Overig / Algemeen / Kunst
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 maart 2013, 13:25 uur
Wauw! Die Alone Passenger lijkt een duidelijke verwijzing naar Becketts Wachten op Godot.
Qua sfeer doen ze me ook een beetje denken aan Edward Hopper, maar dan nog desolater en ijziger.
Qua sfeer doen ze me ook een beetje denken aan Edward Hopper, maar dan nog desolater en ijziger.
0
geplaatst: 10 maart 2013, 14:00 uur
jasper1991 schreef:
Met die foto's van die Iraan heb ik ook wel wat. Dat geldt niet voor die Wolf. Valt dit eigenlijk onder kunst?
Met die foto's van die Iraan heb ik ook wel wat. Dat geldt niet voor die Wolf. Valt dit eigenlijk onder kunst?
Zeker wel. Maar je moet de hele serie zien. Een losse foto is net zoiets als een conceptalbum beoordelen op één track.
0
geplaatst: 21 maart 2013, 12:29 uur
Voordat jullie me gaan afslachten, ik ben geen kunstenaar! Ik maak vrijblijvend illustraties.
Hier een aantal van mijn hand. O.a. gebaseerd op regels tekst uit nummers welke ik inspirerend vind

Hier een aantal van mijn hand. O.a. gebaseerd op regels tekst uit nummers welke ik inspirerend vind

0
geplaatst: 21 maart 2013, 12:44 uur
Ik vind de tweede juist minder. Van dat soort Street Art stijltjes word ik altijd wat zenuwachtig.
Verder redelijke illustraties, niets vernieuwends, maar ook zeker niet slecht.
0
geplaatst: 21 maart 2013, 13:01 uur
Street Art is samen met fotografie dan weer m'n favoriete vorm van kunst.
Als mondeling examen voor Nederlands moesten we vertellen over een kunstwerk, en ik had een werk van Ian Francis genomen. Prachtige dingen maakt hij.
Als mondeling examen voor Nederlands moesten we vertellen over een kunstwerk, en ik had een werk van Ian Francis genomen. Prachtige dingen maakt hij.
0
geplaatst: 21 maart 2013, 13:06 uur
Bedorvenkebab schreef:
Ik vind de tweede juist minder. Van dat soort Street Art stijltjes word ik altijd wat zenuwachtig.
Eigenlijk heb ik me nooit zo in Street Art verdiept (op Banksy na dan). Ik probeer juist te zoeken naar een eigen stijl. Hoewel ik me wel bewust ben dat dat in deze tijd zeer moeilijk is.
Toch bedankt voor je opmerking!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 maart 2013, 13:06 uur
'Erf de ogen van je kind, kijk erdoor.' Dat is wel een prachtige zin.
0
geplaatst: 21 maart 2013, 13:11 uur
0
geplaatst: 21 maart 2013, 13:49 uur
Die derde is erg mooi! Dat is er zo eentje die ik aan de muur zou hangen. 

0
geplaatst: 21 maart 2013, 17:59 uur
Ik vind ze stuk voor stuk fraai hoor, Bardt! Had je al eerder eens iets gepost hiervan? Er staat me iets van bij...
0
geplaatst: 21 maart 2013, 20:49 uur
Thanks 
Ja het was toen de opzet na veler verzoek om shirts te laten drukken. Helaas heb ik nog geen goede betaalbare drukker kunnen vinden. Dus heb ik ze middels piezografie op museumpapier laten drukken. Die eerste is trouwens versie 1.0. Was ik achteraf toch niet zo tevreden over.
De rest is trouwens te vinden op m'n site http://www.eyekitchen.com

Ja het was toen de opzet na veler verzoek om shirts te laten drukken. Helaas heb ik nog geen goede betaalbare drukker kunnen vinden. Dus heb ik ze middels piezografie op museumpapier laten drukken. Die eerste is trouwens versie 1.0. Was ik achteraf toch niet zo tevreden over.
De rest is trouwens te vinden op m'n site http://www.eyekitchen.com
0
geplaatst: 21 maart 2013, 20:52 uur
Die van Spinvis had ik al bij de artiestenpagina van Spinvis gezien, maar de anderen zijn ook tof!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 oktober 2013, 13:04 uur
Vriend van mij is naar Amerika geweest en daar moest ik natuurlijk van profiteren:
http://i41.tinypic.com/9qvame.jpg
http://i41.tinypic.com/9qvame.jpg
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 13:25 uur
Wat mis ik hier? Ik snap de Warhol link, maar Campbell's is naar mijn weten ook gewoon in Nederlandse supermarkten verkrijgbaar.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 oktober 2013, 16:58 uur
Naar mijn weten niet. Sterker, ik heb daar laatst online nog naar zitten zoeken.
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 19:11 uur
Wat een ontzettende nep-Duchamp was Warhol toch. Duchamp is
, Warhol is
.
, Warhol is
.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 oktober 2013, 19:54 uur
Je laat nu wel zien hoe je aan die onvoldoende voor kunstgeschiedenis kwam.
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 20:18 uur
Dat was voor middeleeuwsche kunstgeschiedenis. Beide vakken moderne kunstgeschiedenis heb ik allebei in één keer gehaald. En dat jij geen smaak hebt hoef je niet op mij af te reageren. 

0
geplaatst: 26 oktober 2013, 00:04 uur
Stijn_Slayer schreef:
Naar mijn weten niet. Sterker, ik heb daar laatst online nog naar zitten zoeken.
Vreemd, 5 jaar geleden werkte ik nog in de supermarktbranche en daar hadden we het halve Campbells assortiment in de schappen staan. Blijkbaar compleet verdwenen dan in een paar jaar tijd.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 08:50 uur
Je ziet nog wel andere producten van Campbell's. Alleen net die typische soepblikken.
* denotes required fields.