MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:

Slowgaze schreef:
Iemand de laatste tijd nog Pokémon gekeken? Ik zag laatst een nieuwe aflevering, maar dat was met mega-evoluties of zo en dat snapte ik niet meer en ik voelde me opeens heel oud.

Ik vind de vroegste afleveringen de tofste, toen waren ze nog zo gewoon.

Zomergasten sla ik dit jaar maar over.

Zoemrgasten 2015

Vreemd, ik ben juist erg enthousiast als ik dat rijtje namen zo zie. Helaas moet ik de helft missen vanwege vakantie.

Ziet er idd niet al te boeiend uit.

Je ziet er zelf niet al te boeiend uit verdorie.

Zie ook niet zo wat er mis mee is...

Ik denk dat de dislikers - couch potatoes wellicht of intellueel verveel? - een zekere 'linkse' allergie niet kan worden ontzegd. Overigens zou het maar zo kunnen zijn dat Annejet van Zijl nog de leukste ontboezemingen brengt.

Vind het vooral een enorm suf lijstje, maar de gasten raken natuurlijk ook een beetje op na al die jaren.

Azaad
Waarom nodigen ze niet "gewone" mensen uit? Waarom moeten het per se bekenden namen zijn, of mensen die of hoogopgeleid zijn of iets hebben bereikt in het leven? Laat een keer een visboer, een straatterrorist, een ghetto neger met goude tanden of een kassameisje haar verhaal doen. Dat zijn toch ook mensen? Het idee dat alleen personen die hoog in de maatschappelijke ladder staan en succesvol zijn iets zinnigs of interessants te melden hebben, stuit me tegen de borst.

Plus teveel blanken. #allochtonenpower

Waarschijnlijk is dat omdat ze graag willen dat er ook nog wat mensen naar het programma kijken.

Azaad
Alsof kijkcijfers bepalend moeten zijn voor de inhoud en invulling van een progamma, zeker bij de publieke omroep.

Hannibal is helaas gecanceld door NBC Eeuwig zonde, na het aardige eerste seizoen was het tweede werkelijk van een fenomenaal niveau. Dat Mads Mikkelsen het personage Hannibal wat mij betreft nog sterker neerzette dan het icoon Hopkins is wat mij betreft ook een wereldprestatie. Het derde begint seizoen is ook erg sterk begonnen, maar het lijkt erop dat dit dus het laatste seizoen is. Nu hopen dat een Netflix of Hulu het nog oppakt

Azaad schreef:
Laat een keer een visboer, een straatterrorist, een ghetto neger met goude tanden of een kassameisje haar verhaal doen. Dat zijn toch ook mensen? Het idee dat alleen personen die hoog in de maatschappelijke ladder staan en succesvol zijn iets zinnigs of interessants te melden hebben, stuit me tegen de borst.
Die komen genoeg aan bod in andere programma's... er worden zelfs hele programma's om dat soort mensen heen gebouwd: Boer Zoekt Vrouw, Ali B op Volle Toeren etc.

chevy93 schreef:
Ali B op Volle Toeren etc.

Ali B op Volle Toeren draait volledig om bekende artiesten. Je bent niet in de war met een ander programma?

Azaad
Ik had eerder zoiets als Man Bijt Hond in gedachte.

Azaad schreef:
Alsof kijkcijfers bepalend moeten zijn voor de inhoud en invulling van een progamma, zeker bij de publieke omroep.
Uh, (grotendeels) ja?

Arrie schreef:
(quote)

Ali B op Volle Toeren draait volledig om bekende artiesten. Je bent niet in de war met een ander programma?
Hij heeft het over "ghettonegers met gouden tanden", "teveel blanken" en "mensen die hoog op de maatschappelijke ladder staan".

scherp.

Erg tof lijstje zomergasten! Er kunnen niet genoeg filosofen op de televisie komen (ik ken die van Saarloos overigens niet). Buwalda lijkt me een dark horse, maar aan zijn hoofd te zien heeft hij een toffe muzieksmaak. De laatste lijkt me echter het leukst. Hopelijk gunt Damiaan Denys ons een kijkje in de wereld van angst en dwangneuroses - levert ongetwijfeld een hoop interssant documentairemateriaal op.

Van der Zijl sla ik sowieso over, de kracht van verhalen vertellen ...

Tip voor de fans van The National: Vanavond zendt Canvas de documentaire Mistaken for Strangers uit. Aanvang om 22.53 uur.

Hier heb ik zin in

Voor de mensen die het nog niet wisten, we hebben er een nieuwe metersite bij: http://www.tvmeter.nl/

Cool!

Leuk!

Zeker leuk: ik ben dol op series!

Wow, dat heb ik helemaal gemist. Gaaf!

Tof

Meteen maar ingeschreven

Precies wat de wereld nodig heeft...nog een website vol totaal niet relevante meningen

Gast
geplaatst: vandaag om 21:29 uur

geplaatst: vandaag om 21:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.