MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Oh, vond je die niet duidelijk dan? Die zag ik echt meteen...

Dus jij wist bij die aflevering al dat Jon de mol was?

Ik denk dat GrafGantz een grapje maakte.

Fza
Flog it en bargain hunt op bbc, en natuurdocumantaires die door David Attenborough zijn in gesproken.

En verder alleen online of gepindakaasde series; Scrubs, Dexter, X-Files, Twin Peaks, Never Mind The Buzzcocks, etc.

Ik heb net het eerste seizoen van "The sons of anarchie" afgerond. 13 afleveringen over het wel en wee van een motorbende in een gehuchtje in Amerika, Helemaal niet slecht, bikkelhard met veel bekende acteurs.

GrafGantz schreef:
Ok, ik weet dat er hier niet echt veel dames vertoeven maar wellicht kan ik ook wat (figuurlijke) input krijgen van de homoseksuele medemens alhier: ligt het nu aan mij of is die Johnny de Mol behoorlijk afschrikwekkend lelijk en een duidelijk bewijs dat de mensheid van de apen afstamt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook geen fotomodel maar ik meen me te herinneren dat hij altijd erg in de smaak viel bij vrouwelijk Nederland als zijnde "ontzettend sexy", "gewoon een lekker ding" en meer van dat soort platitudes. Ik vraag me serieus af of ik iets over het hoofd zie.

Ik meld me, als dame zijnde. Johnny is vies, en zijn programma is niet om aan te zien.

Wat vinden jullie van de televisie-serie House?

Sheplays
Hedenavond Koot ende Bie!

lauradance schreef:
(quote)

Ik meld me, als dame zijnde. Johnny is vies, en zijn programma is niet om aan te zien.

Ik glij niet van me stoel af maar wat ik leuk vind aan Johnny is dat hij wel zichzelf blijft , niet zo'n metrosexueel waar we mee doodgegooid worden , schijt aan de mode , lang haar en kleding die lekker zit omdat hij dat wil dragen.
Prima toch!
Ik kan me er niet aan ergeren.

Kill_illuminati schreef:
Wat vinden jullie van de televisie-serie House?

Geniaal , mijn favoriete serie.

Geef mij maar Scrubs.

Ik vind die survival programma's op Discovery Channel ook altijd leuk. En dan vooral van die gast die in z'n eentje met een paar camera's de wildernis induikt. Geen camera-team bij, helemaal niks. Gewoon in z'n eentje overleven.

Kos
TV. .

Sheplays schreef:
Hedenavond Koot ende Bie!

Dat heb ik geloof ook aangehoord. Klonk wel grappig.

Met de TV zelf is nog niet zoveel mis, het ligt meer aan de programma's die er op te zien zijn .

Ben ik de enige hier die eigenlijk toch wel erg benieuwd is naar De TV Kantine?

Na mijn Six Feet Under 'marathon' is het eigenlijk geen doen meer om iets te kijken dat het bij die serie haalt.
Toch ben ik momenteel bezig in die veelgeprezen andere HBO Serie The Sopranos om de leegte in elk geval goed op te vullen.

GrafGantz schreef:
Ben ik de enige hier die eigenlijk toch wel erg benieuwd is naar De TV Kantine?

Ik denk dat Carlo nog wel een heel klein beetje grappig is, hoewel hij geen meester is in typetjes. Echter, Irene Moors weerhoudt me ervan om ernaar te kijken. Die kan het écht niet.

Rhythm & Poetry schreef:
Geniaal , mijn favoriete serie.

De mijne ook, House is de meest briljanste eikel op aarde
De diepte in dat progamma vind ik persoonlijk ook erg geniaal.

Game schreef:
Geef mij maar Scrubs.

Ik vind die survival programma's op Discovery Channel ook altijd leuk. En dan vooral van die gast die in z'n eentje met een paar camera's de wildernis induikt. Geen camera-team bij, helemaal niks. Gewoon in z'n eentje overleven.

Dat zijn erg interessante progamma's, leuk trouwens. Ik kijk het altijd met de hoop dat ik er iets van opsteek. Of ik ooit in een jungle, terecht kom betwijfel ik nog .

Dj2Jelle
House vind ik eigenlijk best saai, de afleveringen lijken zoveel op elkaar. Doe mij idd ook maar Scrubs, leuk programma voor iedereen met een goed gevoel voor slechte humor.

