Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2009, 22:37 uur
Ik heb nog geen flauw idee wie de mol is 
Momenteel de hele serie Six Feet Under vanaf dvd aan het kijken:

Momenteel de hele serie Six Feet Under vanaf dvd aan het kijken:

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 8 januari 2009, 22:42 uur
Florsi Florsa schreef:
Vera is de mol.
Vera is de mol.
Jammer genoeg licht ze er al uit...dus nee, zij is in iedergeval geen mol.
Ik zelf denk dat die Hans wel eens de mol zou kunnen zijn.
0
Ruby1966
geplaatst: 8 januari 2009, 22:47 uur
RedLightCityBoy schreef:
Voorlopig ga ik ook voor Hans...
0
geplaatst: 8 januari 2009, 23:09 uur
Ruby1966 schreef:
Dan ga ik nu maar even voor Dennis (nog nergens op gebaseerd: pas in de finale lukt het me meestal goed om te zeggen wie de winnaar, verliezer en mol is dus ik heb nog even (quote)
).Overigens heb ik echt alle seizoenen gevolgd en zelfs heel even contact gehad met de mol uit seizoen 2 (Nico) die niets losliet over het toen nog te komen nieuwe seizoen.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 14:14 uur
Maar Dennis kan toch niet de mol zijn ?
Of toch, ook al wil je het niet ?
Of toch, ook al wil je het niet ?

0
geplaatst: 10 januari 2009, 22:00 uur
Zojuist de documantaire Killadelphia gezien op Nederland 3. Ik vind het jammer dat er, hoewel er natuurlijk weinig positiefs van te maken valt, alleen aandacht is voor de negatoeve dingen. Maar aan de andere kant kijk ik wel vol interesse en laat het me ook niet snel los. De journalist kwam op mij over als een nette burger daarom verbaasde mij het ook dat nou net hij mee gaat met de politie (het is wat toch niet ongevaarlijk). Killadelphia geeft een breed beeld over de criminaliteit; veel komt er in voor: van drugsgebruikers tot de drugsbaronnen triest is het dan om te zien hoe enkele kinderen stoer voor de camera staan te poseren.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 10 januari 2009, 22:08 uur
Ja ik heb het ook gezien.
Dat helegedoe van snitchen moet gewoon de straat af, dan is er denk ik minder criminaliteit.
Dat helegedoe van snitchen moet gewoon de straat af, dan is er denk ik minder criminaliteit.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 23:06 uur
Rhythm & Poetry schreef:
De journalist kwam op mij over als een nette burger daarom verbaasde mij het ook dat nou net hij mee gaat met de politie (het is wat toch niet ongevaarlijk).
De journalist kwam op mij over als een nette burger daarom verbaasde mij het ook dat nou net hij mee gaat met de politie (het is wat toch niet ongevaarlijk).
Ik meen me te herinneren dat het hier om Louis Theroux gaat. Een nette burger die daar geen problemen mee heeft. Ik was van plan om te gaan kijken maar ik had bezoek dus het is er niet van gekomen helaas.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 23:10 uur
Zo heet die man inderdaad
. Wel een aardige journalist maar hij kon er op bepaalde momenten niet uithalen wat er in zat. Zoals het gesprek met de drugsbaron, een 'komische' man om te zien (met zijn koe
), hij ging te veel mee en 'vergat' (op het herhalen van de politie na) hem echt te confronteren.
. Wel een aardige journalist maar hij kon er op bepaalde momenten niet uithalen wat er in zat. Zoals het gesprek met de drugsbaron, een 'komische' man om te zien (met zijn koe
), hij ging te veel mee en 'vergat' (op het herhalen van de politie na) hem echt te confronteren.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 23:24 uur
Mij verbaast niets meer en juist hierom ga ik maar even voor hem

