Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2015, 19:32 uur
Slowgaze schreef:
Iemand de laatste tijd nog Pokémon gekeken? Ik zag laatst een nieuwe aflevering, maar dat was met mega-evoluties of zo en dat snapte ik niet meer en ik voelde me opeens heel oud.
Iemand de laatste tijd nog Pokémon gekeken? Ik zag laatst een nieuwe aflevering, maar dat was met mega-evoluties of zo en dat snapte ik niet meer en ik voelde me opeens heel oud.
Ik vind de vroegste afleveringen de tofste, toen waren ze nog zo gewoon.

0
geplaatst: 24 juni 2015, 13:29 uur
0
geplaatst: 24 juni 2015, 14:05 uur
Vreemd, ik ben juist erg enthousiast als ik dat rijtje namen zo zie. Helaas moet ik de helft missen vanwege vakantie.
0
geplaatst: 24 juni 2015, 14:27 uur
Ik denk dat de dislikers - couch potatoes wellicht of intellueel verveel? - een zekere 'linkse' allergie niet kan worden ontzegd. Overigens zou het maar zo kunnen zijn dat Annejet van Zijl nog de leukste ontboezemingen brengt.
0
geplaatst: 24 juni 2015, 18:09 uur
Vind het vooral een enorm suf lijstje, maar de gasten raken natuurlijk ook een beetje op na al die jaren.
0
Azaad
geplaatst: 24 juni 2015, 18:51 uur
Waarom nodigen ze niet "gewone" mensen uit? Waarom moeten het per se bekenden namen zijn, of mensen die of hoogopgeleid zijn of iets hebben bereikt in het leven? Laat een keer een visboer, een straatterrorist, een ghetto neger met goude tanden of een kassameisje haar verhaal doen. Dat zijn toch ook mensen? Het idee dat alleen personen die hoog in de maatschappelijke ladder staan en succesvol zijn iets zinnigs of interessants te melden hebben, stuit me tegen de borst.
Plus teveel blanken. #allochtonenpower
Plus teveel blanken. #allochtonenpower
0
geplaatst: 24 juni 2015, 19:47 uur
Waarschijnlijk is dat omdat ze graag willen dat er ook nog wat mensen naar het programma kijken.
0
Azaad
geplaatst: 24 juni 2015, 20:42 uur
Alsof kijkcijfers bepalend moeten zijn voor de inhoud en invulling van een progamma, zeker bij de publieke omroep.
0
geplaatst: 24 juni 2015, 20:48 uur
Hannibal is helaas gecanceld door NBC
Eeuwig zonde, na het aardige eerste seizoen was het tweede werkelijk van een fenomenaal niveau. Dat Mads Mikkelsen het personage Hannibal wat mij betreft nog sterker neerzette dan het icoon Hopkins is wat mij betreft ook een wereldprestatie. Het derde begint seizoen is ook erg sterk begonnen, maar het lijkt erop dat dit dus het laatste seizoen is. Nu hopen dat een Netflix of Hulu het nog oppakt
Eeuwig zonde, na het aardige eerste seizoen was het tweede werkelijk van een fenomenaal niveau. Dat Mads Mikkelsen het personage Hannibal wat mij betreft nog sterker neerzette dan het icoon Hopkins is wat mij betreft ook een wereldprestatie. Het derde begint seizoen is ook erg sterk begonnen, maar het lijkt erop dat dit dus het laatste seizoen is. Nu hopen dat een Netflix of Hulu het nog oppakt
0
geplaatst: 24 juni 2015, 21:41 uur
Azaad schreef:
Laat een keer een visboer, een straatterrorist, een ghetto neger met goude tanden of een kassameisje haar verhaal doen. Dat zijn toch ook mensen? Het idee dat alleen personen die hoog in de maatschappelijke ladder staan en succesvol zijn iets zinnigs of interessants te melden hebben, stuit me tegen de borst.
Die komen genoeg aan bod in andere programma's... er worden zelfs hele programma's om dat soort mensen heen gebouwd: Boer Zoekt Vrouw, Ali B op Volle Toeren etc.Laat een keer een visboer, een straatterrorist, een ghetto neger met goude tanden of een kassameisje haar verhaal doen. Dat zijn toch ook mensen? Het idee dat alleen personen die hoog in de maatschappelijke ladder staan en succesvol zijn iets zinnigs of interessants te melden hebben, stuit me tegen de borst.
0
geplaatst: 24 juni 2015, 21:47 uur
chevy93 schreef:
Ali B op Volle Toeren etc.
Ali B op Volle Toeren etc.

Ali B op Volle Toeren draait volledig om bekende artiesten. Je bent niet in de war met een ander programma?
0
geplaatst: 25 juni 2015, 09:59 uur
Azaad schreef:
Alsof kijkcijfers bepalend moeten zijn voor de inhoud en invulling van een progamma, zeker bij de publieke omroep.
Uh, (grotendeels) ja?Alsof kijkcijfers bepalend moeten zijn voor de inhoud en invulling van een progamma, zeker bij de publieke omroep.
0
geplaatst: 25 juni 2015, 16:41 uur
Arrie schreef:

Ali B op Volle Toeren draait volledig om bekende artiesten. Je bent niet in de war met een ander programma?
Hij heeft het over "ghettonegers met gouden tanden", "teveel blanken" en "mensen die hoog op de maatschappelijke ladder staan".(quote)

0
geplaatst: 25 juni 2015, 20:13 uur
Erg tof lijstje zomergasten! Er kunnen niet genoeg filosofen op de televisie komen (ik ken die van Saarloos overigens niet). Buwalda lijkt me een dark horse, maar aan zijn hoofd te zien heeft hij een toffe muzieksmaak. De laatste lijkt me echter het leukst. Hopelijk gunt Damiaan Denys ons een kijkje in de wereld van angst en dwangneuroses - levert ongetwijfeld een hoop interssant documentairemateriaal op.
Van der Zijl sla ik sowieso over, de kracht van verhalen vertellen
...
Van der Zijl sla ik sowieso over, de kracht van verhalen vertellen
...
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 19:10 uur
Tip voor de fans van The National: Vanavond zendt Canvas de documentaire Mistaken for Strangers uit. Aanvang om 22.53 uur.
0
geplaatst: 4 oktober 2015, 22:10 uur
Voor de mensen die het nog niet wisten, we hebben er een nieuwe metersite bij: http://www.tvmeter.nl/
0
geplaatst: 5 oktober 2015, 09:18 uur
Precies wat de wereld nodig heeft...nog een website vol totaal niet relevante meningen 

* denotes required fields.