Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2006, 23:23 uur

Die dus
. Ik keek het ook regelmatig, was best grappig inderdaad. Ik zie trouwens dat het niet (!), ik herhaal, niet (!) op IMDb staat
.
0
geplaatst: 26 oktober 2006, 23:44 uur
http://www.imdb.com/title/tt0111976/ hier dus.
Keek het vroeger ook altijd, heerlijk.
'you ginger tosser'
.
Keek het vroeger ook altijd, heerlijk.
'you ginger tosser'
.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 00:13 uur
Gelukkig! Meer mensen! 
Krijgt zelfs een 9,0 op IMDb (wel maar 45 stemmen).
En er zijn maar 18 afleveringen van (drie seizoenen van zes afleveringen)!

0
geplaatst: 27 oktober 2006, 00:21 uur
Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan Prison Break .. zo spannend!
Ook kijk ik vaak South Park, Grey's Anatomy en Gilmore Girls.
Voor de rest kijk ik alleen af en toe een programma op mtv.
Oja, ik kijk ook het journaal iedere dag, of ik lees het nieuws op teletekst
.
Ook kijk ik vaak South Park, Grey's Anatomy en Gilmore Girls.
Voor de rest kijk ik alleen af en toe een programma op mtv.
Oja, ik kijk ook het journaal iedere dag, of ik lees het nieuws op teletekst
.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 09:23 uur
psychonaatje schreef:
Gelukkig! Meer mensen!
Gelukkig! Meer mensen!

Waar vind jij die serie op IMDb?
[edit]Aha, daar dus http://www.imdb.com/title/tt0111976/ ik ben gewoon scheel
[/edit]
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 14:22 uur
Reijersen schreef:
Vooral omdat we allemaal zo goed weten hoe je eruit ziet.
(quote)
Vooral omdat we allemaal zo goed weten hoe je eruit ziet.
Spelbreker.
Voor degene die het gezien hebben ik was de heeeeele tijd in beeld, zat achter Sophie

0
Jornaquin
geplaatst: 27 oktober 2006, 15:04 uur
gemaster schreef:
Ik zap er af en toe wel eens langs. Schoolvoorbeeld van iets wat op papier hilarisch is, maar wat op televisie totaal plat slaat. Niet om aan te zien.
(quote)
Ik zap er af en toe wel eens langs. Schoolvoorbeeld van iets wat op papier hilarisch is, maar wat op televisie totaal plat slaat. Niet om aan te zien.
Wat vind je er dan zo slecht aan? Ik kan het altijd zeer waarderen, de domste vragen vragen stellen aan de mensen die er zitten, de straat op gaan en vragen aan iemand of ze een Nederlands woord weten dat in het Frans vertaald kan worden en dan heb je nog van die figuren die een kwartier staan te denken
. Ik volg het niet altijd maar kan er altijd wel om lachen.Ik keek vroeger (lees 7 jaar geleden ofzo) ook altijd een Britse comedy serie van de BBC die toendertijd altijd op BNN op zondagmiddag rond 17.30 werd uitgezonden. De hoofdrolspeler was dezelfde als de man van het hilarische BBC programma Dennis The Penace. Ik ben alleen de naam van de serie kwijt en kan het ook nergens meer vinden.

