menu

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Wrathchild1 schreef:
Ik altijd tijdelijke vriendinnen

Een medicus zou je adviseren voorzichtig te zijn met zoveel wisselende contacten.
Een cynicus zou je adviseren om eraan te werken dat je snel wordt gedumpt.

jordidj1 (moderator)
Afgelopen weken stond in het teken van Breaking Bad bij mij. Eerst in no-time BB afgekeken, nu ook Better Call Saul (voorlopig) afgerond. Wat een prachtige series . Nu begonnen aan Fargo, ben benieuwd! Eerste aflevering was veelbelovend.

jordidj1 schreef:
Nu begonnen aan Fargo, ben benieuwd!

Wel eerst de film bekeken?

jordidj1 (moderator)
Poek schreef:
(quote)

Wel eerst de film bekeken?

Ja, een jaar geleden ofzo

The Press - Seizoen 1

Een Ijslandse serie, alweer uit 2007.
Niet heel goed maar kijkt wel lekker weg, een groot reality gehalte erin.
Ook leuk om de Ijslandse buitenopnames te zien.

Peaky Blinders seizoen 5. The Wizard van Black Sabbath in episode 1. Het zou eens tijd worden gezien de locatie (Birmingham).

Ik hen nu vier afleveringen van het mooiste liedje op SBS6 gezien. Het is een met liefde gemaakt programma.

jordidj1 (moderator)
Bijna klaar met Luther ❤️

jordidj1 schreef:
Bijna klaar met Luther ❤️

Alice

jordidj1 (moderator)
Fathead schreef:
(quote)

Alice

Alice idd.

Chernobyl, de serie gekeken. Indrukwekkend, hoe het daar aan toe ging.

jordidj1 (moderator)
Nu al binnen no time de eerste twee seizoen van The Wire gezien

Ik heb afgelopen jaar in zes weken alle zeven seizoenen van The Good Wife gezien.

The Wire is een classic, jordidj1. Ik vond seizoen 3 en 4 nog wel de besten, dus je hebt nog wat om naar uit te kijken.
The Good Wife is ook fantastisch trouwens, al wordt het tegen het einde wel echt een zootje.

Afgelopen maanden The Big Bang Theory erdoor geknald en daarna aan The End Of The F***cking World begonnen. Samen met Mrs. pjh1967 Peaky Blinders en 3e seizoen van Hinterland (Y Gwyll) bekeken. Nu bezig met 2e seizoen van Trapped (Ófærð).

jordidj1 (moderator)
jordidj1 schreef:
Nu al binnen no time de eerste twee seizoen van The Wire gezien

En nu alles gezien.

geplaatst:
Gratis film 1 bij Ziggo in deze barre tijden

geplaatst:
Woensdag 1 april a.s. om 23:00 uur is op NPO 2 de documentaire The Changin' Times Of Ike White te zien. White zat een straf uit van 19 jaar voor moord maar slaagde er in om in 1974 om in de gevangenis een album op te nemen.
Hij verdween in de loop van de zeventiger jaren van de radar. De documentaire gaat in op het leven van White, het opgenomen album en de speurtocht naar de man.

jordidj1 (moderator)
Zonet Sons of Anarchy afgerond, wat een prachtserie. Het zal me zwaar vallen om morgen níet een aflevering te mogen opzetten over deze club.

Ik heb net het derde seizoen gezien van The Bridge. Beste crime serie die ik ken.
Heb ook True Detective seizoen 1 gezien, begin van de serie was erg sterk, maar later werd het wat over the top, viel me iets tegen gezien zijn status.
Sons of anarchy is inderdaad ook tof.

geplaatst:
Ik ben de tv versie (hulu) aan t kijken van High Fidelity. Dus op basis van het boek van Hornby met Zoe Kravitz als platenwinkeleigenaar. Echt goed van muziek. (betere muziek dan de film vind ik)

geplaatst:
davevr schreef:
Ik ben de tv versie (hulu) aan t kijken van High Fidelity. Dus op basis van het boek van Hornby met Zoe Kravitz als platenwinkeleigenaar. Echt goed van muziek. (betere muziek dan de film vind ik)

Klinkt leuk! Heb je zeker een of ander abonnement voor nodig?

geplaatst:
davevr schreef:
(betere muziek dan de film vind ik)

Wow. Het origineel had nog wel die scene met Dry the Rain.

geplaatst:
Goeie kans trouwens dat Zoe Kravitz als kind op de set van de film is geweest, want haar moeder speelde daarin.

geplaatst:
Je kan hem kijken via popcorn. Ik weet het, dat mag niet maar hulu komt pas in 2021 nr BE +NL. Ofwel een vpn installeren en zo een abo nemen. Maar dat is dus ook eigenlijk illegaal. Echt om gek van te worden eigenlijk. Ik zou graag betalen om zo een zaken in high definition te kunnen zien met een perfect geluid

Voor de geïnteresseerden over de tracklist, hier staan ze allemaal.

High Fidelity Official Playlist on Spotify - open.spotify.com

Samen gesteld door Questlove van The Roots.

geplaatst:
trebremmit schreef:
Ik heb net het derde seizoen gezien van The Bridge. Beste crime serie die ik ken.
The Wire al gecheckt? Kan The Bridge niet aan tippen w.m.b..

geplaatst:
Niet echt vergelijkbaar vind ik, maar The Wire is ook erg goed inderdaad.

geplaatst:
trebremmit schreef:

Zeker een uitstekende serie, maar dan wel de Zweeds/Deense versie toch? (Ik geloof nl dat er een Amerikaanse remake van is.)

geplaatst:
Ja die versie. Mooi gefilmd ook.
De Amerikaanse versie ken ik niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:00 uur

geplaatst: vandaag om 04:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.