Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2009, 22:31 uur
Volgens mij is het overduidelijk Jon, al even.
De verklaring van Florsi Florsa leunt daar dicht bij aan, en ook gewoon de verdenkingen van de anderen. Rick Engelkes zat als enige niet op Jon op de moment dat hij er werd uitgeknikkerd en gewoon, bij Anniek ligt het er inderdaad véél te dik op. Zij probeert ervoor te zorgen dat Vivienne haar verdenkt, maar als je bij elke opdracht verdachte dingen doet, lijkt het mij te opvallend.
Enfin, ik spreek alsof ik het weet, maar dat is dus niet
De verklaring van Florsi Florsa leunt daar dicht bij aan, en ook gewoon de verdenkingen van de anderen. Rick Engelkes zat als enige niet op Jon op de moment dat hij er werd uitgeknikkerd en gewoon, bij Anniek ligt het er inderdaad véél te dik op. Zij probeert ervoor te zorgen dat Vivienne haar verdenkt, maar als je bij elke opdracht verdachte dingen doet, lijkt het mij te opvallend.
Enfin, ik spreek alsof ik het weet, maar dat is dus niet

0
geplaatst: 7 maart 2009, 12:20 uur
Vivienne was toch aan het spreiden? Zij wist volgens mij bij de eindtest niet op wie ze moest stemmen omdat ze het hele programma al gespreid had.
Vivienne -> Jon en Anniek
Jon -> Anniek
Anniek -> Jon
Vivienne -> Jon en Anniek
Jon -> Anniek
Anniek -> Jon
0
geplaatst: 7 maart 2009, 16:44 uur
Dan kan zij toch nooit winnen ?
Ze heeft volgens mij gewoon enkele vragen meer correct dan Anniek..
We zullen het donderdag zien
Ze heeft volgens mij gewoon enkele vragen meer correct dan Anniek..
We zullen het donderdag zien