0
geplaatst: 27 oktober 2006, 16:38 uur
Jornaquin schreef:
Wat vind je er dan zo slecht aan? Ik kan het altijd zeer waarderen, de domste vragen vragen stellen aan de mensen die er zitten, de straat op gaan en vragen aan iemand of ze een Nederlands woord weten dat in het Frans vertaald kan worden en dan heb je nog van die figuren die een kwartier staan te denken
. Ik volg het niet altijd maar kan er altijd wel om lachen.
. Ik volg het niet altijd maar kan er altijd wel om lachen.Je slaat de spijker op zijn kop. Als je een late night talk-show wil maken, dan moet je geen domme vragen aan de gasten stellen. Iedere keer als er weer zo'n zogenaamd leuke vraag met een absurdistisch woordgrapje wordt gesteld kijkt de gast de 2 presentators aan op een manier van: 'Ja, en nu?'. Het format werkt gewoon niet als dagelijkse talkshow.
En aangezien de gasten vaak niets kunnen met de vragen krijg je inside grappen in de vorm van incestueuze 1-2tjes tussen de presentators. Nee dat programma mag van mij snel van de buis.
0
Mojo Pin
geplaatst: 27 oktober 2006, 16:48 uur
Gast wat zeur je nou, wees blij dat er op tv nog een klein beetje ruimte is voor mensen met humor.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 16:52 uur
Ik heb liever ruimte voor mensen die ook echt grappig zijn. Dat is er gelukkig ook getuige programma's als Koefnoen of Dit Was Het Nieuws.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 17:48 uur
0
Jornaquin
geplaatst: 27 oktober 2006, 18:02 uur
gemaster schreef:
Je slaat de spijker op zijn kop. Als je een late night talk-show wil maken, dan moet je geen domme vragen aan de gasten stellen. Iedere keer als er weer zo'n zogenaamd leuke vraag met een absurdistisch woordgrapje wordt gesteld kijkt de gast de 2 presentators aan op een manier van: 'Ja, en nu?'. Het format werkt gewoon niet als dagelijkse talkshow.
En aangezien de gasten vaak niets kunnen met de vragen krijg je inside grappen in de vorm van incestueuze 1-2tjes tussen de presentators. Nee dat programma mag van mij snel van de buis.
(quote)
Je slaat de spijker op zijn kop. Als je een late night talk-show wil maken, dan moet je geen domme vragen aan de gasten stellen. Iedere keer als er weer zo'n zogenaamd leuke vraag met een absurdistisch woordgrapje wordt gesteld kijkt de gast de 2 presentators aan op een manier van: 'Ja, en nu?'. Het format werkt gewoon niet als dagelijkse talkshow.
Je moet het ook niet als serieuze talk-show zien. Gewoon aan het einde dag even 25 minuten leuke onzin kan volgens mij geen kwaad.