0
Johny Favourite
geplaatst: 11 januari 2009, 12:31 uur
Sheplays schreef:
Eem engelstalig persoon verstaat meestal net zo min Welsh als ik Fries of Limburgs. Het is toch niet treurig als we allemaal ABN spreken om elkaar te kunnen verstaan?
(quote)
Eem engelstalig persoon verstaat meestal net zo min Welsh als ik Fries of Limburgs. Het is toch niet treurig als we allemaal ABN spreken om elkaar te kunnen verstaan?
Er is een verschil tussen dialect en het spreken van standaardtaal met een (regionaal) accent.
Ik denk dat de meesten van jullie niet al te veel illusies moeten koesteren over je eigen accentloosheid.
Persoonlijk vind ik Verdonkschot geen prettige presentator, maar dat heeft meer te maken met een tamelijk humorloze, zoutloze uitstraling - terwijl hij me eigenlijk geen humorloos persoon lijkt - dan met z'n accent.
Veel irritanter vind ik het accent van Marcella "Goeiemorgaah Nederland" van Markus of tuinman Rrrrrrrrrrrrob.
Of de manier waarop SBS-6 presentatoren, wanneer ze "netjes" proberen te praten van een 'f'' een 'v' en 's' en 'z' maken aan het begin van woorden.
Zo zal iedereen wel z'n eigen accentgerelateerde ergernisjes hebben.
0
Johny Favourite
geplaatst: 11 januari 2009, 12:34 uur
vin13 schreef:
Herman Finkers en Ilse de Lange vind ik vaak ontwapenend charmant en het zijn mede-Almeloërs.
Herman Finkers en Ilse de Lange vind ik vaak ontwapenend charmant en het zijn mede-Almeloërs.
Mee eens.
0
geplaatst: 11 januari 2009, 12:42 uur
Of de manier waarop SBS-6 presentatoren, wanneer ze "netjes" proberen te praten van een 'f'' een 'v' en 's' en 'z' maken aan het begin van woorden.
Dat doen wel meer mensen op tv heb ik gemerkt. Die hebben het dan over 'kanzen', 'twijvel' en meer van dat soort dingen. In het wild heb ik nog nooit iemand zo horen praten.
0
Johny Favourite
geplaatst: 11 januari 2009, 12:44 uur
Als groot liefhebber van de BBC-versie van QI kan ik alleen maar meewarig nee-schuddend neerkijken op die trieste Nederlandse mimicry. Bovendien worden de onderwerpen die in de Britse QI aan bod zijn geweest eenvoudigweg gerecycled. Dit Was Het Nieuws slaagde trouwens wel erin een aardige Nederlandse variant van een Engelse comedyquiz gestalte te geven.
Louis Theroux, hier al eerder genoemd, is echt een held.
Never Mind The Buzzcocks vond ik vroeger erg leuk maar het vertrek van Mark Lamarr en en Bill Bailey is de kwaliteit niet ten goede gekomen.
Dwdd blijft een prettige verstrooiing na het eten.
Louis Theroux, hier al eerder genoemd, is echt een held.
Never Mind The Buzzcocks vond ik vroeger erg leuk maar het vertrek van Mark Lamarr en en Bill Bailey is de kwaliteit niet ten goede gekomen.
Dwdd blijft een prettige verstrooiing na het eten.
0
Johny Favourite
geplaatst: 11 januari 2009, 12:46 uur
BoordAppel schreef:
Dat doen wel meer mensen op tv heb ik gemerkt. Die hebben het dan over 'kanzen', 'twijvel' en meer van dat soort dingen. In het wild heb ik nog nooit iemand zo horen praten.
(quote)
Merkwaardige trend.
0
Father McKenzie
geplaatst: 11 januari 2009, 13:09 uur
Teevee is zo triest geworden, véél programma's waarin mensen in één of andere spelformule tegen elkaar opgezet worden, dat het medium me meer en meer gestolen kan worden, echt!
0
geplaatst: 11 januari 2009, 20:43 uur
Soms is het zo klote als je iets al hebt gezien. Het lijkt me echt geweldig om die hele serie voor het eerst weer te zien.
Zelf heb ik in een maandje alle afleveringen van Entourage gekeken. Wereldserie. De slinkse Ari Gold moet wel één van de grappigste personages ooit zijn. Heerlijk hoe hij alles en iedereen verbaal aanpakt.
Daarnaast verdient de komedieserie 30 Rock nog een speciale vermelding. Erg verfrissende serie, met fijne bizarre humor. En natuurlijk Alec Baldwin die een man met hoge functie speelt. Dat is bijna altijd fantastisch.
0
geplaatst: 21 januari 2009, 01:12 uur
Ik heb d'r bepaald weleens beter horen zingen... Nu zat ik in een volle kroeg, dus was het überhaupt allemaal niet echt goed hoorbaar 