0
geplaatst: 8 maart 2009, 19:23 uur
dat einde met "wie de mol is... zie je volgende week.." is wel heel flauw.
Ik denk overigens dat Jon het is.
Ik denk overigens dat Jon het is.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 19:48 uur
De terugkeer van Zeg eens AAA heeft me gisteravond een zware hoofdpijn bezorgt. Wat kan die Carry Tefsen schreeuwen. Buiten dat was het acteer werk ook nog eens zwaar belabbert, te geforceerd met aller lei cliche grapjes en loze clues waarbij je iedere keer weer een vieze nasmaak aan over houd.
De progamma genaamde Het moment van de waarheid was weer eens smullen. Wat verlulde de kandidaat zich zwaar in de prut.
De progamma genaamde Het moment van de waarheid was weer eens smullen. Wat verlulde de kandidaat zich zwaar in de prut.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 21:35 uur
Ik heb van beide ook flarden gezien. Ik vind trouwens de tactiek die bij het moment van de waarheid wordt toegepast echt belabberd. Wel een paar behoorlijke geheimen bekend maken, maar vervolgens met 'slechts' 35.000 euro weg gaan.
Ik bedoel; héél veel persoonlijker had het niet kunnen worden.
Een beetje laag rendement.
Ik bedoel; héél veel persoonlijker had het niet kunnen worden.
Een beetje laag rendement.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 00:22 uur
Ik vind het echt fascinerend hoeveel mensen over hebben voor geld. Of om op tv te komen.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 20:44 uur
Ik vind het vooral fascinerend dat mensen blijkbaar naar zulke programma's kijken. Maar wellicht ben ik de enige...
0
geplaatst: 9 maart 2009, 20:50 uur
Nee hoor, hier nog zo iemand. Ik hoef maar een voorstukje te zien en dat weet ik al of iets walgelijk is. Net als Down met Johny, brr... hij denkt nu zeker goed bezig te zijn. Daar kan ik slecht tegen.
Ik nodig Johny hierbij van harte uit om eens op mijn werk te komen 36 uur in de week met mensen te werken die een verstandelijke beperking hebben en op een laag niveau functioneren.
Ik nodig Johny hierbij van harte uit om eens op mijn werk te komen 36 uur in de week met mensen te werken die een verstandelijke beperking hebben en op een laag niveau functioneren.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 21:30 uur
Briljant, dat ik daar niet eerder op ben gekomen
. Moet ik nog wel een pakkende titel verzinnen, die minimaal zo 'urban'
is als Down met Johny. Ik zat zelf te denken aan: Ik dacht dat je down met ons was Johny. Of ik noem de serie: waar is Johny nu?
Programma's die ik wel leuk vind:
House, Hell's Kitchen (dondedag de finale, deel 2) en dan houdt het al een heel eind op (deze programma's heb ik geloof ik al zo'n 10 keer genoemd in dit topic
). Verder vind ik Maarten van Rossum een vermakelijk man, als ik hem bij een programma zie dan blijf ik meestal wel hangen.
. Moet ik nog wel een pakkende titel verzinnen, die minimaal zo 'urban'
is als Down met Johny. Ik zat zelf te denken aan: Ik dacht dat je down met ons was Johny. Of ik noem de serie: waar is Johny nu? Programma's die ik wel leuk vind:
House, Hell's Kitchen (dondedag de finale, deel 2) en dan houdt het al een heel eind op (deze programma's heb ik geloof ik al zo'n 10 keer genoemd in dit topic
). Verder vind ik Maarten van Rossum een vermakelijk man, als ik hem bij een programma zie dan blijf ik meestal wel hangen.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 21:45 uur
lauradance schreef:
SBS 6 moet gewoon helemaal stoppen.
SBS 6 moet gewoon helemaal stoppen.
Zeker niet! Enig idee hoe veel kijkers ze trekken? Ze voorzien in een grote behoefte. Zonder SBS6 krijg je een hele hoop ontreveden mensen.
Volg gewoon mijn voorbeeld: haal SBS6 uit je programmering; je hebt er nooit meer 'last' van.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 01:20 uur
Hoop ontevreden mensen? Die mensen moeten een boek gaan lezen, maar dat is weer een andere discussie. Ik heb mijn eigen voorbeeld gevolgd, geen tv meer in huis, De programma's die ik wel graag wil zien (Wie is de Mol of 24 uur met) zie ik bij vrienden of online.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 01:58 uur
lauradance schreef:
Hoop ontevreden mensen? Die mensen moeten een boek gaan lezen, maar dat is weer een andere discussie.
Hoop ontevreden mensen? Die mensen moeten een boek gaan lezen, maar dat is weer een andere discussie.
Veel van die mensen hebben een hekel aan boeken lezen en zijn blij om na een lange dag werken naar hersenloze tv te kunnen kijken

Ik heb mijn eigen voorbeeld gevolgd, geen tv meer in huis,
Op zich nog beter, maar af en toe zie ik toch graag een film (Ned 2, Canvas) of documentaire die vaak niet online beschikbaar zijn, of het journaal.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 02:31 uur
Helemaal zonder tv kan het volgens mij niet meer in deze maatschappij. Als er een ramp heeft plaats gevonden wil je hoe gruwelijk ook de beelden zien. Zelf ben ik geen fan van het kijkkastje maar heb wel een klein model in huis staan voor het geval dat......
0
geplaatst: 10 maart 2009, 07:05 uur
BlueVelvet schreef:
hersenloze tv
hersenloze tv
Heuu!
Ik kijk het meest The Simpsons, Johnny Test en Two and a Half Men. Lang leve beschaving en mannenhumor.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 10:52 uur
Florsi Florsa schreef:
Heuu!
Ik kijk het meest The Simpsons, Johnny Test en Two and a Half Men. Lang leve beschaving en mannenhumor.
(quote)
Heuu!
Ik kijk het meest The Simpsons, Johnny Test en Two and a Half Men. Lang leve beschaving en mannenhumor. South Park
Elke keer weer net zo geniaal.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 11:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nee hoor, hier nog zo iemand. Ik hoef maar een voorstukje te zien en dat weet ik al of iets walgelijk is. Net als Down met Johny, brr... hij denkt nu zeker goed bezig te zijn. Daar kan ik slecht tegen.
Sowieso is Johnny de Mol de meest verschrikkelijke figuur allertijden. Hij heeft verpestte bijna Zwartboek, maar als presentator is het zo mogelijk nog erger. Ik zag laatst een programma waarin hij Kim Feenstra, die winnares van dat modelprogramma, interviewde. Zelden zoveel dom gezwets gehoord. Alsof ik twee brugklasmeisjes hoorde praten tijdens hun eerste stiekeme sigaretje. Stuitend.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 13:06 uur
ach ja, het niveau van de gemiddelde nederlander is blijkbaar wat lager dan de gemiddelde MuMe-gebruiker 

