tv
- King Jaap weblog ('The Godfather' van De Gouden Kooi)
- YouTube filmpjes
- Para Brotha remix

Japieoooo

fastpulseboy
ja je bent de enige...

fastpulseboy schreef:
ja je bent de enige...

Mojo Pin
Ooit gezien of...?

ik kijk het elke dag, wil geen aflevering meer missen.

die jaap joh... snap zijn logica niet.. lijkt wel alsof ie eruit wilt, 2x bijna op het nippertje eruit geknikkerd en hij gaat maar door met echt IEDEREEN te terroriseren, denk niet dat ie er nog lang in blijft,maar grappig is het wel

Ik denk over King Size Jaap.

kArIzMa_TuRk
herman schreef:
Dit kan wel hierheen verplaatst worden lijkt me:

http://www.musicmeter.nl/forum/14/1930/240
een aparte topic lijkt mij beter.

Waarom? Dan kan ik ook wel voor elk TV-programma dat ik leuk vind een topic aanmaken. Het wordt er niet echt overzichtelijker op dan. Of we moeten een TV-subforum oprichten.

kArIzMa_TuRk
Kijk, ik vind het een slecht idee. Want elke keer als er over een tv-programma wordt gepraat de discussie elke keer veranderd. Als u begrijpt wat ik bedoel.

apart is beter

herman schreef:
Of we moeten een TV-subforum oprichten.
net als bij moviemeter? kan

Yak
herman schreef:
Waarom? Dan kan ik ook wel voor elk TV-programma dat ik leuk vind een topic aanmaken. Het wordt er niet echt overzichtelijker op dan. Of we moeten een TV-subforum oprichten.

Ik ben het eens met Herman. Verdere onderverdeling in het forum voor verschillende tv-programma's vind ik nergens voor nodig.

kArIzMa_TuRk
grovonion schreef:
Friends heeft alvast, op de het liedje van de Rembrandts na, niks met muziek te maken.
Alsof De Gouden Kooi/King Jaap iets met muziek te maken heeft...
deric raven schreef:
Heeft helemaal nergens mee te maken.
Precies!

Ik kijk nog steeds Prison Break.

Desperate Housewives en Greys Anatomy volg ik ook al een tijdje. Men in Trees vond ik ook leuk, maar dat is van de buis . Mijn favo is Bones . (vanwege het hoge nerdgehalte ).

Dr. Phil, Oprah en Tyra Banks show kijk ik als ik me verveel.

Het journaal kijk ik niet iedere dag meer, maar ik kijk altijd op teletekst, daar word de rest hier in huis helemaal gek van.

En als ik kan dan kijk ik South Park

Mojo Pin
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
ja.... maar heeft het met muziek te maken?

Wat is nou eigenlijk je punt? Ik volg je namelijk niet helemaal.

Carow schreef:
Dr. Phil, Oprah en Tyra Banks show kijk ik als ik me verveel.
Dan moet je je wel heel erg vervelen.
En als ik kan dan kijk ik South Park

Erg goede, leuke serie

Mojo Pin
Dr. Phil is cool man. South Park ook inderdaad.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.