Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2021, 15:50 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Hoe vond je het? Zo goed als ik Sevda haar muziek vind, zo matig vond ik haar overkomen bij Zomergasten. Er kwam te weinig zinnigs/ interessants uit om me te kunnen boeien. Na een kleine twee uur ben ik afgehaakt. Ik ben van plan het laatste uur vanavond nog af te kijken (was bedtijd), maar ben het eigenlijk wel met je eens. Best wel wat interessante fragmenten, maar de bijbehorende conversatie vond ik erg moeizaam.
0
geplaatst: 9 augustus 2021, 16:21 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Hoe vond je het? Zo goed als ik Sevda haar muziek vind, zo matig vond ik haar overkomen bij Zomergasten. Er kwam te weinig zinnigs/ interessants uit om me te kunnen boeien. Na een kleine twee uur ben ik afgehaakt. Ik heb het wel helemaal afgekeken, maar ik hoor ook liever haar muziek dan haarzelf.
1
geplaatst: 11 augustus 2021, 01:46 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Deze vind ik elke keer weer hilarisch. Beste krantenstriptekening ooit?
0
geplaatst: 20 september 2021, 17:58 uur
https://www.moviemeter.nl/series/images/photo/7000/7115.jpg?cb=1631002824
Koreaanse serie. Aanrader!
Koreaanse serie. Aanrader!
3
geplaatst: 20 september 2021, 22:42 uur
Ook voor series even een top 10 gemaakt. Moet wel zeggen dat ik dat een stuk makkelijker vindt rangschikken dan films.
1. Sex Education (2019 - 2021)
2. Better Call Saul (2015 - 2020)
3. Mad Men (2007 - 2015)
4. Breaking Bad (2008 - 2013)
5. Wire, The (2002 - 2008)
6. Sons of Anarchy (2008 - 2014)
7. Rick and Morty (2013 - 2021)
8. Mindhunter (2017 - 2019)
9. Blacklist, The (2013 - 2021)
10. Family Guy (1999 - 2021)
1. Sex Education (2019 - 2021)
2. Better Call Saul (2015 - 2020)
3. Mad Men (2007 - 2015)
4. Breaking Bad (2008 - 2013)
5. Wire, The (2002 - 2008)
6. Sons of Anarchy (2008 - 2014)
7. Rick and Morty (2013 - 2021)
8. Mindhunter (2017 - 2019)
9. Blacklist, The (2013 - 2021)
10. Family Guy (1999 - 2021)
1
geplaatst: 21 september 2021, 09:14 uur
jordidj1 schreef:
7. Rick and Morty (2013 - 2021)
7. Rick and Morty (2013 - 2021)
Heb je het nieuwe seizoen al gezien, Jordi? Ik heb gisteravond de eerste drie episodes gezien, best goed weer!
1
geplaatst: 21 september 2021, 09:23 uur
AOVV schreef:
Heb je het nieuwe seizoen al gezien, Jordi? Ik heb gisteravond de eerste drie episodes gezien, best goed weer!
(quote)
Heb je het nieuwe seizoen al gezien, Jordi? Ik heb gisteravond de eerste drie episodes gezien, best goed weer!
Yep, alweer af. Weer goud hoor!
1
geplaatst: 21 september 2021, 09:52 uur
Moet zeggen dat ik het laatste seizoen toch weer een stuk leuker vond dan de vorige!
0
geplaatst: 21 september 2021, 10:09 uur
crosskip schreef:
Moet zeggen dat ik het laatste seizoen toch weer een stuk leuker vond dan de vorige!
(quote)
Moet zeggen dat ik het laatste seizoen toch weer een stuk leuker vond dan de vorige!
Niet zo constant als de eerste drie seizoenen, maar de uitschieters dit seizoen zijn dan ook echt hilarisch
0
geplaatst: 21 september 2021, 11:32 uur
jordidj1 schreef:
Niet zo constant als de eerste drie seizoenen, maar de uitschieters dit seizoen zijn dan ook echt hilarisch
(quote)
Niet zo constant als de eerste drie seizoenen, maar de uitschieters dit seizoen zijn dan ook echt hilarisch
Juist, en dit seizoen in ieder geval ook geen draken van afleveringen (haha get it? draak? hiyooo). De eerste seizoenen blijven wel ongeëvenaard inderdaad.
0
geplaatst: 21 september 2021, 15:54 uur
crosskip schreef:
Juist, en dit seizoen in ieder geval ook geen draken van afleveringen (haha get it? draak? hiyooo). De eerste seizoenen blijven wel ongeëvenaard inderdaad.
(quote)
Juist, en dit seizoen in ieder geval ook geen draken van afleveringen (haha get it? draak? hiyooo). De eerste seizoenen blijven wel ongeëvenaard inderdaad.
Haahha die draak aflevering vond ik wel weer kapot grappig
0
Jeve
geplaatst: 9 oktober 2021, 12:45 uur
Gisteren laatste en 4e aflevering gezien van Chansons! Verfrissende tv...
https://www.moviemeter.nl/series/images/cover/21000/21487.jpg?cb=1633298429
https://www.moviemeter.nl/series/images/cover/21000/21487.jpg?cb=1633298429
0
ohmusica
geplaatst: 21 oktober 2021, 12:04 uur
ZAP! schreef:
Voor de liefhebber, straks op NPO2 een docu over Moby.
Voor de liefhebber, straks op NPO2 een docu over Moby.
Toch wel een kijktip. Een getroebleerde en ook creatieve Moby. Haalt zichzelf in een eigen docu behoorlijk door de mangel. Erkenning en verguizing wisselen elkaar af. Ik wist veel niet, o.a. vriendschap met Bowie, punkrocker en al 30 jaar veganist.
0
geplaatst: 21 oktober 2021, 18:41 uur
ohmusica schreef:
Toch wel een kijktip.
Heb er ook wat van gezien, maar ik zou 'm in 't vervolg zeker niet aanraden. Moby Doc (2021)Toch wel een kijktip.
1
geplaatst: 9 november 2021, 18:23 uur
Boer K schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
De moeite waard? Ik vind Ed Kemper zeer interessant.
* denotes required fields.