menu

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
avatar van GrafGantz
Edgar18 schreef:
(quote)
Hoe vond je het? Zo goed als ik Sevda haar muziek vind, zo matig vond ik haar overkomen bij Zomergasten. Er kwam te weinig zinnigs/ interessants uit om me te kunnen boeien. Na een kleine twee uur ben ik afgehaakt.


Ik ben van plan het laatste uur vanavond nog af te kijken (was bedtijd), maar ben het eigenlijk wel met je eens. Best wel wat interessante fragmenten, maar de bijbehorende conversatie vond ik erg moeizaam.

avatar van Poek
Edgar18 schreef:
(quote)
Hoe vond je het? Zo goed als ik Sevda haar muziek vind, zo matig vond ik haar overkomen bij Zomergasten. Er kwam te weinig zinnigs/ interessants uit om me te kunnen boeien. Na een kleine twee uur ben ik afgehaakt.


Ik heb het wel helemaal afgekeken, maar ik hoor ook liever haar muziek dan haarzelf.



avatar van Teunnis
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Deze vind ik elke keer weer hilarisch. Beste krantenstriptekening ooit?




avatar van jordidj1
Omar uit The Wire overleden




avatar van jordidj1
Ook voor series even een top 10 gemaakt. Moet wel zeggen dat ik dat een stuk makkelijker vindt rangschikken dan films.

1. Sex Education (2019 - 2021)
2. Better Call Saul (2015 - 2020)
3. Mad Men (2007 - 2015)
4. Breaking Bad (2008 - 2013)
5. Wire, The (2002 - 2008)
6. Sons of Anarchy (2008 - 2014)
7. Rick and Morty (2013 - 2021)
8. Mindhunter (2017 - 2019)
9. Blacklist, The (2013 - 2021)
10. Family Guy (1999 - 2021)

avatar van AOVV
jordidj1 schreef:
7. Rick and Morty (2013 - 2021)


Heb je het nieuwe seizoen al gezien, Jordi? Ik heb gisteravond de eerste drie episodes gezien, best goed weer!

avatar van jordidj1
AOVV schreef:
(quote)


Heb je het nieuwe seizoen al gezien, Jordi? Ik heb gisteravond de eerste drie episodes gezien, best goed weer!


Yep, alweer af. Weer goud hoor!

avatar van crosskip
jordidj1 schreef:
(quote)


Yep, alweer af. Weer goud hoor!

Moet zeggen dat ik het laatste seizoen toch weer een stuk leuker vond dan de vorige!

avatar van jordidj1
crosskip schreef:
(quote)

Moet zeggen dat ik het laatste seizoen toch weer een stuk leuker vond dan de vorige!


Niet zo constant als de eerste drie seizoenen, maar de uitschieters dit seizoen zijn dan ook echt hilarisch

avatar van crosskip
jordidj1 schreef:
(quote)


Niet zo constant als de eerste drie seizoenen, maar de uitschieters dit seizoen zijn dan ook echt hilarisch

Juist, en dit seizoen in ieder geval ook geen draken van afleveringen (haha get it? draak? hiyooo). De eerste seizoenen blijven wel ongeëvenaard inderdaad.

avatar van jordidj1
crosskip schreef:
(quote)

Juist, en dit seizoen in ieder geval ook geen draken van afleveringen (haha get it? draak? hiyooo). De eerste seizoenen blijven wel ongeëvenaard inderdaad.


Haahha die draak aflevering vond ik wel weer kapot grappig


Jeve
Gisteren laatste en 4e aflevering gezien van Chansons! Verfrissende tv...
https://www.moviemeter.nl/series/images/cover/21000/21487.jpg?cb=1633298429

avatar van ZAP!
Voor de liefhebber, straks op NPO2 een docu over Moby.

ohmusica
ZAP! schreef:
Voor de liefhebber, straks op NPO2 een docu over Moby.


Toch wel een kijktip. Een getroebleerde en ook creatieve Moby. Haalt zichzelf in een eigen docu behoorlijk door de mangel. Erkenning en verguizing wisselen elkaar af. Ik wist veel niet, o.a. vriendschap met Bowie, punkrocker en al 30 jaar veganist.

avatar van ZAP!
ohmusica schreef:
Toch wel een kijktip.
Heb er ook wat van gezien, maar ik zou 'm in 't vervolg zeker niet aanraden. Moby Doc (2021)






avatar van Arrie
Boer K schreef:
(afbeelding)

De moeite waard? Ik vind Ed Kemper zeer interessant.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:01 uur

geplaatst: vandaag om 15:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.