0
geplaatst: 10 maart 2009, 20:43 uur
Ok, ik weet dat er hier niet echt veel dames vertoeven maar wellicht kan ik ook wat (figuurlijke) input krijgen van de homoseksuele medemens alhier: ligt het nu aan mij of is die Johnny de Mol behoorlijk afschrikwekkend lelijk en een duidelijk bewijs dat de mensheid van de apen afstamt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook geen fotomodel maar ik meen me te herinneren dat hij altijd erg in de smaak viel bij vrouwelijk Nederland als zijnde "ontzettend sexy", "gewoon een lekker ding" en meer van dat soort platitudes. Ik vraag me serieus af of ik iets over het hoofd zie.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 21:52 uur
Nee hij is ook ontzettend lillek. Dat vieze vette haar gecombineerd met die plofkop zorgen nou niet bepaald voor een fijn plaatje. En toch krijgt hij alle mooie vrouwen van Nederland de koffer in. Hij zal wel een groot hart hebben (lees: heel, heel veel geld).
0
geplaatst: 10 maart 2009, 23:27 uur
gemaster schreef:
Dat vieze vette haar gecombineerd met die plofkop zorgen nou niet bepaald voor een fijn plaatje.
Dat vieze vette haar gecombineerd met die plofkop zorgen nou niet bepaald voor een fijn plaatje.

0
geplaatst: 12 maart 2009, 21:45 uur
Jon de mol. Maar wat een belachelijk slechte aanwijzingen zeg...
0
geplaatst: 14 maart 2009, 10:53 uur
alle letters van zn antwoorden omdraaien en dan krijg je mol.nu. en dan ook nog een geheel logische anagram als Dom veel raden 

0
geplaatst: 14 maart 2009, 12:29 uur
Het zijn natuurlijk rare en onvindbare aanwijzingen maarja, ze kunnen het de kijker niet té gemakkelijk maken he.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 13:01 uur
GrafGantz schreef:
Ok, ik weet dat er hier niet echt veel dames vertoeven maar wellicht kan ik ook wat (figuurlijke) input krijgen van de homoseksuele medemens alhier: ligt het nu aan mij of is die Johnny de Mol behoorlijk afschrikwekkend lelijk en een duidelijk bewijs dat de mensheid van de apen afstamt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook geen fotomodel maar ik meen me te herinneren dat hij altijd erg in de smaak viel bij vrouwelijk Nederland als zijnde "ontzettend sexy", "gewoon een lekker ding" en meer van dat soort platitudes. Ik vraag me serieus af of ik iets over het hoofd zie.
nee je hebt gelijk, tis niks, die johnny

0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:09 uur
Ploppesteksel schreef:
Het zijn natuurlijk rare en onvindbare aanwijzingen maarja, ze kunnen het de kijker niet té gemakkelijk maken he.
Dat snap ik, maar aan dit soort dingen heeft niemand wat
* denotes required fields.