MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kunst

zoeken in:
Prachtige foto's.

Stijn_Slayer
Wauw! Die Alone Passenger lijkt een duidelijke verwijzing naar Becketts Wachten op Godot.

Qua sfeer doen ze me ook een beetje denken aan Edward Hopper, maar dan nog desolater en ijziger.

jasper1991 schreef:
Met die foto's van die Iraan heb ik ook wel wat. Dat geldt niet voor die Wolf. Valt dit eigenlijk onder kunst?

Zeker wel. Maar je moet de hele serie zien. Een losse foto is net zoiets als een conceptalbum beoordelen op één track.

Ik had oa al die condensfoto's gezien hoor.

Voordat jullie me gaan afslachten, ik ben geen kunstenaar! Ik maak vrijblijvend illustraties.
Hier een aantal van mijn hand. O.a. gebaseerd op regels tekst uit nummers welke ik inspirerend vind

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Erg mooi gedaan.
Vooral de tweede.

Ik vind de tweede juist minder. Van dat soort Street Art stijltjes word ik altijd wat zenuwachtig.
Verder redelijke illustraties, niets vernieuwends, maar ook zeker niet slecht.

Street Art is samen met fotografie dan weer m'n favoriete vorm van kunst.
Als mondeling examen voor Nederlands moesten we vertellen over een kunstwerk, en ik had een werk van Ian Francis genomen. Prachtige dingen maakt hij.

Bedorvenkebab schreef:
Ik vind de tweede juist minder. Van dat soort Street Art stijltjes word ik altijd wat zenuwachtig.
Verder redelijke illustraties, niets vernieuwends, maar ook zeker niet slecht.

Eigenlijk heb ik me nooit zo in Street Art verdiept (op Banksy na dan). Ik probeer juist te zoeken naar een eigen stijl. Hoewel ik me wel bewust ben dat dat in deze tijd zeer moeilijk is.
Toch bedankt voor je opmerking!

Stijn_Slayer
'Erf de ogen van je kind, kijk erdoor.' Dat is wel een prachtige zin.

Stijn_Slayer schreef:
'Erf de ogen van je kind, kijk erdoor.' Dat is wel een prachtige zin.

Spinvis

Die derde is erg mooi! Dat is er zo eentje die ik aan de muur zou hangen.

Ik vind ze stuk voor stuk fraai hoor, Bardt! Had je al eerder eens iets gepost hiervan? Er staat me iets van bij...

Kan kloppen. Bij bandshirt topic geloof ik.

Dit heb je daar oa. gepost.

(afbeelding)

(afbeelding)

Erg coole shirts!

Onweerwolf
Die derde is inderdaad prachtig.

Thanks

Ja het was toen de opzet na veler verzoek om shirts te laten drukken. Helaas heb ik nog geen goede betaalbare drukker kunnen vinden. Dus heb ik ze middels piezografie op museumpapier laten drukken. Die eerste is trouwens versie 1.0. Was ik achteraf toch niet zo tevreden over.

De rest is trouwens te vinden op m'n site http://www.eyekitchen.com

Die van Spinvis had ik al bij de artiestenpagina van Spinvis gezien, maar de anderen zijn ook tof!

Je site eens bekeken, zitten erg mooie dingen tussen.

Stijn_Slayer
Vriend van mij is naar Amerika geweest en daar moest ik natuurlijk van profiteren:

http://i41.tinypic.com/9qvame.jpg

Wat mis ik hier? Ik snap de Warhol link, maar Campbell's is naar mijn weten ook gewoon in Nederlandse supermarkten verkrijgbaar.

Stijn_Slayer
Naar mijn weten niet. Sterker, ik heb daar laatst online nog naar zitten zoeken.

Wat een ontzettende nep-Duchamp was Warhol toch. Duchamp is , Warhol is .

Stijn_Slayer
Je laat nu wel zien hoe je aan die onvoldoende voor kunstgeschiedenis kwam.

Dat was voor middeleeuwsche kunstgeschiedenis. Beide vakken moderne kunstgeschiedenis heb ik allebei in één keer gehaald. En dat jij geen smaak hebt hoef je niet op mij af te reageren.

Ja, maar.

Talkin' bout kunst.

Stijn_Slayer schreef:
Naar mijn weten niet. Sterker, ik heb daar laatst online nog naar zitten zoeken.

Vreemd, 5 jaar geleden werkte ik nog in de supermarktbranche en daar hadden we het halve Campbells assortiment in de schappen staan. Blijkbaar compleet verdwenen dan in een paar jaar tijd.

Je ziet nog wel andere producten van Campbell's. Alleen net die typische soepblikken.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.