MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Gisteravond laatste aflevering gezien van Störst av Allt, Quicksand, op Netflix. Boek is een verfilming van het boek van Malin Persson Giolito (dat ik in 2018 zowat in één ruk uitlas). Zweedse titel is een verwijzing naar het overbekende citaat over liefde in de Brieven van Paulus. Heel goede verfilming.

https://www.moviemeter.nl/series/images/cover/19000/19422.jpg?cb=1610897381
Op BBC1 (en iPlayer). Bevat helaas wel een Britse acteur die een Nederlandse ambassade-medewerker speelt, en als zodanig ook Nederlands poogt te spreken, versta er doorgaans geen woord van, wat het wel weer komisch maakt. 99.9% van de kijkers zal er niks van merken. Aardige serie overigens.

'The Serpent' volgt Sir David Attenborough's 'A Perfect Planet' op de zondagavond van BBC1, zoals altijd schitterend werk.

Thudd
Vanochtend laatste en 7e episode uitgekeken van Godless; vooral 'hotel showdown' is de ultieme finale... Womenpower!

Thudd
De Slimste Mens was weer leuk... Emma Wortelboer... Mijn wannabe dochter ahw

TV-tip:
On Stage, programma van de VPRO elke zondag 19:20 op NPO2. Elke keer één gast die zelf de artiesten uitkiest. Er wordt slechts in beperkte mate gekletst. Gisteren was Henny Vrienten te gast en hij nam o.a. Brihang, Hang Youth en Eefje de Visser mee. Zeer geslaagde eerste uitzending.

Alles wat Matthijs Gaat Door fout doet - echt tenenkrommend slecht vind ik dat - gaat hier wel goed.

Vanavond zendt Podium 19, de tijdelijke cultuurzender van VRT, een concert uit van het Gentse Rheinzand. Geen onbekende band voor fans van het SvhJ 2020-topic, waar het nummer Blind een van de maandwinnaars werd.

Teunnis schreef:
TV-tip:
On Stage, programma van de VPRO elke zondag 19:20 op NPO2. Elke keer één gast die zelf de artiesten uitkiest. Er wordt slechts in beperkte mate gekletst. Gisteren was Henny Vrienten te gast en hij nam o.a. Brihang, Hang Youth en Eefje de Visser mee. Zeer geslaagde eerste uitzending.

Morgen Eefje zelf in de hoofdrol.

Teunnis schreef:
TV-tip:

Alles wat Matthijs Gaat Door fout doet - echt tenenkrommend slecht vind ik dat - gaat hier wel goed.
Mooi programma ja! Brihang vond ik echt een positieve verassing. En die gast met de luit in de afl. van Ryanne van Dorst vond ik ook tof.

https://otakukart.com/wp-content/uploads/2021/03/Poster-38.jpg

Gisteren de aftrap van Serie 6 op BBC1 - eens kijken hoeveel 'bent coppers' er nu weer in voorkomen.

Ik zit net nietsvermoedend naar het NOS-journaal te kijken, zie ik DjFrankie ineens voor de camera verschijnen. Leuke verrassing!

DjFrankie (moderator)
stoepkrijt schreef:
Ik zit net nietsvermoedend naar het NOS-journaal te kijken, zie ik DjFrankie ineens voor de camera verschijnen. Leuke verrassing!

Was inderdaad leuk Koen

stoepkrijt schreef:
Sliedrechtse kerk bezocht?

DjFrankie (moderator)
Fathead schreef:
(quote)
Sliedrechtse kerk bezocht?

Nope picknicken in Venray

DjFrankie schreef:
(quote)

Nope picknicken in Venray
Dan is het goed . Leuk!

Kassper schreef:
(afbeelding)

Geweldige soundtrack ook!

Kassper

https://img01.products.bt.co.uk/content/dam/bt/portal/images/articles/tv/tv-bbc-iplayer-line-of-duty-season-6-instant-expert-hero-2.jpg/jcr:content/renditions/landscape-mobile.570.321.jpg
Vanavond alweer de laatste aflevering van dit seizoen, benieuwd of er een zevende seizoen komt. Kijk niet snel meer uit naar een TV programma tegenwoordig, maar dit is geweldig, 'edge of seat stuff'.

De Gert & Hermien story. Smullen! Gordon lijkt opeens een weldenkend mens.

Poek schreef:

De Gert & Hermien story

Heb 'm grotendeels bekeken, van begin tot eind. Er waren momenten bij dat het zo genant was dat ik uit zelfbescherming naar een andere zender zappte.

is het interessant? ik ben nu toch wel geïnteresseerd geraakt, ook al is het totaal niet mijn muziek

Ja, het is interessant. Fascinerend zelfs. Ook al is het totaal niet jouw (en mijn) muziek.

nlkink schreef:
Ja, het is interessant. Fascinerend zelfs. Ook al is het totaal niet jouw (en mijn) muziek.
Da's allemaal toch al tot in den treure behandeld in allerlei programma's, al tijden terug? Ik heb er geen trek meer in i.i.g..

Long Hot Summers: The Story of the Style Council (TV Movie 2020) - lijkt met een KPN abonnement nog een paar dagen of zo terug te kijken.

Hier tot 6 juli terug te kijken: Long Hot Summers - The story of The Style Council gemist? Terugkijken doe je op NPO3.nl.

ZAP! schreef:

Da's allemaal toch al tot in den treure behandeld in allerlei programma's, al tijden terug?

Zou kunnen. Over het algemeen zoek ik het niet op. Het onderwerp werd besproken in OP1, anders had ik het waarschijnlijk niet eens bekeken.

De doc over The Style Council ga ik ook nog inhalen want die heb ik gemist. Niet mijn muziek maar ongetwijfeld een interessant verhaal.

Straks Sevdaliza bij Zomergasten! #inwiththeasianladies

Poek schreef:
Straks Sevdaliza bij Zomergasten! #inwiththeasianladies
Hoe vond je het? Zo goed als ik Sevda haar muziek vind, zo matig vond ik haar overkomen bij Zomergasten. Er kwam te weinig zinnigs/ interessants uit om me te kunnen boeien. Na een kleine twee uur ben ik afgehaakt.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.