Paulie Walnuts
aERodynamIC schreef:
Na mijn Six Feet Under 'marathon' is het eigenlijk geen doen meer om iets te kijken dat het bij die serie haalt.
Toch ben ik momenteel bezig in die veelgeprezen andere HBO Serie The Sopranos om de leegte in elk geval goed op te vullen.
Ik heb ook net een Sopranos en meteen daar achteraan Six Feet Under marathon achter de rug, allebei op z'n manier onovertreffelijk goed. The Sopranos heeft mijn voorkeur omdat bij Six Feet Under de wijze lesjes er soms net iets te dik bovenop lagen voor mijn smaak, te belerend (werd tegen het eind wel beter, = minder voor de hand liggend, vond ik). Ik heb er nu zo'n spijt van dat ik zo snel door alle afleveringen geraasd ben. En meteen maar door met The X-Files, omdat ik daar toendertijd veel van gemist heb, ik merk wel al dat het nu al een beetje verouderd is en daardoor soms lachwekkend. Medium is ook leuk, ik zit te wachten op seizoen 5.
Op TV is het voor mij alleen nog maar wat BBC shows, natuur en muziek docs en ik blijf altijd bij de kookprogramma's en enge ziektes hangen.

Ik dacht op Net 5 een leuke aflevering te zien van Law & Order, daar bleef niet veel van over, wat een overheersende reclameblokken en pop-ups. Voortaan wordt het weer Canvas of de publieke omroepen.

Paulie Walnuts
Seizoen 1 van Dexter is vandaag aangekomen zie ik, daar verwacht ik veel van!

Nog steeds geen liefhebbers voor de serie Life hier, zit nu zelf op seizoen 2 - aflevering 21 en het wordt steeds beter, de sountrack is ook tof.

Johny Favourite
Smoes schreef:

Ik glij niet van me stoel af maar wat ik leuk vind aan Johnny is dat hij wel zichzelf blijft , niet zo'n metrosexueel waar we mee doodgegooid worden , schijt aan de mode , lang haar en kleding die lekker zit omdat hij dat wil dragen.
Prima toch!
Ik kan me er niet aan ergeren.

Kom op, leeftijdsgewijs dolend, ergens in de woestenij van de dertig voorbij en dan nog steeds van die Jackassachtige outfitjes dragen. Zo 2002!

vin13 schreef:
Ik dacht op Net 5 een leuke aflevering te zien van Law & Order, daar bleef niet veel van over, wat een overheersende reclameblokken en pop-ups.

Tis echt een drama bij SBS 6 en Net 5 vooral die pop-ups ze vullen soms het halve beeld op........ kijk om die reden niet meer naar die zenders........ Geld gebrek zeker daar.......

Net begonnen... Later with Jools Holland, Ned 3.

Seizoen 5 van House MD eindigt weer met een knaller, laatste 2 afleveringen zijn top. op naar seizoen 6 (na de zomer)

Ik ben de laatste weken aardig verslingerd geraakt aan ' The Wire' wat wordt uitgezonden op de BBC.

Een politieserie die verder gaat dan het bekende ' good guy- bad guy' stramien.
Hier corrupte en hoogst irritante politiemensen en politici, en zeer beminnelijke criminelen.

HBO: The Wire

De tweede serie wordt op dit moment op drie avonden achter elkaar ( ma., di. wo.) uitgezonden op BBC 2, meestal zo rond 00.25 uur.

Ging het eerste deel over een drugsbende in 1 van de " hoods" van Baltimore, de nu lopende tweede serie gaat o.a. over corruptie binnen de haven vakbond en mensenhandel.

De serie valt vooral op de sterke ontwikkeling van de karakters en een soms ontnuchterend realisme.

Kos
Ja, die staat op de nominatie om gedowned te worden, lijkt me goed.

Zijn er hier mensen die naar Lost kijken / hebben gekeken? Ik ben net begonnen. Ik ben nu bij seizoen 2. Komt er nog een seizoen op de Nederlandse TV? Ik begrijp dat seizoen 6 de laatste is. Ik hoor graag.

Je kunt er beter mee stoppen, Tom. Je bent verslaafd.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:41 uur

geplaatst: vandaag om 04:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.