MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Jort Kelder (was weer bij De Wereld Draait Door) is een held!

Ben het helemaal eens met de kern van zijn relaas tegen Bram met de moeilijke naam. Het is fundamenteel fout om de advocaat van Endstra en van Holleeder te zijn. Of alle aantijgingen van Kelder ook echt kloppen weet ik voor de rest natuurlijk niet.

Ja, was wel spraakmakende televisie inderdaad.

Als hij ergens in het Amsterdam Rijnkanaal gevonden wordt, weten we in ieder geval waardoor het komt.

Status Seeker schreef:
Als hij ergens in het Amsterdam Rijnkanaal gevonden wordt, weten we in ieder geval waardoor het komt.

Of als iemand een aanslag op zijn redactie pleegt

Mijn favoriete series zijn: CSI, Prison Break, Las Vegas en The Box vanaf 22.40

Waarom: CSI is, ondanks zijn 3 uitvoeringen, in het algemeen gewoon goed gespeeld, William Petersen is echt goed. En er zijn altijd interessante dingen in. Die miniatuurcrime-scenes van Las Vegas zijn bijvoorbeeld übervet. Koude rillingen.

Prison Break kijk ik vooral vanwege het te vette, cooler dan coole character Alexander Mahone. William Fichtner is echt goed in die rol. Hij verdient gewoon een Emmy.

Las Vegas kijk ik vooral vanwege het geweldige character Ed Deline, met vervé gespeeld door James Caan.

En The Box vanaf 22.40 is o.a; Chappelle's Show en South Park. Geweldige humor.

Dat is het zo'n beetje

Het enige dat ik op tv kijk zijn:

* af en toe De wereld draait door (wordt steeds oninteressanter, alle boeiende gasten zijn wel geweest en het wordt steeds meer van hetzelfde)

* Pauw & Witteman

* af en toe De Wedstrijden (anderhalf uur met veel reclame gaat me steeds meer tegenstaan, langdradigheid ten top)

* als ik in een lage, inhoudsloze bui ben kijk ik Fresh Prince of Bel-Air en daaropvolgend Wayans Brothers.

Lost is een geweldige serie; ik kan het nooit afwachten maar download de episodes meteen
Kijk ik dus niet op tv.

Ik ben laatst begonnen met het kijken van Twin Peaks. Echt geweldig tot nu (aflevering 4) toe.

Ik ben een groot Simpsons fan. Maar eigelijk kijk ik dit alleen maar op dvd of op de computer.

Verder kijk ik zo nu en dan andere tekenfilms als South Park en Sponge Bob, maar echt veel tv kijken doe ik niet. Ik ben meer van het films kijken, maar ook dit doe ik zelden op tv, gezien het feit dat er nauwelijks boeiende films worden uitgezonden op tv. Ik koop daarom nogal wat films.

Ik kijk eigenlijk nog amper TV, af en toe De Wereld Draait Door of een film, maar dat is het. Verder download ik wel elke week braaf Prison Break en Lost omdat dat gewoon goede series zijn, en verslavend...

herman schreef:
Ik ben laatst begonnen met het kijken van Twin Peaks. Echt geweldig tot nu (aflevering 4) toe.

Oei oei Herman. Een juiste beslissing. Geniet nog van de mooie dingen die gaan komen. Helaas wordt het wel een stuk minder na een aflevering of 16. Maar ook dan blijft het evengoed heel erg leuk.

SelmaDuim
gemaster schreef:
(quote)

Oei oei Herman. Een juiste beslissing. Geniet nog van de mooie dingen die gaan komen. Helaas wordt het wel een stuk minder na een aflevering of 16. Maar ook dan blijft het evengoed heel erg leuk.

Over ongeveer drie weken heb ik seizoen 2 (eindelijk!) op DVD!

Komt het dan eindelijk uit?

Ik ben vooral benieuwd naar de extra's.

SelmaDuim
5 april komt hij eindelijk uit. Ik ben bang dat er maar weinig extra's op zullen staan om dat heel seizoen 2 op maar 6 DVD's wordt gepropt. Maar we zullen zien.

Hier staat nog wat meer info.

Ben zeer benieuwd naar het portret van Wouter Bos vanavond om 20.55 in Tegenlicht.

Nog mensen het gezien? Vond het erg interessant. Verwacht veel van het tweede deel volgende week.

Ja was erg interessant. Zo zie je maar weer wat voor een gekonkel die politiek is. Niets spontaans, alles is berekend.

Mojo Pin
De Gouden Kooi

Mojo Pin schreef:
De Gouden Kooi

Ik kan er ook wel om lachen. Die gasten worden geselecteerd op debielheid.

Mojo Pin
Wat vind je van Japio?

Als ik er soms langszap, zie ik telkens weer de grootste ruzies en ophef (om niets). Vermaak, mar erg laag vermaak. Hoe kunnen die gasten zo veel ruzie maken, want het lijkt oprecht/gemeend ?

Mojo Pin

ebisch

Mojo Pin

The Who-fans:
Vanavond, CSI, 20.30, RTL 4, Roger Daltrey in een aflevering!

wanneer begint die serie met Calista Flockhart eigenlijk? Brothers and sisters. Volgens mij komt het op rtl4 . Ik ben wel benieuwd hoe ze het er vanaf brengt als ze niet Ally McBeal speelt....

herman schreef:

De enige serie waar ik ooit voor thuis ben gebleven om geen aflevering te missen. GEWELDIG.
Tegenwoordig blijf ik nergens voor thuis, kijk zelfs bijna geen tv. Af en toe volg ik een docu op Nat. Geographic of Discovery, bij voorkeur als het gaat over pathaloog anatomen en zo. Het pokeren op maandagavond vind ik ook nog wel geinig. Maar het leeuwendeel van de programma´s kan wat mij betreft de kliko in.

Mojo Pin
Heren maken de man moet terug op de buis

Voor wie van vloeken en schelden houdt: Strutter! Vanavond na elven op MTV

Gast
geplaatst: vandaag om 00:20 uur

geplaatst: vandaag om 00:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.