0
geplaatst: 21 januari 2009, 10:30 uur
Ja, ik vond haar zang ook niet zo. Ze veranderde steeds zo van stemstijl.
0
Johny Favourite
geplaatst: 21 januari 2009, 10:32 uur
Vele malen erger vond ik de orale verkrachting van Cooke's 'A Change Is Gonna Come' (een van mijn favoriete nummers) van Jon Bon enkele dagen ervoor.
0
geplaatst: 22 januari 2009, 22:58 uur
Gelukkig heb ik dat niet gehoord. Want voor mij is dat nummer heilig.
0
geplaatst: 29 januari 2009, 12:00 uur
Ik zit nu helemaal in Wie Is de Mol? Zelfs zo erg dat ik echt op uitzending gemist ga kijken als ik het niet heb kunnen zien. Maar ik heb geen mening over de mol, ik kijk het inmiddels al een jaar of 4 en ik heb het nooit goed gehad. Iedereen loopt zo te klooien, ik zie het daardoor niet.
Dit keer denk ik dat Rick de mol is, en daardoor is Rick vast de mol niet.
0
geplaatst: 30 januari 2009, 12:20 uur
Dit gaat hopelijk om een grap:
HILVERSUM - SBS6 en NET 5 lassen vanaf februari bij enkele populaire series om de vijf tot zeven minuten een reclameblok in.
Aldus AD.
Nou kijk ik niet zoveel teevee, maar dit is toch wel redelijk schandalig. Het enoge wat ik trouwens wel vast kijk is House en dit programma zal dus om de 5 minuten verbroken worden met een reclameblok
.
HILVERSUM - SBS6 en NET 5 lassen vanaf februari bij enkele populaire series om de vijf tot zeven minuten een reclameblok in.
Aldus AD.
Nou kijk ik niet zoveel teevee, maar dit is toch wel redelijk schandalig. Het enoge wat ik trouwens wel vast kijk is House en dit programma zal dus om de 5 minuten verbroken worden met een reclameblok
.
0
geplaatst: 30 januari 2009, 19:49 uur
lauradance schreef:
Ik zit nu helemaal in Wie Is de Mol? Zelfs zo erg dat ik echt op uitzending gemist ga kijken als ik het niet heb kunnen zien. Maar ik heb geen mening over de mol, ik kijk het inmiddels al een jaar of 4 en ik heb het nooit goed gehad. Iedereen loopt zo te klooien, ik zie het daardoor niet.
Mijn gok is momenteel John. Maar ik moet de aflevering van donderdag nog zien dus wellicht ligt ie er al lang en breed uit

0
geplaatst: 30 januari 2009, 20:41 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Aldus AD.
.
Aldus AD.
.heb het gelezen ja... ze hopen op een groter bereik, maar wat mij betreft ga ik niet eens meer kijken... onzin.
0
geplaatst: 31 januari 2009, 09:39 uur
Als groot liefhebber van de BBC-versie van QI kan ik alleen maar meewarig nee-schuddend neerkijken op die trieste Nederlandse mimicry.
Ik vind de Nederlandse versie van QI hilarisch, een van de weinige programma's waar ik wekelijks naar uit kijk!
Verder natuurlijk Wie Is De Mol. Vorig jaar had ik vanaf het begin de juiste te pakken. Ook dit jaar zit "mijn mol" (Froukje) er nog in.
* denotes required fields.