MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kunst

zoeken in:
Misterfool
prachtig

Stijn_Slayer
Kende ik nog niet. Ik twijfel nog een beetje wat ik er van vind, ik zal er eens wat meer van bekijken.

Beetje een gothic Kandinsky dat.

Improvision
Mooi.

De eerste en laatste twee vind ik heel mooi, de anderen minder.

Ik vind ze wel redelijk, de wat meer figuratieve dingen neigen teveel naar gothic-meisjes-schoolagenda's en -msn-schermafbeeldingen.

pretfrit
Het heeft wel wat (contrasten, dynamiek) maar het raakt mij niet echt

Stijn_Slayer
Het is op zich wel degelijk gemaakt, maar het voelt niet echt oprecht aan. En dan krijg je inderdaad een beetje de praktijken die Slowgaze schetst.

Ook wel eens met pretfrit.

Misterfool
Ligt mischien aan de associaties die je krijgt bij dit soort kunstwerken. Mij doet het denken aan de gestileerde film-noir van sin-city, ik mag dat stijltje wel. Al vind ik ook, zoals slowgaze, dat de meer figuratieve(en ik bedoel dan met name de 1ste en de 4de) een heel stuk minder. Juist de meer abstracte werkjes vind ik geniaal(met name de 3de is )

Maar de eerste is wel van iemand anders, als ik het goed begrijp?

Overigens vind ik ze erg mooi! (alleen de eerste dus niet )

Volgens mij moet Arnout op zoek gaan naar een gothic schoolmeisje

Hmm, die laatste drie zijn toch best geweldig.

lambf
Arrie schreef:
Maar de eerste is wel van iemand anders, als ik het goed begrijp?

Jup, dat werk is geplaatst onder de pseudoniem Spinewinder.

Grzegorz Domaradzki:

(afbeelding)

(afbeelding)

Goh, eh... Apart.

Interessant.

Stijn_Slayer
Hm, die zal vast geen al te gelukkig leven leiden, of beter gezegd: lijden.

Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.

Ulfat-e-Zulmat
Dit vind ik tot nu toe je mooiste gedicht, Ian Curtis. Al heb ik zo het gevoel dat ik hem al eens eerder heb gelezen/gehoord. Treed jij weleens op een zaterdagavond op in een ondergronds café genaamd 'G's zijn op, Ho's depressief', gekleed in een bloemetjesjurk en een touw om je nek dat dient als stropdas? Want dan ken ik je niet.

Ian Curtis Mayfield voor jou. Als dit een versierpoging is, ga ik er overigens niet op in en dat café ken ik ook niet. In welke stad zou die moeten zijn?

Sint-Michielsgestel. Eckte G'z better recognize.

Ulfat-e-Zulmat
Daar ga ik niet op in als je mijn Snoop Dogg grapje niet waardeert. Of niet aangeeft dat je het grappig vindt. (Het is niet Sint-Michielsgestel. Dat kun je amper een boerderij noemen, laat staan een stad.)
Wel wil ik kwijt dat ik het emo-gehalte in de werken van Agnes Cecile dusdanig hoog vind, dat het mij niet weet te bekoren. Al betwijfel ik of de beste vrouw daar wakker van ligt. Ik hoop het iig niet.

Misschien wordt ze wel heel verdrietig dat je haar werk niet mooi vindt en gaat ze nog meer doeken schilderen. Oftewel, vicieuze cirkel en dan kom je daar nooit meer van af.

En ik snapte je Snoop Dogg-grapje niet, sorry.

Ulfat-e-Zulmat
Your loss. Je had mijn verwijzing naar Ian Curtis hopelijk wel door?

Doet mij goed om te zien dat Torso van Malevich hier staat. Buitengewoon mooi vind ik dat.

Je Ian Curtis-verwijzing had ik door. Wil je alsjeblieft je Snoop-grapje uitleggen, alsjeblieft?

Ravenous
Hyperrealistische kunst van Ron Mueck.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Njah, 't is niet zozeer leuk, maar het is wel mooi eigenlijk, hoewel nee, ook niet mooi, goed is het woord. Ja, het is goed.

Misterfool
ik vind er weinig aan

Ravenous
Ook niet echt mijn ding, maar vond het wel redelijk indrukwekkend.

Stijn_Slayer
Die laatste is een regelrechte rip-off, dat is al zó vaak gedaan.

Ik zit te zoeken naar een betekenis die deze werken kunnen hebben, maar ik kom er maar niet op...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:31 uur

geplaatst: vandaag om 16:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.