0
geplaatst: 27 oktober 2006, 19:05 uur
Als ik Harm Edens met zijn uitgestreken kop van de autocue zie aflezen dan lig ik al dubbel, ook al staat het geluid uit.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 19:33 uur
Al die komedieseries die hij schrijft zijn meestal verschrikkelijk maar bij Dit was het nieuws is hij inderdaad érg grappig. Ligt ook aan de tekstschrijvers natuurlijk maar die deadpan delivery van hem maakt het helemaal af.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 19:37 uur
gemaster schreef:
Ik heb liever ruimte voor mensen die ook echt grappig zijn. Dat is er gelukkig ook getuige programma's als Koefnoen of Dit Was Het Nieuws.
Koefnoen is voor mij een probaat middel tegen slapeloosheid. En Dit Was het Nieuws wás ooit leuk, maar is uitgemolken.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 19:38 uur
Die gasten van Koefnoen zijn briljant, maar ik vind het te vaak te lange scenes bevatten zonder humor.
0
Jornaquin
geplaatst: 27 oktober 2006, 20:13 uur
HiLL schreef:
Die gasten van Koefnoen zijn briljant, maar ik vind het te vaak te lange scenes bevatten zonder humor.
Ik vond Paul Groot vooral briljant in Goede Tijden, Slechte Tijden.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 20:26 uur
rayman schreef:
Koefnoen is voor mij een probaat middel tegen slapeloosheid. En Dit Was het Nieuws wás ooit leuk, maar is uitgemolken.
(quote)
Welnee. Iets wat inspeelt op de actualiteit is ook moeilijk uit te melken.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 20:50 uur
psychonaatje schreef:
Is er trouwens iemand die de Britse comedy Game On kent?
Is er trouwens iemand die de Britse comedy Game On kent?
Yep, keek er destijds regelmatig naar met die "ginger tosser". Was een leuke BBC serie. Die kerel met straatvrees werd trouwens op een gegeven moment door een ander gespeeld.
Tegenwoordig zou ik niet weten waarvoor ik de televisie aan zou moeten zetten naast sport en docu's. Het is jammer dat zelfs op het publieke bestel de wat meer culturele en wetenschappelijke programma's steeds meer onder druk komen te staan. Muziekgerelateerd mis ik tegenwoordig programma's als Lola da Musica en RAM. De komst van de VPRO geschiedenis en docu themakanalen maakt daarentegen een hoop goed.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 21:21 uur
HiLL schreef:
Ach dat vind ik wel meevallen. Het enige wat ik écht niet leuk vind is dat 'De Volksmond'. Wat moet dat in godsnaam voorstellen?
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 21:22 uur
BoordAppel schreef:
Al die komedieseries die hij schrijft zijn meestal verschrikkelijk maar bij Dit was het nieuws is hij inderdaad érg grappig. Ligt ook aan de tekstschrijvers natuurlijk maar die deadpan delivery van hem maakt het helemaal af.
Helemaal mee eens.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 21:38 uur
Dit Was Het Nieuws is inderdaad erg leuk, net als het origineel van de BBC Have I Got News. Het lijkt erg op elkaar. Maar op televisie kijk ik het liefst humoristische programma's, dus er moet inderdaad ruimte zijn voor humor. Persoonlijk vind ik die in Little Britain, Never Mind The Buzzcocks, Wartaal en de cabaretshows van de VARA op zaterdagavond.
Verder kijk ik (nog steeds) graag Villa Achterwerk. Dingen als Buurman en Buurman, Zaai en Als de Zomer Komt vind ik erg leuk. Ook Zomergasten en Wintergasten kijk ik weleens, maar dat ligt aan de gast. Ik verheug me op de Wintergasten-aflevering met Iggy Pop later dit jaar.
Verder kijk ik (nog steeds) graag Villa Achterwerk. Dingen als Buurman en Buurman, Zaai en Als de Zomer Komt vind ik erg leuk. Ook Zomergasten en Wintergasten kijk ik weleens, maar dat ligt aan de gast. Ik verheug me op de Wintergasten-aflevering met Iggy Pop later dit jaar.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 22:35 uur
Wintergasten? Je bedoelt dan Wintertijd neem ik aan?
En als Iggy Pop komt wil ik dat ook wel heel graag zien.
En als Iggy Pop komt wil ik dat ook wel heel graag zien.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 22:40 uur
Wereldgasten heet dat programma. Even schaamteloos copy pasten van starbright boy op MM:
Kleine aanvulling: Joyce Roodnat interviewt Lynch, Joris Luyendijk de man van Al-Jazeera en Leon Verdonschot praat met Iggy Pop.
Die andere twee lijken me trouwens een stuk interessanter dan Iggy Pop.
David Lynch is een van de drie gasten bij de VPRO in Wereldgasten in december. Een interview van dik twee uur aan de hand van beeldfragmenten. De andere twee zijn trouwens de oprichter van Al-Jazeera en Iggy Pop. Vind het een indrukwekkend rijtje.
Ik weet alleen dat de afleveringen gepland staan voor 3, 10 en 17 december. De volgorde en de begintijd weet ik nog niet.
Kleine aanvulling: Joyce Roodnat interviewt Lynch, Joris Luyendijk de man van Al-Jazeera en Leon Verdonschot praat met Iggy Pop.
Die andere twee lijken me trouwens een stuk interessanter dan Iggy Pop.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 22:53 uur
Ja maar je moet Iggy ook niet interviewen. Verdonschots eerste vraag moet natuurlijk luiden: 'Iggy, kun je voor ons een liedje zingen?' En dan gaat Iggy natuurlijk met broek op half 11 een wervelende one man show weergeven.
0
Mojo Pin
geplaatst: 27 oktober 2006, 23:34 uur
Een nieuwe reeks Mike & Thomas afleveringen vanaf 4 januari. Nog even wachten dus 

0
geplaatst: 27 oktober 2006, 23:42 uur
Kijk dat is dus wel absurdistische tv die werkt. Hilarische show!
* denotes required fields.